Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten hyväksikäyttämät maksueunukit

Vierailija
05.01.2023 |

Oletko mies, joka maksaa kaiken tai suuremman osan asumis- ja muista kuluista sillä verukkeella että naisellasi on pienemmät tulot tai että hän on kotona hoitamassa lapsia? Miksi olet alistunut maksueunukiksi ja annat käyttää itseäsi hyväksi? Kiinnostaisi kuulla näiden eunukkien omat perustelut.

Kommentit (200)

Vierailija
1/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aika montakin näitä eunukkeja. Osalla vaimo kotona ja puskevat lapsia maailmaan tasaisella tahdilla ettei naisen tarvitsisi palata töihin, osa taas sillä tekosyyllä että miehellä on isommat tulot ja se on naisen mielestä muka joku velvollisuus ja rangaistus maksaa enemmän. Säälittävää minun mielestäni mieheltä alistua moiseen.

Vierailija
2/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies maksaa kaiken, koska suurituloinen. Ei ole pihi kun perheestä kysymys, mutta muuten tarkka ja huolellinen raha-asioissa. Olemme raha-asioissa samanmielisiä, joten riitoja ei pääse syntymään. Juuri keskustelimme siitä, että maksaisimmeko asuntolainan kokonaan säästöillä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies maksaa kaiken, koska suurituloinen. Ei ole pihi kun perheestä kysymys, mutta muuten tarkka ja huolellinen raha-asioissa. Olemme raha-asioissa samanmielisiä, joten riitoja ei pääse syntymään. Juuri keskustelimme siitä, että maksaisimmeko asuntolainan kokonaan säästöillä pois.

Miksi se on miehellesi rangaistus että on suurituloinen? Miksi sinä et ponnistele omien tulojesi kasvattamiseksi? Eikö mies ymmärrä että häntä käytetään taloudellisesti hyväksi?

Vierailija
4/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kotikurisuhde, mies maksaa ja nainen korjaa hedelmät.

Vierailija
5/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan siitä että kotiutuessa on piha kolattu, ruoka valmiina, muksut hoidettuna, siisti koti, vaatehuolto pelaa ja halut tyydytetään.

Joka euron arvoinen pitokalu tuo rouva.

Vierailija
6/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan siitä että kotiutuessa on piha kolattu, ruoka valmiina, muksut hoidettuna, siisti koti, vaatehuolto pelaa ja halut tyydytetään.

Sovitteko taksoista etukäteen? Tarjoaako rouva palveluksia myös muille miehille?

Vierailija
7/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa siitä että saa vakipillua ja suuta. Turha yrittää vääntää joksikin muuksi.

Vierailija
8/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on miehellesi rangaistus että on suurituloinen? Miksi sinä et ponnistele omien tulojesi kasvattamiseksi? Eikö mies ymmärrä että häntä käytetään taloudellisesti hyväksi?

Hän kokee perheen niin arvokkaaksi. Minun ei tarvitse ponnistella, hän on ponnistellut. Luuletko, että minä olen joku tahdoton olento ja tavara, jota tavarana kohdellaan. Minä osallistun omalla panoksellani hyvinvoinnin ylläpitämisessä. Minulla on omia tuloja, jotka menevät täysin perheen eli meidän hyväksi. Ansaitsen saman vuodessa, minkä mies kuukaudessa.

Vierailija
9/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitteko taksoista etukäteen? Tarjoaako rouva palveluksia myös muille miehille?

Mistä taksoista? Yhteinen tili. Miksi luulet että tarjoaa muille? Etkö itse kykene tyydyttämään naistasi? Oletkin niitä katkeria tuhkamunia jotka eivät saa naista kehräämään saati vapaaehtoisesti luonaan pidettyä. Silloin on asiat oikein kun vaimo hyppää iloisena kotiutuvan miehensä kaulaan. Sitä et tule koskaan kokemaan.

