Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
18961/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wiwibloggsin instassa on videota Saksan omasta viisufinaalista, siellä bailattiin Cha Cha Chan tahtiin after partyilla

" German #Eurovision fans loving @paidatonriehuja at the Unser Lied für Liverpool after party."

En löytänyt, saako linkkiä tähän?

Vierailija
18962/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiwibloggsissa jaetaan nyt Kärtsän pina colada -reseptiä. Kärtsä saa hyvin mainosta, kun William innostui Cha Cha Chasta :D

Joo, mutta luepa kommentit niin ei naurata enää.

Siis tään vai? 6 kommaa joista näkyy 5. Ilmeisesti kuudes oli se toni.

https://www.instagram.com/p/CpccBWENKJd/comments/

Ei vaan wiwibloggsin verkkosivuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18963/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan pesään paskova Toni on varmaan tuttuni Toni L, terveisiä sinne vaan. Täysi kokovartalomul**u ja kiusaaja.

Vierailija
18964/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän noita Käärijä-ankkoja saa?

Vierailija
18965/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä jälleenpostasi ig-tarinassaan kuvan Tukholmasta Sveitsin edustajan Remo Forrerin kanssa. Remo Forrer kommentoi omassa instassaan, että on Tukholmassa työstämässä lavashowtaan. Ilmeisesti Käärijä on siellä samalla asialla.

Saadaan siis Käärijälle lavashow, joka on taattua ruotsalaista laatua.

Kuinkahan monta lavashow'ta tehdään Liverpooliin ruotsalaisvoimin?

Monta. Tapahtumateollisuus, musiikki, muoti ja filmiteollisuus tuo vientituloja Ruotsin valtiolle. Siksi ne saavat myös valtion vienninedistämistukea.

Vierailija
18966/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes usko, että Loreen voittaa Melloa lauantaina. Kappale on liian tylsä. Tulee toiseksi tai kolmanneksi. Veikkaan, että nuorison megasuosikki Marcus & Martinus voittaa. Tai sitten yllärinä voiton vie se Linkin Park -tyyppinen bändi (biisi 6 Feet Under). Se on ehkä oma suosikkini Ruotsin viisuehdokkaista. Tarttuva, mukana koukkuja, sopivan 00-nostalginen ja lavashow näyttää hienolta. Ulkomaalaiset kehuu sitä paljon youtube-kommenteissa ja Mellon osakilpailussa biisi sai paljon ääniä eri ikäryhmistä. Uskon sen olevan mukana kärkikahinoissa.

Kuuntelin noita Ruotsin parhaita ehdokkaita ja oma suosikkini on ehdottomasti Mer av Dig, mutta jumankauta on todettava, että ruotsalaisten taito tehdä täysin tyhjänpäiväisiä sanoituksia on unrivalled. Yksi hengittää ilman ilmaa, toisella enkelit itkee (jösses, miten kliseinen voi olla!), kolmas never give up, yksi on one their way jne. Yhtä hyvin nuo kappaleet voisi hyräillä, sanoissa ei mitään sisältöä. Cha cha chaa alkaa vaikuttaa aivan älykköentryltä noiden rinnalla.

Ei käy kieltäminen. Sanoitusten puolesta mieleenpainuvia kappaleita oli oikeastaan kaksi, eikä kumpikaan päässyt jatkoon. Toinen oli muhennoksesta(?) kertova rakkauslaulu ja toinen raggaribiisi jonka esityksessä käytiin nakkikiskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18967/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan meillä täällä oikea palstakonkari kommentoimassa? Bongasin nimittäin tämän viestin ketjusta vuodelta 2007, jossa parjattiin Hanna Pakarisen englannin taitoja:

"ei tarvitse hävetä Suomi-kuvaa, mutta Hanna oli kyllä aivan karmea. Aivan karmea. Siinäpä sitä tekee kv. läpimurtoa..."

Erityisesti kv. kuulostaa tutulta, heh.

https://www.vauva.fi/keskustelu/646519/ketju/voi_hanna_parka_miksei_sil…

Tuskin täällä ketään palstakonkaria on. Sama asia tulee vain esille, kun kummallakin on ongelmia englannin kanssa. En edes muistanutkaan, että Hannallakin niitä oli, kun kuitenkin lauloi siihen aikaan englanniksi.

Vierailija
18968/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiwibloggsin instassa on videota Saksan omasta viisufinaalista, siellä bailattiin Cha Cha Chan tahtiin after partyilla

" German #Eurovision fans loving @paidatonriehuja at the Unser Lied für Liverpool after party."

