Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
10501/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porttareiden faneilla on täällä kyllä nyt epätoivoinen denialismi huipussaan. Koittakaa jo hyväksyä ettei heistä ole vastusta tai menestysaineista viisuihin tällä biisillä. Ihan ok tykätä siitä, mutta säälittäviä noi yritykset nostaa biisi muiden yläpuolelle.

Kyllä PB:n show puitteineen mahtavalla vedolla menee heittämällä Liverpooliin. Miettikääpä Käärijän fanit miten tulette siitä lopputulemasta selviämään. Tallentakaa kriisipuhelimen numero valmiiksi siihen Käärijän numeron viereen. Tulette tarvitsemaan sitä :D

Ja Portsujen Liverpool-vedon jälkeen koko Suomi tulee tarvitsemaan kriisiapua.

Vierailija
10502/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Käärijän harjoituspätkässä näkyy tosiaan joku pinkki nauhahärpäke eurolavojen keskellä. Ettei vaan sittenkin viittaisi siihen pinkkiin asuun..? Uskon, että jonkinlainen asunvaihto on tulossa, koska se oli niin olennaisessa osassa videollakin.

Aika velho saa olla, jos sen videolla nähdyn asun ehtii tarpeeksi nopeasti ja luontevasti vaihtamaan siihen pinkkiin mekkoon kesken esityksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10503/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PB Tiina on paras

PB Tiina on ylivoimaisetsi kilapilun paras laulaja ja tanssia! Hän on myös kaikista kaumein ja ihanin nuori nainen!

Tiina viottaa myös Livepoolissa!

Vierailija
10504/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benksu lauloi hienoisesti ylävireisesti koko ajan. Tyypillinen ilmiö, jos jännittää.

Vierailija
10505/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kertoimet koko kisan vedonlyönnissä pienentyivät harkkapätkien julkaisun jälkeen. Ollaan nyt melkein tasoissa Norjan kanssa. Kerrankin näin päin että live-teaserit parantavat asemaa vedonlyönnissä :D

Vierailija
10506/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keira kuulosti upealta. Benkku odotetusti alitti odotukset. Toivottavasti lauantaina laulaa paremmin.

MUTTA: Keiralla ei ole päällä sitä röyhelömekkoa, vaan tuo on joku toinen vekkimallinen pinkki asu. Tuskin tulee asunvaihtoa toiseen samankaltaiseen, joten onko se röyhelöunelma todella Käärijän? 😳 Selittäisi levy-yhtiön vastustuksen

Vierailija
10507/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visuaalinen ilme Keiran esityksessä odotettua parempi.

Vierailija
10508/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se Benkkukaan tanssityttöjö tarviis. Jos jonkun pitää siinä tanssahdella niin mielumin miespuolisten.

Ilmari menee tanssimaan

Vierailija
10509/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Hah hah hah hah Hah hah haa..

BC-ketjussa ja ilmeisesti tässäkin meni eräällä alapeukuttajalla niin tunteisiin, että laittoi minulle trolliblokkauksen JA POISTI BC-AIHEISET uuden sinkun MUSIIKKIVIDEOTKIN BC-ketjusta, mistä olisin halunnut siellä keskustella ;DDDD Yhden leikkimielisen BC-keskustelun, jossa me BC-fanit saimme keskenämme keskustelua aikaan ja oli hyvä meininki, sai täysin lukittua.

Jotkut ottaa elämän JA VAUVAPALSTAN TODELLA LIIAN VAKAVASTI.

Moderaattorin "oikeuksin" toimiva ihminen, sinun pitää olla neutraali meidän kirjoittajien suhteen. Laita niitä alapeukkuja vaikka miljoona, jos mieli paranee sillä, mutta sensuroinnilla teet itsesi ja sivustosi vain naurettavaksi.

Ensimmistä kertaa tällä palstalla täytyy tunnustaa etten ymmärtänyt tästä yhtään mitään.

Minä todellakin ymmärrän palstan blondeja, vaikka he eivät ymmärrä minua ;D

Ymmärrän myös täysin sen, miksi olet saanut vain yläpeukkuja ;DDD

Mä vaan kerroin kokemastani sensuurista ja sivunkäyttöblokkauksesta Vauvassa ja BC-ketjussa tänään. Huvikseni testaan erään hermoja ja ne menevät poikkeuksetta ja aina.

Vierailija
10510/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaako ehdokkaat noissa klipeissä oikeesti...taitaa tulla nauhalta vielä. Tsekkaavat noissa pätkissä liikehdintää, valoja ja muuta.

Vierailija
10511/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keira kuulosti upealta. Benkku odotetusti alitti odotukset. Toivottavasti lauantaina laulaa paremmin.

MUTTA: Keiralla ei ole päällä sitä röyhelömekkoa, vaan tuo on joku toinen vekkimallinen pinkki asu. Tuskin tulee asunvaihtoa toiseen samankaltaiseen, joten onko se röyhelöunelma todella Käärijän? 😳 Selittäisi levy-yhtiön vastustuksen

Jatkan: kävinpä katsomassa uudestaan sen röyhelökuvan, ja se ei selkeästi näytä (tyköistyvältä) mekolta vaan sellaiselta stretch-röyhelöhärpäkkeeltä, joka olisi helppo vetää vaan päälle ja joka jättää toista rintaa paljaaksi. Sehän on iisi homma eikä mikään velhotemppu riisua hihake jossain kohtaa ja myöhemmin heittää tuo ylävartalon päälle, olettaen että oon oikeassa tuosta vaatekappaleesta.

