Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
31001/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se nähdään, suomalaiset ei kestä muutosta, vaikka se muutos olisi parempi. Ensi vuonna äänestätte sitten Katri Helenan euroviisuihin, niin on tarpeeksi konservatiivista.

Tuotahan on lähinnä kehuttu.

No se olikin tarkoitettu noille muutamalle kommentoijalle, jotka jaksavat olla negoja Käärijän esitystä kohtaan. Minusta se esitys vaikuttaa todella hienolta ja meitä edustaa artisti, josta saa olla ylpeä kaikin tavoin. Muuten se yksi Wiwibloggsin mies näytti haluavan mukaan possujunaan.😂 Joten kyllä siitä yleisö näyttää tykkäävän, moni kehuu sitä.

Vierailija
31002/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oddseissa 20:n nousu!

20????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31003/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis itse olen ainakin ihan liekeissä siitä mitä nyt on nähty! UMK live oli aluksi pieni pettymys, mutta minusta näyttää nyt siltä että oikeasti parannetaan sitä nähtyä konseptia nyt vain toimivammaksi ja paremmaksi kokonaisuudeksi. Eurolavoja käytetään tosi hienosti (väli kurkkaus jes) ja Käärijä näyttää saavan nyt sitä tarvitsemaansa tilaa itselleen enemmän, koska karismallaan kyllä pystyy sen kantamaan. 

Tällä hetkellä olen todella tyytyväinen.

Samaa mieltä, oli positiivinen yllätys kuinka esitystä oli paranneltu ja tehty enemmän "ison maailman" tyyliin. Ei enää ollenkaan niin kotikutoinen, koska se suuri laatikko on näyttävä vaikkakin samalla käärijämäisen rosoinen. Valot myös hienot. Käärijä näyttää mahtavammalta patsastellessaan siellä korkealla laatikon päällä, ja hyvillä kuvakulmilla tätä saadaan vielä korostettua. Plus se varjokuva, joka näkyy koko viisuhalliin ja liikkuu Käärijän liikkeiden mukana!

Täysin samalla linjalla. Nyt mennään isolla, niin kuin noissa pirskeissä ja Cha chaalla kuuluukin mennä.  Ja tosiaan ihan jo pelkästään tuo lava ja puitteet vaatii sen. Eikä siltikään vaikuta siltä, että huonolla tavalla överiksi oltaisiin laitettu. Lopun melodisesta osuudesta possujunaa lukuun ottamatta toki on vain vähän piikkausmateriaalia.

Vierailija
31004/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän naisääni taustalauluissa tulee kuulostamaan?

Vierailija
31005/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän sanoituksia Kärdeltä, sopii ku nenä päähän tähän tilanteeseen 🔥

Kokkasin mun ekan stygen se ei menny hukkaa

(ei menny ei)

ku kokkasin mun ekan stygen puhkesin kukkaa

(mitä siihen sanot?)

Nyt jokasella vastaantulijalla pottatukka,

vaik en koskaa popannukkaa, mut mutsi ei hätää mä aion scooraa kultaa

(kultapoika woah)

Jengi luuli väärin että käärijä tääl puffaa

(mitä hittoo kelaat)

Se on mulle ok mut käärijä vaa bluffaa

(joo)

Ei tarvi buuaa, tai ottaa kuumaa jos et hiffaa tätä huumaa. Vaikka geimis on ruuhkaa, mul on omat hommat hanskas ei tarvi tulla lunttaa

🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Vierailija
31006/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte nuo videopätkät harjoituksista?

Vierailija
31007/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Käärijällä seuraa hotellisångyssä 🤭 2 viikkoa on pitkä aika.......

Vierailija
31008/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienempi mies, sitä isompi...varjo!

Vierailija
31009/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän uusimmassa IG-kuvassa aikas kiva nahka-asu!

Kyllä tuolla kelpaa edustaa. Onkohan tuo se mikä oli ensin suunniteltu umk-esitykseen mutta sitten tilalle tulikin bolero.

Laittaisin tuohonkin asuun jotain neonvihreää, kun se on nyt se Käärijän tunnusväri. Vaikka vihreän topin takin alle tai huivin tai jotain.

Vierailija
31010/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti tuossa Wiwibloggsin 1st rehearsal arviointivideossa oli se, että nyt esitykseen on saatu visuaalisestikin käännekohta siihen kohtaan, kun musiikki vaihtuu metallisesta poppiin.

Vierailija
31011/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, koko Wiwibloggsin poppoo.

Vierailija
31012/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan karmeen pitkä, miehistä tulee äkäisiä mörriköitä jos ne ei saa tarpeeksi usein 😘

Vierailija
31013/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa UMK-lavallakin oli joku nainen laulamassa taustoja. Eli hyvin sopii, kun ei vcälttämättä edes huomaa/kuule, että naisääni on auttamassa laulussa. 

Vierailija
31014/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paska tuo käärijä dhow

Vierailija
31015/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, koko Wiwibloggsin poppoo.

Oli tainnu käydä jo vierailulla kun oli niin kuplivan kihertäväisiä 🤭

Vierailija
31016/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se erotu sieltä naisäänenä, kun laulaa matalalla äänellä. Tarkasti saa ylipäätään kuunnella, että taustalaulua huomaa jos se menee nappiin, enemmänkin sen tarkoitus on tuoda lisävoimaa Käärijän suoritukseen.

Vierailija
31017/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pääsen vasta kirjottelemaan tänne, mut oon vähän seurannut näitä harkkoja ja mulla oli pientä jännitystä, onnistuuko Yle vielä tässäkin möhlimään. Mutta nyt on sanottava et näyttää super hienolta, hyvällä tavalla näyttävältä ja käärijämäiseltä. On samaa kuin UMK-esityksessä, mutta saatu vielä hyvällä tavalla nostettua sitä. Ainoa, minkä vaihtaisin, olisi ehkä naistanssijoiden hiukset, ne ponnarit oli kivat mun mielestä, mutta tuo nyt ei ole niin iso juttu. Mahtavaa, että Käärijän karismaa korostetaan entisestään ja tuo varjokuva on hieno.

Vierailija
31018/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äää en meinaa pysyä tuolissa itsekään tässä, kun tuo Suomen esitys näyttää niin hyvältä. Miten tässä malttaa odottaa ens viikkoon!

Vierailija
31019/34469 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on saanut suomen esitys kehuja mutta myös soraääniä. Joku ei tykännyt, miten esityksessä pilkataan latinokulttuuria. Kaikkia ei voi miellyttää, näin se menee. Itse olin fiiliksissä Käärijän esityksestä.

Vierailija
31020/34469 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on saanut suomen esitys kehuja mutta myös soraääniä. Joku ei tykännyt, miten esityksessä pilkataan latinokulttuuria. Kaikkia ei voi miellyttää, näin se menee. Itse olin fiiliksissä Käärijän esityksestä.

Kuinka niin pilkataan? Mitenköhän tuollaisia kommentteja ei tullut UMK-esityksestä?

Itse veikkaisin että niillä tanssijoiden oudoilla asuilla on merkitystä. Miksei voitu pitäytyä niissä alkuperäisissä, jotka oli todella tyylikkäät ja antoi tanssijoista ammattimaisemman kuvan?

Ketju on lukittu.