Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
18941/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä täällä oikea palstakonkari kommentoimassa? Bongasin nimittäin tämän viestin ketjusta vuodelta 2007, jossa parjattiin Hanna Pakarisen englannin taitoja:

"ei tarvitse hävetä Suomi-kuvaa, mutta Hanna oli kyllä aivan karmea. Aivan karmea. Siinäpä sitä tekee kv. läpimurtoa..."

Erityisesti kv. kuulostaa tutulta, heh.

https://www.vauva.fi/keskustelu/646519/ketju/voi_hanna_parka_miksei_sil…

Vierailija
18942/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva oli se ankkastoori, kun Ikaalisten kylpylässä oltiin, niin Kärtsä järjesti leluankalle pienen spaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18943/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohdutuksena meille Käärijä-faneille, joita ärsyttää jatkuva plagioitipakotus, että eipä se Loreenkaan ole ilman sitä päässyt. Aika monihan sanoo, että on kuullut saman biisin jo "jossakin" (itsellä samat vibat) ja että ainakin ABBAn The Winner Takes It Allia on siinä riistetty armottomasti. Sitten on viitattu tähän biisiin, josta kannattaa kiinnittää huomiota erityisesti 0:24 alkavaan melodiaan:

Tänne on linkattu sitä puolalaista biisiä mikä on yksi yhteen tattoon kanssa. Nimi vain ihan hukassa.

Mulla mennyt ohi kun en oo alusta saakka seurannut. Täytynee kokeilla jos googlella täältä löytyis...

Vierailija
18944/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo Toni on kommentoinut? En minä vaan löydä. Satikutia pitäisi antaa.

Toivottavasti ilmiannettu. Ihme kun jengi täällä voivottelee, niinkun sen Lortikka fanin kanssa, eikä toimi. Kaikki pitää tehdä itse.

Vierailija
18945/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo Toni on kommentoinut? En minä vaan löydä. Satikutia pitäisi antaa.

Ei siellä kyllä mitään Tonia ole. Ei näy

Vierailija
18946/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva oli se ankkastoori, kun Ikaalisten kylpylässä oltiin, niin Kärtsä järjesti leluankalle pienen spaan.

Ankkahan on kuin ilmetty Käärijä😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18947/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohdutuksena meille Käärijä-faneille, joita ärsyttää jatkuva plagioitipakotus, että eipä se Loreenkaan ole ilman sitä päässyt. Aika monihan sanoo, että on kuullut saman biisin jo "jossakin" (itsellä samat vibat) ja että ainakin ABBAn The Winner Takes It Allia on siinä riistetty armottomasti. Sitten on viitattu tähän biisiin, josta kannattaa kiinnittää huomiota erityisesti 0:24 alkavaan melodiaan:

Tänne on linkattu sitä puolalaista biisiä mikä on yksi yhteen tattoon kanssa. Nimi vain ihan hukassa.

Nyt pitää varmaan selata ketjua taaksepäin reippaasti, että saa nimen ylös. Se nimittäin oikeasti kuulosti sävelkulultaan samalta, muistan.

Vierailija
18948/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo Toni on kommentoinut? En minä vaan löydä. Satikutia pitäisi antaa.

Ei siellä kyllä mitään Tonia ole. Ei näy

Tämän jutun kommenttiosiossa, aika alkupäässä on tämän tyypin melko pitkä kommentti.

Finland’s Käärijä boosts interest in the Piña Colada with “Cha Cha Cha”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18949/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes usko, että Loreen voittaa Melloa lauantaina. Kappale on liian tylsä. Tulee toiseksi tai kolmanneksi. Veikkaan, että nuorison megasuosikki Marcus & Martinus voittaa. Tai sitten yllärinä voiton vie se Linkin Park -tyyppinen bändi (biisi 6 Feet Under). Se on ehkä oma suosikkini Ruotsin viisuehdokkaista. Tarttuva, mukana koukkuja, sopivan 00-nostalginen ja lavashow näyttää hienolta. Ulkomaalaiset kehuu sitä paljon youtube-kommenteissa ja Mellon osakilpailussa biisi sai paljon ääniä eri ikäryhmistä. Uskon sen olevan mukana kärkikahinoissa.

