Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, poistatteko kasvoistanne karvoja(posket/leuka) - tai käsistä?

Vierailija
04.01.2023 |

Tuli puheeksi parin tuttavan kanssa, ja haluan nyt tietää kun rupesi oikeasti ahdistamaan:

Kuinka moni nainen siis poistaa kasvoistaan karvoja -- Tähän en siis laskisi kulmakarvoja tai niitä yhdistyneitä kulmakarvoja siitä keskeltä, niitä varmasti suuri(n) osa poistaa tai on poistanut joskus. Eli tarkotan poskien tai muun kasvojen alueen karvoitusta.
Entä käsikarvat? Vatsakarvat? Itselläni ainakin kasvaa navasta häpykarvoihin hyvin hento juova, jonka poistan aina alapään ajelun yhteydessä.

Ja minkä ikäinen olet, missä vaiheessa karvoja oli "pakko" ruveta kontrolloimaan?
Miten paljon poistatte? Posket, leuka, otsa..? Kädet? Muut?

--- ja oma vastaukseni kaikkiin:

Itseltäni siis lähtee turhat kulmakarvat omien kulmien alta, ne ylimääräiset karvat kulmien välistä sekä ylähuulen karvat(kaikki, käytön vahaa, pinsettejä sekä ihan vaan sheivaan useimmiten.)
Lisäksi leuassani on tällä hetkellä ehkä 3 tai 4 tummempaa karvaa, jotka nyppään pois heti kun huomaan.
Uskon että tämä pahenee iän myötä, itse olen siis nyt 30-vuotias.

Ja oletteko huomanneet muutoksia raskauden myötä?

Lähinnä siis kiinnostaa, kuinka moni poistaa myös poskien karvat ynnä muut. Itsellänikin niitä haihtuvia tosiaan on, mutta en ole tosissani ajatellut niiden jatkuvaa poistoa ennen kuin juttelin tämän ystävän kanssa. Hänen mukaansa minun siis pitäisi se tehdä, ja kyseessä siis tietenkin mies.

Vastailkaa kiitos!! Onko oikeasti joku trendi että naiset poistavat karvat myös esimerkiksi poskistaan ja käsivarsistaan? :(

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan tää trendi, mutta sä itse päätät mitä haluat kehollasi tehdä.

Vierailija
42/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käsivarsissa ja kasvoissa kasvaa ohutta nukkamaista vaaleaa karvaa. Vaaleaa karvaa en missään nimessä käy poistamaan, voisi triggeröidä karvan kasvua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan "viikset", ohimoiden untuvat ja poskien untuvat. Käsikarvoja silloin kun jaksan.

N31

Vierailija
44/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea, mutta poistin nuorena käsivarsikarvat vahalla kauan, ja ne ovat nyt keski-ikäisenä hennot. Poistin nekin taannoin huvikseni. Vatsasta ei todellakaan tarvitse poistaa.

Vierailija
45/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistan leuasta ja ylähuulen päältä sellaisia kovia "partakarvoja" ja nännien ympärillä myös on muutamia sitkeitä kavereita jotka pitää häätää tietyin väliajoin. Lisäksi navan alla on pari niiden kaveria. Nämä ovat olleet ainakin parikymppisestä mukana (tai silloin ne itse huomasin) ja nyt olen kohta 50v. Joskus jos laiskottaa, enkä jaksa nyppiä niitä niin vetelen höylällä. Käsikarvat olen jättänyt rauhaan, tuntuisi oudolta ajella niitä ja se sänki... 😬

Ja lisätään tähän että nenäkarvat nypin myös pois.

Eikö se satu ihan hirveästi? Oon joskus yrittänyt, en pystynyt. Mulla on sellanen trimmeri, millä saan nenäkarvat pois.

Vierailija
46/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin hyvin ylipainoinen joskus 30-vuotiaana, mustia karvoja kasvoi säärissä ja varpaidenkin päällä.

Laihdutin ja ylimääräistä karvojen kasvua on nyt vanhana vain lähinnä leuassa.  Siis vaihdevuosien jälkeen hoikempanakin karvoitusta alkoi  sitten naamassakin olla. Ja nuo biotiinit ja priorinit tuovat sellaista nukkaa poskiin kuulemma ihan yleisesti.

Onko varvaskarvat muka joku harvinainen juttu?? Minulla ainakin kasvaa vaikka en ole lähelläkään lihavuutta.

ei ole harvinainen juttu. ehkä siitä ei vaan puhuta ääneen.

Vierailija
47/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaulalla, leuassa ja huulen päällä kasvaa tummia karvoja jotka joko ajan pois sellaisella pienellä koneella (huulipunan kokoinen "partakone") tai nypin.

harvemmin sitten nypin jotain yksittäisiä karvoja rinnoista ja pakarasta. On muutama karva jotka itsepäisesti kasvavat ko. alueilla.

Muuten pitää ajella jaloista karvat reisien takaosasta, sisäreisistä ja polvien sivuista sekä isovarpaan päältä säärikarvojen lisäksi. Bikiraja menee aika pitkälle reisille sekä nousee ylös kohti napaa.

Käsistä ei sentään tarvii karvoja poistaa.

t. Ihan just 50 täyttävä nainen. Neljänkympin jälkeen em. karvankasvu lisääntynyt.

Tummatukkainen olen ja ilmeisesti keskieurooppalaiset geenit minussa saa aikaan tämän tummien karvojen rehottamisen

Onko toi sun partakone se tv shopista oleva? Onko se oikeasti toimiva? Saa siis sileäksi ihon?

Vierailija
48/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus mutta ei naisilla ole erityisesti karvoja vaan ne on sellasia haivenia.En ole nähnyt karvasia naisia.

