UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Olkootkin hetero, Käärijällä on selkeä miesmaku, kun kehui Robinia seksikkääksi ja Bojan muistuttaa paljon Robinia.
On muuten jännä, kun Erikan vuonna häntä syytettiin queerbaitingista, kun kertoi julkisesti olevansa bi, mutta Käärijän, miehen, kohdalla queerbaiting ei ole mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on kyllä hyvin pukeutuva ja hyvännäköinen kundi🔥 Toivottavasti sille ei käy liian raskaaksi Kärtsän adhd touhuja katellessa😅 Mahtava parivaljakko.
Mietin myös, kuinka kauan Bojan jaksaa ja paljonko Käärijä vetää energiajuomaa🙂
Vierailija kirjoitti:
Olkootkin hetero, Käärijällä on selkeä miesmaku, kun kehui Robinia seksikkääksi ja Bojan muistuttaa paljon Robinia.
On muuten jännä, kun Erikan vuonna häntä syytettiin queerbaitingista, kun kertoi julkisesti olevansa bi, mutta Käärijän, miehen, kohdalla queerbaiting ei ole mikään ongelma.
Ja Måneskinin Damianoa kehunut myös seksikkääksi. Hänellä on silmää ja hyvä maku heteromieheksi😉
Käärijä näyttää lepäävän myös tuolla Liverpoolissa. Jollain nuoremmilla voi olla enemmän hinku esim juhlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Måneskinin Damianoa kehunut myös seksikkääksi. Hänellä on silmää ja hyvä maku heteromieheksi😉
Eiköhän suurin piirtein kaikki ihmiset huomaa Robinin, Bojanin ja Damianon olevan katseenkestäviä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sietää sitä Käärijän tanssijoiden uutta lookkia. Överi tekorusketusta, asuja ja muovitukkia.
Se ei kaikille varmasti aukene mistä kyse on ja voi näyttää vain loukkaavalta ottaa tollanen överitekorusketus. Yleensäkin kaikenlaiseen ihonvärin överimuuttamiseen kannattaisi suhtautuu harkiten nykypäivänä osana jotain esitystä.
Käärijän UMK showssa ei ollut yliyrittämistä, tuossa on ja tuo stailaus ei toimi
Täällä on kyllä useampia, jotka haluaisi UMK:ssa nähdyt asut takaisin.
Itse olen tosin sitä mieltä, että ne peruukit voisi jäädä, mutta asut ehdottomasti vaihtoon ja ne aiemmin nähdyt upeat asut tilalle.
Ne aiemmin nähdyt lattariasut vetoaa taatusti enemmän raateihinkin tuoden tanssiin todellista ammattilaisuuden tuntua nyt pelkältä vitsiltä näyttävien asujen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sietää sitä Käärijän tanssijoiden uutta lookkia. Överi tekorusketusta, asuja ja muovitukkia.
Se ei kaikille varmasti aukene mistä kyse on ja voi näyttää vain loukkaavalta ottaa tollanen överitekorusketus. Yleensäkin kaikenlaiseen ihonvärin överimuuttamiseen kannattaisi suhtautuu harkiten nykypäivänä osana jotain esitystä.
Käärijän UMK showssa ei ollut yliyrittämistä, tuossa on ja tuo stailaus ei toimi
Täällä on kyllä useampia, jotka haluaisi UMK:ssa nähdyt asut takaisin.
Itse olen tosin sitä mieltä, että ne peruukit voisi jäädä, mutta asut ehdottomasti vaihtoon ja ne aiemmin nähdyt upeat asut tilalle.
Ne aiemmin nähdyt lattariasut vetoaa taatusti enemmän raateihinkin tuoden tanssiin todellista ammattilaisuuden tuntua nyt pelkältä vitsiltä näyttävien asujen sijaan.
PS: tarkoitus oli vastata edelliseen kommenttiin ikävään sävyyn kommentoineelle, mikä ei näemmä toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Bojan maksoi Käärijän ruoat. Herrasmiesmäistä!
En yhtään hämmästys, jos Käärijän luottokortit ei toimis..
