Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**HUHTIKUUNhelmet** vko 35

25.08.2008 |

Hejssan

Aloittelen minä vuorostani nyt uuden viikkopinon kun täällä näin aikasin jo seilailen.. Aamuvuoroon meno olisi..

Tuparit oli juu sitten lauantaina ja sitä ennnehän valittelin kun kaik oireet hävis ja niinhän siin sit kävi et kaik oireet tuli takaisin juuri tupareihin. Mies kertoi sitten veljelleen meidän salaisuuden niin mun ei tarvinnut ns pidätellä itseäni mut koko loppu ilta menikin sit siinä et esitti hyvävointista.. Ja edelleen on päivästä ihan järkyttävä väsymys :( .. Ei töihinkä huvittaisi mennä, peiton alle vain..

Päätin eilen, että menen yksityiselle ultraan tuossa ens tai seuraavalla viikolla, kun turussa menee se ensimmäinen ultra tuonne lokakuulle niin mie niin kauaa ala odottamaan tietoa että tuolla varmasti joku on =) Pulssiin varmaan soittelen.. Ilmoittelen sitten hinnastakin kun tiiän..

Mutta nyt pittää lähtiä heittää miestä töihin ja sitten itse aamuvuoroon =/

Verticia & työnimetön Rv 6+3

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes viikko alkoi, eikä vielä suurempia oireita, sinänsä kiva, niin ei ole paineita töissä asiasta kertoa.

Anopin kanssa mulla on oikein hyvät välit, se on sellanen kiltti ihminen, joten vaikea olis konflikteja saada aikaan. Appiukko taas on hankalampi - alkoholisti, joka ei asiaa myönnä. Se on mulle hankalaa, koska meillä on aina käytetty alkoholia järkevästi ja saman haluaisin opettaa omille lapsilleni. Appiukko taas juo salaa ja yhtäkkiä on sitten ympäripäissään, varottamatta. En haluais lasteni näkevän pappaa sellaisena. Onneksi asutaan 600 km päässä, mutta tietty silloin kun käydään ollaan pitempään...

Nyt täytyy lähteä töihin..

Luckygirl 5+3

Vierailija
22/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi mistä saanut tuon tarjouksen vauva-lehteen ja siinä tulevaan kantoliinaan.. Kaksplussan tarjouksen kun löysin silloin joskus tilatessani ihan sivuilta mut täältä sivustoilta en löydä mitn tarjousta ja tuolta lehden tilaamalla niin ei ole kuin kallis normi hintainen lehti ilman kantoliinaa..

Tänään parempi aamu, ei okseta, heikota.. Joskos tämä tästä. Iltavuoro olisi tälle päivälle luvassa mikä toivonmukaan menee nopeasti.. Eilinen ilta kotona meni madellen kun oli niin huono olo koko ajan :( Ja ei se aamuvuorokaan eilen niin nopeaa mennyt kuin olisi toivonut. Samalla huomasin henkilökunnan piilovittuilun minua kohtaan (olenhan vasta aloittanut...) ja sitten tämä yksi passuuttaa kaikki työnsä minulle.. Ja sitten kehtaa viel sanoa etten ole mitään tehnyt. Laitoinkin sitten lappuselle palautetta, kun sattui juuri sopivasti olemaan palautelappuset keräyksessä kun on tulossa työnohjausta.

En tajua miten jaksan tuota työpaikkaa niin kauan et koeaika on ohi ja voin jäädä vaikka jatkuval saikulle.. Vielä 3kk.. Kun ei huvittaisi jättää vakkaripaikkaakaan nyt "tässä tilassa" :D ..

Palstasta.. Minullekin tämä on ollut positiivinen yllätys.. Alkuun myös visiteerasin vauvat.net:issä.. Ja en ole siellä ainakaan päässyt vielä meininkiin mukaan :/ En niinkuin löydä sieltä tällaista vastaavaa palstaa mis juttelis samas kuus la olevat.. Liberon sivuil tulee kans harvemmin käytyy.. Mitä sivustoi te käytätte?

Pakko lähteä bussille..

Verticia & Työnimetön Rv 6+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vieläkö Vauva-lehdellä on sellaisia suosittele-tarjouksia, mutta edellistä odottaessani ainakin vielä oli. eli jos joku suosittelee sinulle lehteä ja tilaat sen, saan tämä suosittelija lahjaksi jotain. Suosittelijan ei tarvitse olla itse edes tilaaja eli voit sopia jonkun tutun kanssa, että tämä on suosittelija ja saat itse sen lahjan. Pientä kiertämistä, mutta ne lahjat on usein tosi hyviä, joskus oli jopa kevytrattaat. :D

Anopista... Mulla on pohjimmiltaan oikein hyvä anoppi, mutta välillä menee pikkuisen yli sietokyvyn heidän avuliaisuutensa. Pitkälti johtuu siitä, että miehen vanhemmat asuvat liian lähellä emmekä ikinä tiedä koska pihalle pöllähtävät ja mitä heillä mielessään. Viime odotuksessa oli raskasta, kun koko kesän hyppäsivät täällä JOKA päivä. Ei auttanut vihjailut, eikä suorempaankaan sanomiset. He kun halusivat vain auttaa... Molemmat ovat kovia tekemään töitä ja siivoushulluja, heillä tarkat mielipiteet mitä meillä milloinkin pitäisi tehdä ja kovasti koittavat ohjailla piha- ja kotitöissä. Itse olen sellainen ihminen, että keittiöni on valtakuntani ja höyry nousee korvista, kun anoppi ottaa rätin käteensä tai sekaantuu kokkailuihini... Pahasti ei kuitenkaan sovi sanoa, koska luvassa olisi pitkä mökötys... Mutta pohjimmiltaan mukavia ihmisiä ovat ja kaipa tässä vuosien varrella yhteinen sävel vielä löytyy.

Muita kuulumisia:

Kilppariarvot kävin kuulemassa polilla eilen, normaalina ovat pysyneet! Lääkäri epäili, että odotusajan pysyisivätkin, mutta synnytyksen jälkeen voi taas ongelmia tulla...

Työongelmia ilmaantui ikävästi. Mun piti mennä töihin nyt syyskuun alussa uuteen hommaan ja hoitopaikkakin saatiin nopeasti järjestymään pojalle eli kaikki oli kunnossa. Perjantaina sitten kuulin, että töiden alku viivästyy ja alkaakin vasta joulukuussa. Töitä kyllä löytyisi sitä odotellessa samalta firmalta, mutta ei omaa alaa ja pelkäänpä, että kun mahani tästä kasvaa niin en sitä uutta hommaa joulukuussa enää saisi vaan jonkun hätävalheen siihen kehittäisivät...

Uutisista suivaantuneena vastasin yhteen työkkärin ilmoitukseen samantien ja nyt eilen ja tänään olenkin ollut puhelinhaastatteluissa parin eri miehen tentattavana. Näillä näkymin menen tekemään koevuoron piakkoin ja toivottavasti saisin tuon työpaikan. On omaa alaa, vaikkakin sellaista mistä ei suoraa kokemusta vielä ole, joten pikkuisen jännittää... Vähän kyllä on epärehellinen olo, kun enhän voi sanoa, että olen raskaana tai työpaikka menee sen sileän tien. Vakituinen työsuhde kuitenkin tarjolla eli olisi sitten paikka mihin palata äippäloman jälkeenkin...

Pitäkäähän peukkuja!

Vierailija
24/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli eka neuvola! Meni hyvin vaikka mulla jännitti mahottomasti sinne meno, perhosia oli masussa pari tuntia ennen aikaa. Mies oli mukana, vaikka eihän sillä tätillä hirveesti sille asiaa ollu, mutta siihen olimmekin jo varautuneet. Mutta minusta oli oikein hyvä että oli mukana :) Ensimmäisen ultran (ja tosiaan ainoan kunnallisen täällä oulussa) saimme kahden viikon päähän 9.9!! Ei ollut aiempia vapaita aikoja! Nyt pitäs vaan pysyä liitoksissaan siihen asti :D

Neuvolatäti tosin sano että rakenneultra yksityisellä maksas semmosen 30e kelakorvausten jälkeen, joten sitäkin voi sitte hintansa puolesta harkita myöhemmin.

Päätimme nyt alustavasti mennä seulontoihinkin, koska niskaturvotuksen pystyy vielä luotettavasti mittamaan sillä viikolla kun menen ultraan (10+6). Ultran jälkeisenä päivänä on verikoe, jossa otetaan se seeruminäyte, jonka voi kuitenkin jättää tekemättä jos tulee toisiin ajatuksiin.. Ultran tulokset kuitenkin varmaan vaikuttaa käskenkö ottaa seeruminäytteen vai en..

Tää palsta on kyllä ihan huippu! Saa kertoa teille kuulumisiaan ja toivottavasti jotakin ne kiinnostaisikin...

"Normaalielämässä" tunnen itseni aika yksinäiseksi nyt.. tietysty minulla on ihana mies joka kuuntelee ja ymmärtääkin mielestäni hyvin, mutta jotenki sitä kuitenki kaipaa muitakin juttukavereita.. varsinkin ko mieski näkee kuitenki omia kavereitaan niin silloin tulee orpo olo. Huokasen kyllä helpotuksesta ko tää salailu loppuu!!

Päätimme miehen kanssa että ultran jälkeen alamme kertoa uutisesta, jos vaan on kerrottavaa eikä ole ihan hirmusesti niskaturvotusta. Mietin kyllä että kertosinko jo yhelle kaverille joka on vasta saanu ensimmäisensä.. mutta ehkä on maltettava mielensä..

Mulla on mukava anoppi, ei ole mitään erimielisyyksiä ollu ja tunnen itseni hyväksytyksi. Asuu tosin 500 km päässä, joten ei turhan usein nähä. Vauvaa se on patistanu tekeen jo yli vuoden, mikä on välillä ärsyttäny... nyt sitte hirvittää että miten se muuttuu jos mulla tosiaan vauva masussa kasvaa...eli millanen hössätys alkaa, ja siihen ko vielä päälle minun äitin ja siskon ja muun suvun hössötys niin avot! :D

Minun olotila on ok, mieli ja oireet kyllä ailahtelee aika paljon. Välillä oon onnellinen, välillä ahistunu ja oon tiuskinukki miehelle nyt, mitä en kyllä normaalisti juuri harrasta. Olotilaki vaihtelee niin paljon, välillä ei ole mitään, välillä tulee kuvotushetki (niitä on ollu jo noin kymmenen!)..lisäksi nyt on särkeny päätä muutamana päivänä. Ainut mikä on koko ajan on mieletön jano! koko ajan pitää juoda eikä kuitenkaa vessassa tarvi rampata entistä useammin (olen aina ollu kova vessassa ramppaaja). Sokerinhimot on kyllä kauheat myös vaikka olin tossa melkeen kaks kuukautta karkkilakossa..Nyt oon taas sortunu ja yritän pikku hiljaa jättää taas sokerin pois! Se on mulle paljon pahempi koukuttaja ko tupakka :( Tupakasta oli helppo luopua mutta karkkia tekee miele joka päivä.. ei silti tekee tupakkaaki välillä mieli, mutta ei joka päivä..

Voikaahan hyvin! :)

Lapinlikka & masuasukki 8+6

Vierailija
25/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pitää vielä lisätä tohon tupakkahommaan, eli ko sanoin että siitä oli helppo päästä irit, niin se johtuu ihan siitä ko olin jo pitkään "lopetellut" polttamista ennen raskautta.. Saatoin polttaa esim vain viikonloppusin ja töissä sitte purin nikotiinipurkkaa. Nuorempana poltin koko ajan mutta ko muutettiin miehen kans yhteen lopetin kokonaan. Sitte melkeen vuoden "lakon" jälkeen alotin taas, mutta ton epäsäännöllisen kyllä vaan..

Nyt toivon etten enää koskaan koskis koko tupakkaan!

Teille tapatupakoitsijat: mulla itellä sillo aikanaan autto sellanen nikotiini inhalaattori. sitä sai vetää ko normitupakkaa mutta suuhun tuli ikävä tunne. Lisäksi se hävetti jos joku näki, joten siitä oli sitte helppo luopua ko ei ollu enää fyysisiä vierotusoireita (mulla niitä oli loppujen lopuksi aika vähän koska en kovin motaa vuotta ollu kerenny polttaa).

26/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

ja onnea kaikille tuleville mammoille multakin:)

Varasin eilen ekan neuvolan, vaikutti täti tosi mukavalta niin jäi hyvä fiilis. Se olisi sitten 17.9. jolloin rv jotain 8 kieppeillä, olettaen että kaikki nyt sujuu hyvin:) Vielä aika epätodellinen olo kyllä. Vointi ihan jees.. lähinnä iltapäiväpahoinvointia, vähän lämpöä ja vilunväristystä. Mahassa tosin ollu jo pari pv sellasta menkat alkaa tunnetta.. lueskellu netissä että aika monilla ollut samaa tunnetta. Onkos teillä ollut vastaavaa?

Jaksamisia, pitäs vissiin tehdä töitä eikä surffata vauvasivuilla xD

-iza rv 5+

Vierailija
27/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vieläki kirjottaa, sori spämmi tosiaan!

Ko pitää sanoa vielä noista menkkamaissita alavatsakivuista!

Eli nehän tulee siitä ko kohtu kasvaa :)

Ja kuuluvat siis asiaan, ja ovat oikein hyvä merkki!

Mullaki on niitä ollut harvakseltaan pitkin raskautta. Ovat aika pieniä kipuja, tuskin edes huomaisin jos en tarkkaan syynäis olotilaani. Ihan pari kertaa on ollu sellanen nopea vähän kipeämpi vihlaisu joka myös pitäs olla ok (jostain siitäkin olen lukenu), siis jos on vaan nopea eikä kokoaikainen.

Mieki vaan surffaan vaan vauvasivuilla.. tänään ei ole ollu kovin työtehokas päivä :( Ja yhtenä päivänä käytin tunnin työöajasta tutustuen kestovaippoihin *punastus*

Vierailija
28/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi tuli rytinällä noin viikko sitten ja nyt sitä oksentamista sitten on riittänyt... aamusta tuonne 14 asti olen kun raato ja lasken minuutteja että saisin poikaset päikkäreille ja itsekin oikaistua.. Sitten illat menevät paremmin. Sen olen huomannut että syödä pitää usein mutta ei paljon koksa jos täysi olo niin paha olo tulee varmasti!

Siinä oli siis valitusosasto, nyt muihin juttuihin. Joku kyseli noista vauva ja kaks plus-lehdistä. Ekaa odottaessa tilailin ja sain paljon hyvää tietoa ja vertaistukea eri juttuihin. Viime raskaudessa selailin vanhoja numeroita enkä nytkään aio tilata koska samat jututhan noissa menee paljolti. . ihmiset vain vaihtuvat. Mutta ekaa odottaville suosittelen lämpimästi.

Meillä anoppi asuu 400km päässä ja nähdään aikasta harvoin. Välit on asialliset mutta ei niin lämpimät...

Sain neuvolan ensi viikolle ja sit täytyy alkaa varailla sitä niskapoimu-ultraakin. En ole aiemmissa raskauksissa tuota seerumiseulaa otatanut mutta täytyyy nyt harkita kun tuota ikää alkaa olla jo riskiksi asti mitä noihin kromosomipoikkeavuuksiin tulee... Meillä vain kun on pitkä lapsettomuustausta niin ei millään tuo oma etiikka sallisi alkaa kovin tarkkaan valikoida ja tutkituttaa millaisen lapsen sitä sitten olisi valmis vastaanottamaan.. periaatteella "kaikki mitä annetaan otetaan vastaan" tässä mennään, mutta jos oikeasti jää noissa seuloissa kiinni niin olisi kyllä kovan pohdinnan paikka jatkojen suhteen.

Tänään ajttelin illalla pinkaista kunnon hölkälle viikon oksentelutauon jälkeen.. jospa se olo siitä vaikka virkistyisi.

Mukavaa viikonjatkoa t orvokki rv 8+1

Vierailija
29/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin sillon ekan raskauden aikana tutkimuksesta (tehty Amerikassa) että sellasten äitien lapset on onnellisempia, jotka syövät raskauden aikana suklaata. Ja tähänhän mä tukeudun sata lasissa!!!! Mitä sitä ei tekisi oman lapsensa onnellisuuden eteen.. ;)

Mulla on kanssa noita alavatsa vihlontoja sen verran että tekee mieli hieroa alavatsaa.. pitää vaan olla tarkkana että eivät töissä huomaa..

Ja takaisin töihin, mä oon kanssa aika epätehokas tällä hetkellä..

Vierailija
30/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena hyppäisin mukaan jos vielä mahtuu! Tuolla kuumeilupuolella taisin muutaman kerran kirjoittaa, mutta arki on sen verran kiireistä, että aina jää hyväksi aikeeksi:) Kolmas meille tulossa ja Länsi-Uudenmaan asukkeja ollaan. Lohjan ihanaan sairaalaan synnyttämään menemisestä jo kovasti haaveilen. Sieltä on kaksi edellistä mahtavaa kokemusta. (-05 ja -07) Tänään olen menossa varhaisultraan kun epäilen niin paljon tätä rv viikkojen määrää verrattuna oireisiin. Nyt on menossa 8+4 mutta pahaa oloa ollut jo 6 viikkoa ja väsymystäkin jo muutama viikko. Onhan se jokainen raskaus yksilöllinen, mutta aiemmat on kaikessa erilaisuudessaan noudattaneet kuitenkin noiden oireiden ilmaantumisen kannalta samaa kaavaa ja huono vointi on alkanut vasta 7-8 viikolla ja väsymys vasta hyvin lähellä np-ultraa. No illalla lienen viisaampi, toivoa vaan täytyy että jotain elämää masusta löytyy!

Palasin töihin tammikuussa heti äitiysloman päätteeksi ja lapset ovat siitä asti olleet päivähoidossa, ensin pph:lla, nyt kesän alusta sitten päiväkodissa.

Töissä olen tänäänkin joten en nyt ehdi enempiä.

Hyviä vointeja kaikille!

Vierailija
31/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noista lehdistä...

toi kaksplussa tais olla netistä tilattu ja siin tais olla matkasyöttötuoli ja vauvan taisin bongata? viime numeron (erillisenä lappusena) välistä jos nyt muistan oikein.... en kyllä ihan varma ja siin oli se kantoliina

vaikka minäkin toista odotan ja vauvan numerot 2005-2007 taitaa olla tuolla kellarissa onhan se piristävä kerran kuukaudessa kun lehti tipppuu luukusta... onpahan sadepäivien/pakkaspäiville jotain uutta luettavaa....

mutta eip muuta jaksamisia ja vointeja

mikumamma ja pikkuhippu 8+1

Vierailija
32/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä sitä, että täällä huhtikuisten joukossa on mukava jutustella, vähän ikävämmistäkin asioista voi puhua eikä tuomita. Hauska muutenkin, että porukassa on eri ikäisiä, esikoisen odottajia ja kokeneempia äitejä.

