UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Upeat kuvat! Edelleen tanssijoiden peruukit on silti mielestäni huonot, voisi olla parempi vaikka värjätä heidän hiukset mustaksi jollain poispestävällä värillä ja laittaa sitten sellainen lakkakypärä-kampaus, jos se oli tavoitteena. Sellaisiahan niillä kilpatanssijoilla on.
Millon se kusinen video vihdoin tulee en pysyty keskittyy nyt mihinkään ennen sitä
Nonni! Videon ja kuvien perusteella mulla on täysi luotto siihen, että voittoedellytykset ovat olemassa. Mä itse asiassa pidän tanssijoiden uudesta lookista ja Kärden korviksista. Mulle tää on helpotus. Nyt voi rauhassa odotella jatkoa. Jes!
Todella hyvännäköiset taustatanssijat. Peruukit sopii hyvin esitykseen - melkein kuin Käärijän potta, muttei kuitenkaan. Varjokuva ihan huippu. Olispa jo viisuviikko!!!
Vierailija kirjoitti:
Millon se kusinen video vihdoin tulee en pysyty keskittyy nyt mihinkään ennen sitä
Viilaavat sitä kuin Loreenin taustatiimi ikään. Niilläkin kesti kauan
Enää jää jännitettäväksi se ääni...
hYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ ;d MAHTAVAA
KÄÄRIJÄ JA TANKOTANSSIA :d LUVASSA
Onkohan tälläistä luvassa show:ssa?
Makee idea tuo varjo juttu.
Näyttää klipissä muuten hyvältä, mutta miksi tuo possujuna möyriii? Vähän ällö se kohta.
Mä kaipaan jonkinverran Kärtsyn UMK-vetoa, eli en heti ole tämän kannalla. Mutta odotellaan koko performance tv.stä ennenkuin muodostan mielipiteen. Tuo klippien leikkaus oli vähän sekavaa. Possujuna näytti vähän oudolta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää klipissä muuten hyvältä, mutta miksi tuo possujuna möyriii? Vähän ällö se kohta.
Juu sama. Muu on tehty isosti, niin tuo possujuna latistaa
Samaa mieltä possujunasta. Olisi ihan ok sellaisena kuin UMKssa mutta en tykkää noista aalloista. Näyttää omituiselle ja tulee olo, että on liikaa yritetty tuoda jotain uutta jo valmiiksi ihan sopivaan juttuun. Muuten kyllä tykkään esityksestä kuvien ja klippien perusteella, koska onhan tuo todella näyttävä valoineen ja siluettikuvineen verrattuna UMK-karsinaan.
Possujuna oli parempi Umk-versiossa 😨
Onko noilla tanssijoilla 💩 päässä?
Kaikki tuntuu imeneen vaikutteita Käärijältä. Nyt tuolla Romanian edustajallakin on keltainen puku ja puvuntakki auki (ei paitaa). Jalassa Pokemon-sukat. Noh, matkiminen ja imartelu, miten se sanonta menikään...
eurovision.tv (sori luulin että kaikki rämppää sitä sormi verillä)