UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt kyllä mitään samaa Ramsteinin biisistä kun Käärijään vertasin mutta ECB yhtyeen kappaleessa on samankaltaisuutta.En väitä plagioinniksi.
Entä keneltä tai mistä sorsapilli on kopsattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa tietämättömälle,että mistä Ramsteinin kappaleesta kyse. Onko siis jotain samaa kuin Käärijän biisissä.
Mainittu tuolla yläpuolella jo; Tattoo.
Ei kyllä ollut juuri mitään samaa.
Kun Keiran ja Benkun biisejä on nyt niin paljon kehuttu niin heillä taitaa olla kovemmat paineet liveen nyt kuin Robinilla, joka voi oikeastaan vain parantaa livenä jyrkän alkuvastaanoton jälkeen. Mutta Käärijähän näistä viisuihin menee. Livessä voidaan hänenkin kohdalla latistaa menoa, mutta tuskin niin pahasti, että voitto estyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa tietämättömälle,että mistä Ramsteinin kappaleesta kyse. Onko siis jotain samaa kuin Käärijän biisissä.
Mainittu tuolla yläpuolella jo; Tattoo.
Ei kyllä ollut juuri mitään samaa.
Yhtä hyvin voi sanoa, että EC plagioi Rammsteinia, koska niitten örinät ja soundit ne vasta toisiaan muistuttaakin.
Portionisa ärsyttää jo tuo akkeli ku sillä oo mitää virkaa koko bändisä
Ja oli kyllä v...n paska biisi
Portion boyseilla ihan kiva biisi ja hyvää riimittelyä mutta ei pärjää Käärijälle. Benjamininkin kipale parempi.
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt kyllä mitään samaa Ramsteinin biisistä kun Käärijään vertasin mutta ECB yhtyeen kappaleessa on samankaltaisuutta.En väitä plagioinniksi.
Jännä. Mun korvaan kuulostaa se Tattoon riffi ja käärijän sorsapilli kohta/riffi enemmän samanlaiselta kuin, electric cowboy.
Itse tykkään rammsteinista ja tuosta käärijän biisistä, mutta en yhtään EC:stä.
(Yleensä pidän rankasta musasta)
Toi Jalotiina on kuin Yoko Ono, pilaa koko bändin. 😆
Vierailija kirjoitti:
Kun Keiran ja Benkun biisejä on nyt niin paljon kehuttu niin heillä taitaa olla kovemmat paineet liveen nyt kuin Robinilla, joka voi oikeastaan vain parantaa livenä jyrkän alkuvastaanoton jälkeen. Mutta Käärijähän näistä viisuihin menee. Livessä voidaan hänenkin kohdalla latistaa menoa, mutta tuskin niin pahasti, että voitto estyisi.
Vähän jännittää Keiran puolesta, hän on vasta nuori koulutyttö ja nyt pitäisi sitten jo kai vetää suunnilleen Eléni Fouréiran tai Chanelin tapaista esitystä.
Vierailija kirjoitti:
Benkku handlaa varmasti esiintymisen, mutta entä laulu. Keiran kohdalla taas enemmän mietityttää tuo esiintyminen, biisikin vähän liikettä tuntuisi vaativan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän jännittää Keiran puolesta, hän on vasta nuori koulutyttö ja nyt pitäisi sitten jo kai vetää suunnilleen Eléni Fouréiran tai Chanelin tapaista esitystä.
Miksi pitäisi? Ei todellakaan pidä.
Chanel ärsytti mua viime vuonna. Kaikki kehui,kun on niin upea tanssiesitys... Ja biisi ihan blääh.
Mun mielestä ei todellakaan tartte alkaa kiemurtelemaan vaan keskittyä laulamiseen.
Portion Boysien videon tekijöillä taisivat ideat olla lopussa. Siinähän ei käytännössä tapahdu tai tehdä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miks? Tanssija omasta takaa. Ei häiritse mua ainakaan yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Ei todellakaan pidä.
Chanel ärsytti mua viime vuonna. Kaikki kehui,kun on niin upea tanssiesitys... Ja biisi ihan blääh.Mun mielestä ei todellakaan tartte alkaa kiemurtelemaan vaan keskittyä laulamiseen.
Tarkoitin sanoa, että Keira on koko porukan nuorin ja kokemattomin esiintyjä, mutta hänelle on tekemällä tehty "ikää, kokemusta ja raukeita katseita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssija 😂 Uskon, että miehet kyllä tykkää tuostakin näystä.
PB: naapurin Ruotsi ollutkin aina vähän parempi argh! voisiko tällaisista vanhoista kliseistä jo päästää irti ja tulla tähän päivään? Noloimmat sanat ever!
Kisa on kisattu. Portion boys menee sinne laivakeikalle, joka oli verellä kirjoitettu terminaalin seinään. Robin jatkaa itsensä hakemista kansainväliselle uralle. Benjamin esiintyy Sanna Marinille ja bile-ilmarille jossain bailuissa. Kuumaa soi Suomen radioissa. Keira jatkaa uran luomista ja lyö itsensä kansainvälisesti vielä läpi, kuhan kokemusta saa. Xlexandra mikä lie laulaa herkkää lauluaan tanssii kauniisti.
Yle ryssii showt ja puvustukset
Kaeaerijae menee euroviisuihin ja voittaa!
Pelottaa vaan miten Käärijän livelaulu😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssijat osaa yleensä tanssia. Tämä ei osaa mitään. Ja siksi onkin hämmentävä. Olisi ottaneet jonkun, joka osaa vaikka laulaa.
Ei sovi tuo nainen Portion Boysiin. Bändi olisi parempi pelkillä miehillä. Eiköhän se ole lähinnä mieskatsojien silmäniloksi otettu.. Jos osaisi tanssia tai laulaisi enemmän kuin kaksi sanaa niin ok, mutta tuo heiluminen ei ole tanssia nähnytkään
Yks reagoija sanoi sen hyvin. Käärijä does not fit in to the box, not even in the warehouse. 🤩