Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät joko tunnista tai tajua, minkä näköinen on hyvän näköinen mies?

Vierailija
06.01.2023 |

Todella erikoisen näköisiä miehiä on useillakin hyvän näköisillä, etenkin julkkisnaisilla.

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Alan Rickman Severus Snapena, hyvännäköiseksi häntä ei voi sanoa, mutta miten puoleensavetävä...

Vierailija
82/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan tajua autismin takia. Miesmakuni on outo.

Laumakäyttäytyminen on selkeä mittari. Parveilevat naiset.

Mutta olen juuri tämän takia saanut hämmentävän hyviä miehiä. Kun minuun ei tunnu mikään tekevän vaikutusta.

Nuorempana ulkomailla saatoin mennä baaritiskillä juttelemaan joidenkin ammattilaiskoripalloilijoiden kanssa ilman mitään ongelmaa. Pitivät minua coolina.

Ai ammattilaiskoripalloilija on automaattisesti "hämmentävän hyvä"? Mistä näitä pintaliitäjiä sikiää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten miesmaku on outo

Tämä. Muistan että täällä miehet haukkuivat jossain ketjussa Miki Liukkosen rumaksi, mutta Jaajoa ja Iivo Niskasta pidettiin komeina.

Jaajo on hirveän näköinen. Epäsiisti olemus eikä naamakaan nyt mikään katseen kestävä. Varmasti ihan kiva ihminen, mutta olen pitänyt ihan vitsinä näitä naistenmiesjuttuja kun eihän siinä ole mitään mikä vetoaisi.

Minustakaan ei ole mitenkään miellyttävä. Beetta selkeästi. Viimeiset julkisuusuutiset osoittavat. Samaa tasoa Aleksi Valavuoren kanssa.

Naama ei ole symmetrinen. Symmetria kertoo usein hyvistä geeneistä.

Kyseenalaistatko myös Bradley Cooperin ja Milo Ventimiglian geenien laadun epäsymmetrisyyden vuoksi?

Milohan näyttää ihan hyvältä, mutta Bradleyllä on kamala luikkuleuka ja eloton iho.

Siitä huolimatta iso lauma naisia kuolaa häntä. En kuulu näihin naisiin mutta näen kyllä, että hyvännäköinen mies on kyseessä. Varsinkin silmät ovat kauniit

Eiköhän se liity enemmän ammattiin se kuolaaminen. Mun suku on täynnä komeita miehiä, joten mun kriteerit komealle on aika korkeat.

Olen kyllä satavarma että vaikkei olisi julkkis, tuon näköisellä riittäisi vientiä. Ainakin jos olisi samanlainen karisma.

Liukkosesta paistaa älyllinen kompetenssi. On kyllä muutenkin ihan ok lukuunottamatta laihuutta. Kukapa ei olisi kiinnostunut aikamme Mika Waltarista. Liukkonen sentään jää Suomen historiaan.

No, ei kyllä Liukkonen nappaa yhtään.

Ei täälläkään. Luultavasti minä 18v olisin ollut kuumana tuollaiseen kalpeaan runopoikaan. Nykyään miesmaku on tyystin erilainen.

Vierailija
84/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet bodarit ovat hyvän näköisiä, vaikka naiset eivät sitä ihan oikein tiedostakaan. Alhaiset rasvat, suonikkuus ja järkälemäinen koko luovat turvallisuuden tunteen.

Kuulostat omalta teinipojaltani :D Hän käy salilla ja haaveilee suonikkaista käsivarsista... Minua suonet ällöttää, mutta monia miehiä näämmä kiihottaa. Itse tykkään nallekarhumaisista miehistä, mahaa saa olla, tarpeeksi turvallisuuden tunnetta siinä.

Vierailija
85/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen ja fyysisesti puoleensavetävä ovat eri asioita. Kaikki hyvännäköiset miehet eivät myöskään automaattisesti ole kiinnostavia kaikille naisille. Kymmenestä hyvännäköisestä ehkä kaksi voi herättää minun mielenkiintoni ja kaksi kaverini, mutta eri henkilöt.

