Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19101/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on käynyt Wiwibloggsissa avautumassa kuinka antivaxxeri ja Venäjämielinen Käärijä on ja kuinka hän on oikeasti paha tyyppi kun Sofi Oksanenkin ihan näin ajattelee. Ffs.

Toni

8 hours ago

You do know Käärijä was exposed by a Finnish Author and a Finlandia Prize Winner Sofia Oksanen for following pro-Russian, anti-vaccination radicalized political group on Facebook? He claims he supports Ukraine, but somehow he still managed to follow this super radical group that has only existed for a year. MTV3 made an article on it in Finnish. Of course every site wants to keep this silent, because how does it look when a new NATO country sends a song to ESC made by a guy who might not exactly be nice…

Vierailija
19102/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on käynyt Wiwibloggsissa avautumassa kuinka antivaxxeri ja Venäjämielinen Käärijä on ja kuinka hän on oikeasti paha tyyppi kun Sofi Oksanenkin ihan näin ajattelee. Ffs.

Mitä helvettiä nyt taas? Suomalaisetko näitä kommentteja spämmää? Ja vaikka olisikin, niin saa kai sitä vapaassa maassa olla vaikka miten antiväkseri, venäjämielinen tai mitä ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19103/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki Wiwibloggsin Käärijä-artikkeliin

https://wiwibloggs.com/2023/03/06/finlands-kaarija-boosts-interest-in-t…

Vierailija
19104/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyl sitä mieltä, että koronapassi pitää ottaa käyttöön viisuissa, että tartunnat pysyvät kurissa. Rokottamattomat tulevat kuormittamaan paljon Liverpoolin sairaaloita, jos heidät päästetään sinne hillumaan. Toivon kans, että maskeja jaetaan jokaiselle ja käsidesejä on tarpeeksi paikalle. Pelottaa, että tämän vuoden viisuista tulee koronalinko. 

Tunge se passi sinne, minne Aurinko ei paista ja laita Cha Cha Cha soimaan.

Vierailija
19105/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on käynyt Wiwibloggsissa avautumassa kuinka antivaxxeri ja Venäjämielinen Käärijä on ja kuinka hän on oikeasti paha tyyppi kun Sofi Oksanenkin ihan näin ajattelee. Ffs.

Ettei vaan ois saanut vaikutteita tästä keskustelusta, huoh...

Vierailija
19106/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on käynyt Wiwibloggsissa avautumassa kuinka antivaxxeri ja Venäjämielinen Käärijä on ja kuinka hän on oikeasti paha tyyppi kun Sofi Oksanenkin ihan näin ajattelee. Ffs.

Mitä helvettiä nyt taas? Suomalaisetko näitä kommentteja spämmää? Ja vaikka olisikin, niin saa kai sitä vapaassa maassa olla vaikka miten antiväkseri, venäjämielinen tai mitä ikinä.

Ihan salee joku kansallissankareistamme ja en yllättyis jos on saanut meidän Toni-jutuista inspiksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19107/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on käynyt Wiwibloggsissa avautumassa kuinka antivaxxeri ja Venäjämielinen Käärijä on ja kuinka hän on oikeasti paha tyyppi kun Sofi Oksanenkin ihan näin ajattelee. Ffs.

Ettei vaan ois saanut vaikutteita tästä keskustelusta, huoh...

Ties vaikka on se sama tyyppi joka yritti ensin Youtubessa mustamaalata Käärijää reaktiovideoissa ja tekemällä videon tästä Sofi Oksasen sanomisista josta sai kuvan kuin Käärijä seuraisi Kremliä ja lukuisia Venäjämyönteisiä tilejä somessa.

Vierailija
19108/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä jälleenpostasi ig-tarinassaan kuvan Tukholmasta Sveitsin edustajan Remo Forrerin kanssa. Remo Forrer kommentoi omassa instassaan, että on Tukholmassa työstämässä lavashowtaan. Ilmeisesti Käärijä on siellä samalla asialla.

