UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😍Supersymppis ex tempore haastattelu Sanomatalolta alkuviikosta. Asenne on 💯!
https://www.instagram.com/reel/CpMw4OWOL71/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ihana 🤩🤩
On, asenne on kohdallaan! Ei tarvitse suomalaisten olla huolissaan pärjääkö Käärijä maailmalla. Kyllä pärjää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä jälleenpostasi ig-tarinassaan kuvan Tukholmasta Sveitsin edustajan Remo Forrerin kanssa. Remo Forrer kommentoi omassa instassaan, että on Tukholmassa työstämässä lavashowtaan. Ilmeisesti Käärijä on siellä samalla asialla.
Saadaan siis Käärijälle lavashow, joka on taattua ruotsalaista laatua.
Kuinkahan monta lavashow'ta tehdään Liverpooliin ruotsalaisvoimin?
Ruotsalaisia tanssijoitakin on nähty vuosien varrella muilla mailla lainassa, mm. Fuegossa.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja että tykkään tuosta tyypistä! Nyt kun Käärijän heikot englannin taidot on kansakunnan huolenaiheena, niin kaveri heittäytyy ja postaa Instaan saliohjeita englanniksi. Tää on se mies, joka osaa heittäytyä eikä panikoi. Mahtava tyyppi!
Tuo on niin hauska, että jonkun pitäisi laittaa se youtubeen, että mahdollisimman moni näkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä jälleenpostasi ig-tarinassaan kuvan Tukholmasta Sveitsin edustajan Remo Forrerin kanssa. Remo Forrer kommentoi omassa instassaan, että on Tukholmassa työstämässä lavashowtaan. Ilmeisesti Käärijä on siellä samalla asialla.
Saadaan siis Käärijälle lavashow, joka on taattua ruotsalaista laatua.
Kuinkahan monta lavashow'ta tehdään Liverpooliin ruotsalaisvoimin?
Ruotsalaisia tanssijoitakin on nähty vuosien varrella muilla mailla lainassa, mm. Fuegossa.
Fuego taisi olla muutenkin ruotsalaistekoinen, sekä biisi että lavashow.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä jälleenpostasi ig-tarinassaan kuvan Tukholmasta Sveitsin edustajan Remo Forrerin kanssa. Remo Forrer kommentoi omassa instassaan, että on Tukholmassa työstämässä lavashowtaan. Ilmeisesti Käärijä on siellä samalla asialla.
Saadaan siis Käärijälle lavashow, joka on taattua ruotsalaista laatua.
Kuinkahan monta lavashow'ta tehdään Liverpooliin ruotsalaisvoimin?
Azereilla ainakin varmaan on. Hehän tilaavat yleensä aina sekä biisin että lavashow'n Ruotsista.
Monet ihanat positiiviset tyypit ovat kuitenkin sielunmaisemaltaan hyvin herkkiä ihmisiä. Voivat rasittua paineen alla. Toivottavasti Käärijä kestää painetta. Ja uskon että kestää. Kyllä euroviisuvoitto olisi hieno asia. Ja euroviisuihin kyllä on laittaa rahaa. Eihän suomi niitä yksin kustanna. Käärijä voittoon ja viisut suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä jälleenpostasi ig-tarinassaan kuvan Tukholmasta Sveitsin edustajan Remo Forrerin kanssa. Remo Forrer kommentoi omassa instassaan, että on Tukholmassa työstämässä lavashowtaan. Ilmeisesti Käärijä on siellä samalla asialla.
Saadaan siis Käärijälle lavashow, joka on taattua ruotsalaista laatua.
Kuinkahan monta lavashow'ta tehdään Liverpooliin ruotsalaisvoimin?
Ruotsalaisia tanssijoitakin on nähty vuosien varrella muilla mailla lainassa, mm. Fuegossa.
Fuego taisi olla muutenkin ruotsalaistekoinen, sekä biisi että lavashow.
SEKIN nyt vielä!!
Ehkä ruotsi ei voita mutta kuitenkin voi jollain tavalla voittaa kun moni tilaa viisut ruotsista. Se on vähentymään päin tosin. Ja se on hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ruotsi ei voita mutta kuitenkin voi jollain tavalla voittaa kun moni tilaa viisut ruotsista. Se on vähentymään päin tosin. Ja se on hyvä asia.
