Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19081/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin joskus jotain Måneskinin haastatteluita enkuksi ja ei heistäkään kaikki olleet ihan pro enkussa. Toki siinä oli sitten paikkaajia, kun oli useita bändiläisiä joista Damiano vaikuttaa etenkin olevan ihan ok enkussa. Nykyään varmaan ovatkin jo parempia enkussa, kun ovat tehneet jo jonkin aikaa kansainvälistä uraa.

Damionon sekä Victorian englanti oli tosi hyvää jo Euroviisujen aikaan. Silloin Ethan ja Thomas eivät sanoneet juuri mitään haastattuluissa. Muistan yhdenkin kerran, kun haastattelija kysyi Thomakselta, miksi hän on niin hiljainen. Hän sitten vaivoin vastasi, ettei ole hyvä englannissa eikä halua sotkea asioita. Noista ajoista hänen ja Ethanin englanti on parantunut paljonkin, mutta yhä vain Victoria ja Damiano kantavat suurimman vastuun haastatteluissa.

Vierailija
19082/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävätkö jotkut euroviisufanit mitkä mahtavat olla nämä Suomen keikat, jotka ovat vaarassa peruuntua niiden joidenkin partyjen takia mitä järjestetään ennen Euroviisuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19083/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta koronajauhantaa joka tuutista riittää, vapautetaanko tämä ketju siltä, pliis. Keskitytäänkö nyt vaikka tulevaan kevääseen ja Euroviisuhuumaan. Kiitos.

Älä komentele, me puhumme, mistä haluamme. 

Vierailija
19084/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta ihan pakko jakaa, sorry! Ootteko tietoisia, että myös Google Assistant osaa puhua käärijää eli rallienglantia? Tässä huikean hauska esimerkki, saisipa saman Käärijän äänellä:

Vierailija
19085/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyl sitä mieltä, että koronapassi pitää ottaa käyttöön viisuissa, että tartunnat pysyvät kurissa. Rokottamattomat tulevat kuormittamaan paljon Liverpoolin sairaaloita, jos heidät päästetään sinne hillumaan. Toivon kans, että maskeja jaetaan jokaiselle ja käsidesejä on tarpeeksi paikalle. Pelottaa, että tämän vuoden viisuista tulee koronalinko. 

Vierailija
19086/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta ihan pakko jakaa, sorry! Ootteko tietoisia, että myös Google Assistant osaa puhua käärijää eli rallienglantia? Tässä huikean hauska esimerkki, saisipa saman Käärijän äänellä:

Aivan loistava! Ja kuinka tuo ukko repeilee sponraanisti 🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19087/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä palannu Suomeen ja ottaa metron Vantaalle...

Oikeasti kyllä olikohan Uusimaa lehdessä, että muuttanu vuodenvaihteen aikaan "lähelle Vallilaa".

Tais mennä sekasin Tukholmassa...

Hän on nyt kaikkien tuntema "Jere Vantaalta". Ei pidä hämmentää liikaa faneja. Ja hyvähän se vaan on Käärijälle, jos mahd. stalkkerit päivystävät jossain Tikkurilan sunnalla eikä kotiovella.

Vierailija
19088/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta ihan pakko jakaa, sorry! Ootteko tietoisia, että myös Google Assistant osaa puhua käärijää eli rallienglantia? Tässä huikean hauska esimerkki, saisipa saman Käärijän äänellä:

Rallienglanti on saanut uuden nimen, nykyään se on ilmeisesti Puhua käärijää. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19089/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyl sitä mieltä, että koronapassi pitää ottaa käyttöön viisuissa, että tartunnat pysyvät kurissa. Rokottamattomat tulevat kuormittamaan paljon Liverpoolin sairaaloita, jos heidät päästetään sinne hillumaan. Toivon kans, että maskeja jaetaan jokaiselle ja käsidesejä on tarpeeksi paikalle. Pelottaa, että tämän vuoden viisuista tulee koronalinko. 

Eiköhän siellä oo porukka saanut jo hillua futiskatsomoissa yms isoissa tilaisuuksissa ihan vapaasti, yhdet viisut ei siinä vaikuta enää mihinkään. Muutenkin valtaosalla alkaa olla vasta-aineita riittävästi joko rokotuksen tai sairastetun taudin myötä. Riittää jo munkin puolestani tästä aiheesta.

