Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
18981/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.

Moi Toni!

Vierailija
18982/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi kun joku nyt vielä linkkais täältä syvältä ketjusta uudelleen sen akustisen kitarabiisin, josta Loreen on copy. Please.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18983/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.

Ai jaa,  missä Portion Boysista on valehdeltu että he ovat Venäjän tukijoita?  

Vierailija
18984/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.

Moi Toni!

Moi trolli! Mitä sulle kuuluu?

Vierailija
18985/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.

Pyh. Kukaan ei ole levittänyt niistä valheita. Puhunut asiattomasti kyllä muttei väittänyt että jotain hämärähommia harjoittaisivat.

Dissaus kuin dissaus, sama vaikutus.

Vierailija
18986/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.

Pyh. Kukaan ei ole levittänyt niistä valheita. Puhunut asiattomasti kyllä muttei väittänyt että jotain hämärähommia harjoittaisivat.

Dissaus kuin dissaus, sama vaikutus.

Eikös Portion Boys saanut vaan lisää äänestäjiä siitä Tiinan keissistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18987/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ulkolaiset niin innoissaan Cha ha chasta ole tuossa Wiwiblogissa(kaan). Ei tule saamaan kärkisijaa.

Vierailija
18988/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.

Pyh. Kukaan ei ole levittänyt niistä valheita. Puhunut asiattomasti kyllä muttei väittänyt että jotain hämärähommia harjoittaisivat.

Dissaus kuin dissaus, sama vaikutus.

Eikös Portion Boys saanut vaan lisää äänestäjiä siitä Tiinan keissistä

En tiedä. Saattoihan siinä noinkin käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18989/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonin kommentti on saant Miinusta 28. Kaikki vastaukset siihen puolustaa Käärijää

Laita linkki.

Tässä https://wiwibloggs.com/2023/03/06/finlands-kaarija-boosts-interest-in-t…

En ole mikään Käärijä-fani, mutta tuo mustamaalaus on jo älytöntä. Seurasivat moni Donald Trumpia Twitterissä siksi, että Trump on hupiukko ja ihmiset nauroivat hänen jutuilleen. Toki Trumpilla ovat omat maga-piirinsä, jossa pistetään suunnilleen kloriittia suomeen kun on saanut koronan. Jotenkin säälittävää, että noin on jollakin aikaa aukoa päätä.

Euroviisupiireissä on paljon tuollaisia tunteella eläviä, jotka haukkuvat joko oman maansa tai jonkun toisen maan edustajaa kun ei ole ehkä itse onnistunut valitsemaan häntä edustajakseen. Suomalaisten ei kannata omia tuota fanikulttuuri tänne. Kannattaisi muistaa, että Euroviisut ovat Euroopan pitkäikäinen rauhanprojekti. Mitä hittoa Käärijä tekisi sellaisessa kilpailussa jos ei vastustaisi sotaa?

Vierailija
18990/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo Käärijän englanti nyt NIIN toivotonta ole:

https://www.youtube.com/shorts/nDvW4gEuV2A

Hyvinhän se näyttää taittuvan.

Tuolla klipillä kuullaan parasta mahdollista Käärijän englantia. Aksentti ei ole Käärijän ongelma vaan sanavaraston pienuus ja rakenteiden hallinta. Näistä syistä hän pystyy tuottamaan vain lyhyitä, alkeellisia lauseita. Käärijä on kyllä ollut itse täysin realistinen kielitaitonsa suhteen ja tuonutkin sen esille. Selviytymisstrategiakseen hän on ottanut huumorin ja alkanut tehdä huonosta englannistaan itselleen brändiä tuottamalla someensa sisältöä, jossa solkkaa oikein korostetulla aksentilla. Sehän on selvä, että hän tarvitsee apua kv. median kohtaamiseen. Ihmeitä pitäisi tapahtua, jos hän saisi parannettua kielitaitoaan tarpeeksi paljon näin lyhyessä ajassa. Mielenkiintoista nähdä, miten asia ratkaistaan. Täälläkin on tullut monta kertaa esille, että tulkin käyttö ei ole hyvä juttu, koska silloin tulkattavan persoonallisuus vesittyy. Käärijä itsekin on sanonut, että mahdollisen tulkin pitää olla joku sellainen, joka tukee Käärijän hahmoa. Ratkaisu voisi olla samantyyppinen roolihahmo kuin esim. hiihtäjä Perttu Hyvärisen managerin Olli-Pekka Ojansivun manazeri-hahmo.