En löytänyt, saako linkkiä tähän?

https://www.instagram.com/reel/CpXDNbXpvhd/  Tässä. Kärtsä itsekin käynyt laittamassa sydämen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18969/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Vierailija
18970/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo Toni on kommentoinut? En minä vaan löydä. Satikutia pitäisi antaa.

Toivottavasti ilmiannettu. Ihme kun jengi täällä voivottelee, niinkun sen Lortikka fanin kanssa, eikä toimi. Kaikki pitää tehdä itse.

Ilmiantaisin, jos osaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18971/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä itketään Loreenista. Käsittämätöntä on suomalaisten pelko persuksissa eläminen kun kyseessä on leikkimielinen kisa.

Pieni Ruotsi ja Suomi -kisailu pitää mielen virkeänä.

Junttius huipussaan. Ruotsalaiset eivät mieti mitään Suomen kappaleesta tai stressaa jos Suomen kappale saa enemmän ääniä.

Ei tässä mitään junttia ole. Itse ainakin analysoin Ruotsin biisin mahdollisuuksia nyt ihan siksi, että se on vedonlyönnissä ennakkosuosikki ja aika pitkälti juuri Loreenin mahd. Mello-voiton vuoksi. Jos kärjessä olisi joku muu, niin vastaavasti miettisin sit sitä. Ei se ruotsalaisuus ainakaan mulle mikään "juttu" tässä ole vaan se, että uskovat jo voittavansa, koska "Loreen ansaitsee sen" ja tympäisee, kun mitään uutta eivät ole keksineet vaan vanhalla tutulla kalustolla ollaan taas liikkeellä.

Ja kyllä niitä ruotsalaisiakin taitaa vaan hieman stressata jokin, kun aina niitä Loreenin puolustajia säntää paikalle, jos joku kommentoi biisiä yliarvostetuksi ja sanoo, että ei tule voittamaan. Ja Käärijää dissataan armotta. Jotkut pelkää sitäkin, että ruotsalaiset äänestää "väärin" ja Loreenia ei valita, jolloin "varma" voitto lipuukin käsistä. Että kai siellä heistäkin jotain uhkia vaan on vastustajien joukossa.

Vierailija
18972/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuolla wiwibloggsin sivuilla ilmiannettua? Miinusta saa annettua kommenteille,sitä Toni onkin saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18973/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedonlyönneissä on aina kunkin maan track record-kerroin. Sen mukaan se kerroin päätetään. Katsovat, että kuinka maalla on mennyt viime vuosina. Ei pelkkä Loreen nosta Ruotsin kerrointa noin korkealle kun häntä ei ole vielä valittu.

Vierailija
18974/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonin kommentti on saant Miinusta 28. Kaikki vastaukset siihen puolustaa Käärijää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18975/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.... Ylellä juttu Käärijästä: "Voiko suomalainen juomalaulu todella pärjätä Euroviisuissa – näytimme Käärijän viisubiisin Moldovassa, ja tämä oli reaktio"

Olipa kiva otsikko, ja huvittaa, kuinka jutussa todetaan että suomalaisten mielestä se voitto on ollut tulossa vähän joka vuosi viime aikoina... Ei vastaa kyllä omaa kokemusta yhtään, mutta ehkä median hekutusta tms.

linkki: https://yle.fi/a/74-20021050

Vierailija
18976/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonin kommentti on saant Miinusta 28. Kaikki vastaukset siihen puolustaa Käärijää

Laita linkki.

Vierailija
18977/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.

Vierailija
18978/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohdutuksena meille Käärijä-faneille, joita ärsyttää jatkuva plagioitipakotus, että eipä se Loreenkaan ole ilman sitä päässyt. Aika monihan sanoo, että on kuullut saman biisin jo "jossakin" (itsellä samat vibat) ja että ainakin ABBAn The Winner Takes It Allia on siinä riistetty armottomasti. Sitten on viitattu tähän biisiin, josta kannattaa kiinnittää huomiota erityisesti 0:24 alkavaan melodiaan:

Alusta alkaen kuulostaa samalta ja tuosta mainitsemastasi kohtaa menee kyllä ihan yksi yhteen Loreenin biisin kanssa.

Ei ole ensimmäinen kerta kun ruotsalaiset plagioi suoraan. Yksi härskeimmistä oli Månsin tekele jonka esityskin grafiikoita myöten kopioitiin toisilta.

Vierailija
18979/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.

Pyh. Kukaan ei ole levittänyt niistä valheita. Puhunut asiattomasti kyllä muttei väittänyt että jotain hämärähommia harjoittaisivat.

Vierailija
18980/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuo onkin ns pahat mielessä -Toni, eikä mikään hölösuu. Tommoset saunan taakse, piste.

Ketju on lukittu.