Elämäsi merkittävimpiä ilon lähteitä?
Hieroja kysyi minulta, mitkä asiat tuovat iloa ja mistä nautin.
Pysähdyttävä kysymys, jota täytyy oikeasti alkaa miettiä. Suoritan ja olen vaan muita varten.
Siksi kysyn teiltäkin.
Kommentit (230)
Onnelliseksi ja autuaaksi minut tekee usko Jeesukseen.
Iloiseksi monetkin asiat; läheiset, rakas, aurinkoinen sää, työn teko, onnistumiset.
Tää on nyt oikeesti aika raju, mutta iloa tuottaa tällä hetkellä minua reilusti nuorempi (19 vuotta nuorempi) rakastaja, joka vaikeiden aviovuosien jälkeen tarjoaa minulle elämäni parasta seksiä, turvaa ja läheisyyttä. Kyllä on ollut perheenäiti ihmeissään. Elämästä pitää nauttia nyt, sen olen todella tehnyt.
Marjastus ja sienestys, siinä metsästäjä-keräilijän sielu latautuu😁
Herra, sydämeni ei ole korskea eivätkä silmäni ylpeät. Minä en ole tavoitellut suuria, en pyrkinyt liian korkealle. Ei, olen löytänyt rauhan, mieleni on tyyni. Niin kuin kylläinen lapsi lepää äitinsä sylissä, niin on minun mieleni levollinen. (Psalmi 131:1-2)
Ilon ja rauhan saa Jeesukselta Kristukselta, uskossa häneen.
Myös monet luomistyöt toki.
PS. Näköjään ainakin yksi toinenkin on saanut päästä kokemaan samaa :)
Lapset, Lastenlapset, läheiset ja ystävät, urheilu, musiikki, kirjat, käsityöt
Ystävällisyys, avuliaisuus ja hyvän teko, mukavat sekä välillä niin kovin älykkäät ajatukset. Kahvia keittelen piristämään, iloon tai suruun, aamusta tai jopa yöllä.
Perjantaipullo. Ja lauvvantai.
Life sucks.
N51
Läheiset ihmissuhteet ja yksinolo- tarvitsen molempia
terveys ja toimiva keho
seksuaalisuus laajassa mielessä( ei pelkkä akti)
liikunta, musiikinkuuntelu, ulkoilu
hyvä ruoka, juoma, ylellisyydet silloin tällöin
Luonnossa liikkuminen, liikunta, opiskelu kansalaisopistossa, matkustelu, ystävät, lemmikit, vuoden ajat, luonto,