Vierailija kirjoitti:
Naisista se on räpännyt alusta asti eikä tule mitään homoviboja paitsi mitä nyt tässä kohtaa tahallaan yrittää miellyttää viisumiehiä. Ei syytä epäillä ettei olisi hetero.
Mitä mä taas luin. Kannattaisi vähän päivittää tälle vuosikymmenelle. Nykyään ei EPÄILLÄ mitään, saa olla mitä vaan ilman että tarvii mitään homo-/heteroviboja selitellä kenellekään. Voit myös ihastua omaan sukupuoleesi ilman että tarvitsee heti julistautua biiksi. Antakaa ihmisten olla.
MInusta toisen ihmisen seksuaalisen identiteetin ja suuntautumisen utelu, arvuuttelu, päättely (esim pukeumisen tms perusteella) ja etenkin epäily on keskenkasvuisten hommaa ja sitä paitsi loukkaavaa puhetta kohdehenkilölle. Toivottavasti nykyiset teinit ovat jo jotenkin sisäistäneet että jokaisella henkilöllä on oma henk koht reviirinsä ja yksityiselämänsä. Nämä jotka täällä asiaa sivulta sivun perään puntaroivat ja pallottelevat eivät ole teinejä vaan kypsymättömiä ja ajattelemattomia aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista se on räpännyt alusta asti eikä tule mitään homoviboja paitsi mitä nyt tässä kohtaa tahallaan yrittää miellyttää viisumiehiä. Ei syytä epäillä ettei olisi hetero.
Mitä mä taas luin. Kannattaisi vähän päivittää tälle vuosikymmenelle. Nykyään ei EPÄILLÄ mitään, saa olla mitä vaan ilman että tarvii mitään homo-/heteroviboja selitellä kenellekään. Voit myös ihastua omaan sukupuoleesi ilman että tarvitsee heti julistautua biiksi. Antakaa ihmisten olla.
Haloo nyt, taas turhaa nillitystä ja sanoihin takertumista. Ei tuo ollut mitenkään PAHASTI sanottu.
Eikä ole mitään loukkaavaa puhua mahd. homouden/bi-seksuaalisuuden kanssa flirttailusta kun se on ihan ilmiselvää. Kärtsä itse mm. sanoi Bojanille että mitä syödään? Haluaisitko syödä minut? Hehe, ehkä myöhemmin. Mitä muuta tuo on kuin tahallista flirttailua joka on tarkoitettu täkyksi ja puhuttavaksi. Nuo ei tee mitään vahingossa.
No ajattelin vaan että jos musiikkikilpailussa puhuttaisiin vähän musiikistakin, edes sivulauseessa
Kyllä Käärijä on selkeästi melaa maistanut 🔥😋
Kun K puhuu, koskaan ei ole suodatin päällä. Jää kuulijan vastuulle mitä siitä ajattella. Eikä kande ajatella mitään, koska K ei ajattele ennen kuin puhuu. Se on vaan diipadaapaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Käärijä on selkeästi melaa maistanut 🔥😋
Luulen et vaan mehujäätä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan maksoi Käärijän ruoat. Herrasmiesmäistä!
En yhtään hämmästys, jos Käärijän luottokortit ei toimis..
Toivottavasti Yle ja Levy-yhtiö maksavat Käärijälle matkaennakkoa. Ja miksei Vantaan kaupunkikin.
Tässä ketjussa lukee TAAS samalla sivulla, että Käärijällä ei ole mitään suodattimia ja toisaalta että laskelmoi. :D
Vierailija kirjoitti:
Kun K puhuu, koskaan ei ole suodatin päällä. Jää kuulijan vastuulle mitä siitä ajattella. Eikä kande ajatella mitään, koska K ei ajattele ennen kuin puhuu. Se on vaan diipadaapaa.
= ADHD.
Bojan on kyllä hyvin pukeutuva ja hyvännäköinen kundi🔥 Toivottavasti sille ei käy liian raskaaksi Kärtsän adhd touhuja katellessa😅 Mahtava parivaljakko.