Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty menemään siskoni vauvan ristiäisiin!

Vierailija
14.11.2006 |

Onneksi ei ole kummiksi pyydetty...

Meillä on kohta kolmatta vuotta lapsettomuutta takana ja joka kuukausi joudumme raskaasti pettymään =(( Hoidot on aloitettu jo vuosi sitten, mutta lasta vaan ei kuulu.

Hoito on myös henkisesti rankkaa, olen monta kertaa ollut vähällä luovuttaa ja lyödä hanskat tiskiin. Hormonit vaikuttaa mielialaan ja pettymys syö sisältä.

Siskoni sai toisen lapsensa reilu kk sitten. Siskoni on minua paljon vanhempi, lähes nelikymppinen ja molemmat raskaudet ovat hänellä alkaneet todella helposti (ensimmäinen 3v sitten ekasta yrittämästä, tämä vauva toisesta kierrosta). En kertakaikkiaan kykene menemään ristiäisiin! Siskoni on jo kaksi kertaa kysellyt, pääsemmekö tulemaan silloin ja silloin, mutta en ole sanonut juuta enkä jaata. Ristiäispäivä kuitenkin lyöty lukkoon jo.

Sanonko suoraan, etten pysty tulemaan vai valehtelenko että on töitä/ olen sairas tms.?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitti tarinan, että " on se jännä miten vauvat tahtovat sinne missä niitä ei haluta. Te olette tahtoneet vauvaa 7 vuotta ja minulle tuona aikana on tehty 2 aborttia."

Tämänhän juuri halusin tietää... kyllä vain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi