Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
31261/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Bojan gay...se vaan esittää straittia, että 'saa' olla Käärijän lähellä...?!

Ei. Mutta jokainen on vähän bi 😉

Vierailija
31262/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Bojan gay...se vaan esittää straittia, että 'saa' olla Käärijän lähellä...?!

Mun mielestä on.. ärsyttää vähän tuo Käärijän tyyli tehdä noita seks. vihjauksia Bojanille kun itse on kuitenkin hetero. Ja tuo heidän ystävyys tuntuu olevan luotu ihan hyvännäköisiä someklippejä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31263/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on varmasti oltu straittihengessä opettelemassa mehujään syöntiä, ei yksi kerta vielä gayksi tee! Tai kaksi.

Vierailija
31264/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on varmasti oltu straittihengessä opettelemassa mehujään syöntiä, ei yksi kerta vielä gayksi tee! Tai kaksi.

Ja euroviisut on nyt poikkeusaikaa joka tapauksessa. Ehkä mehujää maistuu paremmalta ulkomailla?

Vierailija
31265/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä osaa kyllä jo. Onkin hyvä opettaja..

Vierailija
31266/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden kommenttien jälkeen huvittaa katsoa sitä Käärijän jättimäistä varjoa. Ihme, ettei kukaan ole niitä liikkeitä vielä maininnut.

Vierailija
31267/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden kommenttien jälkeen huvittaa katsoa sitä Käärijän jättimäistä varjoa. Ihme, ettei kukaan ole niitä liikkeitä vielä maininnut.

Puhutaanko tässä siitä tankotanssista? Jos ei niitä kerro ihmeessä lisää näistä mainitsemistasi liikkeistä 😉

Vierailija
31268/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli hassu ajatus mieleen kun katsoi noita Kärtsän ja Bojanin pätkiä ja kuinka heillä synkkaa, ja sitten muistaa Luken joka "rakastaa" myös Käärijää (siis todellakin lainausmerkeissä 😀). Kärtsä ja Luke eivät koskaan hengaa eikä K sitten kuitenkaan ikinä sanonut Serbian kappaletta yhdeksi suosikiksi. 😪Ehkä he on vaan niin erilaisia.

No ehkä siksi koska Luke on on gay ja ihan seksuaalisesti kiinnostunut Käärijästä. Et kai itsekään haluaisi hengailla sellaisen ihmisen kanssa joka on rakastunut sinuun ja salaa himoitsee minua? Varsinkin jos itse olet varattu.

Kylläpä on pitkälle vedetty johtopäätös 😄

Vierailija
31269/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää sitä Käärijän tanssijoiden uutta lookkia. Överi tekorusketusta, asuja ja muovitukkia.

Se ei kaikille varmasti aukene mistä kyse on ja voi näyttää vain loukkaavalta ottaa tollanen överitekorusketus. Yleensäkin kaikenlaiseen ihonvärin överimuuttamiseen kannattaisi suhtautuu harkiten nykypäivänä osana jotain esitystä.

Käärijän UMK showssa ei ollut yliyrittämistä, tuossa on ja tuo stailaus ei toimi

Vierailija
31270/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli hassu ajatus mieleen kun katsoi noita Kärtsän ja Bojanin pätkiä ja kuinka heillä synkkaa, ja sitten muistaa Luken joka "rakastaa" myös Käärijää (siis todellakin lainausmerkeissä 😀). Kärtsä ja Luke eivät koskaan hengaa eikä K sitten kuitenkaan ikinä sanonut Serbian kappaletta yhdeksi suosikiksi. 😪Ehkä he on vaan niin erilaisia.

Kyllä hän viime viikolla puhui Serbian edustajasta/kappaleesta. Ylen chatissa muistaakseni (?)

Miten mulla meni tuo ohi kun katsoin chätin?

Vierailija
31271/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sietää sitä Käärijän tanssijoiden uutta lookkia. Överi tekorusketusta, asuja ja muovitukkia.