Koska tämä kielitaitoasia on herättänyt täällä suuriakin tunteenpurkauksia, korostan, ettei tämä ole mielestäni asia, joka tulee vaikuttamaan euroviisujen lopputulokseen merkittävällä tavalla. Ainoastaan siihen se vaikuttaa, millä tavalla kv. media hoidetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18991/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonin kommentti on saant Miinusta 28. Kaikki vastaukset siihen puolustaa Käärijää

Laita linkki.

Tässä https://wiwibloggs.com/2023/03/06/finlands-kaarija-boosts-interest-in-t…

En ole mikään Käärijä-fani, mutta tuo mustamaalaus on jo älytöntä. Seurasivat moni Donald Trumpia Twitterissä siksi, että Trump on hupiukko ja ihmiset nauroivat hänen jutuilleen. Toki Trumpilla ovat omat maga-piirinsä, jossa pistetään suunnilleen kloriittia suomeen kun on saanut koronan. Jotenkin säälittävää, että noin on jollakin aikaa aukoa päätä.

Euroviisupiireissä on paljon tuollaisia tunteella eläviä, jotka haukkuvat joko oman maansa tai jonkun toisen maan edustajaa kun ei ole ehkä itse onnistunut valitsemaan häntä edustajakseen. Suomalaisten ei kannata omia tuota fanikulttuuri tänne. Kannattaisi muistaa, että Euroviisut ovat Euroopan pitkäikäinen rauhanprojekti. Mitä hittoa Käärijä tekisi sellaisessa kilpailussa jos ei vastustaisi sotaa?

Muuten hyvä, mutta eihän viisuja järjestetä pelkästään Ukrainan tukemiseksi ja sotaa vastaan.

Viisut on viisut.

Vierailija
18992/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ulkolaiset niin innoissaan Cha ha chasta ole tuossa Wiwiblogissa(kaan). Ei tule saamaan kärkisijaa.

Tuo blogi ei ole koko totuus viisumaiden äänestäjien käytöksestä. Todellisuudessa moni näkee esityksen ensimmäistä kertaa lavalla. Siinä pitää kolmessa minuutissa hurmata yleisö niin, että potentiaaliset äänestäjät muistavat biisin kun päästään äänestämään.

Toki jokainen haastattelu antaa enemmän näkyvyyttä. Siksi onkin tärkeää olla promokiertueella, antaa niitä haastatteluja vaikka tulkin kanssa ja lähettää myös promokuvia tiedostona. Levy-yhtiön pitäisi kaivaa kuvettaan ja otattaa promokuvia viimeistään nyt, että tiedostot voi antaa haastattelijoille.

Paljon vaikuttavat YouTuben videot jne, jossa Käärijä kohtaa ihmisiä. Jos hän on tosiaankin laulanut syntymäpäivälaulun jollekulle niin se video kannattaa laittaa YouTubeen, koska joka maassa Insta ei ole suosittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18993/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonin kommentti on saant Miinusta 28. Kaikki vastaukset siihen puolustaa Käärijää

Laita linkki.

Tässä https://wiwibloggs.com/2023/03/06/finlands-kaarija-boosts-interest-in-t…

En ole mikään Käärijä-fani, mutta tuo mustamaalaus on jo älytöntä. Seurasivat moni Donald Trumpia Twitterissä siksi, että Trump on hupiukko ja ihmiset nauroivat hänen jutuilleen. Toki Trumpilla ovat omat maga-piirinsä, jossa pistetään suunnilleen kloriittia suomeen kun on saanut koronan. Jotenkin säälittävää, että noin on jollakin aikaa aukoa päätä.

Euroviisupiireissä on paljon tuollaisia tunteella eläviä, jotka haukkuvat joko oman maansa tai jonkun toisen maan edustajaa kun ei ole ehkä itse onnistunut valitsemaan häntä edustajakseen. Suomalaisten ei kannata omia tuota fanikulttuuri tänne. Kannattaisi muistaa, että Euroviisut ovat Euroopan pitkäikäinen rauhanprojekti. Mitä hittoa Käärijä tekisi sellaisessa kilpailussa jos ei vastustaisi sotaa?

Muuten hyvä, mutta eihän viisuja järjestetä pelkästään Ukrainan tukemiseksi ja sotaa vastaan.

Viisut on viisut.

