UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Bojan gay...se vaan esittää straittia, että 'saa' olla Käärijän lähellä...?!
Mun mielestä on.. ärsyttää vähän tuo Käärijän tyyli tehdä noita seks. vihjauksia Bojanille kun itse on kuitenkin hetero. Ja tuo heidän ystävyys tuntuu olevan luotu ihan hyvännäköisiä someklippejä varten.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Bojan gay...se vaan esittää straittia, että 'saa' olla Käärijän lähellä...?!
Siellä on varmasti oltu straittihengessä opettelemassa mehujään syöntiä, ei yksi kerta vielä gayksi tee! Tai kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on varmasti oltu straittihengessä opettelemassa mehujään syöntiä, ei yksi kerta vielä gayksi tee! Tai kaksi.
Ja euroviisut on nyt poikkeusaikaa joka tapauksessa. Ehkä mehujää maistuu paremmalta ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä osaa kyllä jo. Onkin hyvä opettaja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden kommenttien jälkeen huvittaa katsoa sitä Käärijän jättimäistä varjoa. Ihme, ettei kukaan ole niitä liikkeitä vielä maininnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden kommenttien jälkeen huvittaa katsoa sitä Käärijän jättimäistä varjoa. Ihme, ettei kukaan ole niitä liikkeitä vielä maininnut.
Puhutaanko tässä siitä tankotanssista? Jos ei niitä kerro ihmeessä lisää näistä mainitsemistasi liikkeistä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli hassu ajatus mieleen kun katsoi noita Kärtsän ja Bojanin pätkiä ja kuinka heillä synkkaa, ja sitten muistaa Luken joka "rakastaa" myös Käärijää (siis todellakin lainausmerkeissä 😀). Kärtsä ja Luke eivät koskaan hengaa eikä K sitten kuitenkaan ikinä sanonut Serbian kappaletta yhdeksi suosikiksi. 😪Ehkä he on vaan niin erilaisia.
No ehkä siksi koska Luke on on gay ja ihan seksuaalisesti kiinnostunut Käärijästä. Et kai itsekään haluaisi hengailla sellaisen ihmisen kanssa joka on rakastunut sinuun ja salaa himoitsee minua? Varsinkin jos itse olet varattu.
Kylläpä on pitkälle vedetty johtopäätös 😄
Mä en voi sietää sitä Käärijän tanssijoiden uutta lookkia. Överi tekorusketusta, asuja ja muovitukkia.
Se ei kaikille varmasti aukene mistä kyse on ja voi näyttää vain loukkaavalta ottaa tollanen överitekorusketus. Yleensäkin kaikenlaiseen ihonvärin överimuuttamiseen kannattaisi suhtautuu harkiten nykypäivänä osana jotain esitystä.
Käärijän UMK showssa ei ollut yliyrittämistä, tuossa on ja tuo stailaus ei toimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli hassu ajatus mieleen kun katsoi noita Kärtsän ja Bojanin pätkiä ja kuinka heillä synkkaa, ja sitten muistaa Luken joka "rakastaa" myös Käärijää (siis todellakin lainausmerkeissä 😀). Kärtsä ja Luke eivät koskaan hengaa eikä K sitten kuitenkaan ikinä sanonut Serbian kappaletta yhdeksi suosikiksi. 😪Ehkä he on vaan niin erilaisia.
Kyllä hän viime viikolla puhui Serbian edustajasta/kappaleesta. Ylen chatissa muistaakseni (?)
Miten mulla meni tuo ohi kun katsoin chätin?
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sietää sitä Käärijän tanssijoiden uutta lookkia. Överi tekorusketusta, asuja ja muovitukkia.
Se ei kaikille varmasti aukene mistä kyse on ja voi näyttää vain loukkaavalta ottaa tollanen överitekorusketus. Yleensäkin kaikenlaiseen ihonvärin överimuuttamiseen kannattaisi suhtautuu harkiten nykypäivänä osana jotain esitystä.
Käärijän UMK showssa ei ollut yliyrittämistä, tuossa on ja tuo stailaus ei toimi
Joo älä enää jaksa, mielipiteesi on tullut selväksi kahdessakin ketjussa. Minusta ainoa yliyrittäjä tässä olet sinä 😄 Esitys on nyt bängeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on.. ärsyttää vähän tuo Käärijän tyyli tehdä noita seks. vihjauksia Bojanille kun itse on kuitenkin hetero. Ja tuo heidän ystävyys tuntuu olevan luotu ihan hyvännäköisiä someklippejä varten.
Totaa missä on ollu että Käärijä on sanonut olevansa hetero? Multa on menny tää ohi nyt kyllä. Ja muutenkin, melkein kaikki tuntemani ihmiset on vähän bi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän viime viikolla puhui Serbian edustajasta/kappaleesta. Ylen chatissa muistaakseni (?)
Miten mulla meni tuo ohi kun katsoin chätin?
Silmiinpistävän vähän on Serbiaa maininnut vaikka Luke on moneen kertaan kehunut Kärtsän esitystä.
Jeren veli jatkaa Instastoorissaan kysymyksiin vastailua. (Molemmilla on muuten kiva tapa höpötellä rennossa makuuasennossa)
"Saako siellä levättyä ja nukuttua". -Kyllä saa. Se on sitten nukkujasta kiinni, nukkuuko.
"Miltä tuntuu olla broidin messissä? Jännitätkö Jeren puolesta"
"En jännitä, Jere omistaa lavan ja on uskomattoman cooli..välillä täytyy nipustää itseään, että ollaanko todellakin täällä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totaa missä on ollu että Käärijä on sanonut olevansa hetero? Multa on menny tää ohi nyt kyllä. Ja muutenkin, melkein kaikki tuntemani ihmiset on vähän bi.
Jääkiekkomiehet ON heteroita. Ei kahta sanaa
Se olisi aika hot jos Käärijä olisikin bi😉 Kaikissa varmaan on muutama prosentti tuota puolta. Tosin eniten kyllä tutka sanoo, että Käärijä on hetero.
Ihanaa kun ei tartte enää jännittää Jeren jaksamisen takia. Kyllä nyt on vahvat vibat, että klaaraa tän kotiin. Ja onneks tuo jalat maassa oleva sukulaispainos on tuolla mukana
Vierailija kirjoitti:
Jeren veli jatkaa Instastoorissaan kysymyksiin vastailua. (Molemmilla on muuten kiva tapa höpötellä rennossa makuuasennossa)
"Saako siellä levättyä ja nukuttua". -Kyllä saa. Se on sitten nukkujasta kiinni, nukkuuko.
"Miltä tuntuu olla broidin messissä? Jännitätkö Jeren puolesta"
"En jännitä, Jere omistaa lavan ja on uskomattoman cooli..välillä täytyy nipustää itseään, että ollaanko todellakin täällä"
Mukavan rauhallisen oloinen tuo velipoika. Pientä vaihtelua sen touhottajan juttujen välissä.
Naisista se on räpännyt alusta asti eikä tule mitään homoviboja paitsi mitä nyt tässä kohtaa tahallaan yrittää miellyttää viisumiehiä. Ei syytä epäillä ettei olisi hetero.
Bojan maksoi Käärijän ruoat. Herrasmiesmäistä!
Ei. Mutta jokainen on vähän bi 😉