UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Käärijän kiiltävä musta asu on cooolllll.
Käärijän veli esittelee Stoorissaan kuvauskalustonsa, mikä mukana matkalla. Herramunjee, mikä määrä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt vähän ilonpilaaja, mutta mua ahdisti Käärijän puolesta nuo fanit tuolla lentokentällä. Eihän yle heitä sinne kutsunut vaan ihan itse ovat päätelleet lentoajan ja menneet päivystämään.
Suomalaiset nyt on aika kohteliaita, ja vielä jossain kentällä ja siellä muutenkin ruuhkaa ja hälinää. Niin tuollainen parin minuutin fanejen tapaaminen on vain mieltä lämmittävää varmasti Käärijällekin. Enemmän sitä kuormittaa ne haastattelut, keikat ja muut sovitut jokapäiväiset kissanristiäiset, kuin tollanen spontaani ohimenevä fanitus
Eihän niitä faneja siinä montaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan luontevasti Käärijä juttelee kentällä fanien kanssa.
Joo siis tuon näkee keikkavideoistakin, miten ihanasti Käärijä puhuu faniensa kanssa ja kommunikoi heidän kanssaan. On jotenkin ihanan maanläheinen ja sydämellinen.
Juu ja kohta taas voivottaa uupumusta, kun hyväsydämisenä ihmisenä yrittää olla maanläheinen ja sydämellinen jokaiselle hoivaviettiselle tankkerille
Taitavasti sait tähänkin ujutettua läskisheimausta. Taisin viedä paikkasi keikan eturivistä. Mua ei saa helposti työnnettyä syrjään. Sori siitä.
Pointtinani ei ollu läskisheimaus, vaan kommunikoinnin vaatiminen herkkikseltä ambivertiltä joka ainoassa mahdollisessa välissä. Just kun saanu levättyä päivän pari.
Ymmärsin pointtisi, mutta en sitä, miksi käytit tunkeilevista faneista nimitystä tankkeri. Ihan turha loukkaus muuten asiallisessa puheenvuorossasi, kun ei se fanien ulkonäkö/koko liity asiaan mitenkään. Kyllä ihmisten toimintaa saa arvostella, mutta tuollaisilla heitoilla en näe muuta pointtia kuin halun lyödä vyön alle. Not nice. P.S. Keskustelu palatkoon nyt varsinaiseen aiheeseen. T. Se jolle vastasit
Olen miettinyt millaisia Käärijä fanit ovat. Yhä vahvemmin alkaa kuva muodostua niin ulkonäöllisesti kuin muutenkin. Tankkeri - voi olla osuva sana. Ei voi yleistää, mutta ne fanaattisimmat kuitenkin. Käärijän musiikki ja tyyli sopii heille. Ymmärrän nyt miksi en itse pidä K enkä biisistä pätkääkään. Se on niin helsinginkalliomainen.
T:Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan luontevasti Käärijä juttelee kentällä fanien kanssa.
Joo siis tuon näkee keikkavideoistakin, miten ihanasti Käärijä puhuu faniensa kanssa ja kommunikoi heidän kanssaan. On jotenkin ihanan maanläheinen ja sydämellinen.
Juu ja kohta taas voivottaa uupumusta, kun hyväsydämisenä ihmisenä yrittää olla maanläheinen ja sydämellinen jokaiselle hoivaviettiselle tankkerille
Taitavasti sait tähänkin ujutettua läskisheimausta. Taisin viedä paikkasi keikan eturivistä. Mua ei saa helposti työnnettyä syrjään. Sori siitä.
Pointtinani ei ollu läskisheimaus, vaan kommunikoinnin vaatiminen herkkikseltä ambivertiltä joka ainoassa mahdollisessa välissä. Just kun saanu levättyä päivän pari.
