UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä
Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.
Pyh. Kukaan ei ole levittänyt niistä valheita. Puhunut asiattomasti kyllä muttei väittänyt että jotain hämärähommia harjoittaisivat.
Dissaus kuin dissaus, sama vaikutus.
Robinia on dissattu eniten ja alusta asti. PB nosti metelin kun huomasi, että heille on käymässä sama mainehaitta (ja siten myös äänihaitta mahd. onnistuneesta live-esityksestö huolimatta). Onnistuivatkin sitten vähän kääntämään veneensä kurssia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, vaikka Käärijä olisikin VKK:n (joka on ihan laillinen puolue Suomessa) tai persujen kannattaja? Antaa olla, kai tässä maassa saa kannattaa ketä tai mitä haluaa. Vai pitääkö kaikkien olla vihervassareita?
Minua häiritsee tässä jutussa se, kuin VKK:n kannattamisesta olisi tehty automaattisesti Venäjämielistä. Veikkaan, että moni kannatti puoluetta esim. koronapassikriittisyyden vuoksi/koronapolitiikkaa arvostellakseen. Jossain vaiheessa Turtiainen alkoi yhtäkkiä möläyttelemään Venäjämielisiä lausuntoja, kun Suomi lähti pakotteisiin mukaan. Puolueella ei ole oikein ollut uutena puolueena mitään todella selkeää linjaa, joten jos joskus olisi kannattanut VKK:ta moni on saattanut jossain vaiheessa hypätä kelkasta pois. https://yle.fi/a/3-12398273 Tässä esimerkiksi uutinen aiheesta.
Venäjämielisyyttäkin on monenkaltaista, voi olla siis ihan vain pakotteiden arvostelua, sen arvostelemista että Suomi lähtee Natoon, tai sitten ihan avointa Venäjän aloittaman hyökkäyssodan kannatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä
Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.
Pyh. Kukaan ei ole levittänyt niistä valheita. Puhunut asiattomasti kyllä muttei väittänyt että jotain hämärähommia harjoittaisivat.
Dissaus kuin dissaus, sama vaikutus.
Eikös Portion Boys saanut vaan lisää äänestäjiä siitä Tiinan keissistä
Tiina-keissiksi se muuttui vasta, kun PB oli siihen reagoinut. Ilman sitä olisi vain maine muuttunut yhä oudommaksi.
Käärijä on päivittänyt lisää "englanninkielistä" sisältöä ig-tarinaansa. En oikein tiedä, toimiiko tuo pidemmän päälle.
Tässä Hitmixin livessä toimittaja hieman mauttomuuden rajoilla heitti kutakuinkin, että miltä tuntui tuntemattomana Käärijänä napata voitto pitkään pinnalle yrittåneen Robinin nenän edestä 🙄
Asiallinen vastaus tyhmään kysymykseen Käärijältä, kuinkas muutenkaan
https://www.instagram.com/tv/CpMls03pEFS/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on päivittänyt lisää "englanninkielistä" sisältöä ig-tarinaansa. En oikein tiedä, toimiiko tuo pidemmän päälle.
Pakko kai sitä on yrittää edes kun ulkomaillakin faneja on. Ja kieli paranee vain käyttämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ulkolaiset niin innoissaan Cha ha chasta ole tuossa Wiwiblogissa(kaan). Ei tule saamaan kärkisijaa.
No noin pienen kommenttimäärän perusteella ei kyllä voi sanoa yhtään mitään :-D Enemmän kiinnittäisi huomiota biisin saamiin kuuntelu- ja katselumääriin. Vaikka sitä osin katsottaisiin ihan kauhistelumielessä, niin harva sellainen palaa takaisin kuuntelemaan tai jakaa linkkiä eteenpäin. Biisi on noussut viraalilistoille jo maailmallakin, että jotain siinä kai täytyy olla.
Kyllä palaa uudelleen siinäkin mielessä. Itsekin tein niin. Toki tuo Käärijä itsessään on kiva, hauska ja mukavan tuntuinen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, vaikka Käärijä olisikin VKK:n (joka on ihan laillinen puolue Suomessa) tai persujen kannattaja? Antaa olla, kai tässä maassa saa kannattaa ketä tai mitä haluaa. Vai pitääkö kaikkien olla vihervassareita?
Minua häiritsee tässä jutussa se, kuin VKK:n kannattamisesta olisi tehty automaattisesti Venäjämielistä. Veikkaan, että moni kannatti puoluetta esim. koronapassikriittisyyden vuoksi/koronapolitiikkaa arvostellakseen. Jossain vaiheessa Turtiainen alkoi yhtäkkiä möläyttelemään Venäjämielisiä lausuntoja, kun Suomi lähti pakotteisiin mukaan. Puolueella ei ole oikein ollut uutena puolueena mitään todella selkeää linjaa, joten jos joskus olisi kannattanut VKK:ta moni on saattanut jossain vaiheessa hypätä kelkasta pois. https://yle.fi/a/3-12398273 Tässä esimerkiksi uutinen aiheesta.