Kuuntelin noita Ruotsin parhaita ehdokkaita ja oma suosikkini on ehdottomasti Mer av Dig, mutta jumankauta on todettava, että ruotsalaisten taito tehdä täysin tyhjänpäiväisiä sanoituksia on unrivalled. Yksi hengittää ilman ilmaa, toisella enkelit itkee (jösses, miten kliseinen voi olla!), kolmas never give up, yksi on one their way jne. Yhtä hyvin nuo kappaleet voisi hyräillä, sanoissa ei mitään sisältöä. Cha cha chaa alkaa vaikuttaa aivan älykköentryltä noiden rinnalla.

Vierailija
18950/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä itketään Loreenista. Käsittämätöntä on suomalaisten pelko persuksissa eläminen kun kyseessä on leikkimielinen kisa.

Pieni Ruotsi ja Suomi -kisailu pitää mielen virkeänä.

Junttius huipussaan. Ruotsalaiset eivät mieti mitään Suomen kappaleesta tai stressaa jos Suomen kappale saa enemmän ääniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18951/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo Käärijän englanti nyt NIIN toivotonta ole:

https://www.youtube.com/shorts/nDvW4gEuV2A

Käärijä puhuu parempaa englantia kuin moni tässä maailmassa. Se on vaan joku suomalainen juttu, että pitäs ääntää melkein kuin natiivi, kieliopin täytyy olla virheetöntä ja sanavaraston mahtava, että voi avata suunsa vieraalla kielellä. Käärijän asenne on mahtava ja on saanut mutkin tajuamaan, etten mäkään ehkä niin huono ole englantia puhumaan.

Se on just näin. Mistähän se muuten johtuu, että moni suomalainen pitää oikeana kielitaitona vain sellaista, jossa ei ole aksenttia?

Tämä, englanninkielise jos jotkut on tottuneita aksentteihin, kun sitä englantia puhutaan ihan äidinkielenäkin niin monella tapaa. Mut suomalaiset nyt tuppaa häpeilemään ihan turhaan vähän kaikkea, se on tämä nuoren ja pienen kansan helmasynti.

Vierailija
18952/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😍Supersymppis ex tempore haastattelu Sanomatalolta alkuviikosta. Asenne on 💯!

https://www.instagram.com/reel/CpMw4OWOL71/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Ihana 🤩🤩

On, asenne on kohdallaan! Ei tarvitse suomalaisten olla huolissaan pärjääkö Käärijä maailmalla. Kyllä pärjää!

Vihreä kynsilakka vielä kynsissä lavashown jäljiltä. Miksi nyt hyvää lakkaa poistamaan kun kerran pysynyt siistinä. Jess!

Se on varmaan joku geelilakkaus, kun kestää hyvänä noin pitkään.

Käärijä näyttää käyttävän aika usein kynsilakkaa/geelilakkaa kun kuvia katsoo. Hyvin voi kyllä mieskin käyttää, sopii hänen tyyliinsä. Minusta myös se esityksessä ollut silmämeikki sopi hänelle ja tummiin piirteisiin, toi silmiä kivasti esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18953/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo Toni on kommentoinut? En minä vaan löydä. Satikutia pitäisi antaa.

Ei siellä kyllä mitään Tonia ole. Ei näy

Tämän jutun kommenttiosiossa, aika alkupäässä on tämän tyypin melko pitkä kommentti.

Finland’s Käärijä boosts interest in the Piña Colada with “Cha Cha Cha”

No niinpä onkin. Katoin ensin instasta. Ei tuo Toni osaa edes Sofi Oksasen nimeä kirjoittaa oikein, mikä lie hupiukko :D

Vierailija
18954/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes usko, että Loreen voittaa Melloa lauantaina. Kappale on liian tylsä. Tulee toiseksi tai kolmanneksi. Veikkaan, että nuorison megasuosikki Marcus & Martinus voittaa. Tai sitten yllärinä voiton vie se Linkin Park -tyyppinen bändi (biisi 6 Feet Under). Se on ehkä oma suosikkini Ruotsin viisuehdokkaista. Tarttuva, mukana koukkuja, sopivan 00-nostalginen ja lavashow näyttää hienolta. Ulkomaalaiset kehuu sitä paljon youtube-kommenteissa ja Mellon osakilpailussa biisi sai paljon ääniä eri ikäryhmistä. Uskon sen olevan mukana kärkikahinoissa.

