Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
4381/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäsi Robinin biisi ja Robin on paras edustamaan Suomea. Enkä ole koskaan ollut Robin-fani (väärää ikäluokkaa), vaikka aina olen tykännyt hänestä.

Käärijän biisi on huisa, muttei euroviisuihin. Se olisi moka. Oikein tyypillinen suomalainen moka.

Olen samaa mieltä. Ei vaan jaksa sanoa, kun on ikävää keskustelua. Jotkut on niin hyökkääviä, ettei mahdu kuin yhdenlainen mielipide.

Juurihan tuossa mollattiin Käärijän biisiä ihan rankalla kädellä ja hyökkäävästi. Sinä kerroit olevasi samaa mieltä. Eiköhän tämä Käärijän mollaus tullut selväksi.

Häh? Minä sanoin olevani samaa mieltä Robinista. Siitä ekasta ja merkittävimmistä lauseesta ja jaksosta viestissä. En tarkoittanut ottaa mitään kantaa Käärijään. Mutta on se kumma jos täällä saa haukkua kaikkien a muita rumasti, mutta Käärijän biisistä ei saa sanoa edes, ettei tykkää. Tuossahan muuten tykättiin Käärijöstä, muttei biisistä edustamaan. Biisistä voi silti tykätä muussa mielessä.

Miten niin ei saa sanoa? Jatkuvastihan täällä haukutaan Käärijän biisi ja siitä tykkäävät.

Vierailija
4382/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaktiovideoissa on tullut esille, että vasta discompi osuus Käärijän biisistä on se, josta tykätään. Se tuli Wiwibloggsien arvostelussa esille ja selkeästi myös tämän miehen mieltymyksessä:

Non eihän ne wiwibloggaajat koskaan mistään rokki- tai räppibiiseistä tykkääkään, arvostavat tanssipoppia ja taitavaa koreografiaa.

Debanilta voi odottaa mitä vaan. Katselin hänen Eesti Laul -arvionsa, enkä löytänyt muuta punaista lankaa kuin ettei hän jaksanut kuunnella balladeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4383/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Yritin mennä kuuntelemaan Käärijän umk biisiä, video pyörii, mitään ei kuulu?

Vierailija
4384/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Yritin mennä kuuntelemaan Käärijän umk biisiä, video pyörii, mitään ei kuulu?

Onkohan kuuntelussa ruuhkaa?

Vierailija
4385/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keira, se vaaleahiuksinen nainen ja robin kuulostavat täsmälleen joltain, mitä on jo tuotettu jenkeissä. Ei mitään uutta.

Vierailija
4386/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan. Nyt alkoi kuulumaan. Katsojakerrat nousee jyristen.

Vierailija
4387/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubesta? Toimii kyllä, onkohan sulla vaan laitteella videoiden ääni mykistettynä?

Vierailija
4388/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä kaiuttimesta virta päälle.

Vierailija
4389/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäisin, jos Käärijä edustaisi Suomea euroviisuissa. Silti mua ärsyttää ylenpalttinen hehkuttaminen eli kaikki kehuminen.

Miksi tämä palstakin on olemassa, jos kehittävää keskustelua ei suvaita?

Mua kiinnostaisi kuulla toisten eriäviä mielipiteitä, mutta toiset vaan savustavat heidät pois täältä.

Tästä nyt huomaa, että lähes kaikki ovat Käärijä faneja.

Ei ole. Me muut ei vain jakseta täällä enää hengata. Pitikin tulla tänne katsomaan tänään mielipiteitä, äh. En tule enää. Enkä äänestä Cha Cha chaata. Äänestän Robinia, Kuumaa tai Keiraa. Ehkä Robinia. Sori siitä. Olen huomannut, että en ole ainoa. Mutta en tule sitä enää kertomaan tähän epäkunnioittavaa itsekkään Käärijäfanin ylläpitämään keskusteluun.

Joo. Suksi vaanvittuun. Ihan mielellään. Ei tee kuten SINÄ (ainoahan sä olet, myönnä vaan) haluat = epäkunnoittaavaa itsekästä vää vää!

Vierailija
4390/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan. Nyt alkoi kuulumaan. Katsojakerrat nousee jyristen.

555 000 nyt

Vierailija
4391/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä kaiuttimesta virta päälle.