Venäjämielisyyttäkin on monenkaltaista, voi olla siis ihan vain pakotteiden arvostelua, sen arvostelemista että Suomi lähtee Natoon, tai sitten ihan avointa Venäjän aloittaman hyökkäyssodan kannatusta.
Muuten samaa mieltä, mutta en ymmärrä, millä lailla on "venäjämielistä", jos ei halua Suomea Natoon tai näkee, ettei pakotteet ole toimineet halutulla tavalla.
Minusta on ihan kiva että Käärijä yrittää nyt päivitellä englanniksikin. Siinähän sitä oppii, ja ulkomaalaiset fanit ymmärtävät vaikka sanavarasto olisikin heikompaa. Välillä tosin tuntuu, että hän tarkoituksella vääntää rallienglannin suuntaan lausumistaan, koska välillä lausuu taas paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, vaikka Käärijä olisikin VKK:n (joka on ihan laillinen puolue Suomessa) tai persujen kannattaja? Antaa olla, kai tässä maassa saa kannattaa ketä tai mitä haluaa. Vai pitääkö kaikkien olla vihervassareita?
Minua häiritsee tässä jutussa se, kuin VKK:n kannattamisesta olisi tehty automaattisesti Venäjämielistä. Veikkaan, että moni kannatti puoluetta esim. koronapassikriittisyyden vuoksi/koronapolitiikkaa arvostellakseen. Jossain vaiheessa Turtiainen alkoi yhtäkkiä möläyttelemään Venäjämielisiä lausuntoja, kun Suomi lähti pakotteisiin mukaan. Puolueella ei ole oikein ollut uutena puolueena mitään todella selkeää linjaa, joten jos joskus olisi kannattanut VKK:ta moni on saattanut jossain vaiheessa hypätä kelkasta pois. https://yle.fi/a/3-12398273 Tässä esimerkiksi uutinen aiheesta.
Venäjämielisyyttäkin on monenkaltaista, voi olla siis ihan vain pakotteiden arvostelua, sen arvostelemista että Suomi lähtee Natoon, tai sitten ihan avointa Venäjän aloittaman hyökkäyssodan kannatusta.
Olen oikeestaan varma että jos Kärtsällä oliskin jotain kiinnostusta ollut vkk:hon niin se johtuu vain siitä että korona-aikana nuoreen eteenpäinpyrkivään artistiin on voinut resonoida koronatoimikriittisyys koska kaikki keikat meni alta eikä rahaa välttämättä tullut mistään. Kai siinä voi toivoton olo tulla. Eihän vkk silloin edes puhunut mistään muusta kuin koronapiikeistä. Huh, suututtaa vieläkin Sofi Oksasen maalitustouhu.
No eiköhän nyt lopeteta tää VKKsta jauhanta. Case on taputeltu, kun dosentti pyrkii sen listoilta eduskuntaan. Next. Ei ENÄÄ seurantakelpoinen tili.
Minä en ymmärrä suomalaisia, jotka mustamaalaavat oman maan edustajaa. Ihan käsittämätöntä. Itse olen joka vuosi kannustanut Suomen edustajaa, vaikka oma umk-suosikkini ei olisikaan päässyt edustamaan euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, vaikka Käärijä olisikin VKK:n (joka on ihan laillinen puolue Suomessa) tai persujen kannattaja? Antaa olla, kai tässä maassa saa kannattaa ketä tai mitä haluaa. Vai pitääkö kaikkien olla vihervassareita?
Minua häiritsee tässä jutussa se, kuin VKK:n kannattamisesta olisi tehty automaattisesti Venäjämielistä. Veikkaan, että moni kannatti puoluetta esim. koronapassikriittisyyden vuoksi/koronapolitiikkaa arvostellakseen. Jossain vaiheessa Turtiainen alkoi yhtäkkiä möläyttelemään Venäjämielisiä lausuntoja, kun Suomi lähti pakotteisiin mukaan. Puolueella ei ole oikein ollut uutena puolueena mitään todella selkeää linjaa, joten jos joskus olisi kannattanut VKK:ta moni on saattanut jossain vaiheessa hypätä kelkasta pois. https://yle.fi/a/3-12398273 Tässä esimerkiksi uutinen aiheesta.
Venäjämielisyyttäkin on monenkaltaista, voi olla siis ihan vain pakotteiden arvostelua, sen arvostelemista että Suomi lähtee Natoon, tai sitten ihan avointa Venäjän aloittaman hyökkäyssodan kannatusta.
Olen oikeestaan varma että jos Kärtsällä oliskin jotain kiinnostusta ollut vkk:hon niin se johtuu vain siitä että korona-aikana nuoreen eteenpäinpyrkivään artistiin on voinut resonoida koronatoimikriittisyys koska kaikki keikat meni alta eikä rahaa välttämättä tullut mistään. Kai siinä voi toivoton olo tulla. Eihän vkk silloin edes puhunut mistään muusta kuin koronapiikeistä. Huh, suututtaa vieläkin Sofi Oksasen maalitustouhu.