Kuuntelin noita Ruotsin parhaita ehdokkaita ja oma suosikkini on ehdottomasti Mer av Dig, mutta jumankauta on todettava, että ruotsalaisten taito tehdä täysin tyhjänpäiväisiä sanoituksia on unrivalled. Yksi hengittää ilman ilmaa, toisella enkelit itkee (jösses, miten kliseinen voi olla!), kolmas never give up, yksi on one their way jne. Yhtä hyvin nuo kappaleet voisi hyräillä, sanoissa ei mitään sisältöä. Cha cha chaa alkaa vaikuttaa aivan älykköentryltä noiden rinnalla.

Mulla alkoi tuosta Loreenin "angels crying" -kohdasta välittömästi soida päässä E-Typen senniminen biisi suoraan 90-luvun eurodiskosta. :D

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18955/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiwibloggsissa jaetaan nyt Kärtsän pina colada -reseptiä. Kärtsä saa hyvin mainosta, kun William innostui Cha Cha Chasta :D

Joo, mutta luepa kommentit niin ei naurata enää.

Mitä niissä sitten on? Alkoholismia vai Sofijuttuja?

Vierailija
18956/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiwibloggsissa jaetaan nyt Kärtsän pina colada -reseptiä. Kärtsä saa hyvin mainosta, kun William innostui Cha Cha Chasta :D

Joo, mutta luepa kommentit niin ei naurata enää.

Siis tään vai? 6 kommaa joista näkyy 5. Ilmeisesti kuudes oli se toni.

https://www.instagram.com/p/CpccBWENKJd/comments/

Vierailija
18957/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😍Supersymppis ex tempore haastattelu Sanomatalolta alkuviikosta. Asenne on 💯!

https://www.instagram.com/reel/CpMw4OWOL71/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Ihana 🤩🤩

On, asenne on kohdallaan! Ei tarvitse suomalaisten olla huolissaan pärjääkö Käärijä maailmalla. Kyllä pärjää!

Vihreä kynsilakka vielä kynsissä lavashown jäljiltä. Miksi nyt hyvää lakkaa poistamaan kun kerran pysynyt siistinä. Jess!

Se on varmaan joku geelilakkaus, kun kestää hyvänä noin pitkään.

Käärijä näyttää käyttävän aika usein kynsilakkaa/geelilakkaa kun kuvia katsoo. Hyvin voi kyllä mieskin käyttää, sopii hänen tyyliinsä. Minusta myös se esityksessä ollut silmämeikki sopi hänelle ja tummiin piirteisiin, toi silmiä kivasti esiin.

Joo se silmämeikki on ihana! Ja kynnet sopii myös hyvin hänen tyyliinsä. Silloin hänellä oli keltaiset kynnet, kun cha cha cha video tuli ulos. 

Vierailija
18958/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt olko niin yksisilmäisiä. Kohkaatte Loreenista....Virossa ne viisut ensi vuonna järjestetään.

Ja mitä muita mahdollisia uhkia onkaan vielä tulossa, kun kaikkia ehdokkaita ei ole julkistettu.

Vierailija
18959/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohdutuksena meille Käärijä-faneille, joita ärsyttää jatkuva plagioitipakotus, että eipä se Loreenkaan ole ilman sitä päässyt. Aika monihan sanoo, että on kuullut saman biisin jo "jossakin" (itsellä samat vibat) ja että ainakin ABBAn The Winner Takes It Allia on siinä riistetty armottomasti. Sitten on viitattu tähän biisiin, josta kannattaa kiinnittää huomiota erityisesti 0:24 alkavaan melodiaan:

Tänne on linkattu sitä puolalaista biisiä mikä on yksi yhteen tattoon kanssa. Nimi vain ihan hukassa.

Nyt pitää varmaan selata ketjua taaksepäin reippaasti, että saa nimen ylös. Se nimittäin oikeasti kuulosti sävelkulultaan samalta, muistan.

Linkatkaa, jos onnistutte löytämään sen! Yritin googlailla tätä ketjua, mutta ei löytynyt, vaikka mitä hakusanoja yritin.

Vierailija
18960/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo Toni on kommentoinut? En minä vaan löydä. Satikutia pitäisi antaa.

Ei siellä kyllä mitään Tonia ole. Ei näy

Tämän jutun kommenttiosiossa, aika alkupäässä on tämän tyypin melko pitkä kommentti.

Finland’s Käärijä boosts interest in the Piña Colada with “Cha Cha Cha”

No niinpä onkin. Katoin ensin instasta. Ei tuo Toni osaa edes Sofi Oksasen nimeä kirjoittaa oikein, mikä lie hupiukko :D

No ei paljon naurata

Ketju on lukittu.