UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:
Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.
No, se ettei videota voi kommentoida, kertoo varmaan jo monelle paljon.
Eikä ko. henkilöstä ole mitään tietoja, edes kotimaastaan, eli hän haluaa olla anonyymi.
Suomalainenhan tuo on, ainakin taustaltaan puoliksi, koska tämän maan uutisointi on hyvon hallussa. Ruotsimielinen maanpetturi siis suorastaan, heh. ;-) Mahtaa Loreen olla ylpeä soturistaan...
Vierailija kirjoitti:
Näyttelemisestä sanoisin vielä sen, etä kun Robin laulaa Girls liike you Ari just what I like niin ei siitä välity katsojalle kyllä yhtään sellaista tunnetta, että se on oikeasti totta, vaan ne ilmeet yms. näyttää päälleliimatulta ja pelkältä teatterilta., vähän kuin Käärijän tanssijoiden tekohymyt. Vielä parempi esiintyjä ja katsojan tuntemaan, että artisti on läsnä ja laulaa juuri hänelle. Noin niin kuin kärjistettynä.
No, melkein kaikilla viisuvoittajilla on ollut se karisma sitä luokkaa, että tulee ruudusta läpi ja saa tuntumaan että artisti laulaa vain ja ainoastaan sinulle. Vaatii todella suurta eläytymistä myös. Pelkät sydänotteet eivät riitä. Pitää osata katsoa kameraan syvään ja intensiivisesti, että tulee vaikutelma juuri sinulle laulamisesta. Moni pelkää katsoa suoraan kameran linssiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, miten vaikeaa noitten videoitten poistaminen näyttää olevan.
No äläpä. Selvästi on tekijälle tullut noottia asiasta ilmiantojen kautta tai sitten lueskelaa tätä palstaa, koska videon kuvaus on Käärijän osalta mennyt uusiksi. Nyt ihan suoraan valehtelee, että hän olisi ollut venäjämielisen anti-vaxxer -ryhmän JÄSEN. No, tulipahan jälleen syytä ilmiantaa valheellisena tieotona. Ihan uskomatonta, että jollain voikin olla noin paljon energiaa mustamaalaamiseen ihan vain siksi, että pelkää oman suosikkinsa Loreenin häviävän Käärijälle. Eikö tätä Tonia yhtään pelota se mahdollisuus, että Loreenin mainostaminen toisen (mahdollisesti jopa oman) maan ehdokasta vastaan tehdyllä loanheittokampanjalla kääntyy vielä häntä vastaan, ja kukaan ei enää tämän vuoksi halua äänestää Loreenia?
Suomen ammattilaisraati äänestää kyllä autopilotilla joka vuosi täysin pistein Ruotsia. Suomalaiset eivät välttämättä tiedä tuon taivaallista trolleista ja äänestävät kuten äänestävät.
Juu, lähinnä ajattelin sellaista skenaariota, että tuon trollin pilkkavideo ja -kommentit viisusivustoilla yms. päätyvät ajan myötä useamman viisufanin silmiin ja asiasta nousee isompi haloo (tuosta dissaamisesta siis). Voisihan sitä alkaa Loreenin videon kommenteissa vaikka alkaa itkeä, että ilkeät Loreen-fanit heittävät julkisesti paskaa Käärijän niskaan.
Käärijä on joissakin videoissa ääneltään kuin Vesku nuorena, ja liikkeiltään ja ulkonäöltään kuin Spede nuorena. Kumma yhdistelmä.
Katsokaa välillä TV7 tv:stä tai jos ei näy; tv.fi <3
Suosittelen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:
Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.
No, se ettei videota voi kommentoida, kertoo varmaan jo monelle paljon.
Eikä ko. henkilöstä ole mitään tietoja, edes kotimaastaan, eli hän haluaa olla anonyymi.
Voihan hän väittää olevansa vaikka maapallon toiselta puolelta kun VPN on keksitty.
Minusta Käärijä-fanien pitäisi tehdä nyt blogi, johon kerätä kaikki Käärijä-tieto linkkeineen ja ainakin englanniksi käännettynä. Siihen on helppo laittaa linkkiä tuollaisten purkausten alle.
Nimenomaanhan siis hän ei anna kommentoida siihen mitään joten asiaa ei voi selventää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ei varmaankaan kannata liikaa pohtia noita vedonlyöntejä. Viisuihin on vielä aikaa 2kk ja lähempänä niistä voi tehdä varmempia johtopäätöksiä. Joka tapauksessa, kun vanhoja vedonlyöntejä katsoo, on lopullinen voittaja ollut usein sijoilla 1-3. Harvemmin kai mitään täysin yllätysvoittajaa on tullut.
Musta on ylipäänsä turhaa pohtia suuremmin jotain vedonlyöntejä, ellei sitten aio lyödä vetoa.
Kun eivät nuo aina osaa kaikkea ennustaa, vaikka tänä päivänä onkin paljon enemmän dataa käytettävissä. Edes vedonvälittäjät eivät pysty ennustamaan esim. sitä mahdollisuutta, että joku ennakkosuosikeista onnistuu pilaamaan lava-shownsa finaalissa aivan totaalisesti ja saakin siten ennakoitua vähemmän ääniä.
Vedonlyönnin idea on se, että houkutellaan porukka lyömään vetoa väärän voittajan edestä. Sitten joku voittaa ja saa omiensa lisäksi jonkun verran takaisin. Vedon hävinneet tuovat rahaa vedonlyöntivälittäjälle ja osa siitä annetaan voittajalle.
Sijoituksiin voi vaikuttaa myös muunmuassa se mille kohdalle esitys laitetaan viisuissa minkälaisten biisien joukkoon. Joiltain paikoilta saattaa herua paremmin pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on joissakin videoissa ääneltään kuin Vesku nuorena, ja liikkeiltään ja ulkonäöltään kuin Spede nuorena. Kumma yhdistelmä.
Kuuntelin samaa. Spedeä en huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on Kuuma 😋
Hyvin kuumaa.
Ajattelin jo niistä ihan ekoista pätkistä mitä näin Käärijästä että on ihme yhdistelmä Spede Showta ja Rammsteinia, vähän seassa jotain Scooteria (?). Mihinkään räppäriin en yhdistä kun ääni/tyyli on räpätessä aika omalaatuinen. Hyvä huomio tuo nuori Loiri, niinpä muistuttaa ääni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:
Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.
No, se ettei videota voi kommentoida, kertoo varmaan jo monelle paljon.
Eikä ko. henkilöstä ole mitään tietoja, edes kotimaastaan, eli hän haluaa olla anonyymi.
Voihan hän väittää olevansa vaikka maapallon toiselta puolelta kun VPN on keksitty.
Minusta Käärijä-fanien pitäisi tehdä nyt blogi, johon kerätä kaikki Käärijä-tieto linkkeineen ja ainakin englanniksi käännettynä. Siihen on helppo laittaa linkkiä tuollaisten purkausten alle.
Nimenomaanhan siis hän ei anna kommentoida siihen mitään joten asiaa ei voi selventää.
Lueskelin niitä hänen pitkiä tekstejään, vaikuttaa lievästi sanottuna häiriintyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietävätkö jotkut euroviisufanit mitkä mahtavat olla nämä Suomen keikat, jotka ovat vaarassa peruuntua niiden joidenkin partyjen takia mitä järjestetään ennen Euroviisuja?
Riippuu, mihin pre-partyihin Käärijä osallistuu, mutta tässä pre-partyt ja suluissa samanaikaiset keikat:
25.3. Barcelona (Kuusamo)
1.4. Varsova (Lahti)
8.4. Madrid (Kajaani)
15.4. Amsterdam (Ähtäri)
16.4. LontooMatkustuspäivien vuoksi saattavat peruuntua myös:
31.3 Seinäjoki
7.4. Jyväskylä
14.4. Nilsiä[/quoteTuskinpa Käärijä omia keikkojaan peruu noiden ennakkobileiden takia. Ei niihin ole mikään pakko osallistua ja varmaan useimmat edustajat jättää ne kaikki tai ainakin osan niistä väliin.
On helvetinmoinen moka olla käymättä prepartyissa!
Ei ole. Ainakaan kilpailun kannalta niillä ei ole mitään merkitystä lopputulokseen.
Visufanit seuraavat silmä kovana pre-partyja ja niistä julkaistuja juttuja ja videoita.
Jotenkin tuntuu, että hapannaamat ovat löytäneet parin viime päivän aikana tämän keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:
Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.
No, se ettei videota voi kommentoida, kertoo varmaan jo monelle paljon.
Eikä ko. henkilöstä ole mitään tietoja, edes kotimaastaan, eli hän haluaa olla anonyymi.
Suomalainenhan tuo on, ainakin taustaltaan puoliksi, koska tämän maan uutisointi on hyvon hallussa. Ruotsimielinen maanpetturi siis suorastaan, heh. ;-) Mahtaa Loreen olla ylpeä soturistaan...
Oikea artisti häpeää tuollaista menoa. Loreenia on turha hörhön juttuihin sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietävätkö jotkut euroviisufanit mitkä mahtavat olla nämä Suomen keikat, jotka ovat vaarassa peruuntua niiden joidenkin partyjen takia mitä järjestetään ennen Euroviisuja?
Riippuu, mihin pre-partyihin Käärijä osallistuu, mutta tässä pre-partyt ja suluissa samanaikaiset keikat:
25.3. Barcelona (Kuusamo)
1.4. Varsova (Lahti)
8.4. Madrid (Kajaani)
15.4. Amsterdam (Ähtäri)
16.4. LontooMatkustuspäivien vuoksi saattavat peruuntua myös:
31.3 Seinäjoki
7.4. Jyväskylä
14.4. Nilsiä[/quoteTuskinpa Käärijä omia keikkojaan peruu noiden ennakkobileiden takia. Ei niihin ole mikään pakko osallistua ja varmaan useimmat edustajat jättää ne kaikki tai ainakin osan niistä väliin.
On helvetinmoinen moka olla käymättä prepartyissa!
Ei ole. Ainakaan kilpailun kannalta niillä ei ole mitään merkitystä lopputulokseen.
Visufanit seuraavat silmä kovana pre-partyja ja niistä julkaistuja juttuja ja videoita.
Entä sitten? Ne tapahtumathan on nimenomaan viisufaneille suunnattuja bileitä, eikä niillä tosiaan ole mitään merkitystä itse kilpailun kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:
Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.
No, se ettei videota voi kommentoida, kertoo varmaan jo monelle paljon.
Eikä ko. henkilöstä ole mitään tietoja, edes kotimaastaan, eli hän haluaa olla anonyymi.
Suomalainenhan tuo on, ainakin taustaltaan puoliksi, koska tämän maan uutisointi on hyvon hallussa. Ruotsimielinen maanpetturi siis suorastaan, heh. ;-) Mahtaa Loreen olla ylpeä soturistaan...
Oikea artisti häpeää tuollaista menoa. Loreenia on turha hörhön juttuihin sotkea.
Mistäs sinä sen Lortikan mielenmaailman tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:
Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.
No, se ettei videota voi kommentoida, kertoo varmaan jo monelle paljon.
Eikä ko. henkilöstä ole mitään tietoja, edes kotimaastaan, eli hän haluaa olla anonyymi.
Suomalainenhan tuo on, ainakin taustaltaan puoliksi, koska tämän maan uutisointi on hyvon hallussa. Ruotsimielinen maanpetturi siis suorastaan, heh. ;-) Mahtaa Loreen olla ylpeä soturistaan...
Oikea artisti häpeää tuollaista menoa. Loreenia on turha hörhön juttuihin sotkea.
Ymmärsit väärin viimeisen lauseeni. Se oli lähinnä ironiaa. Tuo tyyppi kuvittelee ehkä idiotismissaan tekevänsä jonkun palveluksen hänelle (vaikka voi olla että trollaa lähinnä tarkoituksenaan saada Loreenin ja Käärijän fanit kääntymään toisiaan vastaan, trollit kun tykkäävät moisesta), vaikka Loreen ei takuulla hyväksy moista käytöstä. En siis ole sotkemassa häntä yhtään mihinkään.
Joku kommentoi jossain, että ruotsalaiset vaan haukkuvat Käärijää eikä sieltä ole ääniä meille tulossa (oliko se täällä vai viisuketjussa?). Ei kyllä vastaa omaa havaintoani. Tosi moni ruotsalainen on kehunut CCC:ta YouTuben kommenteissa, ja onhan se ollut myös maan viraalilistan ykkösenä. Varmaan joku on kuunnellut biisiä ihan ilokseenkin. ;-) vähän tulee vibat, että noillakin kommenteilla yritetään nyt väkisin saada tästä jotain "sotaa" aikaiseksi Suomen ja Ruotsin viisufanien välille.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että hapannaamat ovat löytäneet parin viime päivän aikana tämän keskustelun?
Kaikille ketjuille käy jossakin vaiheessa niin, että paikalle jää jankkaamaan vaan muutama keskustelija ja keskustelun taso heikkenee. Tämäkin ketju polkee jo vähän paikallaan, vaikka onkin suht asiallisena pysynyt. Lähinnä paikalla on enää meitä Käärijä faneja ja sen lisäksi aina joku eksyy tänne provoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin jo niistä ihan ekoista pätkistä mitä näin Käärijästä että on ihme yhdistelmä Spede Showta ja Rammsteinia, vähän seassa jotain Scooteria (?). Mihinkään räppäriin en yhdistä kun ääni/tyyli on räpätessä aika omalaatuinen. Hyvä huomio tuo nuori Loiri, niinpä muistuttaa ääni!
Eih, nyt mä en pääse irti tästä mielikuvasta... pelkään, etten enää voi ajatella kuin Loiria jos itse kuulen saman, nyt meni Kärtsä piloille :D Mutta joo, jotain kummallisen tutunomaista hänessä on, joka ehkä lisää mielenkiintoa. Mutta ei Loiria, pliis...
Käärijä on kotimaisessa räppiskenessä ihan piristävä tapaus. Jotenkin radiosoitossa oleva tavara on pääosin sellaista kummallisen unettavaa muminaa.
Jep. Eipä tuo onneksi ole juuri katsojia saanut, ja tykkäysiä vielä vähemmän... Kyllä se agenda on aivan selvä tuossa vähän ulkopuolisemmallekin. Silti se pitäisi poistaa. Tuossahan hauskasti muuten puhuttiin FACEBOOKISTA... Kylläpä moneen paikkaan on nyt Käärijä ehtinyt. täytynee pitää tuota tiliä silmällä jatkossakin.