Tämä. Tätä samaa olen yrittänyt selittää monta kertaa. Jos minua pyydettäisiin laittamaan sata miestä paremmuusjärjestykseen ulkonäön perusteella (siis hyvännäköisyyden), niin laittaisin heidät paremmuusjärjestykseen sen mukaan, miten hyvännäköisiä he mielestäni ovat.

Jos minua pyydettäisiin laittamaan samat miehet paremmuusjärjestykseen kiinnostavuuden perusteella, niin on ihan todennäköistä, että kärkikymmenikössä ei olisi yhtään samaa kuin ulkonäön perusteella kärkeen valituissa.

Vierailija
86/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Symmetriset kasvot ja urheilullinen vartalo. Futispelaajat ovat usein hyvännäköisiä. Kyllä muutkin joukkuepelaajat. Ovat tasaisen varman hyviä.

Tämäpä. En usko, että kukaan mies väittää vastaan, kun sanon, että Olivier Giroud on aivan uskomattoman hot

Vierailija
87/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Can Yaman, Jonathan Viatge, Stephan Hauser, David Gandy ovat erityyppisiä/-näköisiä miehiä; miehiä, jotka ovat omalla tavallaan hyvännäköisiä; he eivät kuitenkaan ole mitään "kiiltokuvapoikia."

No hyi. Minusta tämä on just sellainen lista, mitä itseltään kaapissa oleva piilohomo luulisi naisten miesmausta. Just noita dressman-villapaita-mallimiehiä.

Esim. Stjepan Hauser on maailmankuulu kroatialainen sellisti.

Can Yaman on turkkilainen näyttelijä

Ja minä suomalainen sellisti. Tekeekö se minusta komean?

Vierailija
88/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Symmetriset kasvot ja urheilullinen vartalo. Futispelaajat ovat usein hyvännäköisiä. Kyllä muutkin joukkuepelaajat. Ovat tasaisen varman hyviä.

Tämäpä. En usko, että kukaan mies väittää vastaan, kun sanon, että Olivier Giroud on aivan uskomattoman hot

Minusta silmät liian lähellä toisiaan ja nenä liian pieni ollakseen makuuni. Ollakseen ihminen ei mitään vikaa.

Makuasioita!

Vierailija
89/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet bodarit ovat hyvän näköisiä, vaikka naiset eivät sitä ihan oikein tiedostakaan. Alhaiset rasvat, suonikkuus ja järkälemäinen koko luovat turvallisuuden tunteen.

Kuulostat omalta teinipojaltani :D Hän käy salilla ja haaveilee suonikkaista käsivarsista... Minua suonet ällöttää, mutta monia miehiä näämmä kiihottaa. Itse tykkään nallekarhumaisista miehistä, mahaa saa olla, tarpeeksi turvallisuuden tunnetta siinä.

Joo hyi. Sitä paitsi liian tikissä olevan miehen kanssa joutuisi koko ajan miettimään, olenko itse nyt varmasti tarpeeksi tikissä. Ei voisi koskaan olla rennosti ja tulisi alemmuuden tunne. Ja olen siis hoikka ja liikunnallinen nainen.

Varmasti nämä bodaajat haluavatkin kumppaniksi vain täydelliseksi trimmatun naisen. Uskon että monella haave sellaisesta on suurin syy bodaamiseen, vaikkeivät sitä kehtaisi myöntää.

Vierailija
90/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä voi määritellä naisten puolesta mikä on hyvännäköinen ja mikä ei.

Vierailija
91/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki Liukkonen on käytökseltään kuin teini-kakara, siksi ei miellytä.

Vierailija
92/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo ja Sami Kuronen, siinä perus-Suomi-jampat, yöks.

Vierailija
93/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuosikymmeninä Suomessa on ollut yksi klassisen komea mies, Mikko Leppilampi. Sitten sekin meni pariutumaan pikkutytön kanssa, niin meni maku.

Meni maku tuosta miehestä, kun alkoi heti seurustelemaan Mariyamin kanssa, kun tämä oli ollut George Clooneyn kanssa samassa kahvimainoksessa. Voiko olla lipevämpää. En pidä komeana Leppilampea. Joku tökkii.