Kyllä viisujen historia ulottuu maailmansodan repimään Eurooppaan ja halu keksiä jotain, joka yhdistäisi ihmisiä ero maista rauhanomaisesti. Kyllä Euroviisut voi laskea rauhanliikkeeksi. Nykyään myös maailman suurimmaksi biisileiripohjustukseksi.

Vierailija
18994/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.

Toni on siis vauvan PB-hullu tai ehkä jopa joku sylttytehtaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18995/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiwibloggsin instassa on videota Saksan omasta viisufinaalista, siellä bailattiin Cha Cha Chan tahtiin after partyilla

" German #Eurovision fans loving @paidatonriehuja at the Unser Lied für Liverpool after party."

Ja joku ääliö-Toni on mennyt sepustamaan Wiwibloggsiin ummet ja lammet Oksasen twiitistä ja yhdistänyt  Natonkin samaan soppaan ja paljon muuta. 

Ei, ei, eeei..... Jättäisivät tän poliitikon tästä nyt pois ja antaisivat olla, kun Käärijä ei poliittisia mielipitetään halua edes tuoda esiin.

Vierailija
18996/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.

Toni on siis vauvan PB-hullu tai ehkä jopa joku sylttytehtaalta.

Toni on vain hullu.

Vierailija
18997/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, vaikka Käärijä olisikin VKK:n (joka on ihan laillinen puolue Suomessa) tai persujen kannattaja? Antaa olla, kai tässä maassa saa kannattaa ketä tai mitä haluaa. Vai pitääkö kaikkien olla vihervassareita?

Vierailija
18998/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ulkolaiset niin innoissaan Cha ha chasta ole tuossa Wiwiblogissa(kaan). Ei tule saamaan kärkisijaa.

No noin pienen kommenttimäärän perusteella ei kyllä voi sanoa yhtään mitään :-D Enemmän kiinnittäisi huomiota biisin saamiin kuuntelu- ja katselumääriin. Vaikka sitä osin katsottaisiin ihan kauhistelumielessä, niin harva sellainen palaa takaisin kuuntelemaan tai jakaa linkkiä eteenpäin. Biisi on noussut viraalilistoille jo  maailmallakin, että jotain siinä kai täytyy olla.

Vierailija
18999/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonin kommentti on saant Miinusta 28. Kaikki vastaukset siihen puolustaa Käärijää

Laita linkki.

Tässä https://wiwibloggs.com/2023/03/06/finlands-kaarija-boosts-interest-in-t…

En ole mikään Käärijä-fani, mutta tuo mustamaalaus on jo älytöntä. Seurasivat moni Donald Trumpia Twitterissä siksi, että Trump on hupiukko ja ihmiset nauroivat hänen jutuilleen. Toki Trumpilla ovat omat maga-piirinsä, jossa pistetään suunnilleen kloriittia suomeen kun on saanut koronan. Jotenkin säälittävää, että noin on jollakin aikaa aukoa päätä.

Euroviisupiireissä on paljon tuollaisia tunteella eläviä, jotka haukkuvat joko oman maansa tai jonkun toisen maan edustajaa kun ei ole ehkä itse onnistunut valitsemaan häntä edustajakseen. Suomalaisten ei kannata omia tuota fanikulttuuri tänne. Kannattaisi muistaa, että Euroviisut ovat Euroopan pitkäikäinen rauhanprojekti. Mitä hittoa Käärijä tekisi sellaisessa kilpailussa jos ei vastustaisi sotaa?

Muuten hyvä, mutta eihän viisuja järjestetä pelkästään Ukrainan tukemiseksi ja sotaa vastaan.

Viisut on viisut.

Kyllä viisujen historia ulottuu maailmansodan repimään Eurooppaan ja halu keksiä jotain, joka yhdistäisi ihmisiä ero maista rauhanomaisesti. Kyllä Euroviisut voi laskea rauhanliikkeeksi. Nykyään myös maailman suurimmaksi biisileiripohjustukseksi.

Eiks ne viisut alkaneet vuonna 1956?

Vierailija
19000/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.

Toni on siis vauvan PB-hullu tai ehkä jopa joku sylttytehtaalta.

Toni on vain hullu.

Jep, joku idiootti vaan. Musta on aika ala-arvoista syylliistää PB-faneja kaikesta paskasta. Tuo voi olla ihan vaan joku yleinen anti-Käärijä ja myötähäpeätrolli. Valtaosa meistä lienee kuitenkin aikuisia ihmisiä, niin eikö edes tämän verran voisi käyttäytyä sen mukaisesti? t. Käärijä-fani

Ketju on lukittu.