Minulla on erilaisia rajoitteita. Keksikää minulle työ!
Eli
-ei korkeakoulutusta (amk ja yliopisto kokeiltu, eivät olleet mun juttu)
-ei fyysinen työ (reuma)
-ei vuorotyö (psykoosi ja maniariski itselläni)
-palkka väh 2500€/kk käteen
-pitää sijaita pk-seudulla koska asun ja viihdyn täällä
-ei saa tarvita autoa, ei ole ajokorttia eikä tule
-mieluiten siisti toimistotyö, ei aspaa, etätyö ja joustavan työn mahdollisuus
Kiitos!
Taustaa: tällä hetkellä olen 28v työkyvyttömyyseläkkeellä. Käyn 4h viikossa kuntoutuspajassa jossa mm leivotaan yhdessä ja katsotaan elokuvia. En halua pois eläkkeeltä epämieluisaan työhön, ei motivoi.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Jatka haaveilemistasi.
Kyselen täällä vinkkejä jotten olisi taakka yhteiskunnalle vaan saisin päinvastoin osallistua sen toimintaan omalla panoksellani. T ap
Onko sinulla jotain osaamista koulutuksen tai työkokemuksen myötä? Miltä alalta? Se on se lähtökohta työnhaussa. Mitä sellaista osaat, josta joku työnantaja olisi valmis maksamaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jotain osaamista koulutuksen tai työkokemuksen myötä? Miltä alalta? Se on se lähtökohta työnhaussa. Mitä sellaista osaat, josta joku työnantaja olisi valmis maksamaan?
Oon ollut osastonsihteerinä raskaana olevien ja naistentautien päivystyksessä. Se oli rankka kolmivuorotyö ja huono palkka. Sitten olin Alepassa. Sekään ei ollu kivaa.
Sitten mulla ei lukion jälkeen ole ollut yhtään valmista tutkintoa, mutta lukiossa keskiarvo oli 9 ja kirjoitin LEEEEE
Vierailija kirjoitti:
Tiedonsyöttäjä
Kuinka helppo tälläseen työhön on päästä? Mikä koulutus vaaditaan? T ap
Ala myymään vakuutuksia asiamiehenä.
Parhaimmat pääsee kymppitonnin kk-palkkioille. Niin ainakin itse väittävät.
Myyt siis somessa ja puhelimessa, eli asut missä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Tää on sitä aspatyötä mitä just EN halua. T ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka haaveilemistasi.
Kyselen täällä vinkkejä jotten olisi taakka yhteiskunnalle vaan saisin päinvastoin osallistua sen toimintaan omalla panoksellani. T ap
Rautalangasta: kouluttamattoman kuntoutujan on aivan turha noilla spekseillä haaveilla noin suurta palkkaa saavansa. Se nimittäin on bruttona lähelle 4k.
Miksi et hae jonkun logistiikka yrityksen business puolelle? Sinne kelpaa kouluttamaton istumaan toimistoon ja käsittelemään vaikka valituksia. Se saattaa tosin olla kaksivuorotyötä.
Ryhdy menetyskirjailijaksi ja käsikirjoittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka haaveilemistasi.
Rautalangasta: kouluttamattoman kuntoutujan on aivan turha noilla spekseillä haaveilla noin suurta palkkaa saavansa. Se nimittäin on bruttona lähelle 4k.
No, kai sitä voi silti haluta.
Ala tekemään sairaita fetissivideoita onlyfansiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hae jonkun logistiikka yrityksen business puolelle? Sinne kelpaa kouluttamaton istumaan toimistoon ja käsittelemään vaikka valituksia. Se saattaa tosin olla kaksivuorotyötä.
En halua kaksivuorotyötä. Vuorotyö tai viikonlopputyö ei sovi mulle. T ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aspa = ASiakasPAlvelu. Aspaan siis tulee ihmiset joilla on jo lähtökohtaisesti jotain valittamista ja ne ihmiset on yleensä kiukkuisia jo tullessaan/soittaessaan.
Mutta vakutusten myynti on siis ihan myyntityötä. Onko myyntityökin siis pois laskuista?
Kannattaisko sinun aloittaa osa-aikatyöstä. Voit tietyn verran ansaita ilman että se vaikuttaa työkyvyttömyyseläkkeeseen. Ansaintarajaa en muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aspa = ASiakasPAlvelu. Aspaan siis tulee ihmiset joilla on jo lähtökohtaisesti jotain valittamista ja ne ihmiset on yleensä kiukkuisia jo tullessaan/soittaessaan.
Mutta vakutusten myynti on siis ihan myyntityötä. Onko myyntityökin siis pois laskuista?
Vakuutuksen saa ostettua verkosta parilla klikkauksella, miksi sitä pitää myydä puhelimella? Tuollainen "myynti" on kilttien ihmisten kiusaamista ja hyväksikäyttöä. Lailla pitäisi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko sinun aloittaa osa-aikatyöstä. Voit tietyn verran ansaita ilman että se vaikuttaa työkyvyttömyyseläkkeeseen. Ansaintarajaa en muista.
Olin Alepassa osa-aikaisena 15h/vko ja tuo raja ei ylittynyt, mutta sain 3kk työskentelyn aikana burn outin. Joten siks ei aspaa tai myyntityötä.
T ap
Jatka haaveilemistasi.