Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
19001/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.

Pyh. Kukaan ei ole levittänyt niistä valheita. Puhunut asiattomasti kyllä muttei väittänyt että jotain hämärähommia harjoittaisivat.

Kyllähän ne huorittelut ym. on valheita..

Vierailija
19002/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.

Pyh. Kukaan ei ole levittänyt niistä valheita. Puhunut asiattomasti kyllä muttei väittänyt että jotain hämärähommia harjoittaisivat.

Dissaus kuin dissaus, sama vaikutus.

Robinia on dissattu eniten ja alusta asti. PB nosti metelin kun huomasi, että heille on käymässä sama mainehaitta (ja siten myös äänihaitta mahd. onnistuneesta live-esityksestö huolimatta). Onnistuivatkin sitten vähän kääntämään veneensä kurssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19003/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, vaikka Käärijä olisikin VKK:n (joka on ihan laillinen puolue Suomessa) tai persujen kannattaja? Antaa olla, kai tässä maassa saa kannattaa ketä tai mitä haluaa. Vai pitääkö kaikkien olla vihervassareita?

Minua häiritsee tässä jutussa se, kuin VKK:n kannattamisesta olisi tehty automaattisesti Venäjämielistä. Veikkaan, että moni kannatti puoluetta esim. koronapassikriittisyyden vuoksi/koronapolitiikkaa arvostellakseen. Jossain vaiheessa Turtiainen alkoi yhtäkkiä möläyttelemään Venäjämielisiä lausuntoja, kun Suomi lähti pakotteisiin mukaan. Puolueella ei ole oikein ollut uutena puolueena mitään todella selkeää linjaa, joten jos joskus olisi kannattanut VKK:ta moni on saattanut jossain vaiheessa hypätä kelkasta pois. https://yle.fi/a/3-12398273 Tässä esimerkiksi uutinen aiheesta.

Venäjämielisyyttäkin on monenkaltaista, voi olla siis ihan vain pakotteiden arvostelua, sen arvostelemista että Suomi lähtee Natoon, tai sitten ihan avointa Venäjän aloittaman hyökkäyssodan kannatusta. 

Vierailija
19004/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuommoisia Toneja oikein vaivaa? Puhuvat paskaa ympäriinsä

Sama vaivaa kuin niitä jotka dissas PBtä ennen finaalia. Nyt tiedätte, miltä sellainen tuntuu.

Pyh. Kukaan ei ole levittänyt niistä valheita. Puhunut asiattomasti kyllä muttei väittänyt että jotain hämärähommia harjoittaisivat.

Dissaus kuin dissaus, sama vaikutus.

Eikös Portion Boys saanut vaan lisää äänestäjiä siitä Tiinan keissistä

Tiina-keissiksi se muuttui vasta, kun PB oli siihen reagoinut. Ilman sitä olisi vain maine muuttunut yhä oudommaksi.

Vierailija
19005/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on päivittänyt lisää "englanninkielistä" sisältöä ig-tarinaansa. En oikein tiedä, toimiiko tuo pidemmän päälle.

Vierailija
19006/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Hitmixin livessä toimittaja hieman mauttomuuden rajoilla heitti kutakuinkin, että miltä tuntui tuntemattomana Käärijänä napata voitto pitkään pinnalle yrittåneen Robinin nenän edestä 🙄

Asiallinen vastaus tyhmään kysymykseen Käärijältä, kuinkas muutenkaan

https://www.instagram.com/tv/CpMls03pEFS/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19007/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on päivittänyt lisää "englanninkielistä" sisältöä ig-tarinaansa. En oikein tiedä, toimiiko tuo pidemmän päälle.

Pakko kai sitä on yrittää edes kun ulkomaillakin faneja on. Ja kieli paranee vain käyttämällä.

Vierailija
19008/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ulkolaiset niin innoissaan Cha ha chasta ole tuossa Wiwiblogissa(kaan). Ei tule saamaan kärkisijaa.