Ruotsi on Eurovision powerhouse, jonka osaamiseen moni maa on luottanut ja luottaa edelleen, Suomikin taas tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😍Supersymppis ex tempore haastattelu Sanomatalolta alkuviikosta. Asenne on 💯!
https://www.instagram.com/reel/CpMw4OWOL71/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ihana 🤩🤩
On, asenne on kohdallaan! Ei tarvitse suomalaisten olla huolissaan pärjääkö Käärijä maailmalla. Kyllä pärjää!
Vihreä kynsilakka vielä kynsissä lavashown jäljiltä. Miksi nyt hyvää lakkaa poistamaan kun kerran pysynyt siistinä. Jess!
Vierailija kirjoitti:
Abba sata vuotta sitten, Måneskin viime vuonna. Siinä kaksi, joista seurasi maailmanlaajuisesti jotakin. Itse en edes kuunnellut kovin moneen kertaan M:n voittokappaletta, vaikka ehdalta rockilta kuulostikin, mutta kun löysin muutaman videon missä laulaja sai näyttää mihin pystyy (italiankielisiä), niin siinä meni viime kesä, niitä haltioituneena kuunnellessa ja katsellessa. Bändillä on taianomainen tapa ilmaista rytmiä; kuin olisivat yksi ja sama keho.
Umk:hon tämä liittyy siten että ihmetyttää Suomen edustajaksi valitun suhteen, kun hän sanoo menevänsä voittamaan. Mihin hän sitä voittoa tarvitsee, jos Suomessa hänestä on jo noussut ilmiö? Hänhän tarvitsee ison porukan ympärilleen, jos kansainvälistä uraa haluaisi. Vaikea tuon kaltaista hahmoa on kuvitella isompiin ympyröihin vain suitsista vetelemään. Riittäisiköhän kommunikointiin kehonkieli, kun kyseessä on kuitenkin pisnes? Mitähän lie miettii tykönään - pian pitää tehdä valintoja.
Hyvä hänen osaltaan, kun edustuspaikka lohkesi. Suomessakin pärjää pari vuotta hyvin, jos jaksaa vain riehua eikä tule uutta koronaa.
Mitenkä muuten kävi Lordin maailmanmenestyksen? Onko joku seurannut?
Mistä päättelit että sen voiton pitäisi johtaa johonkin suureen maailmanmaineeseen? Viisuvoitto ihan itsessään on jo hieno juttu. En minä ainakaan kuvittele, että viisuvoiton tarvitsisi johtaa johonkin abbamaiseen menestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Abba sata vuotta sitten, Måneskin viime vuonna. Siinä kaksi, joista seurasi maailmanlaajuisesti jotakin. Itse en edes kuunnellut kovin moneen kertaan M:n voittokappaletta, vaikka ehdalta rockilta kuulostikin, mutta kun löysin muutaman videon missä laulaja sai näyttää mihin pystyy (italiankielisiä), niin siinä meni viime kesä, niitä haltioituneena kuunnellessa ja katsellessa. Bändillä on taianomainen tapa ilmaista rytmiä; kuin olisivat yksi ja sama keho.
Umk:hon tämä liittyy siten että ihmetyttää Suomen edustajaksi valitun suhteen, kun hän sanoo menevänsä voittamaan. Mihin hän sitä voittoa tarvitsee, jos Suomessa hänestä on jo noussut ilmiö? Hänhän tarvitsee ison porukan ympärilleen, jos kansainvälistä uraa haluaisi. Vaikea tuon kaltaista hahmoa on kuvitella isompiin ympyröihin vain suitsista vetelemään. Riittäisiköhän kommunikointiin kehonkieli, kun kyseessä on kuitenkin pisnes? Mitähän lie miettii tykönään - pian pitää tehdä valintoja.
Hyvä hänen osaltaan, kun edustuspaikka lohkesi. Suomessakin pärjää pari vuotta hyvin, jos jaksaa vain riehua eikä tule uutta koronaa.
Mitenkä muuten kävi Lordin maailmanmenestyksen? Onko joku seurannut?
Lordille tuli persnettoa huonon manageroinnin takia
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009063617.html
Euroviisumenestyjistä kannattaa myös mainita Celine Dion, vaikkei hänen musiikista tykkäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jaksan hämmästellä et onko tuollaisia ihmisiä vielä tänä päivänä, jotka suhtautuvat elämään noin ihanan kepeästi, eivät uhriudu asioista, ei ole tarve olla ottamassa kantaa kaikkeen ja haluavat tuoda puhtaasti hyvää mieltä ja iloa ympärilleen. Käärijälläkin olisi kaikki oikeus loukkaantua julkisesti saamistaan kommenteista, sen verran hirveää setti on tullut luettua.
Sano muuta. Joskus aiemmin tässä ketjussa taisin kirjoittaakin, miten ankeaa on kun iso osa ihmisistä tuntuu olevan jatkuvasti ns. sormi liipaisimella, ärtymiskynnys on niin matala että saa mikroskoopilla hakea. Kaikesta, ihan kaikesta kaivetaan negaa esille. Ihanaa, että aina välillä pinnalle nousee ihminen, joka ei jatkuvasti ole naama rutussa osoittelemassa epäkohtia, loukkaantumassa ja angstaamassa. Maailma on kamala paikka, elämä on vaikeaa ja sitä rataa, mutta ei tässä mikään sen paremmaksi muutu jos kaikki vaan upotaan angstaamisen suohon. Mun uudenvuoden lupaus on keskittyä positiiviseen, Käärijä toimikoon lupauksen suojelijana :D
Sama juttu. Käärijä on mun voimaeläin! T: Se, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kertoo uudessa instastoorissaan paenneensa Ruotsiin, koska häntä alkoi vähän ahdistaa Suomen mediamyllytys ja julkisuus muutenkin. Aloittaa kuulemma uuden elämän Ruotsissa. 😂
Katotaan vaan, niin kohta Ruotsin Seiska salakuvaa ne Loreenin kanssa suutelemassa jossakin....
Mulla tuli sama mieleen. XD
Pliis haluan niiin paljon että tämä olisi joku oikea julkkisjuoru 😍😅
No eihän tuo Käärijän englanti nyt NIIN toivotonta ole:
Olisihan se kova juttu Suomelle, että voitettais viimein toisen kerran viisut. Ehkä tämänkin kansakunnan itsetunto nousisi vähän, kun eka voitettiin jääkiekon MM-kultaa ja sitten Euroviisut eikä tarttis jatkuvasti ankeuttaa joka paikassa. Ja vaikka ei voitettais, niin se top 5 sijoitus olisi jo ihan hiton hyvä sija.
Lohdutuksena meille Käärijä-faneille, joita ärsyttää jatkuva plagioitipakotus, että eipä se Loreenkaan ole ilman sitä päässyt. Aika monihan sanoo, että on kuullut saman biisin jo "jossakin" (itsellä samat vibat) ja että ainakin ABBAn The Winner Takes It Allia on siinä riistetty armottomasti. Sitten on viitattu tähän biisiin, josta kannattaa kiinnittää huomiota erityisesti 0:24 alkavaan melodiaan:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo Käärijän englanti nyt NIIN toivotonta ole:
Käärijä puhuu parempaa englantia kuin moni tässä maailmassa. Se on vaan joku suomalainen juttu, että pitäs ääntää melkein kuin natiivi, kieliopin täytyy olla virheetöntä ja sanavaraston mahtava, että voi avata suunsa vieraalla kielellä. Käärijän asenne on mahtava ja on saanut mutkin tajuamaan, etten mäkään ehkä niin huono ole englantia puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Lohdutuksena meille Käärijä-faneille, joita ärsyttää jatkuva plagioitipakotus, että eipä se Loreenkaan ole ilman sitä päässyt. Aika monihan sanoo, että on kuullut saman biisin jo "jossakin" (itsellä samat vibat) ja että ainakin ABBAn The Winner Takes It Allia on siinä riistetty armottomasti. Sitten on viitattu tähän biisiin, josta kannattaa kiinnittää huomiota erityisesti 0:24 alkavaan melodiaan:
No, kyllä tosiaan. Voihan se tietysti olla tahatontakin.
Voi luoja että tykkään tuosta tyypistä! Nyt kun Käärijän heikot englannin taidot on kansakunnan huolenaiheena, niin kaveri heittäytyy ja postaa Instaan saliohjeita englanniksi. Tää on se mies, joka osaa heittäytyä eikä panikoi. Mahtava tyyppi!