UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Mielestäni tuo Twisted Elegance on täyttä kiusaamista muka esiintyen meeminä ja sitten muka korostaa paremmuuttaan tuossa kommentissa kuinka euroviisut on United by Music ja Käärijää mollatessaan creepyksi vielä kehuu Loreenia. :-D Eikä ota mitään kantaa siihen miten Sofi Oksanen esim sanoi että asia on selvennetty ynnä muuta ja väittää Käärijän ikäänkuin liittyen johonkin ryhmään ja jättää vielä epäilyksen varjon siitä että Käärijä on Venäjän tukija. Toki siis sen voi mieltää että on liittynyt ryhmään jos seuraa jotain netissä mutta en minä ainakaan koe liittyneeni mihinkään ryhmään jos jotain seuraan esim. Instassa. Kunpa tuollaiset pelkästään vihaa levittävät asiaa suurentelevat videot kiellettäisiin. Toki hän voi vedota siihen että kyseessä on oikea uutinen, mutta voidaanko edes koko puolue määritellä kaikilta osin pro-Russian ja antivaxxer, en ole varma ja voidaanko sanoa että Käärijä on liittynyt johonkin ryhmään ym. Semmoista tarkoituksenhakuista mollaamista. Mutta eipä ole muuta sanottavaa. Mielestäni hän itse levittää paskaa ympärilleen ja kritisoi sitten muita jos saa tuollaisella lapsellisella käytöksellä kritiikkiä muilta. En ole juuri nähnyt noin ilkeämielisiä mollausvideoita euroviisuartisteista kertaakaan Youtubessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, miten vaikeaa noitten videoitten poistaminen näyttää olevan.
No äläpä. Selvästi on tekijälle tullut noottia asiasta ilmiantojen kautta tai sitten lueskelaa tätä palstaa, koska videon kuvaus on Käärijän osalta mennyt uusiksi. Nyt ihan suoraan valehtelee, että hän olisi ollut venäjämielisen anti-vaxxer -ryhmän JÄSEN. No, tulipahan jälleen syytä ilmiantaa valheellisena tieotona. Ihan uskomatonta, että jollain voikin olla noin paljon energiaa mustamaalaamiseen ihan vain siksi, että pelkää oman suosikkinsa Loreenin häviävän Käärijälle. Eikö tätä Tonia yhtään pelota se mahdollisuus, että Loreenin mainostaminen toisen (mahdollisesti jopa oman) maan ehdokasta vastaan tehdyllä loanheittokampanjalla kääntyy vielä häntä vastaan, ja kukaan ei enää tämän vuoksi halua äänestää Loreenia?
Ymmärtää suomea yllättävän hyvin ko Loreenin kannattaja. - Onko yleistä, että videoiden tiedoissa on noin paljon ja noin vihamielistä tekstiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, miten vaikeaa noitten videoitten poistaminen näyttää olevan.
No äläpä. Selvästi on tekijälle tullut noottia asiasta ilmiantojen kautta tai sitten lueskelaa tätä palstaa, koska videon kuvaus on Käärijän osalta mennyt uusiksi. Nyt ihan suoraan valehtelee, että hän olisi ollut venäjämielisen anti-vaxxer -ryhmän JÄSEN. No, tulipahan jälleen syytä ilmiantaa valheellisena tieotona. Ihan uskomatonta, että jollain voikin olla noin paljon energiaa mustamaalaamiseen ihan vain siksi, että pelkää oman suosikkinsa Loreenin häviävän Käärijälle. Eikö tätä Tonia yhtään pelota se mahdollisuus, että Loreenin mainostaminen toisen (mahdollisesti jopa oman) maan ehdokasta vastaan tehdyllä loanheittokampanjalla kääntyy vielä häntä vastaan, ja kukaan ei enää tämän vuoksi halua äänestää Loreenia?
Ei tuo kyllä mitään hyvää mainospuhetta Loreenille ole. Päinvastoin. Ei tuollaisella dissauksella saa kuin pahaa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa Euroviisut o parin viikon päästä. Pelottaa, että ihmiset kyllästyy jo moniin ennakkosuosikkeihin, kun on niin pitkä odotusaika (vielä yli 2 kk). Eikös samalla lailla käynyt sille Italian Gabbanin Occidentali's Karmalle...
Occidentali' Karma taisi olla suurin ennakkosuosikki, mutta tulos oli 6. sija. Hyvä sijoitus, mutta ei ihan sitä, mitä etukäteen kuviteltiin. Euroviisuissa tulee aina yllätyksiä.
Koska live-esitys on pöyristyttävä, 6. sijakin oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa Euroviisut jo parin viikon päästä. Pelottaa, että ihmiset kyllästyy jo moniin ennakkosuosikkeihin, kun on niin pitkä odotusaika (vielä yli 2 kk). Eikös samalla lailla käynyt sille Italian Gabbanin Occidentali's Karmalle...
Eikös siinä ollut kyse siitä, että esitys oli iso pettymys verrattuna videoon, ja biisiä oli jouduttu katkaisemaan typerästi eikä se enää ollut yhtä hyvä. Sijoittui sitten lopulta kuudenneksi muistaakseni, ihan hyvä toki sekin.
Toivottavasti Suomen esitys yllättäisi positiivisesti, jos on erilainen kuin Umk:ssa. Olisi ihanaa saada sellainen wow-fiilis.
Hyvä esimerkki siitä, ettei valittua ja pidettyä esitystä välttämättä kannata radikaalisti muuttaa. Kuinka monta kertaa Suomen esitys on yllättänyt positiivisesti? Toivottavasti ovat ainakin valmiita nopeasti palaamaan takaisin siihen jo hyväksi todettuun UMK-esitykseen, mikäli halutaan kokeilla jotain täysin uutta eikä se toimikaan.
Viime vuonna oli kylläkin tosi hyvä asia, että The Rasmuksen esitys muutettiin ilmapalloshow'ksi, koska UMK-esitystä ei olisi voinut toteuttaa Torinon teknisten ongelmien takia. Monen maan esitys jäi torsoksi siitä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, miten vaikeaa noitten videoitten poistaminen näyttää olevan.
No äläpä. Selvästi on tekijälle tullut noottia asiasta ilmiantojen kautta tai sitten lueskelaa tätä palstaa, koska videon kuvaus on Käärijän osalta mennyt uusiksi. Nyt ihan suoraan valehtelee, että hän olisi ollut venäjämielisen anti-vaxxer -ryhmän JÄSEN. No, tulipahan jälleen syytä ilmiantaa valheellisena tieotona. Ihan uskomatonta, että jollain voikin olla noin paljon energiaa mustamaalaamiseen ihan vain siksi, että pelkää oman suosikkinsa Loreenin häviävän Käärijälle. Eikö tätä Tonia yhtään pelota se mahdollisuus, että Loreenin mainostaminen toisen (mahdollisesti jopa oman) maan ehdokasta vastaan tehdyllä loanheittokampanjalla kääntyy vielä häntä vastaan, ja kukaan ei enää tämän vuoksi halua äänestää Loreenia?
Ei tuo kyllä mitään hyvää mainospuhetta Loreenille ole. Päinvastoin. Ei tuollaisella dissauksella saa kuin pahaa aikaan.
Niinpä, ylipäänsä dissauksella ei saa mitään hyvää aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo Twisted Elegance on täyttä kiusaamista muka esiintyen meeminä ja sitten muka korostaa paremmuuttaan tuossa kommentissa kuinka euroviisut on United by Music ja Käärijää mollatessaan creepyksi vielä kehuu Loreenia. :-D Eikä ota mitään kantaa siihen miten Sofi Oksanen esim sanoi että asia on selvennetty ynnä muuta ja väittää Käärijän ikäänkuin liittyen johonkin ryhmään ja jättää vielä epäilyksen varjon siitä että Käärijä on Venäjän tukija. Toki siis sen voi mieltää että on liittynyt ryhmään jos seuraa jotain netissä mutta en minä ainakaan koe liittyneeni mihinkään ryhmään jos jotain seuraan esim. Instassa. Kunpa tuollaiset pelkästään vihaa levittävät asiaa suurentelevat videot kiellettäisiin. Toki hän voi vedota siihen että kyseessä on oikea uutinen, mutta voidaanko edes koko puolue määritellä kaikilta osin pro-Russian ja antivaxxer, en ole varma ja voidaanko sanoa että Käärijä on liittynyt johonkin ryhmään ym. Semmoista tarkoituksenhakuista mollaamista. Mutta eipä ole muuta sanottavaa. Mielestäni hän itse levittää paskaa ympärilleen ja kritisoi sitten muita jos saa tuollaisella lapsellisella käytöksellä kritiikkiä muilta. En ole juuri nähnyt noin ilkeämielisiä mollausvideoita euroviisuartisteista kertaakaan Youtubessa.
Video menisi meemistä ilman noita "selittäviä" tekstejä, mutta tekstien kanssa ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo Twisted Elegance on täyttä kiusaamista muka esiintyen meeminä ja sitten muka korostaa paremmuuttaan tuossa kommentissa kuinka euroviisut on United by Music ja Käärijää mollatessaan creepyksi vielä kehuu Loreenia. :-D Eikä ota mitään kantaa siihen miten Sofi Oksanen esim sanoi että asia on selvennetty ynnä muuta ja väittää Käärijän ikäänkuin liittyen johonkin ryhmään ja jättää vielä epäilyksen varjon siitä että Käärijä on Venäjän tukija. Toki siis sen voi mieltää että on liittynyt ryhmään jos seuraa jotain netissä mutta en minä ainakaan koe liittyneeni mihinkään ryhmään jos jotain seuraan esim. Instassa. Kunpa tuollaiset pelkästään vihaa levittävät asiaa suurentelevat videot kiellettäisiin. Toki hän voi vedota siihen että kyseessä on oikea uutinen, mutta voidaanko edes koko puolue määritellä kaikilta osin pro-Russian ja antivaxxer, en ole varma ja voidaanko sanoa että Käärijä on liittynyt johonkin ryhmään ym. Semmoista tarkoituksenhakuista mollaamista. Mutta eipä ole muuta sanottavaa. Mielestäni hän itse levittää paskaa ympärilleen ja kritisoi sitten muita jos saa tuollaisella lapsellisella käytöksellä kritiikkiä muilta. En ole juuri nähnyt noin ilkeämielisiä mollausvideoita euroviisuartisteista kertaakaan Youtubessa.
Video menisi meemistä ilman noita "selittäviä" tekstejä, mutta tekstien kanssa ei mene.
Joo ei siinä ole mitään meemiä että sanoo jotain creepyksi ja arvostelee häntä sivulauseessa vääristellen ja jättäen tietoja sanomatta. Meemi on vähän muuta ja yleensä meemit on hyväntahtoisempia, eikä ketään ilkeästi mollaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo Twisted Elegance on täyttä kiusaamista muka esiintyen meeminä ja sitten muka korostaa paremmuuttaan tuossa kommentissa kuinka euroviisut on United by Music ja Käärijää mollatessaan creepyksi vielä kehuu Loreenia. :-D Eikä ota mitään kantaa siihen miten Sofi Oksanen esim sanoi että asia on selvennetty ynnä muuta ja väittää Käärijän ikäänkuin liittyen johonkin ryhmään ja jättää vielä epäilyksen varjon siitä että Käärijä on Venäjän tukija. Toki siis sen voi mieltää että on liittynyt ryhmään jos seuraa jotain netissä mutta en minä ainakaan koe liittyneeni mihinkään ryhmään jos jotain seuraan esim. Instassa. Kunpa tuollaiset pelkästään vihaa levittävät asiaa suurentelevat videot kiellettäisiin. Toki hän voi vedota siihen että kyseessä on oikea uutinen, mutta voidaanko edes koko puolue määritellä kaikilta osin pro-Russian ja antivaxxer, en ole varma ja voidaanko sanoa että Käärijä on liittynyt johonkin ryhmään ym. Semmoista tarkoituksenhakuista mollaamista. Mutta eipä ole muuta sanottavaa. Mielestäni hän itse levittää paskaa ympärilleen ja kritisoi sitten muita jos saa tuollaisella lapsellisella käytöksellä kritiikkiä muilta. En ole juuri nähnyt noin ilkeämielisiä mollausvideoita euroviisuartisteista kertaakaan Youtubessa.
Video menisi meemistä ilman noita "selittäviä" tekstejä, mutta tekstien kanssa ei mene.
Joo ei siinä ole mitään meemiä että sanoo jotain creepyksi ja arvostelee häntä sivulauseessa vääristellen ja jättäen tietoja sanomatta. Meemi on vähän muuta ja yleensä meemit on hyväntahtoisempia, eikä ketään ilkeästi mollaavia.
Outo on se, millä tavalla nimittelee Käärijä-stalkkereita, muutenkin koko videon alla oleva teksti on kummallinen purkaus, videosta puhumattakaan.
NO NIIN! Nyt on Suomi taas palautettu omalle paikalleen eli toiseksi Oddseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:
Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.
No, se ettei videota voi kommentoida, kertoo varmaan jo monelle paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:
Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.
No, se ettei videota voi kommentoida, kertoo varmaan jo monelle paljon.
Eikä ko. henkilöstä ole mitään tietoja, edes kotimaastaan, eli hän haluaa olla anonyymi.
Käärijähän on näyttävästi mukana ainakin yhdellä toisella meemivideolla, mutta se video on hyväntahtoinen ja hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, miten vaikeaa noitten videoitten poistaminen näyttää olevan.
No äläpä. Selvästi on tekijälle tullut noottia asiasta ilmiantojen kautta tai sitten lueskelaa tätä palstaa, koska videon kuvaus on Käärijän osalta mennyt uusiksi. Nyt ihan suoraan valehtelee, että hän olisi ollut venäjämielisen anti-vaxxer -ryhmän JÄSEN. No, tulipahan jälleen syytä ilmiantaa valheellisena tieotona. Ihan uskomatonta, että jollain voikin olla noin paljon energiaa mustamaalaamiseen ihan vain siksi, että pelkää oman suosikkinsa Loreenin häviävän Käärijälle. Eikö tätä Tonia yhtään pelota se mahdollisuus, että Loreenin mainostaminen toisen (mahdollisesti jopa oman) maan ehdokasta vastaan tehdyllä loanheittokampanjalla kääntyy vielä häntä vastaan, ja kukaan ei enää tämän vuoksi halua äänestää Loreenia?
Suomen ammattilaisraati äänestää kyllä autopilotilla joka vuosi täysin pistein Ruotsia. Suomalaiset eivät välttämättä tiedä tuon taivaallista trolleista ja äänestävät kuten äänestävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, miten vaikeaa noitten videoitten poistaminen näyttää olevan.
No äläpä. Selvästi on tekijälle tullut noottia asiasta ilmiantojen kautta tai sitten lueskelaa tätä palstaa, koska videon kuvaus on Käärijän osalta mennyt uusiksi. Nyt ihan suoraan valehtelee, että hän olisi ollut venäjämielisen anti-vaxxer -ryhmän JÄSEN. No, tulipahan jälleen syytä ilmiantaa valheellisena tieotona. Ihan uskomatonta, että jollain voikin olla noin paljon energiaa mustamaalaamiseen ihan vain siksi, että pelkää oman suosikkinsa Loreenin häviävän Käärijälle. Eikö tätä Tonia yhtään pelota se mahdollisuus, että Loreenin mainostaminen toisen (mahdollisesti jopa oman) maan ehdokasta vastaan tehdyllä loanheittokampanjalla kääntyy vielä häntä vastaan, ja kukaan ei enää tämän vuoksi halua äänestää Loreenia?
Suomen ammattilaisraati äänestää kyllä autopilotilla joka vuosi täysin pistein Ruotsia. Suomalaiset eivät välttämättä tiedä tuon taivaallista trolleista ja äänestävät kuten äänestävät.
Samoin tekee valtaosa muistakin Euroviisuraadeista.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ei varmaankaan kannata liikaa pohtia noita vedonlyöntejä. Viisuihin on vielä aikaa 2kk ja lähempänä niistä voi tehdä varmempia johtopäätöksiä. Joka tapauksessa, kun vanhoja vedonlyöntejä katsoo, on lopullinen voittaja ollut usein sijoilla 1-3. Harvemmin kai mitään täysin yllätysvoittajaa on tullut.
Musta on ylipäänsä turhaa pohtia suuremmin jotain vedonlyöntejä, ellei sitten aio lyödä vetoa.
Kun eivät nuo aina osaa kaikkea ennustaa, vaikka tänä päivänä onkin paljon enemmän dataa käytettävissä. Edes vedonvälittäjät eivät pysty ennustamaan esim. sitä mahdollisuutta, että joku ennakkosuosikeista onnistuu pilaamaan lava-shownsa finaalissa aivan totaalisesti ja saakin siten ennakoitua vähemmän ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:
Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.
No, se ettei videota voi kommentoida, kertoo varmaan jo monelle paljon.
Eikä ko. henkilöstä ole mitään tietoja, edes kotimaastaan, eli hän haluaa olla anonyymi.
Voihan hän väittää olevansa vaikka maapallon toiselta puolelta kun VPN on keksitty.
Minusta Käärijä-fanien pitäisi tehdä nyt blogi, johon kerätä kaikki Käärijä-tieto linkkeineen ja ainakin englanniksi käännettynä. Siihen on helppo laittaa linkkiä tuollaisten purkausten alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ei varmaankaan kannata liikaa pohtia noita vedonlyöntejä. Viisuihin on vielä aikaa 2kk ja lähempänä niistä voi tehdä varmempia johtopäätöksiä. Joka tapauksessa, kun vanhoja vedonlyöntejä katsoo, on lopullinen voittaja ollut usein sijoilla 1-3. Harvemmin kai mitään täysin yllätysvoittajaa on tullut.
Musta on ylipäänsä turhaa pohtia suuremmin jotain vedonlyöntejä, ellei sitten aio lyödä vetoa.
Kun eivät nuo aina osaa kaikkea ennustaa, vaikka tänä päivänä onkin paljon enemmän dataa käytettävissä. Edes vedonvälittäjät eivät pysty ennustamaan esim. sitä mahdollisuutta, että joku ennakkosuosikeista onnistuu pilaamaan lava-shownsa finaalissa aivan totaalisesti ja saakin siten ennakoitua vähemmän ääniä.
Vedonlyönnin idea on se, että houkutellaan porukka lyömään vetoa väärän voittajan edestä. Sitten joku voittaa ja saa omiensa lisäksi jonkun verran takaisin. Vedon hävinneet tuovat rahaa vedonlyöntivälittäjälle ja osa siitä annetaan voittajalle.
Vähän oli taas käärijä-lisää ääntämyksessä. Kiva että puhuu englanniksikin, mutta pidemmän päälle alkaa tuo tahallinen rallienkku kyllästyttää, kun hän oikeasti osaa ääntää paremmin, kuten kuultiin siinä viisu-podcastissa.