No noin pienen kommenttimäärän perusteella ei kyllä voi sanoa yhtään mitään :-D Enemmän kiinnittäisi huomiota biisin saamiin kuuntelu- ja katselumääriin. Vaikka sitä osin katsottaisiin ihan kauhistelumielessä, niin harva sellainen palaa takaisin kuuntelemaan tai jakaa linkkiä eteenpäin. Biisi on noussut viraalilistoille jo  maailmallakin, että jotain siinä kai täytyy olla.

Kyllä palaa uudelleen siinäkin mielessä. Itsekin tein niin. Toki tuo Käärijä itsessään on kiva, hauska ja mukavan tuntuinen hahmo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19009/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, vaikka Käärijä olisikin VKK:n (joka on ihan laillinen puolue Suomessa) tai persujen kannattaja? Antaa olla, kai tässä maassa saa kannattaa ketä tai mitä haluaa. Vai pitääkö kaikkien olla vihervassareita?

Minua häiritsee tässä jutussa se, kuin VKK:n kannattamisesta olisi tehty automaattisesti Venäjämielistä. Veikkaan, että moni kannatti puoluetta esim. koronapassikriittisyyden vuoksi/koronapolitiikkaa arvostellakseen. Jossain vaiheessa Turtiainen alkoi yhtäkkiä möläyttelemään Venäjämielisiä lausuntoja, kun Suomi lähti pakotteisiin mukaan. Puolueella ei ole oikein ollut uutena puolueena mitään todella selkeää linjaa, joten jos joskus olisi kannattanut VKK:ta moni on saattanut jossain vaiheessa hypätä kelkasta pois. https://yle.fi/a/3-12398273 Tässä esimerkiksi uutinen aiheesta.

Venäjämielisyyttäkin on monenkaltaista, voi olla siis ihan vain pakotteiden arvostelua, sen arvostelemista että Suomi lähtee Natoon, tai sitten ihan avointa Venäjän aloittaman hyökkäyssodan kannatusta. 

Muuten samaa mieltä, mutta en ymmärrä, millä lailla on "venäjämielistä", jos ei halua Suomea Natoon tai näkee, ettei pakotteet ole toimineet halutulla tavalla.

Vierailija
19010/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan kiva että Käärijä yrittää nyt päivitellä englanniksikin. Siinähän sitä oppii, ja ulkomaalaiset fanit ymmärtävät vaikka sanavarasto olisikin heikompaa. Välillä tosin tuntuu, että hän tarkoituksella vääntää rallienglannin suuntaan lausumistaan, koska välillä lausuu taas paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19011/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, vaikka Käärijä olisikin VKK:n (joka on ihan laillinen puolue Suomessa) tai persujen kannattaja? Antaa olla, kai tässä maassa saa kannattaa ketä tai mitä haluaa. Vai pitääkö kaikkien olla vihervassareita?

Minua häiritsee tässä jutussa se, kuin VKK:n kannattamisesta olisi tehty automaattisesti Venäjämielistä. Veikkaan, että moni kannatti puoluetta esim. koronapassikriittisyyden vuoksi/koronapolitiikkaa arvostellakseen. Jossain vaiheessa Turtiainen alkoi yhtäkkiä möläyttelemään Venäjämielisiä lausuntoja, kun Suomi lähti pakotteisiin mukaan. Puolueella ei ole oikein ollut uutena puolueena mitään todella selkeää linjaa, joten jos joskus olisi kannattanut VKK:ta moni on saattanut jossain vaiheessa hypätä kelkasta pois. https://yle.fi/a/3-12398273 Tässä esimerkiksi uutinen aiheesta.

Venäjämielisyyttäkin on monenkaltaista, voi olla siis ihan vain pakotteiden arvostelua, sen arvostelemista että Suomi lähtee Natoon, tai sitten ihan avointa Venäjän aloittaman hyökkäyssodan kannatusta. 

