UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen eurolavoja. Saara Aallolle oli tehty jo karsintoihin hienot lavasteet. Voisiko olla että Yle ei panosta sitten niin paljon karsintaan ja viisuihin laitetaan paremmat lavasteet nykyisin? Vai onko eurolavat joku tehokeino esityksessä? Kai niitä tuunataan vielä?
Mun eka ajatus oli, että ne ovat tilapäisiä. Ehkä lopulliset lavasteet vaativat vielä viimeistelyä tai niitä ei yllätyksellisyyden vuoksi haluta vielä näyttää
Vierailija kirjoitti:
Itellä on nyt vähän vaikea valinta. Lauantaina olisi menoa ja kaveriporukan iltamat ja tiedän että ihmisten ilmoilla ei voi keskittyä UMK:hon sataprosenttisesti jos sitä katsotaan kun kaikki hölöttää samaan aikaan eikä kuule musiikkia. Itelle euroviisut ja UMK on ihan parhautta joita odotan pitkään aina. Mietin peruako vai lähteäkö aiemmin pois että ehtii näkeen UMK:n. Kotona sitten popparikulho sylissä katsoa UMK alusta loppuun ja seurata muiden UMK:ta arvostavien kommentointia netissä.😁
Mä peruin kaikki menot lauantai-illalle jo, suosittelen sinua tekemään samoin :D kerta vuodessa -juttu, kaveritapaamisia tulee taas harva se päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen eurolavoja. Saara Aallolle oli tehty jo karsintoihin hienot lavasteet. Voisiko olla että Yle ei panosta sitten niin paljon karsintaan ja viisuihin laitetaan paremmat lavasteet nykyisin? Vai onko eurolavat joku tehokeino esityksessä? Kai niitä tuunataan vielä?
Mun eka ajatus oli, että ne ovat tilapäisiä. Ehkä lopulliset lavasteet vaativat vielä viimeistelyä tai niitä ei yllätyksellisyyden vuoksi haluta vielä näyttää
Sama kävi mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän varovaisuuden, mutta mun mielestä kyynisyys Yleä kohtaan alkaa olemaan jo vähän ylimitotettua.
Treenit näyttää tyylikkäiltä ja onnistuneilta. Käärijällä on lähikuvaa, ainakin tuo kohta on täydellisen simppeli ja ennen kaikkea: YLE ON KUUNNELLUT KANSAA JA KÄÄRIJÄLLÄ ON RAKASTETTU MACHOHIHAKE.
Ei ihme että Käärijän kertoimet laskee laskemistaan.
Mielipiteet perustuu siihen mitä yleltä on AINA nähty. Vasta nyt kun oli nuo pätkät tämän vuoden harjoituksista, voi _varovaisesti_ toivoa että kerrankin on asioihin tullut muutos. Mutta kyllä kritiikki on tähän mennessä perusteltua ollut. Lauantaina katsotaan sitten onko kuvakulmat, ääni yms. hoidettu kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kun helpotuksen huokaus pääsi tuosta asusta. Se pinkki röyhelömekko veti mielen matalaksi :D
Mikä sai teidät luulemaan että se mekko oli käärijälle?
Se, että levy-yhtiö oli huolissaan jostain esityksessä.....
Ja muistakaa, että tuossa oli vasta alkuosa. Käärijä itse sanoi pitåvänsä eniten loppuosasta.....kihiii, jånnitys jatkuu!!
Empä usko että esityksen yllätys tulee olemaan asun vaihtaminen siihen mekkoon. Aika hankala toteuttaa kesken esityksen. Joko käärijä laulaa samaan aikaan kun vaihtaa vaatteitaan tai sitten katoaa kesken biisin lavalta vaihtamaan vaatteita:
Kyllähän kesken esityksen on euroviisuhistoriassa tehty aika uskomattomiakin asunvaihdoksia.
Esim. Liettua v.2010 - ja tuossa oli muistaakseni 5 tai 6 laulajaa, jotka tekivät saman tempun yhtäaikaa.
Asunvaihto onnistuu kyllä jos alla on toiset vaatteet ja päällä olevat vetää pois. Käärijällä on ylävartalo lähes kokonaan paljaana joten ei varmaan ole ainakaan mitään asua piilossa vaatteiden alla. Ehkä hän sitten poistaa housut?
Tai vetää nopeasti sen pinkin mekon päällensä ? 😈😈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kun helpotuksen huokaus pääsi tuosta asusta. Se pinkki röyhelömekko veti mielen matalaksi :D
Mikä sai teidät luulemaan että se mekko oli käärijälle?
Se, että levy-yhtiö oli huolissaan jostain esityksessä.....
Ja muistakaa, että tuossa oli vasta alkuosa. Käärijä itse sanoi pitåvänsä eniten loppuosasta.....kihiii, jånnitys jatkuu!!
