UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:
Vierailija kirjoitti:
Non niin eurovision betting oddseissa ollaan taas tasan Ukrainan kanssa 15 % voittotodennäköisyydellä. Ehditiin jo olla parin prosentin johdossa
Ettei vaan nää viime aikojen mediaöyhötykset ois maksanu sijoituksen tippumista....
Eipä se öyhötys taida maailmalla kiinnostaa ketään muuta kuin tuota yhtä hullua. Itse luulen, että nyt kun uusia edustajia on vahvistunut ja mm. Serbia ja Norja saaneet myös kovasti kannatusta, on tilanne hieman tasoittunut.
Kummallista, miten vaikeaa noitten videoitten poistaminen näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Non niin eurovision betting oddseissa ollaan taas tasan Ukrainan kanssa 15 % voittotodennäköisyydellä. Ehditiin jo olla parin prosentin johdossa
Ettei vaan nää viime aikojen mediaöyhötykset ois maksanu sijoituksen tippumista....
Eipä se öyhötys taida maailmalla kiinnostaa ketään muuta kuin tuota yhtä hullua. Itse luulen, että nyt kun uusia edustajia on vahvistunut ja mm. Serbia ja Norja saaneet myös kovasti kannatusta, on tilanne hieman tasoittunut.
Serbia on kyllä laskusuunnassa, mutta Israel ja Itävalta uusina kiinnostavat ja sekoittavat pakkaa. Eiköhän tuo tuosta tasaannu, kun kaikki edustajat on vahvistettu. Suomi on toistaiseksi hyvissä asemissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Non niin eurovision betting oddseissa ollaan taas tasan Ukrainan kanssa 15 % voittotodennäköisyydellä. Ehditiin jo olla parin prosentin johdossa
Ettei vaan nää viime aikojen mediaöyhötykset ois maksanu sijoituksen tippumista....
Sijoitukset ovat nyt kääntyneet niin, että Ukraina on toisena ja Suomi kolmantena.
Se on ihan se ja sama, mikä suomen sijoitus on tuolla listalla. Käytiin niin korkealla, että ylemmäs ei enää oikein olisi päässyt. Vaikka nuo sijoitukset saattavat antaa osviittaa, niin toukokuussa kuitenkin kaikki vasta ratkeaa.
Vielä ei varmaankaan kannata liikaa pohtia noita vedonlyöntejä. Viisuihin on vielä aikaa 2kk ja lähempänä niistä voi tehdä varmempia johtopäätöksiä. Joka tapauksessa, kun vanhoja vedonlyöntejä katsoo, on lopullinen voittaja ollut usein sijoilla 1-3. Harvemmin kai mitään täysin yllätysvoittajaa on tullut.
Jälleen Käärijän uutta enkkupromoa ig-tarinassaan. Tällä kertaa myynnissä vihreitä tiisörtsejä.
Käärijä myi Euroviisuareenankin täyteen ennätysnopeasti, vain 36 minuutissa. : )
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin videolla esitellään Käärijän "kielitaitoa":
On ihan positiivista, jos edustajamme päätyy tuollaisille videoille. herättää ainakin ihmisten huomiota ja kiinnostusta. Ei joku mitäänsanomaton kappale ja esiintyjä juuri kellekään jää mieleen. Käärijä on oikein hyvä hahmo viisuihin, sopivan erikoinen, ja viihdyttävä mutta kuitenkin persoonana helposti pidettävä ja aito.
Vierailija kirjoitti:
Täysin uusiksi ei saa pistää. ESC säännöt kieltävät sen. Pieniä muutoksia saa tehdä.
Vai muistatteko yhtäkään esitystä joka täysin poikkeaa ESC:ssä UMk-finaaliesityksestä.
Onko muka oikeasti näin? Mä ainakin muistan nähneeni vuosien varrella useitakin videoita muiden maiden karsinnoista, joissa kansallisen finaalin voittaja vain laulaa pelkistetyllä lavalla ilman mitään sen suurempia show-elementtejä. Ja vasta Euroviisujen semifinaaliin on luotu se kunnon show asuineen ja lavasteineen. Eli on mennyt ihan uusiksi.
Olisipa Euroviisut jo parin viikon päästä. Pelottaa, että ihmiset kyllästyy jo moniin ennakkosuosikkeihin, kun on niin pitkä odotusaika (vielä yli 2 kk). Eikös samalla lailla käynyt sille Italian Gabbanin Occidentali's Karmalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin uusiksi ei saa pistää. ESC säännöt kieltävät sen. Pieniä muutoksia saa tehdä.
Vai muistatteko yhtäkään esitystä joka täysin poikkeaa ESC:ssä UMk-finaaliesityksestä.
Onko muka oikeasti näin? Mä ainakin muistan nähneeni vuosien varrella useitakin videoita muiden maiden karsinnoista, joissa kansallisen finaalin voittaja vain laulaa pelkistetyllä lavalla ilman mitään sen suurempia show-elementtejä. Ja vasta Euroviisujen semifinaaliin on luotu se kunnon show asuineen ja lavasteineen. Eli on mennyt ihan uusiksi.
Saa mennä ja on mennyt uusiksi. Suomenkin esitys meni ihan uusiksi viime vuonna.
Tietääkö kukaan milloin Euroviisut siis on?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan milloin Euroviisut siis on?
1. semifinaali 9.5.
2. semifinaali 11.5.
Finaali 13.5.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:
Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa Euroviisut o parin viikon päästä. Pelottaa, että ihmiset kyllästyy jo moniin ennakkosuosikkeihin, kun on niin pitkä odotusaika (vielä yli 2 kk). Eikös samalla lailla käynyt sille Italian Gabbanin Occidentali's Karmalle...
Occidentali' Karma taisi olla suurin ennakkosuosikki, mutta tulos oli 6. sija. Hyvä sijoitus, mutta ei ihan sitä, mitä etukäteen kuviteltiin. Euroviisuissa tulee aina yllätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa Euroviisut jo parin viikon päästä. Pelottaa, että ihmiset kyllästyy jo moniin ennakkosuosikkeihin, kun on niin pitkä odotusaika (vielä yli 2 kk). Eikös samalla lailla käynyt sille Italian Gabbanin Occidentali's Karmalle...
Eikös siinä ollut kyse siitä, että esitys oli iso pettymys verrattuna videoon, ja biisiä oli jouduttu katkaisemaan typerästi eikä se enää ollut yhtä hyvä. Sijoittui sitten lopulta kuudenneksi muistaakseni, ihan hyvä toki sekin.
Toivottavasti Suomen esitys yllättäisi positiivisesti, jos on erilainen kuin Umk:ssa. Olisi ihanaa saada sellainen wow-fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, miten vaikeaa noitten videoitten poistaminen näyttää olevan.
No äläpä. Selvästi on tekijälle tullut noottia asiasta ilmiantojen kautta tai sitten lueskelaa tätä palstaa, koska videon kuvaus on Käärijän osalta mennyt uusiksi. Nyt ihan suoraan valehtelee, että hän olisi ollut venäjämielisen anti-vaxxer -ryhmän JÄSEN. No, tulipahan jälleen syytä ilmiantaa valheellisena tieotona. Ihan uskomatonta, että jollain voikin olla noin paljon energiaa mustamaalaamiseen ihan vain siksi, että pelkää oman suosikkinsa Loreenin häviävän Käärijälle. Eikö tätä Tonia yhtään pelota se mahdollisuus, että Loreenin mainostaminen toisen (mahdollisesti jopa oman) maan ehdokasta vastaan tehdyllä loanheittokampanjalla kääntyy vielä häntä vastaan, ja kukaan ei enää tämän vuoksi halua äänestää Loreenia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa Euroviisut jo parin viikon päästä. Pelottaa, että ihmiset kyllästyy jo moniin ennakkosuosikkeihin, kun on niin pitkä odotusaika (vielä yli 2 kk). Eikös samalla lailla käynyt sille Italian Gabbanin Occidentali's Karmalle...
Eikös siinä ollut kyse siitä, että esitys oli iso pettymys verrattuna videoon, ja biisiä oli jouduttu katkaisemaan typerästi eikä se enää ollut yhtä hyvä. Sijoittui sitten lopulta kuudenneksi muistaakseni, ihan hyvä toki sekin.
Toivottavasti Suomen esitys yllättäisi positiivisesti, jos on erilainen kuin Umk:ssa. Olisi ihanaa saada sellainen wow-fiilis.
Hyvä esimerkki siitä, ettei valittua ja pidettyä esitystä välttämättä kannata radikaalisti muuttaa. Kuinka monta kertaa Suomen esitys on yllättänyt positiivisesti? Toivottavasti ovat ainakin valmiita nopeasti palaamaan takaisin siihen jo hyväksi todettuun UMK-esitykseen, mikäli halutaan kokeilla jotain täysin uutta eikä se toimikaan.
Sijoitukset ovat nyt kääntyneet niin, että Ukraina on toisena ja Suomi kolmantena.