Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla erota, koska olen täysin riippuvainen miehestäni. :(

Vierailija
05.01.2023 |

Kyseessä on ensimmäinen parisuhteeni ikinä vaikka olen jo melkein 30. Tässä muutaman vuoden aikana minusta on tullut rahallisesti riippuvainen puolisostani. Miehen perhe on lähinnä normaalia perhettä mitä olen ikinä päässyt, itkin kun ajattelin etten eron koittaessa tapaisi enää ikinä mieheni äitiä. Oma lapsuudenperheeni on riitaisa, pahantahtoinen ja aiheuttaa minussa vain surua. Miehen kaverit ovat minunkin kavereitani, en ole ikinä osannut ystävystyä ihmisten kanssa.
Parisuhde on mennyt ihan täydeksi riitelyksi ihan kaikesta. En jaksa tätä enää, mutta minulle ei jää mitään jos eroan. Ei sitten mitään.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista aiheista riitelette? Tuohon on mahdollista vaikuttaa.

Vierailija
2/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää sinulle. Itsekunnioitus ja itsetunto, ne tärkeimmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen äitikin tykkää susta, niin voittehan te jatkaa tapaamista.

Vierailija
4/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa jamassa olleena sanon että eroa. Tajusin vasta eron jälkeen että en pitänyt miehestäni, vaan siitä turvallisuuden ja kuuluvuuden tunteesta mikä hänestä tuli. Sinulla luultavasti sama.

Vierailija
5/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kyllä kuulla riitelyjenne luonteesta enemmän, se on nimittäin melko olennainen tieto

Vierailija
6/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jatkuva riidanhaastaminen miehesi kanssa tai lähde ja tyydy elintasosi laskuun.

Mietin vielä tarkemmin mitä menettäisin erossa ja elintason laskuakin enemmän surettaisi se, että menetän tavallaan oman elämäni erossa. Ei ole enää paikkaa minne mennä juhlapyhinä, en näkisi enää miehen minullekin rakkaaksi muodostunutta koiraa, kukaan miehen kaveri ei enää pyytäisi viettämään iltaa luokseen. Kukaan ei lähtisi pyöräilemään kanssani. Joutuisin myös asumaan ensimmäistä kertaa elämässäni yksin. (Muuttohistoriani on siis lapsuudenkoti, solu, mies). Ap

Vierailija
7/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen rahoilla on kiva lokkeilla

Vierailija
8/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jatkuva riidanhaastaminen miehesi kanssa tai lähde ja tyydy elintasosi laskuun.

Mietin vielä tarkemmin mitä menettäisin erossa ja elintason laskuakin enemmän surettaisi se, että menetän tavallaan oman elämäni erossa. Ei ole enää paikkaa minne mennä juhlapyhinä, en näkisi enää miehen minullekin rakkaaksi muodostunutta koiraa, kukaan miehen kaveri ei enää pyytäisi viettämään iltaa luokseen. Kukaan ei lähtisi pyöräilemään kanssani. Joutuisin myös asumaan ensimmäistä kertaa elämässäni yksin. (Muuttohistoriani on siis lapsuudenkoti, solu, mies). Ap

Iteppä oot soppasi keitellyt.

Vierailija
9/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niistä riidoista mahdollista päästä eroon? Kiukutteletko omaa turvattomuuttasi vai yrittääkö mies kontrolloida sinua vai mikä niin aiheuttaa riitoja?

Vierailija
10/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ennen tätä ole ehtinyt itsenäistyä, kannattaa siihen mahdollisuuteen tarttua nyt. Hyvä taitoa tulevaa varten. Tarvitset vain rohkeutta astua eteenpäin, sitä kautta varmuus lisääntyy.

Vierailija
11/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan miehen kaveri ei haluaisi tavata sinua vaikka eroaisitte? Itse ystävystyin exän kaverin ja jopa entisen tyttöystävän kanssa ja pidetään yhä yhteyttä vaikka exää en enää tapaa. Ihmissuhteissa täytyy olla myös itse aktiivinen.

Vierailija
12/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vastata mistä riitelette.

Vierailija
13/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko töissä? Jos et niin ihan ekaksi hommaat työpaikan jostakin. Erilaisista harrastuksista ja kerhoista voi löytää kavereita. Tarvitset omat sosiaaliset ympyräsi. Ei kukaan voi olla riippuvainen yhdestä ihmisestä vaan oma elämä pitää rakentaa. Olet vasta 30 niin ehdit tehdä sen ihan hyvin. Mummini piti olla loppuun asti narsistin kanssa naimisissa, koska oli ollut kotiäitinä eli hänellä ei ollut mitään omaa eikä mitään rahaa niin oli pakko vaan kestää. Ei kannata elää elämäänsä niin.

Vierailija
14/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minkälaisia ne riidat on? Tinkaatteko jostain näkemyseroista, suuttuuko toinen yllättävistäkin jutuista, vai miten kuvailisit niitä? Ihan riitelyn laadusta riippuen niihin voi toinen osapuoli vaikuttaa isostikin, ihan vaan oman käytöksensä muokkaamisella. Mutta jos kyse on jostain henkisestä/fyysisestä väkivallasta tai muusta epäterveestä, niin silloin tietenkään ei.

Vierailija
15/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minkälaisia ne riidat on? Tinkaatteko jostain näkemyseroista, suuttuuko toinen yllättävistäkin jutuista, vai miten kuvailisit niitä? Ihan riitelyn laadusta riippuen niihin voi toinen osapuoli vaikuttaa isostikin, ihan vaan oman käytöksensä muokkaamisella. Mutta jos kyse on jostain henkisestä/fyysisestä väkivallasta tai muusta epäterveestä, niin silloin tietenkään ei.

Paitsi jos itse on väkivaltaa käyttävä osapuoli, niin väitän että silloin voi itse halutessaan muokata sitäkin käytöstä.

Vierailija
16/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen ja sosiaalinen eriarvoisuus on varmaan ainakin osittain johtanut siihen, ettei miehesi enää arvosta sinua. Olet vielä nuori ja löydät kyllä uuden elämän ja suhteenkin. Huonoon suhteeseen ei kannata jäädä. 

Vierailija
17/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastat läheisriippuvuutta. Olet jo kolmenkymnenen eli on aika vihonviimein aikuistua ja ottaa elämä omiin käsiisi. Olet kohta keski-ikäinen ja etsit vielä äitiä ja turvaa vieraista ihmisistä.

Vierailija
18/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ammattivalittaja?

Vierailija
19/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota arabi tai afrikkalainen mies ja jätä suomaiset keskenkasvuiset tuittupäät.

Juurihan yksi tuniasialainen mukava mies pisti vaimonsa kylmäksi ja hyppäsi sen jälkeen Kokemäenjokeen.

Vierailija
20/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niistä riidoista mahdollista päästä eroon? Kiukutteletko omaa turvattomuuttasi vai yrittääkö mies kontrolloida sinua vai mikä niin aiheuttaa riitoja?

Riidat muodostuu nykyään ihan kaikesta. Esimerkiksi jos yritän saada miestä viemään roskat jossain välissä, alkaa mielummin äksyillä minulle kuin vie ne. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan