UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Euroviisaat ohjelmassa olivat Eva Frantz ja Johan Lindroos.
Hesarissa oli tänään analyysit kappaleista https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009339203.html
Suomi on vedonlyönneissä sijalla 10 :-)
Vaikka Keira ei olekaan omia lemppareitani niin oon superonnellinen hänen puolestaan: näin paljon näkyvyyttä ja ekaksi sinkuksi ihan käsittämätön lohkaisu, niin nuorenakin. Mimmillä on mahtava ura edessä, ainakin jos mauttomuuksilta välttyy jatkossa
Robin on muuten tosi symppis mutta biisi on yksinkertaisesti huono
Hitto, mullahan soi nyt Portion Boysin kertsi päässä
Vierailija kirjoitti:
Oisko cha cha spotifyn ykkönen huomenna?
Eihän sitä voi kuunnella toistamiseen kuin kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse millään yli Robinin ja PB:n kappaleiden kökkösanoituksista. Tiedän, ettei sanoilla ole kisassa oikein sanoilla väliä, mutta silti. Noissa ei niin kuin ole mitään ideaa.
Joku sanoikin jossakin juuri, että Robinin kehon kieli videolla puhuu päinvastaista kuin laulun sanat. Ajattelin itse jotain saman suuntaista videota katsoessani. Hieno hommahan se on, että löytyy komeita ja haluttuja mutta uskollisia ja luotettavia miehiä, Robinin tyttöystävä voi olla kyllä huipputyytyväinen.
Voisihan se on kiva, jos laulun sanojen takana voi seistä täysin, eläytyä niihin. Frontside Ollie kuvasti kai jotain sellaista. Kääryle vaikuttaa elävän laulujaan täysillä.
Näiden luokattoman huonojen UMK biisien kanssa olemme vajonneet itäeuroopan tasolle. Eikö Suomesta oikeasti löydy musiikin osaajia?Ootteko tosissaan tuon Käärijät biisin hehkutuksen kanssa? Kuka teistä kuuntelee Lordia? Siis aivan sairasasta. Myöskään Portion boys ei ole musiikkia. Niin typerryttävän camphenkistä touhua, että aiheuttaa vaan myötähäpeää ja kuulostaa abibiisiltä joka väsätään nopesti penkkareita varten. On teillä huono maku.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa
kiitti 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko cha cha spotifyn ykkönen huomenna?
Eihän sitä voi kuunnella toistamiseen kuin kännissä.
Näköjään on meillä lapsetkin sit kännissä
Vierailija kirjoitti:
Näiden luokattoman huonojen UMK biisien kanssa olemme vajonneet itäeuroopan tasolle. Eikö Suomesta oikeasti löydy musiikin osaajia?Ootteko tosissaan tuon Käärijät biisin hehkutuksen kanssa? Kuka teistä kuuntelee Lordia? Siis aivan sairasasta. Myöskään Portion boys ei ole musiikkia. Niin typerryttävän camphenkistä touhua, että aiheuttaa vaan myötähäpeää ja kuulostaa abibiisiltä joka väsätään nopesti penkkareita varten. On teillä huono maku.
Mainitsemistasi itä-Euroopan maista Ukraina on pärjännyt parhaiten viisuissa tilastollisesti (kyllä, ennen sotaakin). Jos taas ylipäätään inhoat viisumusaa niin mitä täällä edes teet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse millään yli Robinin ja PB:n kappaleiden kökkösanoituksista. Tiedän, ettei sanoilla ole kisassa oikein sanoilla väliä, mutta silti. Noissa ei niin kuin ole mitään ideaa.
Joku sanoikin jossakin juuri, että Robinin kehon kieli videolla puhuu päinvastaista kuin laulun sanat. Ajattelin itse jotain saman suuntaista videota katsoessani. Hieno hommahan se on, että löytyy komeita ja haluttuja mutta uskollisia ja luotettavia miehiä, Robinin tyttöystävä voi olla kyllä huipputyytyväinen.
Voisihan se on kiva, jos laulun sanojen takana voi seistä täysin, eläytyä niihin. Frontside Ollie kuvasti kai jotain sellaista. Kääryle vaikuttaa elävän laulujaan täysillä.
Tää oli mun pääajatus koko biisin ajan. Sanat ja sanoma ei vaan ollenkaan sovi Robinille, kun hän on juuri se päinvastainen tyyppi kuin mistä laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa voi kyllä sanoa Keiran, Benjaminin, Kääryleen sanoituksista. Vai mikä Kääriäinen se nyt olikaan?
Räppääjä ei oo tainnut koskaan voittaa Euroviisuja. Olispa hienoa, jos Suomesta tulisi ensimmäinen voittajaräppäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa voi kyllä sanoa Keiran, Benjaminin, Kääryleen sanoituksista. Vai mikä Kääriäinen se nyt olikaan?
Siis niissähän oli ideaa. Kääryleellä juro mieskin vapautuu kahleistaan.
PB vetää pohjat luettelemalla klisheitä eri maista.
Kommenttien innoittamana kävin muistelemassa millaisia ne umk esitykset oli ja 😭😭😭 Rasmus ja isaac sene oli ainoat siedettävät, koska olivat simppelit, eikä ollut mitään lavahärpäkkeitä tai kirkkaita värejä, mutta voi hyvä tavaton esim teflonit ja bess 😳 Katoin myös saara aallon umk esitystä yhdestä sen biisistä ja oli pakko laittaa heti pois.
Lähetän jotain voimia jostakin käärijälle, ettei tätä tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Räppääjä ei oo tainnut koskaan voittaa Euroviisuja. Olispa hienoa, jos Suomesta tulisi ensimmäinen voittajaräppäri.
Viime vuoden voittajabiisissä kylläkin oli räppiä.
Mä olen aina inhonnut huumori-esityksiä. Komediateatteri ja Putous on sitä varten, ei tarvitse mennä viisuihin. Okei, Verka oli ihana mutta hänenkin ihanuuden tajusin vasta myöhemmin.
Toivon että Keira tai Käärijä voittaa. Käärijä ilman peuukkia Liverpooliin tai Keira ilman niitä kamalia tanssahtelijoita.