Toivottavasti ruotsalaiset ei tahallaan sabotoi Käärijän lavashowta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19109/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietävätkö jotkut euroviisufanit mitkä mahtavat olla nämä Suomen keikat, jotka ovat vaarassa peruuntua niiden joidenkin partyjen takia mitä järjestetään ennen Euroviisuja?

Riippuu, mihin pre-partyihin Käärijä osallistuu, mutta tässä pre-partyt ja suluissa samanaikaiset keikat:

25.3. Barcelona (Kuusamo)

1.4. Varsova (Lahti)

8.4. Madrid (Kajaani)

15.4. Amsterdam (Ähtäri)

16.4. Lontoo

Matkustuspäivien vuoksi saattavat peruuntua myös:

31.3 Seinäjoki

7.4. Jyväskylä

14.4. Nilsiä

Vierailija
19110/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19111/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on käynyt Wiwibloggsissa avautumassa kuinka antivaxxeri ja Venäjämielinen Käärijä on ja kuinka hän on oikeasti paha tyyppi kun Sofi Oksanenkin ihan näin ajattelee. Ffs.

Mitä helvettiä nyt taas? Suomalaisetko näitä kommentteja spämmää? Ja vaikka olisikin, niin saa kai sitä vapaassa maassa olla vaikka miten antiväkseri, venäjämielinen tai mitä ikinä.

Ihan salee joku kansallissankareistamme ja en yllättyis jos on saanut meidän Toni-jutuista inspiksen.

Rölli-Toni

Vierailija
19112/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on käynyt Wiwibloggsissa avautumassa kuinka antivaxxeri ja Venäjämielinen Käärijä on ja kuinka hän on oikeasti paha tyyppi kun Sofi Oksanenkin ihan näin ajattelee. Ffs.

Ettei vaan ois saanut vaikutteita tästä keskustelusta, huoh...

Eikös tuo ole se sama Toni, josta täällä oli juttua jo aiemmin päivällä. Tuo kommentti on 8h sitten kirjoitettu, eli sama, jota on miinustettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19113/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on käynyt Wiwibloggsissa avautumassa kuinka antivaxxeri ja Venäjämielinen Käärijä on ja kuinka hän on oikeasti paha tyyppi kun Sofi Oksanenkin ihan näin ajattelee. Ffs.

Mitä helvettiä nyt taas? Suomalaisetko näitä kommentteja spämmää? Ja vaikka olisikin, niin saa kai sitä vapaassa maassa olla vaikka miten antiväkseri, venäjämielinen tai mitä ikinä.

Ihan salee joku kansallissankareistamme ja en yllättyis jos on saanut meidän Toni-jutuista inspiksen.

Rölli-Toni

Luulin et sinne oli nyt tullut joku uusi mut edelleen vissiin vain tämä yksi? Miinukset onneksi kolminkertaistuneet siitä kun viimeksi uhuttiin aiheesta.

Vierailija
19114/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kun joku sanoi että ettei vaan ole saanut vaikutteita täältä, niin sellanen yleinen huomio että kyllä täällä pitää voida miettiä ja keskustella asioista eri kanteilta sensuroimatta. Kunhan nyt mahdollisimman hyvähenkisenä pysyisi keskustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19115/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on käynyt Wiwibloggsissa avautumassa kuinka antivaxxeri ja Venäjämielinen Käärijä on ja kuinka hän on oikeasti paha tyyppi kun Sofi Oksanenkin ihan näin ajattelee. Ffs.

Mitä helvettiä nyt taas? Suomalaisetko näitä kommentteja spämmää? Ja vaikka olisikin, niin saa kai sitä vapaassa maassa olla vaikka miten antiväkseri, venäjämielinen tai mitä ikinä.

Ihan salee joku kansallissankareistamme ja en yllättyis jos on saanut meidän Toni-jutuista inspiksen.

Rölli-Toni

Luulin et sinne oli nyt tullut joku uusi mut edelleen vissiin vain tämä yksi? Miinukset onneksi kolminkertaistuneet siitä kun viimeksi uhuttiin aiheesta.

Aa tästä on ollut jo keskustelu.

Vierailija
19116/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on käynyt Wiwibloggsissa avautumassa kuinka antivaxxeri ja Venäjämielinen Käärijä on ja kuinka hän on oikeasti paha tyyppi kun Sofi Oksanenkin ihan näin ajattelee. Ffs.

Toni

8 hours ago

You do know Käärijä was exposed by a Finnish Author and a Finlandia Prize Winner Sofia Oksanen for following pro-Russian, anti-vaccination radicalized political group on Facebook? He claims he supports Ukraine, but somehow he still managed to follow this super radical group that has only existed for a year. MTV3 made an article on it in Finnish. Of course every site wants to keep this silent, because how does it look when a new NATO country sends a song to ESC made by a guy who might not exactly be nice…

Käsitelty jo täällä about 10 sivua sitten.

Vierailija
19117/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.

Joo, tästä kirjoitin jo heti kun tuo Oksasen ulostulo uutisoitiin, että tulee takuulla leviämään ulkomaille. Ihme, jos tosiaan vasta tänään on ulkomaalaisille mennyt tieto. Odotin, että olisi jo silloin samana päivänä. Ärsyttää myös se, ettei tuo Oksanen ole voinut pyytää anteeksi sitä, että on ymmärtänyt kaksikin kohtaa väärin Kärtsän HS:n haastattelusta (Kremlin seuraaminen ja se mitä tarkoitti yhdentekevällä). Moni on tuosta sanonut Sofille Twitterissä, mutta hän vaan vänkää vastaa, eikä suostu perumaan sanojaan eikä myöntämään, että tuli levitettyä virheellistä ja maineelle haitallista tietoa. Nämä mielikuvat ja huhut vaikuttaa takuulla äänestäjiin. Hiton Sofi ja hiton Tonit.

Vierailija
19118/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo ei yks Toni kesää tee.

Next please.

Vierailija
19119/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kun joku sanoi että ettei vaan ole saanut vaikutteita täältä, niin sellanen yleinen huomio että kyllä täällä pitää voida miettiä ja keskustella asioista eri kanteilta sensuroimatta. Kunhan nyt mahdollisimman hyvähenkisenä pysyisi keskustelu.

Tottakai!

Kyse olikin siitä, että luulin, että joku uusi trolli on tätä ketjua lukiessaan saanut inspiraation mennä myös levittämään Käärijästä disinformaatiota tuolle kansainväliselle euroviisusivustolle. Aiemmin ketjussa kun puhuttiin jo siitä, että joku on näin tehnyt, vaikka ne typerät venäjäjuorut on jo kumottu. Ei ole sensuuria ilmiantaa (tai tässä tapauksessa miinustaa, kun ilmiantaa ei voi) puhdasta valehtelua.

Vierailija
19120/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo, tuohan oli selvää että Sofi Oksasen lausuntojen jälkeen Käärijä saa suomalaisia Käärijävihaajia / trolleja peräänsä ulkomaisille palstoille jotka levittävät näitä juttuja. Valitettavasti mielikuvilla voi olla merkitystä jos joku saa käsityksen, että Käärijä on joku antivaxxeri tai kannattaa Venäjää.

VKK ei sitä paitsi käsittääkseni vastusta kaikkia rokotteita, vaan on lähinnä kriittinen koronapiikkejä kohtaan. Moni ei ymmärrä tätä eroa. Osalla ei ole mitään perinteisiä rokotteita vastaan, vaan suhtautuvat näihin uudella teknologialla tehtyihin piikkeihin varauksella ja kriittisesti. Ottamatta nyt siis kantaa suuntaan tai toiseen.

Ketju on lukittu.