"Sulla mielellään korkeakoulututkinto ja yli 50k€ tulot, niin ei tarvitse toimia pankkina"
Miesten vaatimattomat toiveet Tinderissä :D
Mielestäni vähän puistattava ilmaisu, kun sisältää ajatuksen siitä, että vähemmän tienaava nainen automaattisesti käyttäisi miehen rahoja. Joten vasemmalle heilahti heti kättelyssä tämä vaikka ehdot juuri ja juuri täyttyy.
Kommentit (1081)
Tuollainen lausuma vetoaa varmaan just niihin korkeakoulutettuihin naisiin :D
Yöks. Ja sitten nää tyypit ihmettelee, kun naiset ei kiinnostu. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aiheellinen toive, eikä edes mitenkään ylilyöty, joskin ehkä hieman karkeasti esitetty.
Nyt eletään vuotta 2023, kukaan fiksu mies ei enää halua joutua maksueunukiksi.
Tämä. On nimittäin usein yllättävän lyhyt matka siihen kun se alkuaikojen kiihkeä läheisyys ja huoleton seksi muuttuu asuntolainapaperiksi ja positiiviseksi raskaustestiksi. Ja siitä se maksumiehen rooli sitten miehelle yleensä alkaakin.
Onko nyt käynyt niin, että parisuhdetta ei yrityksistä huolimatta löytynyt. Tai se on päätynyt puolison hakemaan eroon?
Fiksut miehet eivät puhu maksueunukeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin ääliöitä.
Paitsi jos suostuvat alistumaan maksueunukeiksi, joita naiset saavat käyttää taloudellisesti hyväksi?
Maksueunukki? Kyvytön maksamaan? 😌
Maksueunukki on sellainen joka joutuu makselemaan muiden kustannuksia ja rahoittamaan jonkun muun agendaa. Tyypillisesti mies, joka ajautuu naisen pesänrakennus- ja hoivaviettiagendan mahdollistajaksi ja maksajaksi.
"Mielellään viime vuodelta yksinyrittäjänä yli puolen millin liikevaihto ja isot tissit". Ei muita vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt käynyt niin, että parisuhdetta ei yrityksistä huolimatta löytynyt. Tai se on päätynyt puolison hakemaan eroon?
Fiksut miehet eivät puhu maksueunukeista.
Yritä canceloida kovemmin, tämä ei oikein toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskisi pitkällä tikullakaan T: nainen, jonka tulot viime vuonna 60 000 ja korkeakoulututkinto löytyy, kaksikin
Syystä että?
En ole tuo alkuperäinen, mutta voin vastata omasta puolestani. Sanat paljastavat stereotyyppisen käsityksen naisista (vain rahan perässä). Ylimielisyyttä, materialismia mukana. Kaikkinensa aikamoinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen köyhä nainen ja asun loppuelämän vuokra-asunnossa. Minua kiinnostaa enemmän lepäily ja omat harrastukset kuin jonkun toisen omistaman asunnon ilmaissiivous.
Eikä kukaan huomauta, jos syön pakastepizzan.
Olen hyvä kokki, mutta olen kyllästynyt kaikelaiseen negatiiviseen arvosteluun ja huomautteluun ja mielummin olen kotona yksin.
Lisään vielä, että inhoan lentokoneita enkä tykkää käydä elokuvissa tai teatterissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskisi pitkällä tikullakaan T: nainen, jonka tulot viime vuonna 60 000 ja korkeakoulututkinto löytyy, kaksikin
Syystä että?
Tuollaisen tyypin sosiaalinen älykkyys hipoo nollaa. Muuten hän saattaa olla ihan Mensan tasoa, mutta arjessa olisi kovin raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Kuka haluaa kumppanikseen ihmisen, jonka mielestä vähemmän tienaavan puolison tukeminen olisi "pankkina" olemista?
Eri, mutta kriteerit täyttävä nainen olen minäkin. Ja minulla vielä mies, jonka vuosiansiot jää huomattavasti tuon rajan alle.
Eikö Tinder ole panosovellus? Kuka sieltä etsii perheenjäsentä?
Ei kiitos, assi-insinööri ei nappaa.
Miksei riitä vaikka 30 000€ vuositulot? Varsinkin jos asuu pienellä paikkakunnalla, jossa on pienet asumiskustannukset, tuollaisilla vuosituloilla pärjää varsin hyvin.
Saakohan tuolta mieheltä sitten kaikkia pankkipalveluita, jos joutuu toimimaan pankkina?
Onnistuuko esim. tilin avaaminen ja asuntolainat hänen kauttaan? Lakimiespalvelut? Sijoitusneuvonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksut miehet eivät puhu maksueunukeista.Yritä canceloida kovemmin, tämä ei oikein toimi.
Ilmeisesesti olet itse canceloinut parisuhteesi, mikä järki? Katkeruus tihkuu...
Minulla on vähän yli 50 000 euron vuositulot, mutta enpä olisi ikimaailmassa kiinnostunut miehestä, joka ilmaisee asian tuolla tavalla. Itsellenikin oli tärkeää, että miehellä on sen verran hyvät tulot JA ennen kaikkea sellainen tapa käyttää rahaa, että voidaan tehdä yhdessä asioita (matkustella, harrastaa, syödä ulkona jne), mutta sitä vartenhan ihmiseen tutustutaan eli tapaillaan/seurustellaan, jotta opitaan tuntemaan, millainen hän on.
Miten tämä eroaa vaikka naisten miehille esittämistä pituusvaatimuksista?
Tökerösti ilmaistu, mutta jos tyypillä on varaa mistä valita, niin miksei listaisi kriteereitään. Ihan kuin tuo kriteeri ei olisi olemassa tämän miehen päässä, jos hän ei sanoisi sitä ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aiheellinen toive, eikä edes mitenkään ylilyöty, joskin ehkä hieman karkeasti esitetty.
Kohta 30 naista jo alapeukuttanut koska haluavat itselleen nimenomaan maksueunukin.
Tuo mieshän halusi itselleen nimen omaan itselleen maksajan. Kun tulin tarpeeksi rikkaaksi, totesin mielessäni, että nyt mulla on varaa kehen tahansa, ei tarvitse miettiä vastapuolen taloudellista tilannetta yhtään.
Mulle tulee tuosta mieleen, että vähintään 50k tulot ovat vaatimuksena seurusteluun, jossa tärkeintä on näyttää menestyneeltä parilta ulospäin.
Tiedän monia viehättäviä naisia, joilla tulot on vaikkapa 30k, ja ovat omalla tavallaan tyylikkäitä esim. vintageharrastajia tai muotoilijoita - minimalisteja, jotka tosiaan rahoittavat oman elämänsä.
Aloituksessa mainitulla vaatimuksella haussa on hohdokasta edustusseuraa, ns. trophy wife, mutta omakustanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta 30 naista jo alapeukuttanut koska haluavat itselleen nimenomaan maksueunukin.
Nuoremmilla on vielä intoa kaikkeen.
Kun tulee vähän ikää niin haluaa levätä ja nukkua. Eikä jaksa miettiä jonkun tuttavan omakotitaloa ja isoa siivousmäärää.
Mulla on 36 000 euron vuositulot ja rahaa jää säästöön. Mies tienaa enemmän, mutta hänen harrastuksensa on monin verroin kalliimpia. Mun harrastuksista yksi tuo jopa lisäleipää pöytään, kun siitä maksetaan vähän lisää, mutta ei nyt niin paljon että mainita kannattaisi.