UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Millaista musaa sitten kuuntelet sinä joka sanot että näiden euroviisujen kuuntelijoilla on tyhmä musiikkimaku.
Portion on surkein. Säälittävän typerät sanat, joilla yritetään päästä Euroviisuihin.
Käärijän insta- kohokohdista löytyy muuten joitakin klippejä miltä kuulostaa livenä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse millään yli Robinin ja PB:n kappaleiden kökkösanoituksista. Tiedän, ettei sanoilla ole kisassa oikein sanoilla väliä, mutta silti. Noissa ei niin kuin ole mitään ideaa.
Samaa voi kyllä sanoa Keiran, Benjaminin, Kääryleen sanoituksista. Vai mikä Kääriäinen se nyt olikaan?
Parempi koittaa vähän panostaa. Tässä on kuitenkin ollut jo kaalikäärylekin. Savolaisena fanina sanoisin kualjkiäryle.
Wiwibloggsin tyypeillä on vaikutusvaltaa eivätkä niin innostuneet Käärijästä. :D Itsekään en tykännyt ekalla kuulemalla. Täytyi kuunnella monta kertaa, että alkoi tykkäämään jollain tasolla. Muistakaa, ettei kaikki ole aggressiivisen jne. musiikin ystäviä. Nouseekohan tuo ongelmaksi Liverpoolissa. Itse tykkäsin kyllä Lordista heti, se on edelleen ihan huippu biisi!
Vierailija kirjoitti:
Wiwibloggsin tyypeillä on vaikutusvaltaa eivätkä niin innostuneet Käärijästä. :D Itsekään en tykännyt ekalla kuulemalla. Täytyi kuunnella monta kertaa, että alkoi tykkäämään jollain tasolla. Muistakaa, ettei kaikki ole aggressiivisen jne. musiikin ystäviä. Nouseekohan tuo ongelmaksi Liverpoolissa. Itse tykkäsin kyllä Lordista heti, se on edelleen ihan huippu biisi!
Williamhan kyllä innostui ja Debankin sanoi että se on hyvä vaikka ei hänen musiikkimakuaan niin ollutkaan.
Pliis ei Portion poikia kisoihin, biisi kuulostaa säälittävältä pisteiden kalastelulta, eikä Suomen kieli valitettavasti uppoa euroopassa laulukielenä.
Hoida mut on ihan Antti Tuiskun Mies. Onko nää tehnyt joku sama tyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Keira ei olekaan omia lemppareitani niin oon superonnellinen hänen puolestaan: näin paljon näkyvyyttä ja ekaksi sinkuksi ihan käsittämätön lohkaisu, niin nuorenakin. Mimmillä on mahtava ura edessä, ainakin jos mauttomuuksilta välttyy jatkossa
Sama! Hieno eka sinkku, ja vaikka Keira itse on ehkä vähän liian kokematon viisulavalle, niin toivon että tästä näkyvyydestä on hyötyä Keiran uralle.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nousee ongelmaksi. Suuri osa kuitenkin pitää, eihän mistään esityksestä voi kaikki pitää. Hyvä vaan että on huomiota herättävä esitys eikä massaan sulautuva. Tämä Cha cha cha iskee kerralla tajuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Pliis ei Portion poikia kisoihin, biisi kuulostaa säälittävältä pisteiden kalastelulta, eikä Suomen kieli valitettavasti uppoa euroopassa laulukielenä.
Samaa mieltä ja vaikka yhtye Suomessa oiskin suosiossa ei se ole välttämättä muualla.
Vierailija kirjoitti:
Nojaa. Esim. Se tumma kaveri ei tykänyt yhtään måneskista ja sano reaktio videolla ennen viisuja, että tämä tulee olemaan italian huonoin sijoitus koskaan.
Mä olen teille muille ihan vilpittömästi kateellinen Käärijä-rakkaudestanne. Tuntisinpa itse samoin. Pitäisiköhän kuunnella vielä pari kertaa, jos se siitä syttyisi itselläkin? Näen hänessä niin paljon hyvää.
Portion Boys on iloinen korvamato, mutta sanat ovat hämmentävät. En tiedä, sopiiko tuollainen rauhan sanomaa julistava biisi tilanteeseen, jossa Ukraina käy oikeutettua puolustussotaa ja tarvitsee muilta Euroopan mailta aseellista tukea. Maita luettelevat biisit eivät ole minusta aiemminkaan toimineet kovin hyvin. Tällä kertaa Ukraina olisi ollut mielestäni pakko mainita tällaisessa laulussa, kun kisatkin olisi pitänyt järjestää siellä.
Ihmettelen kyllä jos tässä vielä joku muu yhtäkkiä menisi käärijän ohi. Kun seuraa somea ja keskustelupalstoja, niin suurin osa sanoo äänestävänsä Käärijää.
Kunhan vaan liveä ei pilata ihan totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojaa. Esim. Se tumma kaveri ei tykänyt yhtään måneskista ja sano reaktio videolla ennen viisuja, että tämä tulee olemaan italian huonoin sijoitus koskaan.
Joo ja miten kävi :D Tämä tumma kaveri (Deban?) viime vuonna tykkäsi Rasmuksesta, mutta William taas ei.
katsoin yhden ties monennenko youtube vaikuttajan analyysin umk-biiseistä. tuli yhtäkkiä mieleen että Benjamin ja Käärijä saattaa olla toistensa pahimmat kilpailijat. Siis jos Benjamin yllättäisi lauluäänellään plus esiintymisellään ja Käärijän videon ja biisin energiapommi ei toistuisikaan lavalla.
Tosin Benjamin on tuunannu autotuunea enemmän kuin laki sallii joten paljon on pojulla kirittävää
Vierailija kirjoitti:
Siis miten voit väittää että William ei innostunut Käärijästä? Hänhän on suorastaa ällikällä lyöty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Keira ei olekaan omia lemppareitani niin oon superonnellinen hänen puolestaan: näin paljon näkyvyyttä ja ekaksi sinkuksi ihan käsittämätön lohkaisu, niin nuorenakin. Mimmillä on mahtava ura edessä, ainakin jos mauttomuuksilta välttyy jatkossa
Sama! Hieno eka sinkku, ja vaikka Keira itse on ehkä vähän liian kokematon viisulavalle, niin toivon että tästä näkyvyydestä on hyötyä Keiran uralle.
Keira oli Voicessa tosi taitava ja suloinen. Toivon kovasti hänelle hyvää artistiuraa, jossa tämä umk on yksi hyvä etappi.
Kuulin aamulla Portion Boysin kappaleen ja jäi olo etten halua kuulla uudestaan 😑
Ja olen PB fani
Samaa mietin