Siellä oli varmaan ruuhkaa. Jossain varmaan jaettu biisi isolle ryhmälle just....

Vierailija
4392/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin 8-vuotiaalta kollikissaltani mielipidettä. Hän siis ei ollut nähnyt yhtään esitystä aiemmin tai lukenut keskusteluja.

Järjestys oli seuraava:

1. Käärijä (hyvä hepulibiisi)

2. Lxandra (päiväunibiisi)

3. Benjamin (kiima-aika)

4. Kuumaa (linnunkyttäys)

5. Keira (kynsienteroitusbiisi)

6. Robin (seinäntuijotusbiisi)

7. Portion Boys (pyllynnuolentabiisi)

Kiitos tästä! :D Oma kissani kuittasi että samaa mieltä.

Vierailija
4393/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäsi Robinin biisi ja Robin on paras edustamaan Suomea. Enkä ole koskaan ollut Robin-fani (väärää ikäluokkaa), vaikka aina olen tykännyt hänestä.

Käärijän biisi on huisa, muttei euroviisuihin. Se olisi moka. Oikein tyypillinen suomalainen moka.

Olet aina tykännyt Robinista, mutta et ole fani? Mitähän ne fanit sitten tekevät? Kenties tykkäävät Robinista?

Eikö sinulla ole artisteja, joista pidät, vaikka et fanita heitä intohimoisesti?

Vierailija
4394/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuolle yhdelle kirjoittelijalle ei tarvitse antaa niin paljon huomiota kuin nyt saa. Kysytäänpä näin: jos ykkössuosikkisi puuttuisi skabasta kokonaan, mikä viisu saisi sinun äänesi?

Vastaan itse, että jos Käärijä ei olisi päässyt yllättämään, kasariretro Benjamin saisi ääneni. Odottaisin kuitenkin miten live lähtee. Jos sekin puuttuisi kisasta ja mitään korvaavaa ei olisi tilalla, jättäisin ehkä UMK:n seuraamisen siihen. Ei ole mitään kolmossuosikkia.

Vierailija
4395/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako Käärijä laulaa melodioita? Kuuluu strategisen tärkeä pieni kysymys.

Tai Benjamin.

Live-esitysten jälkeen saattaa olla, että Robini lähtee hissibiisinsä kanssa isolle kirkolle.

En tiedä, mutta Robin ei ainakaan osaa.

Vierailija
4396/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään, että Robin muuttuu tapetiksi viisuissa

Vierailija
4397/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuolle yhdelle kirjoittelijalle ei tarvitse antaa niin paljon huomiota kuin nyt saa. Kysytäänpä näin: jos ykkössuosikkisi puuttuisi skabasta kokonaan, mikä viisu saisi sinun äänesi?

Vastaan itse, että jos Käärijä ei olisi päässyt yllättämään, kasariretro Benjamin saisi ääneni. Odottaisin kuitenkin miten live lähtee. Jos sekin puuttuisi kisasta ja mitään korvaavaa ei olisi tilalla, jättäisin ehkä UMK:n seuraamisen siihen. Ei ole mitään kolmossuosikkia.

Kelle kirjoittelijalle? 

Vierailija
4398/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa miten mahtavat lausua nimen " Käärijä", jos pääsee viisuihin. Juontajan painajainen.

Kaerijae.

No tämä! Kun aina me pohditaan että miten ollaan mahdollisimman kansainvälisiä ja samanlaisia kuin muut, niin onhan se hauskaa jos kisoihin mennään suomalaisen raskaan musiikin (taas yhdellä) uudella variaatiolla, bilemetallilla, suomen kielellä ja esiintyjän nimi on lisäksi täynnä ääkkösiä.

Vierailija
4399/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa miten mahtavat lausua nimen " Käärijä", jos pääsee viisuihin. Juontajan painajainen.

Kaerijae.

Siitä saisi myös hyvän vitsin

Vierailija
4400/34469 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea. Olen team Kääryle. Odotin eniten Robinilta, mutta saattaa olla heikoin biisi finaalissa. Esittäjässä ei vikaa. Benjaminia olen pitänyt huonona laulajana ja äänikin ärsyttää. Biisi on ihan kiva eikä toisit sanat haittaa.

Ketju on lukittu.