UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Mee nyt mäkeen salapolisoimaan. Tää on jo käsitelty. Got that???
Vierailija kirjoitti:
Mee nyt mäkeen salapolisoimaan. Tää on jo käsitelty. Got that???
Niin! Illan power - hour on pyhitetty kuolaamiselle 😜😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietävätkö jotkut euroviisufanit mitkä mahtavat olla nämä Suomen keikat, jotka ovat vaarassa peruuntua niiden joidenkin partyjen takia mitä järjestetään ennen Euroviisuja?
Riippuu, mihin pre-partyihin Käärijä osallistuu, mutta tässä pre-partyt ja suluissa samanaikaiset keikat:
25.3. Barcelona (Kuusamo)
1.4. Varsova (Lahti)
8.4. Madrid (Kajaani)
15.4. Amsterdam (Ähtäri)
16.4. LontooMatkustuspäivien vuoksi saattavat peruuntua myös:
31.3 Seinäjoki
7.4. Jyväskylä
14.4. Nilsiä[/quoteTuskinpa Käärijä omia keikkojaan peruu noiden ennakkobileiden takia. Ei niihin ole mikään pakko osallistua ja varmaan useimmat edustajat jättää ne kaikki tai ainakin osan niistä väliin.
Itse en pysty ottamaan vakavasti aikuisia henkilöitä, jotka edelleen käyttää lapsikieltä puhuessaan aikuisten kesken. Rokote=piikki, maito=mamma, kuumaa=poppaa, jne. Antaa ihmisestä hienan vajaan kuvan, jos puhuu rokotteen sijasta piikistä. Enää ei some tartu siihen rokote/vaccine-sanaan, joten miksi piikittely jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Mee nyt mäkeen salapolisoimaan. Tää on jo käsitelty. Got that???
Ei oo elämä noin vakavaa, vois sullekin tehdä pari kierrosta Cha Cha Chata ihan hyvää. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.
Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.
Nimenomaan, Oksasen jutut sai kuulostamaan kuin Käärijällä olisi seurauslistallaan kaikki Venäjämyönteiset mediat. Hänen typerä ulostulonsa voi maksaa jopa Käärijän pärjäämisen viisuissa jos tämä juttu lähtee leviämään ja lehdistö alkaa penkomaan tätä ja uutisoimaan siitä MTV3:n uutisesta. Ja tuossa on jotain väärinymmärrystäkin mukana. Kyse oli siis ilmeisesti jos olen oikein ymmärtänyt (korjatkaa) VKK:sta. VKK:n Venäjämielisyydenkin voi kyseenalaistaa siltä osin että osa puolueesta on esim. lähtenyt lätkimään Turtiaisen Venäjämielisten lausuntojen myötä ja lisäksi kyse oli VAIN seuraamisesta eli Kääris on voinut seurata VKK:ta läpällä (hänen huumorinsa on monesti aika erikoista) tai voinut jossain maailmanajassa allekirjoittaa jotain VKK:n sanomisia esim. koronapolitiikasta muttei esim. Venäjästä. Ja voiko tuota puoluetta sanoa edes yksinomaa nimellä "antivaxxer"? Toki siellä varmaan näitäkin on. Mutta ihmiset levittelee siis Käärijästä juttua antivaxxer/Venäjänrakastaja puolueen seuraajana. Joka on nyt vielä paha tyyppikin. Justiinsa.
Pahinta on jos tuo alkaa levitä sitten vääristeltynä maailmalle Käärijää ajatellen. Faktoilla ei ole väliä jos tuo alkaa vaikka somessa sitten levitä että Käärijä on Venäjämyönteinen. Epäilyskin Käärijästä tässä mielessä voi jotkut saada näkemään hänet negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.
Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.
Onhan Oksanen pyytänyt Twitterissä anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pysty ottamaan vakavasti aikuisia henkilöitä, jotka edelleen käyttää lapsikieltä puhuessaan aikuisten kesken. Rokote=piikki, maito=mamma, kuumaa=poppaa, jne. Antaa ihmisestä hienan vajaan kuvan, jos puhuu rokotteen sijasta piikistä. Enää ei some tartu siihen rokote/vaccine-sanaan, joten miksi piikittely jatkuu.
Tää jäi mulla päälle, kun sensuuri oli kovimmillaan enkä aina tiedä, mitkä sanat tämä palsta sensuroi, kun ne "kielletyt" sanat tuntuvat vaihtelevan. Yritän kyllä oppia pois.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa Käärijä omia keikkojaan peruu noiden ennakkobileiden takia. Ei niihin ole mikään pakko osallistua ja varmaan useimmat edustajat jättää ne kaikki tai ainakin osan niistä väliin.
Sehän sanoi tuossa juuri äskettäin tänne linkatussa Hitmixin haastattelussa, että joitakin kevään sovittuja keikkoja joutuu luultavasti perumaan ulkomaan promojuttujen ja muiden kissanristäisten vuoksi, mutta ne keikat siirretään, ei peruta. Ja keikkapalkkio pysyy sovituissa keikoissa samana, ei nouse suosion myötä, vaikka keikka siirtyisikin kesälle/syksylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietävätkö jotkut euroviisufanit mitkä mahtavat olla nämä Suomen keikat, jotka ovat vaarassa peruuntua niiden joidenkin partyjen takia mitä järjestetään ennen Euroviisuja?
Riippuu, mihin pre-partyihin Käärijä osallistuu, mutta tässä pre-partyt ja suluissa samanaikaiset keikat:
25.3. Barcelona (Kuusamo)
1.4. Varsova (Lahti)
8.4. Madrid (Kajaani)
15.4. Amsterdam (Ähtäri)
16.4. LontooMatkustuspäivien vuoksi saattavat peruuntua myös:
31.3 Seinäjoki
7.4. Jyväskylä
14.4. Nilsiä[/quoteTuskinpa Käärijä omia keikkojaan peruu noiden ennakkobileiden takia. Ei niihin ole mikään pakko osallistua ja varmaan useimmat edustajat jättää ne kaikki tai ainakin osan niistä väliin.
On helvetinmoinen moka olla käymättä prepartyissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.
Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.
Nimenomaan, Oksasen jutut sai kuulostamaan kuin Käärijällä olisi seurauslistallaan kaikki Venäjämyönteiset mediat. Hänen typerä ulostulonsa voi maksaa jopa Käärijän pärjäämisen viisuissa jos tämä juttu lähtee leviämään ja lehdistö alkaa penkomaan tätä ja uutisoimaan siitä MTV3:n uutisesta. Ja tuossa on jotain väärinymmärrystäkin mukana. Kyse oli siis ilmeisesti jos olen oikein ymmärtänyt (korjatkaa) VKK:sta. VKK:n Venäjämielisyydenkin voi kyseenalaistaa siltä osin että osa puolueesta on esim. lähtenyt lätkimään Turtiaisen Venäjämielisten lausuntojen myötä ja lisäksi kyse oli VAIN seuraamisesta eli Kääris on voinut seurata VKK:ta läpällä (hänen huumorinsa on monesti aika erikoista) tai voinut jossain maailmanajassa allekirjoittaa jotain VKK:n sanomisia esim. koronapolitiikasta muttei esim. Venäjästä. Ja voiko tuota puoluetta sanoa edes yksinomaa nimellä "antivaxxer"? Toki siellä varmaan näitäkin on. Mutta ihmiset levittelee siis Käärijästä juttua antivaxxer/Venäjänrakastaja puolueen seuraajana. Joka on nyt vielä paha tyyppikin. Justiinsa.
Pahinta on jos tuo alkaa levitä sitten vääristeltynä maailmalle Käärijää ajatellen. Faktoilla ei ole väliä jos tuo alkaa vaikka somessa sitten levitä että Käärijä on Venäjämyönteinen. Epäilyskin Käärijästä tässä mielessä voi jotkut saada näkemään hänet negatiivisesti.
Antivaxxer vastustaa kaikkia rokotteita. Ärsyttää, kun tuotakin termiä viljellään miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pysty ottamaan vakavasti aikuisia henkilöitä, jotka edelleen käyttää lapsikieltä puhuessaan aikuisten kesken. Rokote=piikki, maito=mamma, kuumaa=poppaa, jne. Antaa ihmisestä hienan vajaan kuvan, jos puhuu rokotteen sijasta piikistä. Enää ei some tartu siihen rokote/vaccine-sanaan, joten miksi piikittely jatkuu.
Aika usein piikkikammoiset ja rokotevastaiset tuota sanaa käyttää. Ja jotkut vaan ihan puhekielisenä sanana. En nyt ihan lasten sanaksi sitä sanoisi, heille jos kenelle ei pitäisi koko sanaa käyttää, etteivät ala turhaan pelätä. Näin terveydenhuollossa työskentelevänä vaan sanon... Mutta jospa vaihdetaan taas olennaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Käärijä palannu Suomeen ja ottaa metron Vantaalle...
Oikeasti kyllä olikohan Uusimaa lehdessä, että muuttanu vuodenvaihteen aikaan "lähelle Vallilaa".
Tais mennä sekasin Tukholmassa...
Ellei sitten ollut menossa lapsuudenkotiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee nyt mäkeen salapolisoimaan. Tää on jo käsitelty. Got that???
Ei oo elämä noin vakavaa, vois sullekin tehdä pari kierrosta Cha Cha Chata ihan hyvää. <3
Vtuttaa vaan, kun yrität etsiä ketjusta jotain UMKhon/viisuihin liittyvää faktaa/linkkiä, niin vastassa 50 sivun muuri jotain Sofi/koronamutuilua.
Jatkakaa mutuilua. Palaan Euroviisujen aikaan. Moiiii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.
Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.
Nimenomaan, Oksasen jutut sai kuulostamaan kuin Käärijällä olisi seurauslistallaan kaikki Venäjämyönteiset mediat. Hänen typerä ulostulonsa voi maksaa jopa Käärijän pärjäämisen viisuissa jos tämä juttu lähtee leviämään ja lehdistö alkaa penkomaan tätä ja uutisoimaan siitä MTV3:n uutisesta. Ja tuossa on jotain väärinymmärrystäkin mukana. Kyse oli siis ilmeisesti jos olen oikein ymmärtänyt (korjatkaa) VKK:sta. VKK:n Venäjämielisyydenkin voi kyseenalaistaa siltä osin että osa puolueesta on esim. lähtenyt lätkimään Turtiaisen Venäjämielisten lausuntojen myötä ja lisäksi kyse oli VAIN seuraamisesta eli Kääris on voinut seurata VKK:ta läpällä (hänen huumorinsa on monesti aika erikoista) tai voinut jossain maailmanajassa allekirjoittaa jotain VKK:n sanomisia esim. koronapolitiikasta muttei esim. Venäjästä. Ja voiko tuota puoluetta sanoa edes yksinomaa nimellä "antivaxxer"? Toki siellä varmaan näitäkin on. Mutta ihmiset levittelee siis Käärijästä juttua antivaxxer/Venäjänrakastaja puolueen seuraajana. Joka on nyt vielä paha tyyppikin. Justiinsa.
Pahinta on jos tuo alkaa levitä sitten vääristeltynä maailmalle Käärijää ajatellen. Faktoilla ei ole väliä jos tuo alkaa vaikka somessa sitten levitä että Käärijä on Venäjämyönteinen. Epäilyskin Käärijästä tässä mielessä voi jotkut saada näkemään hänet negatiivisesti.
Antivaxxer vastustaa kaikkia rokotteita. Ärsyttää, kun tuotakin termiä viljellään miten sattuu.
Relaapa jo vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pysty ottamaan vakavasti aikuisia henkilöitä, jotka edelleen käyttää lapsikieltä puhuessaan aikuisten kesken. Rokote=piikki, maito=mamma, kuumaa=poppaa, jne. Antaa ihmisestä hienan vajaan kuvan, jos puhuu rokotteen sijasta piikistä. Enää ei some tartu siihen rokote/vaccine-sanaan, joten miksi piikittely jatkuu.
Aika usein piikkikammoiset ja rokotevastaiset tuota sanaa käyttää. Ja jotkut vaan ihan puhekielisenä sanana. En nyt ihan lasten sanaksi sitä sanoisi, heille jos kenelle ei pitäisi koko sanaa käyttää, etteivät ala turhaan pelätä. Näin terveydenhuollossa työskentelevänä vaan sanon... Mutta jospa vaihdetaan taas olennaiseen?
Voisitko lopettaa leimaamasta ihmisiä "piikkikammoisiksi" ja "rokotevastaisiksi?" T: Lähipiirissä vakavia haittoja saaneita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.
Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.
Onhan Oksanen pyytänyt Twitterissä anteeksi.
Ei todellakaan ole. Ottais ne viestinsä alas.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Oksanen pyytänyt Twitterissä anteeksi.
Onko? Oisko linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee nyt mäkeen salapolisoimaan. Tää on jo käsitelty. Got that???
Ei oo elämä noin vakavaa, vois sullekin tehdä pari kierrosta Cha Cha Chata ihan hyvää. <3
Vtuttaa vaan, kun yrität etsiä ketjusta jotain UMKhon/viisuihin liittyvää faktaa/linkkiä, niin vastassa 50 sivun muuri jotain Sofi/koronamutuilua.
Jatkakaa mutuilua. Palaan Euroviisujen aikaan. Moiiii
Tunne on meillä ihan yhteinen. Kai se pitäisi vaan purra aina hammasta ja jättää kommentoimatta, vaikka mitä typeryyksiä tulisi noiden täysin OT-aiheiden tiimoilta. Mutta aina sitten joku kuitenkin kommenoi niihin, huoh.
On ainakin YouTubessa joku yrittänyt jo aiemmin levitellä tota "tietoa", mutta siellä on tuollaiset vääräksi tiedoksi ilmiannettuna poistettu.