Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19681/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Non niin eurovision betting oddseissa ollaan taas tasan Ukrainan kanssa 15 % voittotodennäköisyydellä. Ehditiin jo olla parin prosentin johdossa

Ettei vaan nää viime aikojen mediaöyhötykset ois maksanu sijoituksen tippumista....

Sijoitukset ovat nyt kääntyneet niin, että Ukraina on toisena ja Suomi kolmantena.

Vierailija
19682/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19683/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Non niin eurovision betting oddseissa ollaan taas tasan Ukrainan kanssa 15 % voittotodennäköisyydellä. Ehditiin jo olla parin prosentin johdossa

Ettei vaan nää viime aikojen mediaöyhötykset ois maksanu sijoituksen tippumista....

Eipä se öyhötys taida maailmalla kiinnostaa ketään muuta kuin tuota yhtä hullua. Itse luulen, että nyt kun uusia edustajia on vahvistunut ja mm. Serbia ja Norja saaneet myös kovasti kannatusta, on tilanne hieman tasoittunut.

Vierailija
19684/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, miten vaikeaa noitten videoitten poistaminen näyttää olevan. 

Vierailija
19685/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Non niin eurovision betting oddseissa ollaan taas tasan Ukrainan kanssa 15 % voittotodennäköisyydellä. Ehditiin jo olla parin prosentin johdossa

Ettei vaan nää viime aikojen mediaöyhötykset ois maksanu sijoituksen tippumista....

Eipä se öyhötys taida maailmalla kiinnostaa ketään muuta kuin tuota yhtä hullua. Itse luulen, että nyt kun uusia edustajia on vahvistunut ja mm. Serbia ja Norja saaneet myös kovasti kannatusta, on tilanne hieman tasoittunut.

Serbia on kyllä laskusuunnassa, mutta Israel ja Itävalta uusina kiinnostavat ja sekoittavat pakkaa. Eiköhän tuo tuosta tasaannu, kun kaikki edustajat on vahvistettu. Suomi on toistaiseksi hyvissä asemissa.

Vierailija
19686/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Non niin eurovision betting oddseissa ollaan taas tasan Ukrainan kanssa 15 % voittotodennäköisyydellä. Ehditiin jo olla parin prosentin johdossa

Ettei vaan nää viime aikojen mediaöyhötykset ois maksanu sijoituksen tippumista....

Sijoitukset ovat nyt kääntyneet niin, että Ukraina on toisena ja Suomi kolmantena.

Se on ihan se ja sama, mikä suomen sijoitus on tuolla listalla. Käytiin niin korkealla, että ylemmäs ei enää oikein olisi päässyt. Vaikka nuo sijoitukset saattavat antaa osviittaa, niin toukokuussa kuitenkin kaikki vasta ratkeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19687/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei varmaankaan kannata liikaa pohtia noita vedonlyöntejä. Viisuihin on vielä aikaa 2kk ja lähempänä niistä voi tehdä varmempia johtopäätöksiä. Joka tapauksessa, kun vanhoja vedonlyöntejä katsoo, on lopullinen voittaja ollut usein sijoilla 1-3. Harvemmin kai mitään täysin yllätysvoittajaa on tullut.

Vierailija
19688/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen Käärijän uutta enkkupromoa ig-tarinassaan. Tällä kertaa myynnissä vihreitä tiisörtsejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19689/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä myi Euroviisuareenankin täyteen ennätysnopeasti, vain 36 minuutissa. : )

Vierailija
19690/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin videolla esitellään Käärijän "kielitaitoa":

On ihan positiivista, jos edustajamme päätyy tuollaisille videoille. herättää ainakin ihmisten huomiota ja kiinnostusta. Ei joku mitäänsanomaton kappale ja esiintyjä juuri kellekään jää mieleen. Käärijä on oikein hyvä hahmo viisuihin, sopivan erikoinen, ja viihdyttävä mutta kuitenkin persoonana helposti pidettävä ja aito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19691/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin uusiksi ei saa pistää. ESC säännöt kieltävät sen. Pieniä muutoksia saa tehdä.

Vai muistatteko yhtäkään esitystä joka täysin poikkeaa ESC:ssä UMk-finaaliesityksestä.

Onko muka oikeasti näin? Mä ainakin muistan nähneeni vuosien varrella useitakin videoita muiden maiden karsinnoista, joissa kansallisen finaalin voittaja vain laulaa pelkistetyllä lavalla ilman mitään sen suurempia show-elementtejä. Ja vasta Euroviisujen semifinaaliin on luotu se kunnon show asuineen ja lavasteineen. Eli on mennyt ihan uusiksi.

Vierailija
19692/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa Euroviisut jo parin viikon päästä. Pelottaa, että ihmiset kyllästyy jo moniin ennakkosuosikkeihin, kun on niin pitkä odotusaika (vielä yli 2 kk). Eikös samalla lailla käynyt sille Italian Gabbanin Occidentali's Karmalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19693/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin uusiksi ei saa pistää. ESC säännöt kieltävät sen. Pieniä muutoksia saa tehdä.

Vai muistatteko yhtäkään esitystä joka täysin poikkeaa ESC:ssä UMk-finaaliesityksestä.

Onko muka oikeasti näin? Mä ainakin muistan nähneeni vuosien varrella useitakin videoita muiden maiden karsinnoista, joissa kansallisen finaalin voittaja vain laulaa pelkistetyllä lavalla ilman mitään sen suurempia show-elementtejä. Ja vasta Euroviisujen semifinaaliin on luotu se kunnon show asuineen ja lavasteineen. Eli on mennyt ihan uusiksi.

Saa mennä ja on mennyt uusiksi. Suomenkin esitys meni ihan uusiksi viime vuonna.

Vierailija
19694/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan milloin Euroviisut siis on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19695/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan milloin Euroviisut siis on?

1. semifinaali 9.5.

2. semifinaali 11.5.

Finaali 13.5.

Vierailija
19696/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, hullu-Tonin dissausvideo (älkää painako playtä, tuo ei ansaitse yhtään katselukertaa) Käärijästä on edelleen YouTubessa, on muuttanut kuvausta sen jälkeen kun ilmiannoin videon, nyt yrittää epätoivoisesti selittää kyseessä olevan "meemi", dissaa meitä "stalkkauksesta" (voi jeesus, aivan kuin meitä kiinnostaisi tuollainen idiootti) ja selittää ummet ja lammet Oksasesta ja tuosta valkeellisesta Venäjä-kohusta. Uskomattoman lapsellista käytöstä, että ei anna kenellekään mitään mahdollisuutta oikaista asiaa, koska kommentointimahdollisuus on suljettu:

Aika kuvaavaa ettei tää häiskä anna kommentoida. Koska jos joku kommentoisi se voisi vesittää hänen tyhmät väitteensä.

Vierailija
19697/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa Euroviisut o parin viikon päästä. Pelottaa, että ihmiset kyllästyy jo moniin ennakkosuosikkeihin, kun on niin pitkä odotusaika (vielä yli 2 kk). Eikös samalla lailla käynyt sille Italian Gabbanin Occidentali's Karmalle...

Occidentali' Karma taisi olla suurin ennakkosuosikki, mutta tulos oli 6. sija. Hyvä sijoitus, mutta ei ihan sitä, mitä etukäteen kuviteltiin. Euroviisuissa tulee aina yllätyksiä.

Vierailija
19698/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa Euroviisut jo parin viikon päästä. Pelottaa, että ihmiset kyllästyy jo moniin ennakkosuosikkeihin, kun on niin pitkä odotusaika (vielä yli 2 kk). Eikös samalla lailla käynyt sille Italian Gabbanin Occidentali's Karmalle...

Eikös siinä ollut kyse siitä, että esitys oli iso pettymys verrattuna videoon, ja biisiä oli jouduttu katkaisemaan typerästi eikä se enää ollut yhtä hyvä. Sijoittui sitten lopulta kuudenneksi muistaakseni, ihan hyvä toki sekin.

Toivottavasti Suomen esitys yllättäisi positiivisesti, jos on erilainen kuin Umk:ssa. Olisi ihanaa saada sellainen wow-fiilis.

Vierailija
19699/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, miten vaikeaa noitten videoitten poistaminen näyttää olevan. 

No äläpä. Selvästi on tekijälle tullut noottia asiasta ilmiantojen kautta tai sitten lueskelaa tätä palstaa, koska videon kuvaus on Käärijän osalta mennyt uusiksi. Nyt ihan suoraan valehtelee, että hän olisi ollut venäjämielisen anti-vaxxer -ryhmän JÄSEN. No, tulipahan jälleen syytä ilmiantaa valheellisena tieotona. Ihan uskomatonta, että jollain voikin olla noin paljon energiaa mustamaalaamiseen ihan vain siksi, että pelkää oman suosikkinsa Loreenin häviävän Käärijälle. Eikö tätä Tonia yhtään pelota se mahdollisuus, että Loreenin mainostaminen toisen (mahdollisesti jopa oman) maan ehdokasta vastaan tehdyllä loanheittokampanjalla kääntyy vielä häntä vastaan, ja kukaan ei enää tämän vuoksi halua äänestää Loreenia?

Vierailija
19700/34469 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa Euroviisut jo parin viikon päästä. Pelottaa, että ihmiset kyllästyy jo moniin ennakkosuosikkeihin, kun on niin pitkä odotusaika (vielä yli 2 kk). Eikös samalla lailla käynyt sille Italian Gabbanin Occidentali's Karmalle...

Eikös siinä ollut kyse siitä, että esitys oli iso pettymys verrattuna videoon, ja biisiä oli jouduttu katkaisemaan typerästi eikä se enää ollut yhtä hyvä. Sijoittui sitten lopulta kuudenneksi muistaakseni, ihan hyvä toki sekin.

Toivottavasti Suomen esitys yllättäisi positiivisesti, jos on erilainen kuin Umk:ssa. Olisi ihanaa saada sellainen wow-fiilis.

Hyvä esimerkki siitä, ettei valittua ja pidettyä esitystä välttämättä kannata radikaalisti muuttaa. Kuinka monta kertaa Suomen esitys on yllättänyt positiivisesti? Toivottavasti ovat ainakin valmiita nopeasti palaamaan takaisin siihen jo hyväksi todettuun UMK-esitykseen, mikäli halutaan kokeilla jotain täysin uutta eikä se toimikaan.

Ketju on lukittu.