UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on LInnanahteen ja Käärijän pituusero kun en käy katsomas Linnanahteen instaa.
Huomattavan suuri.
Lopputulos: Käärijää ei voi valita Liverpooliin; liian lyhyt, pilaa Suomen maineen lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Robin on suunilleen 180 cm. Olisin halunut muuten Kristan juontamaan viisuja. Haber on erikoinen valinta. Jotenkin innoton kaveri. Kristalla ois energiaa joka osaa laittaa kunnon bileet pystyyn.
UMK finaalissa ja kenraaliharjoituksissa on sitten ylrisönä noin puolet saksalaisia ihailijarouvia ja tyttäriä. Tiedän, kun oon saanut Instagramiini tiedusteluja lipuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Robin on suunilleen 180 cm. Olisin halunut muuten Kristan juontamaan viisuja. Haber on erikoinen valinta. Jotenkin innoton kaveri. Kristalla ois energiaa joka osaa laittaa kunnon bileet pystyyn.
UMK finaalissa ja kenraaliharjoituksissa on sitten ylrisönä noin puolet saksalaisia ihailijarouvia ja tyttäriä. Tiedän, kun oon saanut Instagramiini tiedusteluja lipuista.
Okei, kiitos tiedosta. Eli Robin kannattaa lähettää.
Uuden musiikin kilpailun ennakkosuosikiksi nousseen Käärijän Cha Cha Cha -jumputus on joutunut plagiaattiskandaalin pyörteisiin. Räppiä, metallia ja elektronisia sävyjä yhdistelvää kappaletta on verrattu saksalaisyhtye Electric Callboyn We got the moves -biisiin.
Mä otin ton plagiaattijutun täällä esille jo aikaa sitten mut mielipiteeni teilattiin. Jos lukee netistä mikä on oikea plagiaatti niin ei täyty ihan kriteerit.
Siis mitä juuri luin uutisissa? Skandaali Umk:saa, blagiaattiepäilys..
Vierailija kirjoitti:
Uuden musiikin kilpailun ennakkosuosikiksi nousseen Käärijän Cha Cha Cha -jumputus on joutunut plagiaattiskandaalin pyörteisiin. Räppiä, metallia ja elektronisia sävyjä yhdistelvää kappaletta on verrattu saksalaisyhtye Electric Callboyn We got the moves -biisiin.
Voi ei. Vaikken ollut äänestämässä sitä, en kyllä ole yhtään vahingoniloinen: symppis tyyppi eikä varmaankaan tarkoituksellinen ja tietoinen plagiaatti.
Vierailija kirjoitti:
Klikkiotsikointia. Joku radiotoimittaja lukenut vauvapalstaa ja Iltiksessä hoksattu, että tästäpä saa hyvät määrät klikkauksia.
No ei ole plagiaatti. Muutama sekunti alusta saman kuuloinen, mutta muutenhan nuo on ihan erilaiset, ja EC:n kappale enemmän heviä. Pottatukasta on turha puhua kopioituna kun Käärijällä oli se jo vuonna 2018 ainakin.
Sitä Ruotsin voittokappaletta Heroes syytettiin myös aikoinaan plagioinnista David Guettan biisistä. Nuo on kieltämättä aika lähellä toisiaan, ja silti se voitti.
Käärijän biisi saa rutkasti taas kuuntelukertoja ja pysyy Spotifyn kärjessä 🥳
Ei se ole plagiaatti. Kappaleet saa muistuttaa paljonkin toisiaan. Plagiaatti tarkoittaa lähestulkoon kopiota.Edelleen uskon Käärijään ja voittoon. Robin sai pelkkiä lampaita iltalehden arvostelussa. Lammasmainen mitäänsanomaton tylsä kappale se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Robinia sinne.Mä en usko että erottuu tarpeeksi. Käärijä on kuitenkin persoonallinen ja erottuu. Julkaistiinkohan kappaleet turhan aikaisin. Jotkut alkaa kyllästyä suosikkiinsa kun kuuntelee sitä usein.
Mä taas olen sitä mieltä, että Robin pärjää siellä tositilanteessa parhaiten. Robinin biisi paranee kuunneltaessa kerta kerralta. Muihin taas kyllästyy. Mutta eihän täällä saa sanoa mitään tällaista, kun tämä on nyt Kääryleen ihasteluketju.
Juuri niin, tämän ketjun tarkoitus on puhua yleisesti UMK:sta eikä keskittyä vain tietyn artistin hehkuttamiseen ja muiden hyvinkin ilkeään lyttäämiseen. Käärijän ihastelijat voisivat aloittaa oman ketjunsa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka keijo tuollaista kuuntelee? Kokeile sinäkin vaikka norjalaista Leprousta. On meinaan oikeaa musiikkia kusijytkeen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko ne siellä kuitenkin Samun takia? Eikös Samu myös esiinny siellä.
Vierailija kirjoitti:
On kuitenkin nyt tullut pykälän alaspäin kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja heidän on myös luontevaa siirtyä Samulle läheisen Robinin kannatusjoukkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole plagiaatti. Kappaleet saa muistuttaa paljonkin toisiaan. Plagiaatti tarkoittaa lähestulkoon kopiota.Edelleen uskon Käärijään ja voittoon. Robin sai pelkkiä lampaita iltalehden arvostelussa. Lammasmainen mitäänsanomaton tylsä kappale se onkin.
Meinaat, että joku Iltalehden arvostelu on nyt sitten suuntaa antava ohjenuora? No eipä ole ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja heidän on myös luontevaa siirtyä Samulle läheisen Robinin kannatusjoukkoihin.
Uskon, että Robin sopii heidän maku-genreensä niin persoonana kuin musiikillisesti :). Tämä genreily on Jyrki69:n luoma uusi muoti-ilmiö.
Huomattavan suuri.