Empä usko että esityksen yllätys tulee olemaan asun vaihtaminen siihen mekkoon. Aika hankala toteuttaa kesken esityksen. Joko käärijä laulaa samaan aikaan kun vaihtaa vaatteitaan tai sitten katoaa kesken biisin lavalta vaihtamaan vaatteita:
Kyllähän kesken esityksen on euroviisuhistoriassa tehty aika uskomattomiakin asunvaihdoksia.
Esim. Liettua v.2010 - ja tuossa oli muistaakseni 5 tai 6 laulajaa, jotka tekivät saman tempun yhtäaikaa.
Asunvaihto onnistuu kyllä jos alla on toiset vaatteet ja päällä olevat vetää pois. Käärijällä on ylävartalo lähes kokonaan paljaana joten ei varmaan ole ainakaan mitään asua piilossa vaatteiden alla. Ehkä hän sitten poistaa housut?
Jos siinä biisissä olisi edes pienikin lepohetki, jonka aikana voisi vaihdon tehdä, mutta Käärijän biisi on sellaista tykitystä, että heikompi kuntoisella loppuisi happi.
Pitikö ottaa neulaa hihaan, jotta päösi esiintymään ennen sytäriä. Hassua kun kansa edelleen kuuntelee valheita
Hahaa, siitäs saitte vänkääjät jotka aamulla ei uskoneet että samaa asua saattaisi olla käytössä. Ne oli ne vihreät kynnet mitkä sai uskomaan!
Vierailija kirjoitti:
Itellä on nyt vähän vaikea valinta. Lauantaina olisi menoa ja kaveriporukan iltamat ja tiedän että ihmisten ilmoilla ei voi keskittyä UMK:hon sataprosenttisesti jos sitä katsotaan kun kaikki hölöttää samaan aikaan eikä kuule musiikkia. Itelle euroviisut ja UMK on ihan parhautta joita odotan pitkään aina. Mietin peruako vai lähteäkö aiemmin pois että ehtii näkeen UMK:n. Kotona sitten popparikulho sylissä katsoa UMK alusta loppuun ja seurata muiden UMK:ta arvostavien kommentointia netissä.😁
Ehdottomasti näin! Odotamme kommenttejasi myös popparikulho kädessä!
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, siitäs saitte vänkääjät jotka aamulla ei uskoneet että samaa asua saattaisi olla käytössä. Ne oli ne vihreät kynnet mitkä sai uskomaan!
Mitä ne vänkääjät sai?
Mulla on onneksi lauantaina töitä tuohon aikaan, niin ei loppupeleissä paljoa heilauta voittaa kuka vaan, katson jälkilähetyksenä kummiskin. Ehkä sit jaksaa tsekata itse Viisuja toukokuussa, mutta yhtään en ole muiden maiden ehdokasbiisejä kuunnellut.
Porttareiden faneilla on täällä kyllä nyt epätoivoinen denialismi huipussaan. Koittakaa jo hyväksyä ettei heistä ole vastusta tai menestysaineista viisuihin tällä biisillä. Ihan ok tykätä siitä, mutta säälittäviä noi yritykset nostaa biisi muiden yläpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän varovaisuuden, mutta mun mielestä kyynisyys Yleä kohtaan alkaa olemaan jo vähän ylimitotettua.
Treenit näyttää tyylikkäiltä ja onnistuneilta. Käärijällä on lähikuvaa, ainakin tuo kohta on täydellisen simppeli ja ennen kaikkea: YLE ON KUUNNELLUT KANSAA JA KÄÄRIJÄLLÄ ON RAKASTETTU MACHOHIHAKE.
Mielipiteet perustuu siihen mitä yleltä on AINA nähty. Vasta nyt kun oli nuo pätkät tämän vuoden harjoituksista, voi _varovaisesti_ toivoa että kerrankin on asioihin tullut muutos. Mutta kyllä kritiikki on tähän mennessä perusteltua ollut. Lauantaina katsotaan sitten onko kuvakulmat, ääni yms. hoidettu kuntoon.
Pahin on ääniongelmat.
Esim viimevuonna Bessin voimakas ääni kuulosti vaimealta taustojen alla. Joku ei toiminut.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko tää postattu jo:
Parempi kuin suurin osa reaktiovideoista, enemmän analyysia
Hyvä analyysi Portion Boysista ja sen sijoittumisesta viisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta. Sen takia kannatinkin varovaisuutta. Mä vaan ihmettelen tätä jatkuvaa negailua, kun tällä kertaa on selkeitä viitteitä siitä, että Yle on ottanut vastaan palautetta ja sisäistänyt sen, mahdollisesti siis myös siitä mitä yleltä on AINA nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne vänkääjät sai?
Total losers arvonimet, ei oo pakko käyttää mut jos tykkäätte ni toki. Mä oon winner.
Benjamin ei kuulostanut harkkastoryssa oikein hyvältä.
Nyt on Keiran ja Benjamininkin treenipätkät instassa. Ai vitsi että näyttää hyvältä, niin kuin Robinilla, Kuumaalla ja Käärijälläkin. Yle näyttää viimein ottaneen opikseen!