Mukavaa viikkoa kaikille! :-)

Tupakasta vielä: itsekin olen aikoinaan polttanut, tosin lopetin monta vuotta sitten. Nyt olen ihme ja kumma saanut miehenkin lopettamaan, yli vuoden yrityksen jälkeen. Enää vetelee vain nikotiinipurkkaa satunnaisesti. Ja hän poltti tosi paljon ja ainakin kymmenen vuoden ajan. Eli kyllä se onnistuu teilläkin. Tsemppiä tupakkalakkolaiset!

Vierailija
33/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oon nyt jotenki niin shokkitilas etten kyenny lukemaan edellisiä kirjoituksia, pakko vaan saada nää höyryt ulos..eli sain tänään tietää et mun ex-miehen (meillä 2 yhteistä lasta)avokki odottaa myös vauvaa(hänelle ensimmäinen)..ja tuntuma on hiukka se että viikkoja on kutakuinkin saman verran, eli taivas varjele, me voidaan olla yhtä aikaa laitoksella jos oikeen tuhannen paska säkä käy...uskomatonta mut niiiiiiiiiin totta!!!!...ajatelkaa nyt aivan oikeesti, asuvatki tuossa lähettyvillä, huh!!!No, tulee lapsille oikeen rytinällä pikkusisaruksia...;)

Olo on vaihteleva, välil väsy, välil yökki mutta kaikesta huolimatta nautin olostani kovasti!!!!! Tuo äskeinen juttu kyl hetkeks pisti miettiin et kuinka ihmees kellään voi olla tällanen säkä..No kaikkea hyvää vaan kaikille ja enhän oikeesti voi tietää vaik se ex:n avokki olis joku teistä...!?..ei kai nyt kuitenkaan..;)

Vointeja mammoille!!

Tinsku ja pömppis rv 7+1

Vierailija
34/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei..

Piti vaan sen verran vielä kirjoittaa tähän iltatuimaan, että vauvalehen välissä on juu tuo tarjous tuohon kantoliinaan ja et vuos alle 40e. Ostin tänään itse irtonumeron ja tilasin sitten myös tuolla tarjouksella lehden.

Iltavuoro takana, tuskainen sellainen kun ol niin huono olo ja ny samantien nukkuu kun aamulla pittää taas töihin sitten mennä :/ .. Ei huvittaisi..

Verticia

Vierailija
35/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Pitääpä heti huomenna käydä ostamassa se vauva lehti... monesti sen ohi oon jo kävellytkin ja miettiny ostasko vaiko eikö!!!

Töissä oli hyvä ilta! Mitään oireitakaan ei ollu, mitä nyt housut ahdisti välillä mahaa, kun istu huonosti!!!

Mutta oli aivan ylisöpön näköistä kun päivällisaikaan samassa pöydässä söi kaks pientä down-poikaa... ne oli niin hyvän näkösiä, kun oikein keskittyivät syömiseen ja leivän voitelemiseen... Ajattelin siinä sitten vaan, että ei kai se niin maailman vakavin asia taida olla jos vaikka sattus down-lapsi syntymään... vaikka onhan niitä downejakin niin erilaisia....

mutta hyviä öitä kaikille, aamulla meno aamuvuoroon!!!!

KevätPerhonen 7+4

Vierailija
36/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä tulee yksi huhtiäippämukaan ....huomenna neuvola ilmoittelen sitten lisää

öitä kaikille. :D

Vierailija
37/87 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän mielestä parempi tällanen koko vko pino vaiko pitäiskö tehä alkuviikolle ja loppu viikolle omat?

loppu viikosta alkaa oleen miljoona viestiä jo...