Se ei kaikille varmasti aukene mistä kyse on ja voi näyttää vain loukkaavalta ottaa tollanen överitekorusketus. Yleensäkin kaikenlaiseen ihonvärin överimuuttamiseen kannattaisi suhtautuu harkiten nykypäivänä osana jotain esitystä.

Käärijän UMK showssa ei ollut yliyrittämistä, tuossa on ja tuo stailaus ei toimi

Joo älä enää jaksa, mielipiteesi on tullut selväksi kahdessakin ketjussa. Minusta ainoa yliyrittäjä tässä olet sinä 😄 Esitys on nyt bängeri

Vierailija
31272/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on.. ärsyttää vähän tuo Käärijän tyyli tehdä noita seks. vihjauksia Bojanille kun itse on kuitenkin hetero. Ja tuo heidän ystävyys tuntuu olevan luotu ihan hyvännäköisiä someklippejä varten.

Totaa missä on ollu että Käärijä on sanonut olevansa hetero? Multa on menny tää ohi nyt kyllä. Ja muutenkin, melkein kaikki tuntemani ihmiset on vähän bi.

Vierailija
31273/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän viime viikolla puhui Serbian edustajasta/kappaleesta. Ylen chatissa muistaakseni (?)

Miten mulla meni tuo ohi kun katsoin chätin?

Silmiinpistävän vähän on Serbiaa maininnut vaikka Luke on moneen kertaan kehunut Kärtsän esitystä.

Vierailija
31274/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeren veli jatkaa Instastoorissaan kysymyksiin vastailua. (Molemmilla on muuten kiva tapa höpötellä rennossa makuuasennossa)

"Saako siellä levättyä ja nukuttua". -Kyllä saa. Se on sitten nukkujasta kiinni, nukkuuko.

"Miltä tuntuu olla broidin messissä? Jännitätkö Jeren puolesta"

"En jännitä, Jere omistaa lavan ja on uskomattoman cooli..välillä täytyy nipustää itseään, että ollaanko todellakin täällä"

Vierailija
31275/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totaa missä on ollu että Käärijä on sanonut olevansa hetero? Multa on menny tää ohi nyt kyllä. Ja muutenkin, melkein kaikki tuntemani ihmiset on vähän bi.

Jääkiekkomiehet ON heteroita. Ei kahta sanaa

Vierailija
31276/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi aika hot jos Käärijä olisikin bi😉 Kaikissa varmaan on muutama prosentti tuota puolta. Tosin eniten kyllä tutka sanoo, että Käärijä on hetero.

Vierailija
31277/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ei tartte enää jännittää Jeren jaksamisen takia. Kyllä nyt on vahvat vibat, että klaaraa tän kotiin. Ja onneks tuo jalat maassa oleva sukulaispainos on tuolla mukana

Vierailija
31278/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeren veli jatkaa Instastoorissaan kysymyksiin vastailua. (Molemmilla on muuten kiva tapa höpötellä rennossa makuuasennossa)

"Saako siellä levättyä ja nukuttua". -Kyllä saa. Se on sitten nukkujasta kiinni, nukkuuko.

"Miltä tuntuu olla broidin messissä? Jännitätkö Jeren puolesta"

"En jännitä, Jere omistaa lavan ja on uskomattoman cooli..välillä täytyy nipustää itseään, että ollaanko todellakin täällä"

Mukavan rauhallisen oloinen tuo velipoika. Pientä vaihtelua sen touhottajan juttujen välissä.

Vierailija
31279/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista se on räpännyt alusta asti eikä tule mitään homoviboja paitsi mitä nyt tässä kohtaa tahallaan yrittää miellyttää viisumiehiä. Ei syytä epäillä ettei olisi hetero.

Vierailija
31280/34469 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan maksoi Käärijän ruoat. Herrasmiesmäistä!

Ketju on lukittu.