Ymmärsin pointtisi, mutta en sitä, miksi käytit tunkeilevista faneista nimitystä tankkeri. Ihan turha loukkaus muuten asiallisessa puheenvuorossasi, kun ei se fanien ulkonäkö/koko liity asiaan mitenkään. Kyllä ihmisten toimintaa saa arvostella, mutta tuollaisilla heitoilla en näe muuta pointtia kuin halun lyödä vyön alle. Not nice. P.S. Keskustelu palatkoon nyt varsinaiseen aiheeseen. T. Se jolle vastasit
Olen miettinyt millaisia Käärijä fanit ovat. Yhä vahvemmin alkaa kuva muodostua niin ulkonäöllisesti kuin muutenkin. Tankkeri - voi olla osuva sana. Ei voi yleistää, mutta ne fanaattisimmat kuitenkin. Käärijän musiikki ja tyyli sopii heille. Ymmärrän nyt miksi en itse pidä K enkä biisistä pätkääkään. Se on niin helsinginkalliomainen.
T:Eri
Nytkö Käärijän fanit ovatkin Helsingin kalliossa asuvien kaltaisia? Ei siitä ole paljon aikaa, kun luin, että Käärijän fanit on tyypillisiä persuja.😂 Tankkereita vielä vai niin.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän kiiltävä musta asu on cooolllll.
Käärijällä on selkeästi oma tyyli ja näkemys asioihin. Edustusasut ovat tietty asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun ukko ei voi sietää euroviisuja, umk ta eikä jaksa oikein käärijätäkään puhua kanssani. No sitten alkoi hehkuttamaan nääsläisenä Tapparan mestaruudesta, niin kyllä se oli munkin avattava taiteellinen puoleleni musiikissa. Tappara on perästä, Käärijä terästä. Cha cha cha chaa, niin se suuttu ja lähti. 😁
Ei voi munkaan mies sietää Käärijää, Kysyi eilisen viisukuppilan jälkeen että miks sillä on niin lyhyet kädet. Sanoin ettei 162 senttisellä voi kauheen pitkät olla. Sitten sanoi että ihan samanlainen kuin PKN aikoinaan, ihan kauhee kuulemma. Ettei voi menestyä viisuissa.
Katsoittehan muutkin eilen Ylen ykkösen Euroviisuohjelman (ennen uutisia tuli). Kuulin eka kerran ne muutamat piisit, mm Ranskan ja Italian, jotka olivat juuri sellaisia mahtipontisia kuin on Ruotsinkin kappale, se tyylilaji ei uppoa minuun enää ollenkaan, siksi en ole välittänyt seurata Euroviisuesityksiä laajemmin. Minulle riittää se että seuraan K.n vaiheita, en niitäkään joka päivä.
Ohjelman lopussa ennen ChaChaCha.ta muiden maiden edustajien reagointeja Suomen kappaleeseen. Niistä tuli jälleen kerran niin hyvä mieli. Innostuin pitkästä aikaa katsomaan muitakin reagointivideoita K.n UMK-esitykseen. Eräs usalainen nainen opetteli suomenkielisiä lyriikoita säe säkeeltä...!
En ole enää yhtään epävarma K.n euroviisuvoitosta. Olisi tod erikoista jos sijoitus olisi jokin muu.
Mahtavaa, Käärijä, Mah-ta-vaa!
Tuo Käärijän veli on huolestuttavan kuuma, kun eilen storyssa esitteli kuvauskalustoaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Käärijän veli on huolestuttavan kuuma, kun eilen storyssa esitteli kuvauskalustoaan.
Ehei, tylsä "normaali mies". Kaikki vinksahtanut twisti näemmä kasautunut Käärijään
Edelleenkin fiilis, etten kykenemään katsomaan viisufinaalia. Se liikuntavammaisia imitoiva vaappumiskävely ja vitivalko-patukkaselkäbolero on jotain syvästi no no no.
Katsotaan pureeko kökkö "vitsi".
Mua jotenkin naurattaa, kun noiden sen veljen stoorien perusteella tulee sellainen kuva, että hiukan säälittää toi Ylen porukka, kun ne yrittää pitää Käärijän jotenkin porukan mukana ja saada aikataulut pelittämään, fanit roikkuu kintereillä ja jätkä ite pelleilee ja keksii jotain tempauksia. En silti hetkeäkään epäile, etteikö hän suhtautuisi sitten harjoituksiin ja itse esitykseen todella vakavasti ja kunnianhimoisesti.
