UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka oot pahoittanut mielesi shippauksesta miten ne munakoisojutut? Ja mikset mene vain euroviisuketjuun jos sinua häiritsee ?
Puhut yksikössä. Meitä on tässä ketjussa useampia jotka ihmettelee miksi puuhastelette noin.
Ainakaan minä en ole pahoittanut mieltäni, mutta suuuuresti ihmetellyt ja kärkkäästi kommentoinut sekä kysellyt, miksi helvetissä te teette noin älyttömiä asioita ja sivukaupalla tuhlaatte aikaanne tuollaiseen paskanjauhantaan? Eikö teillä muuta ajanvietettä ole :D
Vaikka UMK ketjussa ollaan, en ihan tälläistä odottanut.
Kuuluuko tää sulle varsinaisesti miten ihmiset tuhlaa aikaansa?
Ei kuulu.
Kun luen näitä, en ihmettele yhtään että mt-ongelmat on mitä on Suomessa, kun niin paljon tuhrataan aikaansa somessa pyörimiseen ja turhiin tulkintoihin yms. Elämä ei ole somessa, mutta mt-ongelmien syntysija se on. Ihme, etteivät ihmiset itse tiedosta tätä. Tai jos tiedostavat, miksi jatkavat samalla linjalla?
🙄
Mulle ainakin esim Bojanin ja Käärijän juttujen seuraaminen on puhdasta viihdettä ja tuottaa iloa, ja kuvion pohtiminen myös, eihän noin ihanien ihmisten katsomisesta voi tulla kuin hyvällä tuulelle. Valitettavasti ei lähipiirissä ole ketään jonka kanssa jutustella euroviisuista ja mm. Tästä, ja sääli että se tässäkin ketjussa herättää niin paljon negatiivisia tunteita. Itse en siedä niitä munakoisojuttuja, mutta kiltisti hypin ne yli enkä raivoa täällä. En oikein ymmärrä miksi ei voitaisi jutella eri näkökulmista hyvässä hengessä.
Vierailija kirjoitti:
Eurovisionin Instan Käärijäklipissä turkoosilta matolta ivaillaan ja ihmetellään:
"Why does he always wear the same?"
"That green suit can walk alone 😂"Ei tuo nyt enää ihan brändiå rakenna kun ihmiset miettii, mitkä ihosolukot noihin tekstiileihin on kertynyt
Carpetille ois ollu tosi vaikeaa laittaa muuta asua, koska tanssijat oli pinkissä ja vihreä bolero kiinteä osa kokonaisuutta.
Tuo olisi kuitenkin pitänyt ennakoida ja käyttää muissa partyissa, missä Käärijä yksinään, jotain aivan eri tyyliä. Jottei tuosta bolerosta olisi tullut yliannosta, kuten nyt.
Onko jengi tietoisia täällä Käärijän korvalaiteongelmista?
Vierailija kirjoitti:
Onko jengi tietoisia täällä Käärijän korvalaiteongelmista?
On niistä jankutettu. Nyt saa nähdä miten asioiden laita on harkoissa! Huomenna semit!🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurovisionin Instan Käärijäklipissä turkoosilta matolta ivaillaan ja ihmetellään:
"That green suit can walk alone 😂"Ei tuo nyt enää ihan brändiå rakenna kun ihmiset miettii, mitkä ihosolukot noihin tekstiileihin on kertynyt
Carpetille ois ollu tosi vaikeaa laittaa muuta asua, koska tanssijat oli pinkissä ja vihreä bolero kiinteä osa kokonaisuutta.
Tuo olisi kuitenkin pitänyt ennakoida ja käyttää muissa partyissa, missä Käärijä yksinään, jotain aivan eri tyyliä. Jottei tuosta bolerosta olisi tullut yliannosta, kuten nyt.
No ei minusta muu asu olisi ollut mitenkään huono valinta, jos se olisi noudatellut tuttua värimaailmaa. Olihan tanssijoillakin eri asut kuin esityksessä vaikkakin Pinkit. Joku uudenlainen vihreä asu olisi sopinut ja muistuttanut ihan tarpeeksi boleroteemasta. Omituista, jos artisti ja Yle ei ole näitä miettinyt, vaikka moni viisufani on heitellyt hyviä ehdotuksia ja ihmetellyt boleron liikakäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei minusta muu asu olisi ollut mitenkään huono valinta, jos se olisi noudatellut tuttua värimaailmaa. Olihan tanssijoillakin eri asut kuin esityksessä vaikkakin Pinkit. Joku uudenlainen vihreä asu olisi sopinut ja muistuttanut ihan tarpeeksi boleroteemasta. Omituista, jos artisti ja Yle ei ole näitä miettinyt, vaikka moni viisufani on heitellyt hyviä ehdotuksia ja ihmetellyt boleron liikakäyttöä.