Exactly näin! Tuo asiahuti on edelleenkin neutraloimatta.
Joo mä en ymmärrä, miksi se on jotenkin niin kauhea asia sanoa, että korona-aikana meni moni asia överiksi. Meni minunkin mielestäni enkä ole varsinaisesti mikään VKK:n kannattaja. On aivan huippua, jos Kärtsä esim. vastusti naurettavia passeja.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan kiva että Käärijä yrittää nyt päivitellä englanniksikin. Siinähän sitä oppii, ja ulkomaalaiset fanit ymmärtävät vaikka sanavarasto olisikin heikompaa. Välillä tosin tuntuu, että hän tarkoituksella vääntää rallienglannin suuntaan lausumistaan, koska välillä lausuu taas paremmin.
Niin vääntääkin, "kuitiksi" retostelusta😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ulkolaiset niin innoissaan Cha ha chasta ole tuossa Wiwiblogissa(kaan). Ei tule saamaan kärkisijaa.
No noin pienen kommenttimäärän perusteella ei kyllä voi sanoa yhtään mitään :-D Enemmän kiinnittäisi huomiota biisin saamiin kuuntelu- ja katselumääriin. Vaikka sitä osin katsottaisiin ihan kauhistelumielessä, niin harva sellainen palaa takaisin kuuntelemaan tai jakaa linkkiä eteenpäin. Biisi on noussut viraalilistoille jo maailmallakin, että jotain siinä kai täytyy olla.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on päivittänyt lisää "englanninkielistä" sisältöä ig-tarinaansa. En oikein tiedä, toimiiko tuo pidemmän päälle.
Ensin joku enkkukaheli vonkuu täällä päivätolkulla, että pitää olla enkuksi, ja nyt sekään ei sitten kelpaa... huoh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, vaikka Käärijä olisikin VKK:n (joka on ihan laillinen puolue Suomessa) tai persujen kannattaja? Antaa olla, kai tässä maassa saa kannattaa ketä tai mitä haluaa. Vai pitääkö kaikkien olla vihervassareita?
Minua häiritsee tässä jutussa se, kuin VKK:n kannattamisesta olisi tehty automaattisesti Venäjämielistä. Veikkaan, että moni kannatti puoluetta esim. koronapassikriittisyyden vuoksi/koronapolitiikkaa arvostellakseen. Jossain vaiheessa Turtiainen alkoi yhtäkkiä möläyttelemään Venäjämielisiä lausuntoja, kun Suomi lähti pakotteisiin mukaan. Puolueella ei ole oikein ollut uutena puolueena mitään todella selkeää linjaa, joten jos joskus olisi kannattanut VKK:ta moni on saattanut jossain vaiheessa hypätä kelkasta pois. https://yle.fi/a/3-12398273 Tässä esimerkiksi uutinen aiheesta.
Venäjämielisyyttäkin on monenkaltaista, voi olla siis ihan vain pakotteiden arvostelua, sen arvostelemista että Suomi lähtee Natoon, tai sitten ihan avointa Venäjän aloittaman hyökkäyssodan kannatusta.
Olen oikeestaan varma että jos Kärtsällä oliskin jotain kiinnostusta ollut vkk:hon niin se johtuu vain siitä että korona-aikana nuoreen eteenpäinpyrkivään artistiin on voinut resonoida koronatoimikriittisyys koska kaikki keikat meni alta eikä rahaa välttämättä tullut mistään. Kai siinä voi toivoton olo tulla. Eihän vkk silloin edes puhunut mistään muusta kuin koronapiikeistä. Huh, suututtaa vieläkin Sofi Oksasen maalitustouhu.
Näin itsekin epäilen, että on käynyt. Eli VKK on alkanut kiinnostaa koronapoliitikan arvostelun vuoksi, jos Kärtsällä on työt on loppunut tai jotain ja on suututtanut ja ollut epävarmuutta tulevaisuudesta tai jotain muuta. Hän ei ehkä sano sitä ääneen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ulkolaiset niin innoissaan Cha ha chasta ole tuossa Wiwiblogissa(kaan). Ei tule saamaan kärkisijaa.
No noin pienen kommenttimäärän perusteella ei kyllä voi sanoa yhtään mitään :-D Enemmän kiinnittäisi huomiota biisin saamiin kuuntelu- ja katselumääriin. Vaikka sitä osin katsottaisiin ihan kauhistelumielessä, niin harva sellainen palaa takaisin kuuntelemaan tai jakaa linkkiä eteenpäin. Biisi on noussut viraalilistoille jo maailmallakin, että jotain siinä kai täytyy olla.
Niinpä.
Minä kyllä jaan ihan hirveimpiä biisejä kavereilleni Spotifyssa.
Kyllähän ne huorittelut ym. on valheita..