Elämäsi merkittävimpiä ilon lähteitä?
Hieroja kysyi minulta, mitkä asiat tuovat iloa ja mistä nautin.
Pysähdyttävä kysymys, jota täytyy oikeasti alkaa miettiä. Suoritan ja olen vaan muita varten.
Siksi kysyn teiltäkin.
Kommentit (230)
Esimerkiksi rumpurudimenttien reenaus virvelin päällä olevalla reenipädillä tai kuivana sähkörummuilla, tublabasari messissä.
Suosikki rudimentteja: double stroke roll, triple stroke roll, buzz roll, Swiss Army Triplet, Five stroke roll, Six stroke roll, paradiddle, double paradiddle, paradiddlediddle, jne.
Olen "joogalentävä" yli 7-kymppinen ex-talkkari. ; )
Mies, lapset ja lapsenlapsi, ihana oma koti ja toinen Espanjassa. Oman puutarhan papayat, appelsiinit ja sitruunat. Oma rauha ja oma aika. Kaikki nämä tuottavat minulle iloa jatkuvasti.
Elän päivän kerrallaan - nyt on kevät - elän kevätpäivän kerrallaan - suurin ilo kevätpäivässä on valoisuus ja sitäkin suurempi ilo on aurinko, joka loimottaa sinisellä taivaalla ja saa linnut laulamaan puiden latvoissa sieluuni saakka.
Koira, mies, lukeminen, liikunta ja luonnossa liikkuminen.
-Kaljan juonti puistossa
-Maksusitoumuksen läpi meno
-Kaljan juonti kotona
-Pitkäveto voitot ja ravi voitot
-Kaljan juonti kavereitten kanssa
Lapset ovat jo aikuisia, pärjäävät elämässään :), selvisin!
Itselle heidän lisäkseen onnea tuottaa ihan arkiset asiat
- terveys
- aikuisopinnot
- mukava työ ja hyvät työkaverit
- liikunta, josta nautin monin eri tavoin ja tähän liittyvä koko ajan kohentuvat kehon muoto
- hyvät ihmissuhteet
- runsas oma aika
- Facephysics, aidosti on vaikuttanut kasvoihin ja ihoni hehkuu
Se mitä minulta tällä hetkellä puuttuu on ihana mies. Ehkä hän ei ole vielä vain tullut eteeni. Koen kuitenkin, että en ns. jää yksin loppuelämäkseni, on vain niin hyvä olo <3
Se, mikä tuo myös suurta onnea on, että päästin irti muutamasta "ystävyssuhteesta". Sellaisista, jotka kuluttuvia enemmän kuin antoivat. Sellaisista, joissa toinen ihminen ajatteli voivansa väheksyä ja myös ns. kiusata minua.
Kun mä katson peiliin, niin silmäni aidosti säihkyvät onnea. En olisi uskonut kaiken sen jälkeen, mitä elämässäni olen kokenut. Nyt on hyvä olla.
Musiikki, kuuntelen lähes aina hereillä ollessa, laulan ja tanssahtelen mukana. Pakahduttaa, miten ihanalta tuntuu kun musiikki täyttää koko elimistön.
Tällä hetkellä mun ainoa ilon lähde on ajatus siitä, että joku aamu en enää herää. Se olis enemmän ku tervetullutta vaikka heti, mieluiten heti.
Sain kasvatettua kolme lastani täyspäisiksi aikuisiksi
Ihana puoliso, kemiat pelaa edelleen ja meillä on todella kivaa yhdessä
Koiramme <3
Kesä!
Ihanat nuoruudenaikaset naisystäväni joita tapaan säännöllisesti
Matkustelu ja ylipäätään kaikkien uusien asioiden kokeileminen. Seuraavaksi haluan opetella surffaamaan.
Lapset ja perhe
Luonnon tarkkailu
Käsityöt
Lapset ja puoliso
Koira
Hevostallilla puuhastelu
Järvivedessä uiminen
Aamukahvilla lintujen kuuntelu
Nukkuminen
Oma rakas koerani. Ja juurikin se, että hän on "normaali koera", ei nepsy-diagnoosin alla, joita on nykyään joka toisella. Olen onnellinen, että oma koerani on "normaali". Olen myös onnellinen, että mula on yksi koera. Näin aina halusin ja näin sain!
2. Hyvä sänky, puhtaat petivaatteet. Pari vuotta sitten ostettiin todella kalliit patjat, ja se todella kannatti!
3. Koerani. Hän on huomaavainen ja ahkera, viihdymme toistemme seurassa
Jeesus ja Ford mustang 5 litran v8 koneella aamen.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ja Ford mustang 5 litran v8 koneella aamen.
Allahlujah.
Kyllä ne on lapset 💙 Aina nro 1.
Nämä arjen pienet ilot, vuodenaikojen vaihtelut.
Lottovoitto vielä niin mitäpä sitä muuta, rakkautta riittävästi 💓
Lapsi ja kirjoittaminen. Vapaus elää omanlaista elämää.
1. Oma rakas lapseni. Ja juurikin se, että hän on "normaali lapsi", ei nepsy-diagnoosin alla, joita on nykyään joka toisella. Työssäni olen hoitanut nepsy-lapsia ja se on todella rankkaa. Olen onnellinen, että oma lapseni on "normaali". Olen myös onnellinen, että meillä on yksi lapsi. Näin aina halusin ja näin sain!
2. Hyvä sänky, puhtaat petivaatteet. Pari vuotta sitten ostettiin todella kalliit patjat, ja se todella kannatti!
3. Puolisoni. Hän on huomaavainen ja ahkera, viihdymme toistemme seurassa.
Voisin myös kirjoittaa mistä en ole onnellinen, mutta se rikkoisi tämän ihanan harmonian <3