UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ihan hyvässä hengessä juteltu Bojanit ja muut ja se on aivan ok. Luulen että yksi tai kaksi samaa ihmistä on ehkä vähän homofobisia tai Käärijästä mustasukkaisia kun varsinkin Bojan/Kärtsä -homma ja siitä keskustelu tuntuu menevän ihon alle. Sitten aletaan suutuksissaan vihjailemaan vihapuheesta ja mielenterveysongelmista. En ymmärrä miksi pitää edes lukea näitä jos niin kiukuttaa.
Ei kiukuta, ihmetyttää.
Mut jos joku kokee lukemisen ja pohtimisen asiallisessa hengessä itselleen tarpeelliseksi kun ei muiden kanssa ole mahdollisuutta niin silloinhan se on fine.
Eiköhän keskustelupalstat ole sitä varten että siellä keskustellaan asioista. Täällä on teillä muutamalla pakkomielle yrittää koko ajan dissata muita.
K sanoi Noa Kirelistä "Mä sulan siihen mut ei siitä sen enempää " tms. uusimmassa urheilucastissa. Että taitaa olla muitakin viisuihastuksia ku vaan Bojan 😀
Aapo on taas vaihteeksi vähän paremmassa fitissä😍
https://www.instagram.com/p/Cr8EkMYtW6q/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Vierailija kirjoitti:
K sanoi Noa Kirelistä "Mä sulan siihen mut ei siitä sen enempää " tms. uusimmassa urheilucastissa. Että taitaa olla muitakin viisuihastuksia ku vaan Bojan 😀
Kuka ei. Hänhän on todella kaunis. Itsekin naisena häkeltyisin jos tuo olisi tullut vastaan kaikessa tällingissä joko kisa-asussa tai turkoosin maton asussa😉. Yksi kuumimmista naisista näissä kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä repesin sille ou mai gaad kohdalle kun Käärijä törmäsi Noaan jossain ja hän rupesi siinä jalkoja heiluttelemaan Käärijän edessä. "Do you wanna see me dance" Noa kysyi🙈 Käärijä oli aivan pähkinöinä
Vierailija kirjoitti:
Aapo on taas vaihteeksi vähän paremmassa fitissä😍
https://www.instagram.com/p/Cr8EkMYtW6q/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Niillä oli lauantaina jälleen vauhti päällä (niinkuin aina) ja sen jälkeen muutaman päivän loma. Kovassa iskussa olivat kaikki, niiin mukavaa taas kerran. Ja meikäläisellä ääni käheänä.
Urheilucast https://open.spotify.com/episode/3SlPD5oDxwR8SncfZbBdYf
Tässä se linkki podcastiin.
Paljonko se Käärijän penkkipunnerrustulos oli? Kuulemma kovaa! (En ehdi kuunnella nyt)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei. Hänhän on todella kaunis. Itsekin naisena häkeltyisin jos tuo olisi tullut vastaan kaikessa tällingissä joko kisa-asussa tai turkoosin maton asussa😉. Yksi kuumimmista naisista näissä kisoissa.
Mae Muller sanoi että hänellä on girl crush Noaan twitterissä. Noa sanoi että eikun pöytää varaamaan Liverpoolista ja deitit sovittu. Joker Out kirjoitti että Bojan left the chat tai jotain. Taitaa sekä Bojanilla että Käärijällä olla yhteinen crush Noaan.
Itseäni ei haittaa yhtään teidän muiden Käärijä - Bojan teoriat, mikä vaan aihe ketäkin täällä kiinnostaa on mun mielestä täysin fine. Mutta luulen että kaksikolle tulee nyt otettua sitä etäisyyttä toisiinsa ihan vaan siksi että viime viikko oli rennompi, heillä oli enemmän aikaa hengata keskenään ja eilen alkoi kunnolla viisu työt. Eli itse en näe tässä mitään sen dramaattisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mae Muller sanoi että hänellä on girl crush Noaan twitterissä. Noa sanoi että eikun pöytää varaamaan Liverpoolista ja deitit sovittu. Joker Out kirjoitti että Bojan left the chat tai jotain. Taitaa sekä Bojanilla että Käärijällä olla yhteinen crush Noaan.
Joo paitsi Bojanilla on myös sellainen fanicrush Käärijään mikä saa sen katsomaan Käärijää koiranpentukatseella intensiivisesti hänen huuliaan tuijottaen, heterolla tavalla tietenkin!🤭
Aapo on muuten päässyt pussailemaan Käärijää mutta Bojanista ja Käärijästä ei ole tällaista kuvamateriaalia.😉
Tää klippi naurattaa mua muutenkin:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei haittaa yhtään teidän muiden Käärijä - Bojan teoriat, mikä vaan aihe ketäkin täällä kiinnostaa on mun mielestä täysin fine. Mutta luulen että kaksikolle tulee nyt otettua sitä etäisyyttä toisiinsa ihan vaan siksi että viime viikko oli rennompi, heillä oli enemmän aikaa hengata keskenään ja eilen alkoi kunnolla viisu työt. Eli itse en näe tässä mitään sen dramaattisempaa.
Joo ja tyttikset tulee kehiin. Nyt joutuu tekemään Brokeback Mountainit ja tukahduttamaan tunteensa 🥺😂 Ehkä sitten joskus sitten Suomessa.. Joskus vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo paitsi Bojanilla on myös sellainen fanicrush Käärijään mikä saa sen katsomaan Käärijää koiranpentukatseella intensiivisesti hänen huuliaan tuijottaen, heterolla tavalla tietenkin!🤭
Mä en oo kyllå havainnu mitåän huulia vilkaisemista kuin siinä kohtaan, kun Käärijä alkoi yllättåen kailottaa jotain biisiä kesken puheen keskellä katua. Ja silloinkin about 0,1 sek. Aika vähästä sähköistyt.
Vierailija kirjoitti:
Härskin näköisiä nuo Kroatian papat turkoosilla matolla 😂😂
Ainahan ne. Tulee aina mieleen että jostain vilahtaa jotain. 🤪
No mikä se penkistätyöntötulos on? Ei mikään vanukäsi kuulemma......🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä repesin sille ou mai gaad kohdalle kun Käärijä törmäsi Noaan jossain ja hän rupesi siinä jalkoja heiluttelemaan Käärijän edessä. "Do you wanna see me dance" Noa kysyi🙈 Käärijä oli aivan pähkinöinä
Ton näki kilometrin päähän että Käärijä pitää Noaa viehättävänä!
Mua huvittaa, että Jere Vantaalta on Israelin superstaraa edellä oddseissa.
Voisitteko linkittää etsiä ja tänne vaikka hyödyllisiä linkkejä sillä energialla minkä käytätte noihin lirputusfantasioihin by proxy?
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko linkittää etsiä ja tänne vaikka hyödyllisiä linkkejä sillä energialla minkä käytätte noihin lirputusfantasioihin by proxy?
Tässä hyvä linkki 😂
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/13b0nf0/new_relationship_g…
En ollutkaan nähnyt tuota, kiitos hyväntuulisesta linkistä. Elää niikuin laulaa...."ei oo vakavaa" :D
Helposti lähtis tohon itsekin mukaan :D