Vierailija
10512/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

BC-ketjussa ja ilmeisesti tässäkin meni eräällä alapeukuttajalla niin tunteisiin, että laittoi minulle trolliblokkauksen JA POISTI BC-AIHEISET uuden sinkun MUSIIKKIVIDEOTKIN BC-ketjusta, mistä olisin halunnut siellä keskustella ;DDDD Yhden leikkimielisen BC-keskustelun, jossa me BC-fanit saimme keskenämme keskustelua aikaan ja oli hyvä meininki, sai täysin lukittua.

Moderaattorin "oikeuksin" toimiva ihminen, sinun pitää olla neutraali meidän kirjoittajien suhteen. Laita niitä alapeukkuja vaikka miljoona, jos mieli paranee sillä, mutta sensuroinnilla teet itsesi ja sivustosi vain naurettavaksi.

Ensimmistä kertaa tällä palstalla täytyy tunnustaa etten ymmärtänyt tästä yhtään mitään.

Mä vaan kerroin kokemastani sensuurista ja sivunkäyttöblokkauksesta Vauvassa ja BC-ketjussa tänään. Huvikseni testaan erään hermoja ja ne menevät poikkeuksetta ja aina.

Eikö toi ole vähän turhaa?

Vierailija
10513/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulaako ehdokkaat noissa klipeissä oikeesti...taitaa tulla nauhalta vielä. Tsekkaavat noissa pätkissä liikehdintää, valoja ja muuta.

Kuulosti täysin livelaululta. Keira ainoa joka ei, mutta en pitäisi sitä minään todisteena kun hän laulaa niin virheettömästi avusteetta.

Vierailija
10514/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Käärijän harjoituspätkässä näkyy tosiaan joku pinkki nauhahärpäke eurolavojen keskellä. Ettei vaan sittenkin viittaisi siihen pinkkiin asuun..? Uskon, että jonkinlainen asunvaihto on tulossa, koska se oli niin olennaisessa osassa videollakin.

Aika velho saa olla, jos sen videolla nähdyn asun ehtii tarpeeksi nopeasti ja luontevasti vaihtamaan siihen pinkkiin mekkoon kesken esityksen.

Se pinkki on kyllä kaunis ja pirteä väri & sopisi toki hyvin vastaväriksi sen vihreän kanssa, mutta ihmettelen jos se nähty röyhelömekko sopii kenellekään miehelle.

Samaa pinkkiä näyttäisi muuten olevan esiintyjien ns. green eli oikeammin pink roomissa.

Vierailija
10515/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katsoin treenipätkät ja voiko olla että saadaan oikeasti näyttävät, Melodifestivalen-tyyppiset tyylipuhtaat livet ilman turhaa häsläystä, ylimitoitettua lavastusta ja kiusallisia koreografioita? Vielä kun äänentoisto pelittäisi niin olis bueno

Vierailija
10516/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan: kävinpä katsomassa uudestaan sen röyhelökuvan, ja se ei selkeästi näytä (tyköistyvältä) mekolta vaan sellaiselta stretch-röyhelöhärpäkkeeltä, joka olisi helppo vetää vaan päälle ja joka jättää toista rintaa paljaaksi. Sehän on iisi homma eikä mikään velhotemppu riisua hihake jossain kohtaa ja myöhemmin heittää tuo ylävartalon päälle, olettaen että oon oikeassa tuosta vaatekappaleesta.

Entä se pinkki piikkipanta-asu joka näyttäisi olevan miehelle?

Vierailija
10517/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Siis mitä?!

Siis tätä:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4176950/blind-channel-appreciation-offi…

Tuohon ketjuun ei saa lisätä mitään viestejä. Ongelmatapaus "mode" ensin alapeukuttaa ja sitten poistaa kaiken. Myös bändiin liittyvän materiaalin = musiikkivideopromot

Vierailija
10518/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Eikö toi ole vähän turhaa?

Hyvä kun kysyit minulta, koska minä voin vastata, enkä pelkästään poista jotenkin epäedullisia kommentteja ilman mitään perusteita.

Mielivaltaisen sensuurin ja moderaattorin valtaa käyttävän nettikiusaamisen vastustaminen ei ole koskaan turhaa. Jos eräs on täysin väärässä ammatissa moderaattorina niin luulisi tajuavan joskus edes. Mutta valta (tai pienisieluisen tusinapullan tunne kun pystyy liputtamaan toisten kommentit pois tuosta vaan sivuston idealistisen ilmiantoliputusmahdollisuuden kautta) ilmeisesti korruptoi tässäkin tapauksessa.

Vierailija
10519/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

--- ja sori kun tää menee ohi aiheesta, mutta siis itse tämä hysteerikkojen sensuuriongelma koskettaa koko Vauvan käyttäjiä. Mun Vauva-kokemus tänään vaan on ollut tämä, toivottavasti muilla parempi.

Vierailija
10520/34469 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PB:llä näyttävän valoisa klippi myös.

Ketju on lukittu.