Vierailija
38/87 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielest parempi koko viikon pino ku sit saa ol niin tarkka et mihin sitä pittääkää tänään kirjoittaa kun päivistäkään aina oikein perillä ole :D ..

Väsymys on ihan armoton. Mä nukun tosi huonosti. Viime yön puolivalveil kolmeen saakka ja sit 2h nukuin ja taas loppuyö kissan unta.. Ja nyt pitäs töihin men.. En oo ikin ollut näin järkyttävän väsynyt.. Ei voi mittää, mut pakko hakee pian saikkua väsymyksen takia. Tästä tuu mittää.. Btw.. Oletteko te joutuneet hakee raskauteen liittyen sairaslomaa..? Mietein vaan et miten se on, et haetaanko ihan normaalisti normilääkäriltä vai pittääkö mennä äitiysneuvolan puolelle? ...

Huono olo alkoi näemmä jo heti aamusta =( ..Kiva päivä tiedossa. Nyt en todellakaan pysty syömään ja seuraava mahdollisuus kymmeneltä. Pakko yrittää jaksaa.

Mutta nyt pittää lähtiä aamuvuoroon (ja siitä sitten salille)..

Verticia & Työnimetön Rv 6+5

Vierailija
39/87 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yöt menny oksentaessa edelleen!!

ilmoitin jo eilein töihin etten ole tulossa loppuviikkoon töihin (he siis soittivat sieltä tämän aamun vuorosta niin samalla sitten kerroin että en ole tulossa...) meillä muutenkin inhottava tilanne töissä kun kolmen miehen alivoimalla vedetään päiviä... helv..... raskasta ja kun on muutenkin huonovointinen ja ei saa nukuttua öisin niin ei siitä mitään tulisi... nyt niitten on pakko lisätä sitä extra työntekijä määrää kun kaikki vakiot on sairaslomilla/lomilla...

tein ekan kanssa tavallista 37,5h sopparilla ja lisäksi pakersin koulun loppuun ja en muista siitä ajasta yhtään mitään ku juoksi paiksasta toiseen kun päätön kana. Tämän toisen kanssa aion ottaa paljon rauhallisemmin ja pitää lomaa silloin kun kroppa sanoo. Minulla paha tapa tehdä duunia sairaana ja sitten se kostautuu jossain vaiheessa kaksi kertaa pahempana ja siltikään en meinaa töistä jäädä pois...

mutta lähden tästä tuonne terveysasemalla päin

terveisin mikumamma ja pikkuhippu 8+2

Vierailija
40/87 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäuskoisena vieläkin tästä tilanteestani - siis että odotan. Lapsiluku oli jo täynnä, mutta elämä on yllätyksiä täynnä. Onneksi tämä odotusaika on kuitenkin sen verran pitkä, että kerkiää asennoitua tähän uuteen elämään. Sain tilattua jopa neuvola-ajankin itselleni (siirtelin sitä soittamista, kun en meinannut uskoa sitä, että olen raskaana). Onnekseni minulla on sellainen mies, joka sanoi heti, että kyllä me tästä yhdessä selvitään ja kaikki kääntyy hyvin päin. Sinänsä hassua, että raskaudesta pitäisi olla ratkiriemuissaan, mutta kun oli jo päässyt siihen vaiheeseen, että pienimmäinenkin on jo viisi eli osaa tehdä paljon jo itse... pikku hiljaa tässä totutellaan sitten siihen ajatukseen, että lapsia on huhtikuussa jo neljä. Mutta elämäähän tämä on - pitää nauttia siitä mitä eteen tulee! Varmasti rakastan tätä tulevaakin yhtä paljon kuin kolmea suunniteltuakin. Olo on muuten mitä mainioin - possunliha ainoastaan tökkii - ei pysty syömään... hassua!

Kaikille onnellista odotusta ja jaksamista!

nelosta odottava äippä (7+4 laskettu aika 11.4.2009)