Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
24021/46129 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvituskuva on toisista bileistä missä oli mukana myös William. Harryn nimi on mainittu nimenomaan ihmiskauppabileiden yhteydessä. Andrewn kanssa siis jotain yhteistä.

Kyllä nämä WC-fanit jaksaa valehdella ja kaiken kunniaksi sitten syyttelevät kaikkia muita valehtelusta. Kieliäkään eivät osaa sen vertaa että voisivat seurata kansainvälistä mediaa. Tollot.

" Its important to note that while Prince Harry is mentioned in the lawsuit, there are no accusations of misconduct directed at him."

Vierailija
24022/46129 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry on osallistunut niihin Pipisedän seksibileisiin 2022.

Pipisedän? P. Uncle? "Vapaasti käännetty". 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24023/46129 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry on perinyt äitinsä älykkyyden. On tuleva sydänten Kuningas!

Aika pienen perinnön on siinä tapauksessa perinyt.

Vierailija
24024/46129 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pienen perinnön on siinä tapauksessa perinyt.

Sinä et sitäkään.

Vierailija
24025/46129 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hianoo on paikkansa pitänättömissä juoruissasi? Hianompaa on se, että sussexien pääkiusaaja eli Kate tekee kuolemaa. 👏

No, ei tee. Sillä on syöpä. Montako ihan oikeasti kuollutta syöpää sairastanutta olet itse muka tuntenut? Olisi eri asia, jos sillä olisi vaikka ALS, siihen kuolee. 

Että olet tylsä. Ja valinnut huonon idolin. Mutta tietenkään tyhjästä ei voi nyhjästä. 

Minä ainakin olen tuntenut äkkiä laskettuna kuusi syöpään kuollutta. Parantuneita tiettävästi myös kuusi. Lisäksi on yksi joka ei koskaan parane, muttei varmaan ehdi säännöllisillä hoidoilla kuollakaan ennen kuin kuolee muuhun. 

Mikä tässä kysymyksessä oli pointtina? 

Vierailija
24026/46129 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry on piloille hemmoteltu aikuinen mies, joka kuvittelee olevansa ainoa joka on menettänyt äitinsä nuorena. Tuttavani menetti äitinsä nuorena, käsitteli menetystään, ja aikuisena muistelee lämmöllä niitä hyviä yhteisiä hetkiä. Ei hän ole koskaan tuolla vapaa-ajalla tai työelämässä hakemassa loputonta sympatiaa tai vaatimassa erityiskohtelua kuten Harry on koko elämänsä takertunut menetykseensä.

Sitten kun Charlesista aika jättää, Harry siirtyy seuraavaan traumaansa, "olen orpo". 

Vierailija
24027/46129 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry on piloille hemmoteltu aikuinen mies, joka kuvittelee olevansa ainoa joka on menettänyt äitinsä nuorena. Tuttavani menetti äitinsä nuorena, käsitteli menetystään, ja aikuisena muistelee lämmöllä niitä hyviä yhteisiä hetkiä. Ei hän ole koskaan tuolla vapaa-ajalla tai työelämässä hakemassa loputonta sympatiaa tai vaatimassa erityiskohtelua kuten Harry on koko elämänsä takertunut menetykseensä.

Sitten kun Charlesista aika jättää, Harry siirtyy seuraavaan traumaansa, "olen orpo". 

Mistä olet saanut käsityksen että Harry on "pilalle hemmoteltu"? Ennemminkin se sopii Kiukku-Williamiin.

Vierailija
24028/46129 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hianoo on paikkansa pitänättömissä juoruissasi? Hianompaa on se, että sussexien pääkiusaaja eli Kate tekee kuolemaa. 👏

No, ei tee. Sillä on syöpä. Montako ihan oikeasti kuollutta syöpää sairastanutta olet itse muka tuntenut? Olisi eri asia, jos sillä olisi vaikka ALS, siihen kuolee. 

Että olet tylsä. Ja valinnut huonon idolin. Mutta tietenkään tyhjästä ei voi nyhjästä. 

Minä ainakin olen tuntenut äkkiä laskettuna kuusi syöpään kuollutta. Parantuneita tiettävästi myös kuusi. Lisäksi on yksi joka ei koskaan parane, muttei varmaan ehdi säännöllisillä hoidoilla kuollakaan ennen kuin kuolee muuhun. 

Se oli se, että tää mein shyygär riemuitsi Catherinen kuolemasta ja minä pudotin sen sitten kylmästi takaisin maanpinnalle. Hyvin harvoin enää syöpään kuolee. Shyygär jääkin nuolemaan näppejään, hähhää! 

Vierailija
24029/46129 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli se, että tää mein shyygä

Voi sinua sairasta hullua.

Onnea tulevaisuuteen.

Vierailija
24030/46129 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shyygär ei tykkää, että sitä sanotaan shyygäriksi. 😆

Vierailija
24031/46129 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christopher Bouzy is in trouble, tra-la-la-la-laa la-la-laa-laa. 🎶🎶🎶

Vierailija
24032/46129 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivm

ä

n aras  

😂

Vierailija
24033/46129 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli se, että tää mein shyygä

Kuka on shyygär, puhutko nyt renin sokurista? 

Vierailija
24034/46129 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
24035/46129 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keltanaama kirjoittaa rallienglantia. Sugar lausutaan ihan eri tavalla.

Vierailija
24036/46129 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lausuta! Shyygär mikä shyygär! 

Toivottavasti megsu saa pian putiikkinsa kuntoon. Mä nimittäin haluun ostaa meghanmarkle-nimisiä linnunsiemeniä. Ainoa, missä se nainen on hyvä, on linnunsyöttinä. 

Vierailija
24037/46129 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lausuta! Shyygär mikä shyygär! 

Toivottavasti megsu saa pian putiikkinsa kuntoon. Mä nimittäin haluun ostaa meghanmarkle-nimisiä linnunsiemeniä. Ainoa, missä se nainen on hyvä, on linnunsyöttinä. 

https://www.youtube.com/shorts/snZgSg4WXuM

Vierailija
24038/46129 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas toivon etä Harklet  ja niiden sugarit kuolevat karmaansa. 

Miksi en toivoisi, kaikkea pahaahan nekin toivovat brittien hoville.

Vierailija
24039/46129 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gang stalking

Vierailija
24040/46129 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt Meghan ja Harry ovat onnistuneet ahdistavassa kiusanteossaan ja vainoamisessaan, Catherine on sairastunut vakavasti. Ei kukaan ihminen kestä kiusantekoa määräänsä enempää ja toivottavaa olisi, että Meghan ja Harry lopettaisivat sen nyt. Mutta lienee turha toivo."

Luultavasti innostuvat entisestään, koska kiusanteolla näyttää olevan tuloksia. Kylmempiä ihmisiä kuin Harry ja Meghan ei varmaan ole.

Ketju on lukittu.