Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, poistatteko kasvoistanne karvoja(posket/leuka) - tai käsistä?

Vierailija
04.01.2023 |

Tuli puheeksi parin tuttavan kanssa, ja haluan nyt tietää kun rupesi oikeasti ahdistamaan:

Kuinka moni nainen siis poistaa kasvoistaan karvoja -- Tähän en siis laskisi kulmakarvoja tai niitä yhdistyneitä kulmakarvoja siitä keskeltä, niitä varmasti suuri(n) osa poistaa tai on poistanut joskus. Eli tarkotan poskien tai muun kasvojen alueen karvoitusta.
Entä käsikarvat? Vatsakarvat? Itselläni ainakin kasvaa navasta häpykarvoihin hyvin hento juova, jonka poistan aina alapään ajelun yhteydessä.

Ja minkä ikäinen olet, missä vaiheessa karvoja oli "pakko" ruveta kontrolloimaan?
Miten paljon poistatte? Posket, leuka, otsa..? Kädet? Muut?

--- ja oma vastaukseni kaikkiin:

Itseltäni siis lähtee turhat kulmakarvat omien kulmien alta, ne ylimääräiset karvat kulmien välistä sekä ylähuulen karvat(kaikki, käytön vahaa, pinsettejä sekä ihan vaan sheivaan useimmiten.)
Lisäksi leuassani on tällä hetkellä ehkä 3 tai 4 tummempaa karvaa, jotka nyppään pois heti kun huomaan.
Uskon että tämä pahenee iän myötä, itse olen siis nyt 30-vuotias.

Ja oletteko huomanneet muutoksia raskauden myötä?

Lähinnä siis kiinnostaa, kuinka moni poistaa myös poskien karvat ynnä muut. Itsellänikin niitä haihtuvia tosiaan on, mutta en ole tosissani ajatellut niiden jatkuvaa poistoa ennen kuin juttelin tämän ystävän kanssa. Hänen mukaansa minun siis pitäisi se tehdä, ja kyseessä siis tietenkin mies.

Vastailkaa kiitos!! Onko oikeasti joku trendi että naiset poistavat karvat myös esimerkiksi poskistaan ja käsivarsistaan? :(

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kasva karvoja naamassa. Käsivarren karvat ovat niin hentoja että ei niitä helposti huomaa. Eikä niitä paljon ole.

Vierailija
2/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on useampi mies sanonut - karvaiset naiset on seksikkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poista mitää kasvoja kun suurin osa on vaan vaaleaa "haituvaa"...

N 30, ei raskauksia.

Vierailija
4/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kasva karvoja naamassa. Käsivarren karvat ovat niin hentoja että ei niitä helposti huomaa. Eikä niitä paljon ole.

Arvasin, että joku vastaa näin. Mutta että ihan ensimmäinen vastaus oli :D

Vierailija
5/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullu yksi viiksikarva tai ainakin todella lähellä sitä aluetta, ehkä koko aikuiselämäni ajan. On joskus äärimmäisen noloa, kun se ehtii kasvaa noin... neljä senttiseksi. Voiko viikset olla noin pitkiä? En poista kulmakarvojani; se on pysyväisluontoista, kun sitä jatkaa ja en tiedä haluanko olla ilman jotain kulmakarvaa aina.

Vierailija
6/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaat noin luonnollista asiaa, kuin karvoja?.... 

Vierailija
7/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin kulmakarvoja, ja tummempia karvoja leuan alta. Niitä tulee vuosi vuodelta enemmän. Käsivarsia en ajele. En myöskään kainaloita talvella. N52.

Vierailija
8/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin viikset, muita häiritseviä karvoja ei kasvoissa ole. Reidet joudun sheivaamaan takaa ja bikinirajan, joka kasvaa aika alas asti. Isovarpaista sheivaan muutamat karvat pois. Nämä siis niitten tavallisten sheivausten lisäksi. N46, tumma

Vierailija
9/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siistin kulmakarvoja, ja tummempia karvoja leuan alta. Niitä tulee vuosi vuodelta enemmän. Käsivarsia en ajele. En myöskään kainaloita talvella. N52.

äitini sanoi että karvat tipahti iän myötä. En tiedä onko totta. On kyllä yli 60v.

Vierailija
10/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai eikö sulla ole edes kulmakarvoja tai ripsiä? :D

Ja kyllä sinullakin ihan varmasti kasvaa sellaista hentoa nukkaa kasvoissakin, joka ei vaan erotu ihosta kovin helposti.

Vierailija
11/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
12/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äitini sanoi että karvat tipahti iän myötä. En tiedä onko totta. On kyllä yli 60v.

Totta toinen puoli. Säärikarvoja ei enää juurikaan tarvitse ajella edes kesäisin. Mutta partakarvat sen kun vain lisääntyvät.

Vierailija
13/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä sinullakin ihan varmasti kasvaa sellaista hentoa nukkaa kasvoissakin, joka ei vaan erotu ihosta kovin helposti.

Joo, en katsele itseäni suurennuslasilla niin ei haittaa :D

Vierailija
14/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko poistaa, kun en halua näyttää Hitleriltä.

Vierailija
15/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendeistä en tiedä, mutta pikimustat paksut viiksikarvani todellakin poistan. Nykyisin tummaa karvoitusta tulee myös leukaan, joten sieltäkin nypin. 

Vierailija
16/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiin poskista ja leuasta. Niissä ei ole poistettavaa karvaa. Miehillä kasvaa parta.

Vierailija
17/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiin poskista ja leuasta. Niissä ei ole poistettavaa karvaa. Miehillä kasvaa parta.

Valitettavasti myös osalla naisista. 

Vierailija
18/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kainalokarvat ei enää kasva ollenkaan, kun ne ajanut siitä lähtien, kun alkoivat kasvamaan. Siis partahöylällä kertakäyttösellaisella. Nyt vanhempana naisihmisenä myös naamakarvat ja kaikki muutkin ihokarvat saavat kyytiä ja eivät kovin runsaana kasvakaan, mutta ei halua partaa pitää niinkuin jotkut vanhat naiset. On siisti olo.

Kulmakarvat ylimääräiset nypin myös säännöllisesti pois ja kestovärjään tai värjäytän. Näyttää kivemmalta kuin epämääräisesti harottavat maantien- tai vaalean värittömän näköiset eripitkät karvatupsut, jotka on monen vanhenevan naisen kulmissa.

Vierailija
19/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöinen on poskessa nukka.

Vierailija
20/75 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varmaan joku hormonihäiriö, kun sekä ylähuuleen että leukaan kasvaa paljon mustaa karvaa. Ne poistan, koska en tuntisi oloani mukavaksi viiksekkäänä ja parrakkaana.