UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Wiwibloggsin jätkien naamat oli niin neitimäisesti nutturalla, ettei oikein saanut selvää, mitä mieltä he olivat. Totta puhuen huomion varasti Williamin uusi (?) kampaus.
Mä olen tänä vuonna ollu debanin kanssa eri mieltä lähes joka asiasta.. mutta siitä olen samaa mieltä,että käärijän video on loistava.
Tykkään Williamista enemmän nykyään; sehän on ollut noissa raadeissakin antamassa pisteitä umk:ssa.
Se oli siinä. Portion Boys jatkoon. Äänestystulos on aivan selvä. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo PB:n nainen tekee tuossa? Mikse se oo solisti? Ja miksi nuo sanat on noin huonot?
Mun tietääkseni se ei osaa laulaa ollenkaan. :D
Se on vissiin yhden toisen jäsenen vaimo tai sukulainen, sama sukunimi ainakin?
Se pitää tunnelmaa yllä ja aerobiccaa menemään ympäri lavaa, aukoo suutaan mikrofoniin ja jossain biisissä sanoo tyyliin yhden sanan.
Se "tanssiminen" on ihan hirveän näköistä reuhtomista ympäri lavaa, välillä tekee Verka-liikkeitäkin kun oikein innostuu.
Joo se on kyllä outo konsepti. Omasta mielestäni bändi toimisi paremmin ilman tätä kiintiömuijaa, kun ei se kerran osallistu varsinaiseen musiikkiin.
Mutta kun se haluaa olla mukana ja eturivissä, vaikea poistettava.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jännittää ja pelottaa Käärijän live ja livelaululu. Jos ne natsaa, Suomi voittaa euroviisut!
Voittaa?
Todellakin toivon, että käärijän live toimii etc. Mutta voittaa?
Mä en osaa edes ajatella,että lähdetään "voittamaan"...
Euroviisujen voitto on todella vaikeaa,kun raadit etc on usein täysin ristiriidassa puhelin äänien kanssa.
Harvoin voittaa mun mielestä se "paras" kappale etc. Muutaman kerran näin on käynyt. Vain muutaman.
Vierailija kirjoitti:
Se oli siinä. Portion Boys jatkoon. Äänestystulos on aivan selvä. Kiitos!
Ja nyt ollaankin saatu bändi itse linjoille. Tervetuloa!
Mitä se Benjamin tekee tässä kilpailussa sillä seksistisellä ähinäbiisillään? Todella mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Käärijällä on liveissäkin se vihreä muskelipuku. Myös siinä poppi kohdassa sopisi joku blondi tukka päässä balettia tanssimaan sinne taustalle ja mielusti se tanssija on mies, joka ei ole hoikka, sillä se toisi sitä kaivattua komikkaakin.
Jollain ulkomaisella sometilillä oli laitettu vierekkäin kuvat Käärijästä ja Go_an laulajasta vihreissä asuissa, eikä samanlaisuutta katsottu hyvällä sillä kertaa.
Jaha, että nyt on jo vihreä värikin omittu sen Electric Callboy -referenssin jälkeen? Painokoneet seis, kenelläkään ei saa olla vihreää päällä euroviisulavalla IKINÄ!
Ja nyrkkeilykehä on selvää blind channel -kopiointia (Balboa)🤣
Oikeasti ainut plagiointi "syyte" mistä olin aidosti vähän huolissaan oli se Rammstein.. kuuntelin niitä kahta biisia peräkkäin ja karvat nousi pystyyn.
Siis todellakin, olen ollut Team käärijä heti laulun julkaisun jälkeen.
En ole alan ammattilainen,joten en osaa sanoa miten paljon saa olla samoja riffejä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IL julkaisi just jutun missä on vaadittu ehdokkailta videolle laulunäytteitä. Sieltä voi jotain osviittaa saada. Oon ite duunissa niin en pääse heti tsekkaamaan
https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/0a99c1a8-1a60-46cc-bc39-cbe139656…Ai vitsi, tätä katsoessa alkoi uudestaan masentaa, että Robinilla on niin heikko biisi. Kyllähän se on kiistattoman lahjakas. Toivottavasti löytää oman suuntansa.