Ehkä cha cha chan jälkeen K:n uusi aluevaltaus on vinksahtanut twist.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ukko ei voi sietää euroviisuja, umk ta eikä jaksa oikein käärijätäkään puhua kanssani. No sitten alkoi hehkuttamaan nääsläisenä Tapparan mestaruudesta, niin kyllä se oli munkin avattava taiteellinen puoleleni musiikissa. Tappara on perästä, Käärijä terästä. Cha cha cha chaa, niin se suuttu ja lähti. 😁
Ei voi munkaan mies sietää Käärijää, Kysyi eilisen viisukuppilan jälkeen että miks sillä on niin lyhyet kädet. Sanoin ettei 162 senttisellä voi kauheen pitkät olla. Sitten sanoi että ihan samanlainen kuin PKN aikoinaan, ihan kauhee kuulemma. Ettei voi menestyä viisuissa.
"Miehesi" kompensoi viheliäistä luonnettaan ja pientä mulkkuaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin naurattaa, kun noiden sen veljen stoorien perusteella tulee sellainen kuva, että hiukan säälittää toi Ylen porukka, kun ne yrittää pitää Käärijän jotenkin porukan mukana ja saada aikataulut pelittämään, fanit roikkuu kintereillä ja jätkä ite pelleilee ja keksii jotain tempauksia. En silti hetkeäkään epäile, etteikö hän suhtautuisi sitten harjoituksiin ja itse esitykseen todella vakavasti ja kunnianhimoisesti.
Sama mielikuva. Siellä päristelee hotellin aulan leikkilentokoneessa ja Ylen tyypit on silleen "no niin lähdetään, kaikki parijonoon, missä se Kärtsäri nyt taas on?!" 😂
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin fiilis, etten kykenemään katsomaan viisufinaalia. Se liikuntavammaisia imitoiva vaappumiskävely ja vitivalko-patukkaselkäbolero on jotain syvästi no no no.
Nyt haet tosi kaukaa syytä olla näreissäsi. Mielikuvitus on hyvä ja luova juttu, mutta ei nyt sentään niin hyvä ja luova, että voisi kuvailemaasi tarkoitusta päätellä K.n liikehdinnästä.
Esityksen tarkoitus on saada kaikki lattialle tanssimaan. Sekä ne, joilla sulavat ja taitavat liikkeet että ne, joilla näyttää olevan kaksi vasenta jalkaa. Tanssin ilo kuuluu kaikille. Keneltä sinä ottaisit sen pois?
K on viimeinen ihminen maailmassa, jonka mieleen tulisi pilkata kenenkään liikehtimistä tanssilattialla tai muuallakaan.
Euroviisuiloa sinulle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt haet tosi kaukaa syytä olla näreissäsi. Mielikuvitus on hyvä ja luova juttu, mutta ei nyt sentään niin hyvä ja luova, että voisi kuvailemaasi tarkoitusta päätellä K.n liikehdinnästä.
Esityksen tarkoitus on saada kaikki lattialle tanssimaan. Sekä ne, joilla sulavat ja taitavat liikkeet että ne, joilla näyttää olevan kaksi vasenta jalkaa. Tanssin ilo kuuluu kaikille. Keneltä sinä ottaisit sen pois?
K on viimeinen ihminen maailmassa, jonka mieleen tulisi pilkata kenenkään liikehtimistä tanssilattialla tai muuallakaan.
Euroviisuiloa sinulle :)
Ei tietoisesti, mutta ajattelemattaan. Se vaapuntaosio on syvästi kökkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna-Liisa, pullon henki ja kolme toivomusta.
Heila biisiä lainaten, kolme toivetta:
1. 69
2. 1
3. 2
💋Mulla melkein sama mutta
1. 69
2. 1
3. 🍔
No mitäs siihen purilaiseen laitetaan toiseksi mausteeksi? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna-Liisa, pullon henki ja kolme toivomusta.
Heila biisiä lainaten, kolme toivetta:
1. 69
2. 1
3. 2
💋Mulla melkein sama mutta
1. 69
2. 1
3. 🍔No mitäs siihen purilaiseen laitetaan toiseksi mausteeksi? ;)
Tästä ei olla vielä päästy yksimielisyyteen. Ehdotuksia EI oteta vastaan.
Juu vaikutti olevan kilttejä faneja ja sopiva määrä, ettei satoja ruinaamassa selfietä