Vierailija
19090/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyl sitä mieltä, että koronapassi pitää ottaa käyttöön viisuissa, että tartunnat pysyvät kurissa. Rokottamattomat tulevat kuormittamaan paljon Liverpoolin sairaaloita, jos heidät päästetään sinne hillumaan. Toivon kans, että maskeja jaetaan jokaiselle ja käsidesejä on tarpeeksi paikalle. Pelottaa, että tämän vuoden viisuista tulee koronalinko. 

Eiköhän siellä oo porukka saanut jo hillua futiskatsomoissa yms isoissa tilaisuuksissa ihan vapaasti, yhdet viisut ei siinä vaikuta enää mihinkään. Muutenkin valtaosalla alkaa olla vasta-aineita riittävästi joko rokotuksen tai sairastetun taudin myötä. Riittää jo munkin puolestani tästä aiheesta.

Ootko kattonut tartunalukuja? Ei kyllä ole niiden perusteella, vaan tauti jyllää edelleen. No mitäpä väliä mummoista....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19091/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CpWVY08oG0O/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Onpas faniyhteiskuva. Hän vielä menee yhteiskuviin tässä vaiheessa...Toivotaan, ettei mene ihan mahdottomuuksiin ja revitä kappaleiksi

Vierailija
19092/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kiva faniyhteiskuva", piti sanoa...😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19093/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CpWVY08oG0O/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Onpas faniyhteiskuva. Hän vielä menee yhteiskuviin tässä vaiheessa...Toivotaan, ettei mene ihan mahdottomuuksiin ja revitä kappaleiksi

Näyttävät ihan pariskunnalta. :D

Vierailija
19094/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Tiktok ja Instakanavat on tukeneet mun mielenterveyttä hyvällä lailla saaden mut hymyilemään usein.. On tosi kiva seurata Käärijän Euroviisumatkaa. Mun on kyllä hyvin hankala uskoa, että Käärijän englannin lausuminen olisi ihan tolla tasolla rallienkkua, taitaa se pikkusen mennä nyt jonkin tason tietoisen rallifiltterin läpi. :-D

Minulla sama :D

Olkoonkin kuinka kliseisen tai tyhmän kuuloista - aivan sama en välitä- niin Cha cha cha ja Käärijä on tuonut minulle aivan kauhean paljon positiivista energiaa, että en kestä <3

On pidempään mennyt vähän huonommin ja esim. musiikin kuuntelu on näistä syistä ollut todella vähäistä. Nyt löytyi pitkästä aikaa biisi, jota jaksaa kuunnella ja josta tulee hyvä olo. Usko ihmisiin ja yleiseen hyväntahtoisuuteen on usein myös vähän koetuksella ja nyt on saanut hymyillä niin usein :)

Enkä välitä siitäkään, vaikka kaikki olisi pelkkää hahmon luomaa silmälumetta (mitä en usko, voiko kukaan feikata sellaista niin hyvin)  

Mulla on kivaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19095/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyl sitä mieltä, että koronapassi pitää ottaa käyttöön viisuissa, että tartunnat pysyvät kurissa. Rokottamattomat tulevat kuormittamaan paljon Liverpoolin sairaaloita, jos heidät päästetään sinne hillumaan. Toivon kans, että maskeja jaetaan jokaiselle ja käsidesejä on tarpeeksi paikalle. Pelottaa, että tämän vuoden viisuista tulee koronalinko. 

Eiköhän siellä oo porukka saanut jo hillua futiskatsomoissa yms isoissa tilaisuuksissa ihan vapaasti, yhdet viisut ei siinä vaikuta enää mihinkään. Muutenkin valtaosalla alkaa olla vasta-aineita riittävästi joko rokotuksen tai sairastetun taudin myötä. Riittää jo munkin puolestani tästä aiheesta.

Ootko kattonut tartunalukuja? Ei kyllä ole niiden perusteella, vaan tauti jyllää edelleen. No mitäpä väliä mummoista....

Jyllää se täälläkin. Pointti taisi olla, että Euroviisut ei tuo mitään isompaa piikkiä tilastoihin eikä sairaalat siitä sen kummemmin enää kuormitu, ihmiset liikkuu vapaasti koko ajan ja perusterveillä ihmisillä taudinkuva on keskimäärin  lievähkö. Mutta saathan sinä huolehtia jos välttämättä haluat.

Vierailija
19096/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CpWVY08oG0O/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Onpas faniyhteiskuva. Hän vielä menee yhteiskuviin tässä vaiheessa...Toivotaan, ettei mene ihan mahdottomuuksiin ja revitä kappaleiksi

Näyttävät ihan pariskunnalta. :D

Itekin ajattelin :)

Vierailija
19097/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Tiktok ja Instakanavat on tukeneet mun mielenterveyttä hyvällä lailla saaden mut hymyilemään usein.. On tosi kiva seurata Käärijän Euroviisumatkaa. Mun on kyllä hyvin hankala uskoa, että Käärijän englannin lausuminen olisi ihan tolla tasolla rallienkkua, taitaa se pikkusen mennä nyt jonkin tason tietoisen rallifiltterin läpi. :-D

Minulla sama :D

Olkoonkin kuinka kliseisen tai tyhmän kuuloista - aivan sama en välitä- niin Cha cha cha ja Käärijä on tuonut minulle aivan kauhean paljon positiivista energiaa, että en kestä <3

On pidempään mennyt vähän huonommin ja esim. musiikin kuuntelu on näistä syistä ollut todella vähäistä. Nyt löytyi pitkästä aikaa biisi, jota jaksaa kuunnella ja josta tulee hyvä olo. Usko ihmisiin ja yleiseen hyväntahtoisuuteen on usein myös vähän koetuksella ja nyt on saanut hymyillä niin usein :)

Enkä välitä siitäkään, vaikka kaikki olisi pelkkää hahmon luomaa silmälumetta (mitä en usko, voiko kukaan feikata sellaista niin hyvin)  

Mulla on kivaa :D

Mullakin niin sama juttu! 😊😊Ja samaa mieltä

Vierailija
19098/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on käynyt Wiwibloggsissa avautumassa kuinka antivaxxeri ja Venäjämielinen Käärijä on ja kuinka hän on oikeasti paha tyyppi kun Sofi Oksanenkin ihan näin ajattelee. Ffs.

Vierailija
19099/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyl sitä mieltä, että koronapassi pitää ottaa käyttöön viisuissa, että tartunnat pysyvät kurissa. Rokottamattomat tulevat kuormittamaan paljon Liverpoolin sairaaloita, jos heidät päästetään sinne hillumaan. Toivon kans, että maskeja jaetaan jokaiselle ja käsidesejä on tarpeeksi paikalle. Pelottaa, että tämän vuoden viisuista tulee koronalinko. 

Viime vuonna joka päivä piti olla negatiivinen pikatesti jos halusi harjoitusalueelle tai viisukylään. Tietenkin siellä pitää käyttää maskia ja huolehtia käsihygieniasta.

Vierailija
19100/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän Tiktok ja Instakanavat on tukeneet mun mielenterveyttä hyvällä lailla saaden mut hymyilemään usein.. On tosi kiva seurata Käärijän Euroviisumatkaa. Mun on kyllä hyvin hankala uskoa, että Käärijän englannin lausuminen olisi ihan tolla tasolla rallienkkua, taitaa se pikkusen mennä nyt jonkin tason tietoisen rallifiltterin läpi. :-D

Minulla sama :D

Olkoonkin kuinka kliseisen tai tyhmän kuuloista - aivan sama en välitä- niin Cha cha cha ja Käärijä on tuonut minulle aivan kauhean paljon positiivista energiaa, että en kestä <3

On pidempään mennyt vähän huonommin ja esim. musiikin kuuntelu on näistä syistä ollut todella vähäistä. Nyt löytyi pitkästä aikaa biisi, jota jaksaa kuunnella ja josta tulee hyvä olo. Usko ihmisiin ja yleiseen hyväntahtoisuuteen on usein myös vähän koetuksella ja nyt on saanut hymyillä niin usein :)

Enkä välitä siitäkään, vaikka kaikki olisi pelkkää hahmon luomaa silmälumetta (mitä en usko, voiko kukaan feikata sellaista niin hyvin)  

Mulla on kivaa :D

Mullakin niin sama juttu! 😊😊Ja samaa mieltä

Täällä myös, Käärijän biisien kuuntelu ja haastatteluiden, videoiden ym.seuraaminen on ilahduttanut ja tuonut hyvää mieltä. On motivoinutkin lisää sellaisissa asioissa joihin olen motivaatiota kaivannut, kun hän jotenkin näyttää hyvää esimerkkiä ja on niin positiivisen oloinen

Ketju on lukittu.