Kyllä on. Mulla on yksittäisiä paksuja ja mustia karvoja sekä leuassa, ylähuulessa, navan alla ja nännien ympärillä. Ne ei ole mitään haituvia, vaan kovia, paksuja mustia perkeleitä!

Täällä kohtalotoveri. Ei tosiaan mitään hentoa haituvaa vaan vahvoja mustia karvoja. 

Täällä kanssa yksi!

Vierailija
49/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naamassa ei kasva karvoja.

Vierailija
50/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin kulmakarvat ja yhdestä luomesta kasvavan tumman karvan. Iän myötä ylähuulen karva on alkanut pidentyä ja paksuuntua, mutta en niitä tai muitakaan kasvojen karvoja ajele tai nypi. Bikinirajan, sääret ja kainalot sheivaan säännöllisesti ja nypin nännien ympärillä kasvavat tummat karvat.

Vierailija
51/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on useampi mies sanonut - karvaiset naiset on seksikkäitä.

Joo todella seksikästä naisella kunnon huuliparta, kainalokarvat ja oikea karvoitus jaloissa ja käsissä. Mitä näkyvämmällä paikalla sen seksikkäämpää! 

Vierailija
52/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen teinistä asti ajellut 3 päivän välein naamakarvat. Mun koko naama on sellaisen valkoisen untuvaisen "persikkanukan" peitossa. Ei sitä huomaa, ellei meikkaa, mutta kun laittaa meikkivoidetta tai puuteria, niin jos en ajele niitä karvoja niin ne ei asetu nätisti, koska jäävät karvojen päälle eikä mene iholle. Ja tarvin meikkivoidetta koska on couperosa-punoitusta. 

Vierailija
53/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko keikkaa. Normaalisti en, mutta olen huomannut että seksityöläisenä siistit asiakkaat käyvät useammin jos olen itsekkin siisti.

Vierailija
54/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin nypin viiksihaituvat, myöhemmin ajelin ne. Mutta useampi vuosi sitten huomasin, että rypyt näkyy huulen päällä jos ne ajaa joten lopetin.

Olen 43 v.

Viiksien kohdassa ja nenän alla kasvaa 2 yksittäistä tummaa karvaa, jotka aina nypin pinseteillä kun ne ilmaantuvat.

Joitakin vuosia sitten näin juttuja tästä naamauntuvien ajelusta. Ja musta se on ihan hullua. Ne pienet untuvanukat ketään häiritse.

Sanovat, että meikkaaminen on tasaisempaa. Ym.

Vierailija
55/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylähuulen karvat poistatan samalla kun kulmat siistitään.Leuassa kasvaaniin paljon että pakko nyppiä se päivittäin.Siihen mietin laseria,mutta on kallis...

Vierailija
56/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistan leuasta ja ylähuulen päältä sellaisia kovia "partakarvoja" ja nännien ympärillä myös on muutamia sitkeitä kavereita jotka pitää häätää tietyin väliajoin. Lisäksi navan alla on pari niiden kaveria. Nämä ovat olleet ainakin parikymppisestä mukana (tai silloin ne itse huomasin) ja nyt olen kohta 50v. Joskus jos laiskottaa, enkä jaksa nyppiä niitä niin vetelen höylällä. Käsikarvat olen jättänyt rauhaan, tuntuisi oudolta ajella niitä ja se sänki... 😬

Eikö se satu ihan hirveästi? Oon joskus yrittänyt, en pystynyt. Mulla on sellanen trimmeri, millä saan nenäkarvat pois.

Nenäkarvoja ei todellakaan kannata nyppiä. Voi olla vaarallista.

Vierailija
57/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin nypin viiksihaituvat, myöhemmin ajelin ne. Mutta useampi vuosi sitten huomasin, että rypyt näkyy huulen päällä jos ne ajaa joten lopetin.

Olen 43 v.

Viiksien kohdassa ja nenän alla kasvaa 2 yksittäistä tummaa karvaa, jotka aina nypin pinseteillä kun ne ilmaantuvat.

Joitakin vuosia sitten näin juttuja tästä naamauntuvien ajelusta. Ja musta se on ihan hullua. Ne pienet untuvanukat ketään häiritse.

Sanovat, että meikkaaminen on tasaisempaa. Ym.

Olet tupakoinut? Vai miten muuten voi alle nelikymppisellä olla huuliryppyjä?

Vierailija
58/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenäkarvoja ei todellakaan kannata nyppiä. Voi olla vaarallista.

miten?

Vierailija
59/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan nyppien leuasta ja huulelta, en halua olla sirkuksen parrakas nainen. Mutta en ajele esim. höylällä poskia tai leukaa, koska sänkikään ei vaikuta naisella mukavalta. Käsikarvoja en ajele, vain sääristä. Myös puska saa olla.

Vierailija
60/75 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa kuin satunnaisesti kainalot ja nypin silloin tällöin kulmakarvoja, jotka ovat lähteneet rönsyilemään. Karvat saavat olla kasvoissani (minulla on useita karvaisia luomia kasvoissani) ja jos jollekin ei kelpaa, se ei ole minun ongelmani. 

On töykeää lähteä kertoilemaan tuntemattomille, mitä näiden pitäisi tehdä omien karvojensa kanssa. Esimerkiksi minusta on outoa, että isäni (noin 60-vuotias) saa mennä speedoissa niin karvaisena kuin huvittaa, mutta minua (alle 30-vuotias nainen) kauhistellaan, jos menen kokouimapuvussa, enkä ole sheivannut bikinirajaa. En ole erityisen karvainen, joten muutama yksittäinen karva saattaa näkyä, mutta ei samanlaista karvamattoa kuin joillakin miehillä. Silti minua kytätään kahta kauheammin, eikä näitä miehiä. :D