Olen oikeestaan varma että jos Kärtsällä oliskin jotain kiinnostusta ollut vkk:hon niin se johtuu vain siitä että korona-aikana nuoreen eteenpäinpyrkivään artistiin on voinut resonoida koronatoimikriittisyys koska kaikki keikat meni alta eikä rahaa välttämättä tullut mistään. Kai siinä voi toivoton olo tulla. Eihän vkk silloin edes puhunut mistään muusta kuin koronapiikeistä. Huh, suututtaa vieläkin Sofi Oksasen maalitustouhu.

Vierailija
19012/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän nyt lopeteta tää VKKsta jauhanta. Case on taputeltu, kun dosentti pyrkii sen listoilta eduskuntaan. Next. Ei ENÄÄ seurantakelpoinen tili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19013/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä suomalaisia, jotka mustamaalaavat oman maan edustajaa. Ihan käsittämätöntä. Itse olen joka vuosi  kannustanut Suomen edustajaa, vaikka oma umk-suosikkini ei olisikaan päässyt edustamaan euroviisuissa. 

Vierailija
19014/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, vaikka Käärijä olisikin VKK:n (joka on ihan laillinen puolue Suomessa) tai persujen kannattaja? Antaa olla, kai tässä maassa saa kannattaa ketä tai mitä haluaa. Vai pitääkö kaikkien olla vihervassareita?

Minua häiritsee tässä jutussa se, kuin VKK:n kannattamisesta olisi tehty automaattisesti Venäjämielistä. Veikkaan, että moni kannatti puoluetta esim. koronapassikriittisyyden vuoksi/koronapolitiikkaa arvostellakseen. Jossain vaiheessa Turtiainen alkoi yhtäkkiä möläyttelemään Venäjämielisiä lausuntoja, kun Suomi lähti pakotteisiin mukaan. Puolueella ei ole oikein ollut uutena puolueena mitään todella selkeää linjaa, joten jos joskus olisi kannattanut VKK:ta moni on saattanut jossain vaiheessa hypätä kelkasta pois. https://yle.fi/a/3-12398273 Tässä esimerkiksi uutinen aiheesta.

Venäjämielisyyttäkin on monenkaltaista, voi olla siis ihan vain pakotteiden arvostelua, sen arvostelemista että Suomi lähtee Natoon, tai sitten ihan avointa Venäjän aloittaman hyökkäyssodan kannatusta. 

Olen oikeestaan varma että jos Kärtsällä oliskin jotain kiinnostusta ollut vkk:hon niin se johtuu vain siitä että korona-aikana nuoreen eteenpäinpyrkivään artistiin on voinut resonoida koronatoimikriittisyys koska kaikki keikat meni alta eikä rahaa välttämättä tullut mistään. Kai siinä voi toivoton olo tulla. Eihän vkk silloin edes puhunut mistään muusta kuin koronapiikeistä. Huh, suututtaa vieläkin Sofi Oksasen maalitustouhu.

Exactly näin! Tuo asiahuti on edelleenkin neutraloimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19015/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en ymmärrä, miksi se on jotenkin niin kauhea asia sanoa, että korona-aikana meni moni asia överiksi. Meni minunkin mielestäni enkä ole varsinaisesti mikään VKK:n kannattaja. On aivan huippua, jos Kärtsä esim. vastusti naurettavia passeja. 

Vierailija
19016/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan kiva että Käärijä yrittää nyt päivitellä englanniksikin. Siinähän sitä oppii, ja ulkomaalaiset fanit ymmärtävät vaikka sanavarasto olisikin heikompaa. Välillä tosin tuntuu, että hän tarkoituksella vääntää rallienglannin suuntaan lausumistaan, koska välillä lausuu taas paremmin.

Niin vääntääkin, "kuitiksi" retostelusta😏

Vierailija
19017/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ulkolaiset niin innoissaan Cha ha chasta ole tuossa Wiwiblogissa(kaan). Ei tule saamaan kärkisijaa.

