UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Hitto miten nauroin kun Käärijä instastoryssaan zoomasi niihin ruotsalaisiin työmiehiin :D
Tähän Käärijän biisin voi kyllä samaistua, etenkin näin maanantaisin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt muihin ketjuihin jatkamaan koronasta.
Käärijä seurasi VKKta kannanottona överiksi kokemaansa koronapolitiikkaan ja se on ihan ok, eikä millään lailla leimaavaa. Sitä politiikkaa voidaan puoltaa tai vastustaa ja kaikille argumenteille on perusteensa.
Peace.
Eli se oli siis kannanotto? Ok.
Outo viesti. Kai nyt kantaa voi artistikin ottaa haluamallaan tavalla. Esim. Paula Vesala oli hyvin kriittinen kotonatoimiin.
Tää on nyt vähän random kysymys, mutta mitäköhän mahtaa olla se "naissisältö'", josta puhutaan siinä Summerin valheenpaljastuskoneella? :D
https://vm.tiktok.com/ZMYPmGAgA/
Kärtsä, Lxandra ja Tiina imuttelemassa vesipiippua ennen esiintymistä. Kivat kajaalit Kärtsällä😍
Vierailija kirjoitti:
Tää on nyt vähän random kysymys, mutta mitäköhän mahtaa olla se "naissisältö'", josta puhutaan siinä Summerin valheenpaljastuskoneella? :D
En ole Tiktokissa mutta onko siellä siis joku yksityinen sivu johon voi lähetellä viettelyvideoita tms :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt muihin ketjuihin jatkamaan koronasta.
Käärijä seurasi VKKta kannanottona överiksi kokemaansa koronapolitiikkaan ja se on ihan ok, eikä millään lailla leimaavaa. Sitä politiikkaa voidaan puoltaa tai vastustaa ja kaikille argumenteille on perusteensa.
Peace.
Eli se oli siis kannanotto? Ok.
Outo viesti. Kai nyt kantaa voi artistikin ottaa haluamallaan tavalla. Esim. Paula Vesala oli hyvin kriittinen kotonatoimiin.
No täällä nyt on kolme päivää riehuttu, että ei se mitään tarkoita jos seuraa instassa ja nyt sä sanot että se oli kannanotto
Vierailija kirjoitti:
Tää on nyt vähän random kysymys, mutta mitäköhän mahtaa olla se "naissisältö'", josta puhutaan siinä Summerin valheenpaljastuskoneella? :D
Tuntemattomat ovat Herran tiet....🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on nyt vähän random kysymys, mutta mitäköhän mahtaa olla se "naissisältö'", josta puhutaan siinä Summerin valheenpaljastuskoneella? :D
En ole Tiktokissa mutta onko siellä siis joku yksityinen sivu johon voi lähetellä viettelyvideoita tms :D
En tiedä yhtään mistä on kysymys mutta haluaisin osallistua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt muihin ketjuihin jatkamaan koronasta.
Käärijä seurasi VKKta kannanottona överiksi kokemaansa koronapolitiikkaan ja se on ihan ok, eikä millään lailla leimaavaa. Sitä politiikkaa voidaan puoltaa tai vastustaa ja kaikille argumenteille on perusteensa.
Peace.
Eli se oli siis kannanotto? Ok.
Outo viesti. Kai nyt kantaa voi artistikin ottaa haluamallaan tavalla. Esim. Paula Vesala oli hyvin kriittinen kotonatoimiin.
No täällä nyt on kolme päivää riehuttu, että ei se mitään tarkoita jos seuraa instassa ja nyt sä sanot että se oli kannanotto
Mä en kyllä ollut tuon kannanottoviestin lähettäjä mutta oletko siis sitä mieltä että artisti ei voi ottaa kantaa mutta jos ottaa, sen pitää olla jotain Marinin koronatoimien ihailua. :D No se tästä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on nyt vähän random kysymys, mutta mitäköhän mahtaa olla se "naissisältö'", josta puhutaan siinä Summerin valheenpaljastuskoneella? :D
Joo tää jäi vähän pimentoon. Heh.
Kolme vuotta koronajauhantaa joka tuutista riittää, vapautetaanko tämä ketju siltä, pliis. Keskitytäänkö nyt vaikka tulevaan kevääseen ja Euroviisuhuumaan. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt muihin ketjuihin jatkamaan koronasta.
