UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Possujunalle stop ja possut lihoiksi niin hyvä tulee
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin et tästä ei oo tehty saara aallon monsters sekasotkua. Eli too much is too much
Siltä nyt kyllä pahasti näyttää. Laatikko ei oo hyvä idea eikä varjot. Ne umk live taustat vihreät valot oli hienot ja eurolavat. Ei olisi tarvinnut muuttaa muuta kuin possujuna pois. Kyllä käärijä ja tanssijat olis pelkästään jo kantaneet hyvin koko esityksen. Kerrankin olin innoissani että nyt on tehty selkeä hyvä show niin taas mokasivat. Ei tule voittoa. Liian kauas menty siitä musiikkivideosta.
Pari prossaa nousseet Kärtsärin oddsit vedonlyönnissä noiden harkkojen jälkeen. Toki Loreen vielä reilusti edellä.
Se varjo on mahtava. Se hidas kyykkäys...... AL
Käärijän euroviisupostikortti on julkaistu BBC:n Euroviisu-tilillä twitterissä!
https://twitter.com/bbceurovision/status/1653043386863984640
Minulla alkoi vaan päässä soimaan Pojun Poika saunoo kun tuon näin, jospa Käärijä toisi voiton kotiin :D
Nyt poika saunoo
Se kylpee, se laulaa ja huutaa
Kannusta samppanjaa
Meidän poika on tullut kotiin
Nyt poika saunoo
Se valvoo se riekkuu ja rällää
Katseella mällää
Meidän poika on tullut kotiin
Käärijän esityksessä on selvästi kohta, missä kaikki hohtaa neon väreissä. Mm. Bebe Rexha käyttää sitä usein esityksissään.
Vierailija kirjoitti:
Apua. Tässä käy ihan kuten pelkäsinkin eli esitys vedetään ihan överiksi. Voi jumalauta, taas jälleen kerran! Eikö nämä ikinä opi?!
Hitaasti oppivat näköjään ja kun samat tyypit taitaa vuodesta toiseen hääriä taustalla niin överiksihän se menee. Tänä vuonna on hyvä biisi, hienot asut mutta show vedetty taas yliöveriksi.
Käärijän uusimmassa IG-kuvassa aikas kiva nahka-asu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua. Tässä käy ihan kuten pelkäsinkin eli esitys vedetään ihan överiksi. Voi jumalauta, taas jälleen kerran! Eikö nämä ikinä opi?!
Hitaasti oppivat näköjään ja kun samat tyypit taitaa vuodesta toiseen hääriä taustalla niin överiksihän se menee. Tänä vuonna on hyvä biisi, hienot asut mutta show vedetty taas yliöveriksi.
En sanoisi niin. Odotetaan nyt rauhassa, että nähdään koko kokonaisuus ennen kuin ruvetaan taas pessimisteinä tuomitsemaan esitys.
Mistä se Kärtsä oikein könyää tuonne laatikon päälle? Joku lautakin sieltä lensi. Näyttää vaaralliselta :D
Vierailija kirjoitti:
Käärijän uusimmassa IG-kuvassa aikas kiva nahka-asu!
Kyllä tuolla kelpaa edustaa. Onkohan tuo se mikä oli ensin suunniteltu umk-esitykseen mutta sitten tilalle tulikin bolero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin et tästä ei oo tehty saara aallon monsters sekasotkua. Eli too much is too much
Siltä nyt kyllä pahasti näyttää. Laatikko ei oo hyvä idea eikä varjot. Ne umk live taustat vihreät valot oli hienot ja eurolavat. Ei olisi tarvinnut muuttaa muuta kuin possujuna pois. Kyllä käärijä ja tanssijat olis pelkästään jo kantaneet hyvin koko esityksen. Kerrankin olin innoissani että nyt on tehty selkeä hyvä show niin taas mokasivat. Ei tule voittoa. Liian kauas menty siitä musiikkivideosta.
Laatikko ja varjohan ovat ihan mahtava idea. Samoin se neonväri kohta. Possujuna kohdasta vaikea sanoa mitään, koska kuvakulma oli niin huono.
Laatikko on hyvä. Ainoa vähän outo on se aaltoa tekevä possujuna. Miksi niiden tanssijoiden pitää pyllistellä toistensa naamaan?
Wiwibloggsin tyypit kehuivat Käärijän esitystä. Olivat sitä mieltä, että saattaisi jopa voittaa.
Käärijä itse tuon possujunan halusi esitykseen joten se on pidetty. Arvostan sitä, että myös artistin omia toiveita kuunneltu. Itsekään en siitä tykkää, mutta jos esitys muuten toimii, niin tuskin se mitään pilaa.
Wiwibloggsin tyypit tykkää, veikkaavat jopa voiton mahdollisuutta.
Katsoin uudestaan tuon videon, ehkä se aaltopossujuna on ihan ok. Ainakin sopivasta kuvakulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Pari prossaa nousseet Kärtsärin oddsit vedonlyönnissä noiden harkkojen jälkeen. Toki Loreen vielä reilusti edellä.
Mahtavaa. Kerrankin näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä piip oikein horiset!? Show näyttää just hyvältä! Vedä sää kukkahattutäti viltti päällesi ja mene kutomaan sukkaa.
Minullakin tuli kieltämättä Käärijä-fiilikset Romanian laulajan takista ja paidattomuudesta :D Itse toivoisin Romanialle jatkopaikkaa, jos esitys vain on hyvä, koska laulaja on aika taitava ja monipuolinen. Hän on myös tehnyt tubevideoita, joissa laulaa pätkät jokaisesta tämän vuoden kappaleesta.