Tällaisis asioissa pihistely ei oikeen sovi euroviisuvoittoa ajatellen.🙄 Asut on hemmetin tärkeitä koska musiikkiala on pinnallista
Mä siirryin jo kokonaan tuonne viisuketjun puolelle, koska tää ketju on mennyt likimain kokonaan riitelyksi hyvänmielen fanfictionista ja spekuloinnista ja joistain varpaista ja munakoisoista (!!!)
Kerätään itsemme nyt niin ehkä palaan myöhemmin taas vilkaisemaan jos riitely loppui
Vierailija kirjoitti:
Mä siirryin jo kokonaan tuonne viisuketjun puolelle, koska tää ketju on mennyt likimain kokonaan riitelyksi hyvänmielen fanfictionista ja spekuloinnista ja joistain varpaista ja munakoisoista (!!!)
Kerätään itsemme nyt niin ehkä palaan myöhemmin taas vilkaisemaan jos riitely loppui
Moi moi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka oot pahoittanut mielesi shippauksesta miten ne munakoisojutut? Ja mikset mene vain euroviisuketjuun jos sinua häiritsee ?
Puhut yksikössä. Meitä on tässä ketjussa useampia jotka ihmettelee miksi puuhastelette noin.
Ainakaan minä en ole pahoittanut mieltäni, mutta suuuuresti ihmetellyt ja kärkkäästi kommentoinut sekä kysellyt, miksi helvetissä te teette noin älyttömiä asioita ja sivukaupalla tuhlaatte aikaanne tuollaiseen paskanjauhantaan? Eikö teillä muuta ajanvietettä ole :D
Vaikka UMK ketjussa ollaan, en ihan tälläistä odottanut.
Sun ei kannata puhua jankkauksesta mitään.
Täällä on ihan hyvässä hengessä juteltu Bojanit ja muut ja se on aivan ok. Luulen että yksi tai kaksi samaa ihmistä on ehkä vähän homofobisia tai Käärijästä mustasukkaisia kun varsinkin Bojan/Kärtsä -homma ja siitä keskustelu tuntuu menevän ihon alle. Sitten aletaan suutuksissaan vihjailemaan vihapuheesta ja mielenterveysongelmista. En ymmärrä miksi pitää edes lukea näitä jos niin kiukuttaa.
Mä veikkaan että PB miehistä ei olisi tullut vastaavaa ketjua. Ui kun on söpöä kun se aapo tuolla tuon gustaphin kanssa halasi tuolla🤭 Kenenköhän kanssa muuten robin tai benjamin ois ystävystyny?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ihan hyvässä hengessä juteltu Bojanit ja muut ja se on aivan ok. Luulen että yksi tai kaksi samaa ihmistä on ehkä vähän homofobisia tai Käärijästä mustasukkaisia kun varsinkin Bojan/Kärtsä -homma ja siitä keskustelu tuntuu menevän ihon alle. Sitten aletaan suutuksissaan vihjailemaan vihapuheesta ja mielenterveysongelmista. En ymmärrä miksi pitää edes lukea näitä jos niin kiukuttaa.
Ei kiukuta, ihmetyttää.
Mut jos joku kokee lukemisen ja pohtimisen asiallisessa hengessä itselleen tarpeelliseksi kun ei muiden kanssa ole mahdollisuutta niin silloinhan se on fine.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että PB miehistä ei olisi tullut vastaavaa ketjua. Ui kun on söpöä kun se aapo tuolla tuon gustaphin kanssa halasi tuolla🤭 Kenenköhän kanssa muuten robin tai benjamin ois ystävystyny?
Robin ois ollu varmaan frendit sen Kyproksen duden tai Maltan kavereiden kanssa. Aistin samanlaisia viboja!
Vierailija kirjoitti:
Aapo ja Gustaph💜
Naurahdin muuten tälle Aapon vappuvideolle, kun osui Instan ehdotuksiin...
Tuli halu reivata itsekkekin 😂
https://www.instagram.com/reel/CrtYeD_AOZ8/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Harmi kun tuota ei itse artisti tai delegaatio ymmärrä. Eilen tuli jo olo ei tuota taas kun käärijä ilmestyi oviaukkoon.
On teillä ongelmat! Tuollahan on vaatehuollosta vastaava ihminen, joka varmasti pystyy desinfioimaan tarpeen vaatiessa vaikka kuolleet ihosolukot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Harmi kun tuota ei itse artisti tai delegaatio ymmärrä. Eilen tuli jo olo ei tuota taas kun käärijä ilmestyi oviaukkoon.
On teillä ongelmat! Tuollahan on vaatehuollosta vastaava ihminen, joka varmasti pystyy desinfioimaan tarpeen vaatiessa vaikka kuolleet ihosolukot.
Niin siis "meillä" ei ole ongelmaa. Ongelma on siinä, että tuo ihmettely yhdestå ja samasta vaatekerrasta alkaa näkyä muidenkin kuin suomalaisten kommenteissa
Härskin näköisiä nuo Kroatian papat turkoosilla matolla 😂😂
Euroviisut on ainakin homojen suosiossa.