Myös Keira erottui edukseen, Euphoria tosi hyvä tolleen ihan kylmiltään vedettynä.
Käärijästä ei ihan hirveästi saanut osviittaa, kyllä se suunnilleen nuotilleen hyräili.
No jep... siis tuo Robin. Todella lahjakas, ihan kiistaton. Voi voi...
Ei oo PB:llä mitään mahkuja. No mut kiva ku kävitte. Tuo nainen on ihan turha tuossa. Ihmetyttää lähinnä, että mitä se tuolla tekee.
Se ois siinä sit. Livejä päin. Älä yle nyt pilaa niitä.
Ja Käärijällä on todellakin mahdollisuuksia top 5 ryhmään Liverpoolissa, jos liveshow toimii.
Eurovision worldin ratingin mukaan paremmuusjärjestyksessä:
ARTIST -SONG/ RATING
Käärijä - Cha Cha Cha / 4.8
Benjamin - Hoida mut / 4.7
Keira - No Business On The Dancefloor / 4.7
Kuumaa - Ylivoimainen / 4.5
Lxandra - Something To Lose / 4.1
Portion Boys - Samaa taivasta katsotaan / 3.4
Robin Packalen - Girls Like You / 2.9
https://eurovisionworld.com/national/finland/uuden-musiikin-kilpailu-20…
Eli UMK:n top3 on aivan selkeä.
Eräs tuttavani sen hyvin sanoi. Suomi on viisujen suhteen uusi Ruotsi. Ylituotettua kaikki
Vierailija kirjoitti:
ARTIST -SONG/ RATING
Robin Packalen - Girls Like You / 2.9https://eurovisionworld.com/national/finland/uuden-musiikin-kilpailu-20…
Mutta Robin ei kyllä tuota jumbosijaa PB:n alapuolella ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
ARTIST -SONG/ RATING
Robin Packalen - Girls Like You / 2.9https://eurovisionworld.com/national/finland/uuden-musiikin-kilpailu-20…
Ollaan jo sijalla 12. täällä 😱 Jos Käärijä valitaan, nousee lisää.
Kuoleekohan Robinin kansainvälinen ura tähän. Tuntuu, kuin UMK (ja euroviisut) oli Robinille viimeinen oljenkorsi kansainvälisille markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Käärijällä on liveissäkin se vihreä muskelipuku. Myös siinä poppi kohdassa sopisi joku blondi tukka päässä balettia tanssimaan sinne taustalle ja mielusti se tanssija on mies, joka ei ole hoikka, sillä se toisi sitä kaivattua komikkaakin.
Jollain ulkomaisella sometilillä oli laitettu vierekkäin kuvat Käärijästä ja Go_an laulajasta vihreissä asuissa, eikä samanlaisuutta katsottu hyvällä sillä kertaa.
Jaha, että nyt on jo vihreä värikin omittu sen Electric Callboy -referenssin jälkeen? Painokoneet seis, kenelläkään ei saa olla vihreää päällä euroviisulavalla IKINÄ!
Oikeasti ainut plagiointi "syyte" mistä olin aidosti vähän huolissaan oli se Rammstein.. kuuntelin niitä kahta biisia peräkkäin ja karvat nousi pystyyn.
En ole alan ammattilainen,joten en osaa sanoa miten paljon saa olla samoja riffejä..
Pian kukaan ei uskalla tehdä enää minkään näköistä musiikkia tai videoita, koska saa koko ajan pelätä plagiointisyytöksiä.
Kertokee Bentsistä tykkäävät, että mikä biisissä iski. Jos se olisi jonkun tuntemattoman biisi olisitteko tykänneet vai tykkäättekö bvaan mielikuvasta Benjamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei huoleta se EC -juttu yhtään. Pottatukka ollut käärijällä ainakin 2 vuotta kun kuvia katsoin.
...mutta se Rammsteinin biisi.. se vähän huolettaa. Kuka poistaa epäilyt?? Sen jälkeen voin olla varma käärijän tuulettaja!!!!
Toki saat tykätä! Ei miljoona kärpästäkään ihan väärässä ole!