No noin pienen kommenttimäärän perusteella ei kyllä voi sanoa yhtään mitään :-D Enemmän kiinnittäisi huomiota biisin saamiin kuuntelu- ja katselumääriin. Vaikka sitä osin katsottaisiin ihan kauhistelumielessä, niin harva sellainen palaa takaisin kuuntelemaan tai jakaa linkkiä eteenpäin. Biisi on noussut viraalilistoille jo  maailmallakin, että jotain siinä kai täytyy olla.

Niinpä.

Vierailija
19018/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on päivittänyt lisää "englanninkielistä" sisältöä ig-tarinaansa. En oikein tiedä, toimiiko tuo pidemmän päälle.

Ensin joku enkkukaheli vonkuu täällä päivätolkulla, että pitää olla enkuksi, ja nyt sekään ei sitten kelpaa... huoh

Vierailija
19019/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, vaikka Käärijä olisikin VKK:n (joka on ihan laillinen puolue Suomessa) tai persujen kannattaja? Antaa olla, kai tässä maassa saa kannattaa ketä tai mitä haluaa. Vai pitääkö kaikkien olla vihervassareita?

Minua häiritsee tässä jutussa se, kuin VKK:n kannattamisesta olisi tehty automaattisesti Venäjämielistä. Veikkaan, että moni kannatti puoluetta esim. koronapassikriittisyyden vuoksi/koronapolitiikkaa arvostellakseen. Jossain vaiheessa Turtiainen alkoi yhtäkkiä möläyttelemään Venäjämielisiä lausuntoja, kun Suomi lähti pakotteisiin mukaan. Puolueella ei ole oikein ollut uutena puolueena mitään todella selkeää linjaa, joten jos joskus olisi kannattanut VKK:ta moni on saattanut jossain vaiheessa hypätä kelkasta pois. https://yle.fi/a/3-12398273 Tässä esimerkiksi uutinen aiheesta.

Venäjämielisyyttäkin on monenkaltaista, voi olla siis ihan vain pakotteiden arvostelua, sen arvostelemista että Suomi lähtee Natoon, tai sitten ihan avointa Venäjän aloittaman hyökkäyssodan kannatusta. 

Olen oikeestaan varma että jos Kärtsällä oliskin jotain kiinnostusta ollut vkk:hon niin se johtuu vain siitä että korona-aikana nuoreen eteenpäinpyrkivään artistiin on voinut resonoida koronatoimikriittisyys koska kaikki keikat meni alta eikä rahaa välttämättä tullut mistään. Kai siinä voi toivoton olo tulla. Eihän vkk silloin edes puhunut mistään muusta kuin koronapiikeistä. Huh, suututtaa vieläkin Sofi Oksasen maalitustouhu.

Näin itsekin epäilen, että on käynyt. Eli VKK on alkanut kiinnostaa koronapoliitikan arvostelun vuoksi, jos Kärtsällä on työt on loppunut tai jotain ja on suututtanut ja ollut epävarmuutta tulevaisuudesta tai jotain muuta. Hän ei ehkä sano sitä ääneen. :) 

Vierailija
19020/34469 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ulkolaiset niin innoissaan Cha ha chasta ole tuossa Wiwiblogissa(kaan). Ei tule saamaan kärkisijaa.

No noin pienen kommenttimäärän perusteella ei kyllä voi sanoa yhtään mitään :-D Enemmän kiinnittäisi huomiota biisin saamiin kuuntelu- ja katselumääriin. Vaikka sitä osin katsottaisiin ihan kauhistelumielessä, niin harva sellainen palaa takaisin kuuntelemaan tai jakaa linkkiä eteenpäin. Biisi on noussut viraalilistoille jo  maailmallakin, että jotain siinä kai täytyy olla.

Niinpä.

Minä kyllä jaan ihan hirveimpiä biisejä kavereilleni Spotifyssa.

Ketju on lukittu.