Vierailija
10/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää ukkelit ne kikulinne pöksyissänne, käyttäkää kumia, tai laittakaa piuhat poikki.

Vierailija
11/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen aika montakin näitä eunukkeja. Osalla vaimo kotona ja puskevat lapsia maailmaan tasaisella tahdilla ettei naisen tarvitsisi palata töihin, osa taas sillä tekosyyllä että miehellä on isommat tulot ja se on naisen mielestä muka joku velvollisuus ja rangaistus maksaa enemmän. Säälittävää minun mielestäni mieheltä alistua moiseen.

Auta veljiä pulassa ja tulosta heille valmiiksi täytetyt avioerohakemukset. Pienellä painostuksella saat allekirjoitukset, joten voit viedä lomakkeet eteenpäin. Saat varmaan runsaat kiitokset miehiltä.

Vierailija
12/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain mennyt vissiin tunteisiin tuo yksi suosittu topic täällä. Muistakaa miehet, että saatte ihan itse ryhtyä suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka maksaa mukisematta 50/50 eikä ole pakottamassa teitä maksueunukiksi. Tämä on valintojen maailma.

Vierailija
13/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän se mieskin valitsee elämäntapansa. Ei kai kukaan pakota parisuhteeseen ja perhettä perustamaan. On miehiä, joilla ei ole rahaa, ei parisuhdetta eikä perhettä, ja itkettäähän se, kun toisilla miehillä on.

Vierailija
14/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo paljon palstan rouvien äo:sta kun ei tiedä mitä eunokki on, tosin nämä miehet taitaa pitää naisia vain maksullisena viihdyttäjinä, jota ennen kutsuttiin h...... ja vastaanottamalla maksun niin vahvistavat olevansa sitä.

Vierailija
15/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kertoo paljon palstan rouvien äo:sta kun ei tiedä mitä eunokki on, tosin nämä miehet taitaa pitää naisia vain maksullisena viihdyttäjinä, jota ennen kutsuttiin h...... ja vastaanottamalla maksun niin vahvistavat olevansa sitä.

Niin, joillakin älykkyys ei riitä ymmärtämään, että joillakin toisilla ihmisillä on elämässään ja päässään muutakin kuin maksulliset viihdyttäjät.

Vierailija
16/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä taksoista? Yhteinen tili. Miksi luulet että tarjoaa muille? Etkö itse kykene tyydyttämään naistasi? Oletkin niitä katkeria tuhkamunia jotka eivät saa naista kehräämään saati vapaaehtoisesti luonaan pidettyä. Silloin on asiat oikein kun vaimo hyppää iloisena kotiutuvan miehensä kaulaan. Sitä et tule koskaan kokemaan.

Sä saat poika naisesi kehräämään rahalla, mä ihan jollain muulla. Jos tässä joku on tuhkamuna niin sinä.

Vierailija
17/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä saat poika naisesi kehräämään rahalla, mä ihan jollain muulla. Jos tässä joku on tuhkamuna niin sinä.

Ai, että oli oikea kunnon päiväuni.

Vierailija
18/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei muuten ikinä toimi toisinpäin, että hyvätuloinen nainen maksaisi 70 prosenttia talouden ylläpidosta ja mies vain 30 prosenttia.

Vierailija
19/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa siitä että saa vakipillua ja suuta. Turha yrittää vääntää joksikin muuksi.

Tätähän se olennaisesti on. Naiset yrittävät naamioida sen muka jotenkin niin että on miehekästä elättää oma perheensä, vaikka todellisuudessa tässä symbioosissa mies maksaa seksistä ja nainen saa elää siivellä.

Vierailija
20/200 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia ei muuten ikinä toimi toisinpäin, että hyvätuloinen nainen maksaisi 70 prosenttia talouden ylläpidosta ja mies vain 30 prosenttia.

Mä oon kuule naisena maksanut yhteisistä menoista jopa 100 % ja pitkään. Ex-loismieheni oli varmaan sinusta joku mega-alfa sitten.