En ymmärrä logiikkaasi. Mitä lipevyyttä Leppilammen naisystävän valinnassa oli? Eikö kukaan saisi enää olla Mariyamin miesystävä vain siksi, että hän on ollut samassa mainoksessa kuin Clooney?

Vierailija
94/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miesten pullistuneita lihaksia ja suonikkaita hauiksia näkee vain miehille suunnatuissa leffoissa, kuten Rambossa. Me naiset tunnutaan pääasiassa pitävät joko iskämahaisista nallekarhuista, runopojista tai rokkareista/rujommista :D

Vierailija
95/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastu ulkonäköön, vaan luonteeseen. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?!

Vierailija
96/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjä ei ymmärrä, mistä miehen viehätysvoima naisen silmissä muodostuu.

Vierailija
97/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista usein kiinnostaa femiininen mies, vaikka luulisi, että juuri ne miehekkäät miehet ovat kiinnostavia. Ainakaan minua ei kiinnosta maskuliininen nainen. Jos pitäisi leveäharteista kaljupäistä naista ruveta takaapäin lykkimään, niin pitäisi varmaan katsella kattoon koko toimituksen ajan. Mutta taas mitä neitimäisempi kiiltokuvamies (poju) on, niin sen ihqumpi se naisten mielestä on.

Vierailija
98/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihastu ulkonäköön, vaan luonteeseen. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?!

Olen 170-kiloinen herttainen ja ihastuttavan luonteen omaava kilttimies. En ole saanut tussua vielä koskaan. Sinä varmaan näillä puheilla annat?

Vierailija
99/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten miesmaku on outo

Tämä. Muistan että täällä miehet haukkuivat jossain ketjussa Miki Liukkosen rumaksi, mutta Jaajoa ja Iivo Niskasta pidettiin komeina.

Jaajo on hirveän näköinen. Epäsiisti olemus eikä naamakaan nyt mikään katseen kestävä. Varmasti ihan kiva ihminen, mutta olen pitänyt ihan vitsinä näitä naistenmiesjuttuja kun eihän siinä ole mitään mikä vetoaisi.

Minustakaan ei ole mitenkään miellyttävä. Beetta selkeästi. Viimeiset julkisuusuutiset osoittavat. Samaa tasoa Aleksi Valavuoren kanssa.

Naama ei ole symmetrinen. Symmetria kertoo usein hyvistä geeneistä.

Kyseenalaistatko myös Bradley Cooperin ja Milo Ventimiglian geenien laadun epäsymmetrisyyden vuoksi?

Milohan näyttää ihan hyvältä, mutta Bradleyllä on kamala luikkuleuka ja eloton iho.

Siitä huolimatta iso lauma naisia kuolaa häntä. En kuulu näihin naisiin mutta näen kyllä, että hyvännäköinen mies on kyseessä. Varsinkin silmät ovat kauniit

Eiköhän se liity enemmän ammattiin se kuolaaminen. Mun suku on täynnä komeita miehiä, joten mun kriteerit komealle on aika korkeat.

Olen kyllä satavarma että vaikkei olisi julkkis, tuon näköisellä riittäisi vientiä. Ainakin jos olisi samanlainen karisma.

Liukkosesta paistaa älyllinen kompetenssi. On kyllä muutenkin ihan ok lukuunottamatta laihuutta. Kukapa ei olisi kiinnostunut aikamme Mika Waltarista. Liukkonen sentään jää Suomen historiaan.

No, ei kyllä Liukkonen nappaa yhtään.

Sama, en ollut kuullutkaan tästä tyypistä mutta jooei... Ei tämä androgyyni narkkivampyyri-look oikein iske. Tyyppihän näyttää siltä että on allerginen kaikelle sekä vedelle.

Vierailija
100/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣 et voi olla tosissasi. Tyyppi näyttää siltä että hänen kaksi aivosoluaan ovat kauempana toisistaan kuin silmänsä 😂! Ehkä sitten miesten miesmaku on ihan päinvastainen kuin minun naisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän