Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19121/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.

Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.

On ainakin YouTubessa joku yrittänyt jo aiemmin levitellä tota "tietoa", mutta siellä on tuollaiset vääräksi tiedoksi ilmiannettuna poistettu.

Vierailija
19122/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyt mäkeen salapolisoimaan. Tää on jo käsitelty. Got that???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19123/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee nyt mäkeen salapolisoimaan. Tää on jo käsitelty. Got that???

Niin! Illan power - hour on pyhitetty kuolaamiselle 😜😍

Vierailija
19124/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietävätkö jotkut euroviisufanit mitkä mahtavat olla nämä Suomen keikat, jotka ovat vaarassa peruuntua niiden joidenkin partyjen takia mitä järjestetään ennen Euroviisuja?

Riippuu, mihin pre-partyihin Käärijä osallistuu, mutta tässä pre-partyt ja suluissa samanaikaiset keikat:

25.3. Barcelona (Kuusamo)

1.4. Varsova (Lahti)

8.4. Madrid (Kajaani)

15.4. Amsterdam (Ähtäri)

16.4. Lontoo

Matkustuspäivien vuoksi saattavat peruuntua myös:

31.3 Seinäjoki

7.4. Jyväskylä

14.4. Nilsiä[/quote

Tuskinpa Käärijä omia keikkojaan peruu noiden ennakkobileiden takia. Ei niihin ole mikään pakko osallistua ja varmaan useimmat edustajat jättää ne kaikki tai ainakin osan niistä väliin.

Vierailija
19125/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty ottamaan vakavasti aikuisia henkilöitä, jotka edelleen käyttää lapsikieltä puhuessaan aikuisten kesken. Rokote=piikki, maito=mamma, kuumaa=poppaa, jne. Antaa ihmisestä hienan vajaan kuvan, jos puhuu rokotteen sijasta piikistä. Enää ei some tartu siihen rokote/vaccine-sanaan, joten miksi piikittely jatkuu.

Vierailija
19126/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee nyt mäkeen salapolisoimaan. Tää on jo käsitelty. Got that???

Ei oo elämä noin vakavaa, vois sullekin tehdä pari kierrosta Cha Cha Chata ihan hyvää. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19127/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.

Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.

Nimenomaan, Oksasen jutut sai kuulostamaan kuin Käärijällä olisi seurauslistallaan kaikki Venäjämyönteiset mediat. Hänen typerä ulostulonsa voi maksaa jopa Käärijän pärjäämisen viisuissa jos tämä juttu lähtee leviämään ja lehdistö alkaa penkomaan tätä ja uutisoimaan siitä MTV3:n uutisesta. Ja tuossa on jotain väärinymmärrystäkin mukana. Kyse oli siis ilmeisesti jos olen oikein ymmärtänyt (korjatkaa) VKK:sta. VKK:n Venäjämielisyydenkin voi kyseenalaistaa siltä osin että osa puolueesta on esim. lähtenyt lätkimään Turtiaisen Venäjämielisten lausuntojen myötä ja lisäksi kyse oli VAIN seuraamisesta eli Kääris on voinut seurata VKK:ta läpällä (hänen huumorinsa on monesti aika erikoista) tai voinut jossain maailmanajassa allekirjoittaa jotain VKK:n sanomisia esim. koronapolitiikasta muttei esim. Venäjästä. Ja voiko tuota puoluetta sanoa edes yksinomaa nimellä "antivaxxer"? Toki siellä varmaan näitäkin on. Mutta ihmiset levittelee siis Käärijästä juttua antivaxxer/Venäjänrakastaja puolueen seuraajana. Joka on nyt vielä paha tyyppikin. Justiinsa.

Pahinta on jos tuo alkaa levitä sitten vääristeltynä maailmalle Käärijää ajatellen. Faktoilla ei ole väliä jos tuo alkaa vaikka somessa sitten levitä että Käärijä on Venäjämyönteinen. Epäilyskin Käärijästä tässä mielessä voi jotkut saada näkemään hänet negatiivisesti.

Vierailija
19128/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.

Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.

Onhan Oksanen pyytänyt Twitterissä anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19129/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pysty ottamaan vakavasti aikuisia henkilöitä, jotka edelleen käyttää lapsikieltä puhuessaan aikuisten kesken. Rokote=piikki, maito=mamma, kuumaa=poppaa, jne. Antaa ihmisestä hienan vajaan kuvan, jos puhuu rokotteen sijasta piikistä. Enää ei some tartu siihen rokote/vaccine-sanaan, joten miksi piikittely jatkuu.

Tää jäi mulla päälle, kun sensuuri oli kovimmillaan enkä aina tiedä, mitkä sanat tämä palsta sensuroi, kun ne "kielletyt" sanat tuntuvat vaihtelevan. Yritän kyllä oppia pois. 

Vierailija
19130/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa Käärijä omia keikkojaan peruu noiden ennakkobileiden takia. Ei niihin ole mikään pakko osallistua ja varmaan useimmat edustajat jättää ne kaikki tai ainakin osan niistä väliin.

Sehän sanoi tuossa juuri äskettäin tänne linkatussa Hitmixin haastattelussa, että joitakin kevään sovittuja keikkoja joutuu luultavasti perumaan ulkomaan promojuttujen ja muiden kissanristäisten vuoksi, mutta ne keikat siirretään, ei peruta. Ja keikkapalkkio pysyy sovituissa keikoissa samana, ei nouse suosion myötä, vaikka keikka siirtyisikin kesälle/syksylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19131/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietävätkö jotkut euroviisufanit mitkä mahtavat olla nämä Suomen keikat, jotka ovat vaarassa peruuntua niiden joidenkin partyjen takia mitä järjestetään ennen Euroviisuja?

Riippuu, mihin pre-partyihin Käärijä osallistuu, mutta tässä pre-partyt ja suluissa samanaikaiset keikat:

25.3. Barcelona (Kuusamo)

1.4. Varsova (Lahti)

8.4. Madrid (Kajaani)

15.4. Amsterdam (Ähtäri)

16.4. Lontoo

Matkustuspäivien vuoksi saattavat peruuntua myös:

31.3 Seinäjoki

7.4. Jyväskylä

14.4. Nilsiä[/quote

Tuskinpa Käärijä omia keikkojaan peruu noiden ennakkobileiden takia. Ei niihin ole mikään pakko osallistua ja varmaan useimmat edustajat jättää ne kaikki tai ainakin osan niistä väliin.

On helvetinmoinen moka olla käymättä prepartyissa!

Vierailija
19132/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.

Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.

Nimenomaan, Oksasen jutut sai kuulostamaan kuin Käärijällä olisi seurauslistallaan kaikki Venäjämyönteiset mediat. Hänen typerä ulostulonsa voi maksaa jopa Käärijän pärjäämisen viisuissa jos tämä juttu lähtee leviämään ja lehdistö alkaa penkomaan tätä ja uutisoimaan siitä MTV3:n uutisesta. Ja tuossa on jotain väärinymmärrystäkin mukana. Kyse oli siis ilmeisesti jos olen oikein ymmärtänyt (korjatkaa) VKK:sta. VKK:n Venäjämielisyydenkin voi kyseenalaistaa siltä osin että osa puolueesta on esim. lähtenyt lätkimään Turtiaisen Venäjämielisten lausuntojen myötä ja lisäksi kyse oli VAIN seuraamisesta eli Kääris on voinut seurata VKK:ta läpällä (hänen huumorinsa on monesti aika erikoista) tai voinut jossain maailmanajassa allekirjoittaa jotain VKK:n sanomisia esim. koronapolitiikasta muttei esim. Venäjästä. Ja voiko tuota puoluetta sanoa edes yksinomaa nimellä "antivaxxer"? Toki siellä varmaan näitäkin on. Mutta ihmiset levittelee siis Käärijästä juttua antivaxxer/Venäjänrakastaja puolueen seuraajana. Joka on nyt vielä paha tyyppikin. Justiinsa.

Pahinta on jos tuo alkaa levitä sitten vääristeltynä maailmalle Käärijää ajatellen. Faktoilla ei ole väliä jos tuo alkaa vaikka somessa sitten levitä että Käärijä on Venäjämyönteinen. Epäilyskin Käärijästä tässä mielessä voi jotkut saada näkemään hänet negatiivisesti.

Antivaxxer vastustaa kaikkia rokotteita. Ärsyttää, kun tuotakin termiä viljellään miten sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19133/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pysty ottamaan vakavasti aikuisia henkilöitä, jotka edelleen käyttää lapsikieltä puhuessaan aikuisten kesken. Rokote=piikki, maito=mamma, kuumaa=poppaa, jne. Antaa ihmisestä hienan vajaan kuvan, jos puhuu rokotteen sijasta piikistä. Enää ei some tartu siihen rokote/vaccine-sanaan, joten miksi piikittely jatkuu.

Aika usein piikkikammoiset ja rokotevastaiset tuota sanaa käyttää. Ja jotkut vaan ihan puhekielisenä sanana. En nyt ihan lasten sanaksi sitä sanoisi, heille jos kenelle ei pitäisi koko sanaa käyttää, etteivät ala turhaan pelätä. Näin terveydenhuollossa työskentelevänä vaan sanon... Mutta jospa vaihdetaan taas olennaiseen?

Vierailija
19134/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä palannu Suomeen ja ottaa metron Vantaalle...

Oikeasti kyllä olikohan Uusimaa lehdessä, että muuttanu vuodenvaihteen aikaan "lähelle Vallilaa".

Tais mennä sekasin Tukholmassa...

Ellei sitten ollut menossa lapsuudenkotiinsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19135/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee nyt mäkeen salapolisoimaan. Tää on jo käsitelty. Got that???

Ei oo elämä noin vakavaa, vois sullekin tehdä pari kierrosta Cha Cha Chata ihan hyvää. <3

Vtuttaa vaan, kun yrität etsiä ketjusta jotain UMKhon/viisuihin liittyvää faktaa/linkkiä, niin vastassa 50 sivun muuri jotain Sofi/koronamutuilua.

Jatkakaa mutuilua. Palaan Euroviisujen aikaan. Moiiii

Vierailija
19136/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.

Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.

Nimenomaan, Oksasen jutut sai kuulostamaan kuin Käärijällä olisi seurauslistallaan kaikki Venäjämyönteiset mediat. Hänen typerä ulostulonsa voi maksaa jopa Käärijän pärjäämisen viisuissa jos tämä juttu lähtee leviämään ja lehdistö alkaa penkomaan tätä ja uutisoimaan siitä MTV3:n uutisesta. Ja tuossa on jotain väärinymmärrystäkin mukana. Kyse oli siis ilmeisesti jos olen oikein ymmärtänyt (korjatkaa) VKK:sta. VKK:n Venäjämielisyydenkin voi kyseenalaistaa siltä osin että osa puolueesta on esim. lähtenyt lätkimään Turtiaisen Venäjämielisten lausuntojen myötä ja lisäksi kyse oli VAIN seuraamisesta eli Kääris on voinut seurata VKK:ta läpällä (hänen huumorinsa on monesti aika erikoista) tai voinut jossain maailmanajassa allekirjoittaa jotain VKK:n sanomisia esim. koronapolitiikasta muttei esim. Venäjästä. Ja voiko tuota puoluetta sanoa edes yksinomaa nimellä "antivaxxer"? Toki siellä varmaan näitäkin on. Mutta ihmiset levittelee siis Käärijästä juttua antivaxxer/Venäjänrakastaja puolueen seuraajana. Joka on nyt vielä paha tyyppikin. Justiinsa.

Pahinta on jos tuo alkaa levitä sitten vääristeltynä maailmalle Käärijää ajatellen. Faktoilla ei ole väliä jos tuo alkaa vaikka somessa sitten levitä että Käärijä on Venäjämyönteinen. Epäilyskin Käärijästä tässä mielessä voi jotkut saada näkemään hänet negatiivisesti.

Antivaxxer vastustaa kaikkia rokotteita. Ärsyttää, kun tuotakin termiä viljellään miten sattuu.

Relaapa jo vähän.

Vierailija
19137/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pysty ottamaan vakavasti aikuisia henkilöitä, jotka edelleen käyttää lapsikieltä puhuessaan aikuisten kesken. Rokote=piikki, maito=mamma, kuumaa=poppaa, jne. Antaa ihmisestä hienan vajaan kuvan, jos puhuu rokotteen sijasta piikistä. Enää ei some tartu siihen rokote/vaccine-sanaan, joten miksi piikittely jatkuu.

Aika usein piikkikammoiset ja rokotevastaiset tuota sanaa käyttää. Ja jotkut vaan ihan puhekielisenä sanana. En nyt ihan lasten sanaksi sitä sanoisi, heille jos kenelle ei pitäisi koko sanaa käyttää, etteivät ala turhaan pelätä. Näin terveydenhuollossa työskentelevänä vaan sanon... Mutta jospa vaihdetaan taas olennaiseen?

Voisitko lopettaa leimaamasta ihmisiä "piikkikammoisiksi" ja "rokotevastaisiksi?" T: Lähipiirissä vakavia haittoja saaneita

Vierailija
19138/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.

Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.

Onhan Oksanen pyytänyt Twitterissä anteeksi.

Ei todellakaan ole. Ottais ne viestinsä alas.

Vierailija
19139/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Oksanen pyytänyt Twitterissä anteeksi.

Onko? Oisko linkkiä?

Vierailija
19140/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee nyt mäkeen salapolisoimaan. Tää on jo käsitelty. Got that???

Ei oo elämä noin vakavaa, vois sullekin tehdä pari kierrosta Cha Cha Chata ihan hyvää. <3

Vtuttaa vaan, kun yrität etsiä ketjusta jotain UMKhon/viisuihin liittyvää faktaa/linkkiä, niin vastassa 50 sivun muuri jotain Sofi/koronamutuilua.

Jatkakaa mutuilua. Palaan Euroviisujen aikaan. Moiiii

Tunne on meillä ihan yhteinen. Kai se pitäisi vaan purra aina hammasta ja jättää kommentoimatta, vaikka mitä typeryyksiä tulisi noiden täysin OT-aiheiden tiimoilta. Mutta aina sitten joku kuitenkin kommenoi niihin, huoh.

Ketju on lukittu.