UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Tosiaan Kuumaa saanut melko hyvää palautetta täällä. Mietin vaan ovatko oikeasti kiinnostuneita lähtemään viisuihin. Haastatteluissakin puhutaan lähinnä UMK:sta. Käärijä ilmaisi selvästi, että jos sinne pääsee niin voittamaan lähdetään.
Kohta Portion boys Huomenta Suomessa.
Pitempi on. Joku keksi ton pituuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on vaan 162cm.
Sehän hukkuu johonkin Eurovision logon E kirjaimen taakse
Viisufinalistien yhteiskuvassa on suunnilleen yhtä pitkä kuin Robin. Joten.
Joten olet katsonut editoitua kuvaa
Kyllä minä silti tykkään myös Keirasta, vaikka sanoitukset ovat mitä ovat. Ja onhan tuo nuori tuohon rooliin..
Keiran ääni on mahtava ja varmasti lyö jollakin biisillä itsensä vielä KANSAINVÄISESTI läpi. Keiraa ei saa tyriä, kuten Diandra on tyritty. Mutta tuntuu, ettei Suomessa ole naisten biiseihin hyviä biisintekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sun arvio olisi 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sun arvio olisi 😄
Kuvien perusteella noin 180 eli suunnilleen Robinin mittainen. Benjamin P on 190 cm eli pisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sun arvio olisi 😄
Kuvien perusteella noin 180 eli suunnilleen Robinin mittainen. Benjamin P on 190 cm eli pisin.
Mistä ihmeestä tuon Robinin mittaisen keksit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sun arvio olisi 😄
Mistä ihmeestä tuon Robinin mittaisen keksit?
Ihan vetäisin hihasta.
Joukon pisin on Lxandra. Hyvin pitkä.
Tosin vaikea sanoa, mitä merkitystä pituudella on laulu- ja esiintymistaitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei Robinia sinne.Mä en usko että erottuu tarpeeksi. Käärijä on kuitenkin persoonallinen ja erottuu. Julkaistiinkohan kappaleet turhan aikaisin. Jotkut alkaa kyllästyä suosikkiinsa kun kuuntelee sitä usein.
Mä taas olen sitä mieltä, että Robin pärjää siellä tositilanteessa parhaiten. Robinin biisi paranee kuunneltaessa kerta kerralta. Muihin taas kyllästyy. Mutta eihän täällä saa sanoa mitään tällaista, kun tämä on nyt Kääryleen ihasteluketju.
Kyllä Robin on suunilleen 180 cm. Olisin halunut muuten Kristan juontamaan viisuja. Haber on erikoinen valinta. Jotenkin innoton kaveri. Kristalla ois energiaa joka osaa laittaa kunnon bileet pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sun arvio olisi 😄
Selvennöksenä vaan, että se ns UMK -yhteiskuva on editoitu ja tehty "leikkaa&liimaa" tekniikalla - eli koostettu yksittäiskuvista. Sen peeusteella ei voi arvioida pituuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sun arvio olisi 😄
Robin sanonut itse jossakin haastattelussa olevansa 183. Tai sitten haastattelija on merkinnyt väärin. En tiedä, onko kasvanut siitä enää.
Aki Linnanahteen instassa on yhteiskuva Käärijän kanssa, siitä näkyy pituusero jos se nyt jotakuta kiinnostaa. Linnanahde on 186cm.
Jossain lehdessä oli julkkisten pituuksista ja Robin tosiaan n.180.Ei kai tää mikään Käärijän ihasteluketju ole. Saa ihastella ketä huvittaa. Minä olen kuitenkin uskollinen Käärijäfani. Todellakin toivon että hän edustaa suomea.
UMK-"Yhteiskuva"......Hupsista, Robsa ja Kärtsä vaihtoivat paikkaa, mutta pitivät ihan saman kasvojenilmeen 😏
https://gekkonen.net/tassa-ovat-vuoden-2023-umk-finalistit-kuka-naista-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Robinia sinne.Mä en usko että erottuu tarpeeksi. Käärijä on kuitenkin persoonallinen ja erottuu. Julkaistiinkohan kappaleet turhan aikaisin. Jotkut alkaa kyllästyä suosikkiinsa kun kuuntelee sitä usein.
Mä taas olen sitä mieltä, että Robin pärjää siellä tositilanteessa parhaiten. Robinin biisi paranee kuunneltaessa kerta kerralta. Muihin taas kyllästyy. Mutta eihän täällä saa sanoa mitään tällaista, kun tämä on nyt Kääryleen ihasteluketju.
Mun mielestä Robinin biisi on myös parantunut kuunnellessa. Aluksi olin että onpa tylsä, nyt muutaman kuuntelun jälkeen alkaa kuulostaa kivalle. Tykkään tästä enemmän kuin esim. Robinin aiemmasta Hard to Love:sta. Viisuissa vaan ei oikein toimi, kun siellä iso osa kuulee kappaleet kerran ja sen perusteella äänestää.
Millainen on LInnanahteen ja Käärijän pituusero kun en käy katsomas Linnanahteen instaa.
Vierailija kirjoitti:
UMK-"Yhteiskuva"......Hupsista, Robsa ja Kärtsä vaihtoivat paikkaa, mutta pitivät ihan saman kasvojenilmeen 😏
https://gekkonen.net/tassa-ovat-vuoden-2023-umk-finalistit-kuka-naista-…
Kuumaa -yhtyettä sentään siirrelty yhtenä kiinteänä leikkeenä käsi rennosti olkapäällä..