Käärijä seurasi VKKta kannanottona överiksi kokemaansa koronapolitiikkaan ja se on ihan ok, eikä millään lailla leimaavaa. Sitä politiikkaa voidaan puoltaa tai vastustaa ja kaikille argumenteille on perusteensa.
Peace.
Eli se oli siis kannanotto? Ok.
Outo viesti. Kai nyt kantaa voi artistikin ottaa haluamallaan tavalla. Esim. Paula Vesala oli hyvin kriittinen kotonatoimiin.
No täällä nyt on kolme päivää riehuttu, että ei se mitään tarkoita jos seuraa instassa ja nyt sä sanot että se oli kannanotto
Mä en kyllä ollut tuon kannanottoviestin lähettäjä mutta oletko siis sitä mieltä että artisti ei voi ottaa kantaa mutta jos ottaa, sen pitää olla jotain Marinin koronatoimien ihailua. :D No se tästä.
En, mutta on pikkanen ero arvostella hallituksen koronatoimia kuin lähteä äärioikealle foliorulla valmiina kainalossa
Kuulin huhua, että käärijä olisi edesmenneen Juhan af Graanin oppipoika. Ovat yhdessä tutkineet ufoja. Kuulemma uhvot ovat korona rokotteen keksijöitä ja piikittäneet meihin nyt mikrosiruja!
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla, että tuo Käärijän ylikorostettu rallienkku on joku defenssi? Eli korostetaan oikein tätä piirrettä, ettei paljastuisi se todellinen lausuminen. Vähän kuin jotkut laulavat tahalteen ylikorostetun huonosti peittääkseen omaan ääntänsä. Ja sitten naureskelevat, kuinka huonoja laulajia ovat, vaikka oikeasti eivät ehkä niin huonoja olekaan.
Voi olla. Enemmän kuitenkin uskon, että se on tietoista rallienglanti potessiin 2 - brändin luomista, jotta voidaan huumorin avulla käsitellä kielitaitoprobleemaa.
Mä niin rakastan noita Käärijän englanninkielisiä videoita! Ihanan symppis ja plussaa siitä, että todellakin tekee parhaansa puhua ja harjoitella enkkua kun monet samantasoisen kielitaidon omaavat eivät halua edes yrittää.
Toivottavasti ei polta itseään ennen viisuja loppuun ja tajuaa ottaa myös vapaata ja levätä kunnolla viisuihin valmistautumisen ja keikkojen ohella.
Käärijä palannu Suomeen ja ottaa metron Vantaalle...
Oikeasti kyllä olikohan Uusimaa lehdessä, että muuttanu vuodenvaihteen aikaan "lähelle Vallilaa".
Tais mennä sekasin Tukholmassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ulkolaiset niin innoissaan Cha ha chasta ole tuossa Wiwiblogissa(kaan). Ei tule saamaan kärkisijaa.
No noin pienen kommenttimäärän perusteella ei kyllä voi sanoa yhtään mitään :-D Enemmän kiinnittäisi huomiota biisin saamiin kuuntelu- ja katselumääriin. Vaikka sitä osin katsottaisiin ihan kauhistelumielessä, niin harva sellainen palaa takaisin kuuntelemaan tai jakaa linkkiä eteenpäin. Biisi on noussut viraalilistoille jo maailmallakin, että jotain siinä kai täytyy olla.
Niinpä.
Minä kyllä jaan ihan hirveimpiä biisejä kavereilleni Spotifyssa.
Eihän tuossa missään kohtaa sanoottu, ettei KUKAAN niin tee, vaan että harvempi tekee niin. Ja suomalaisia myötähäpeäriippuvaisiahan tässä ei edes kannata huomioida, niitä kyllä riittää. Mutta kuinka moni jaksaa moneen kertaan alkaa kuunnella jonkun vieraan maan huonona pitämäänsä ehdokasbiisiä ja jakaa sitä vielä tutuilleen. Tuskinpa kovin moni.
Vierailija kirjoitti:
Tähän Käärijän biisin voi kyllä samaistua, etenkin näin maanantaisin 😁
Tässä biisissä on myös aika hyvännäköinen kuva Käärijästä. Häntä kelpaa sekä katsella, että kuunnella.
NIINPÄ! Olisin halunnut kattoa uudestaan pätkiä Ikaalisten keikalta. :D