UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Mua huolestuttaa, että nyt kun tosta "tsatsatsasta" tuli jo näin varhaisessa vaiheessa hype, niin ihmiset voi alkaa olla jo kyllästyneitä siihen. Ei se nyt niin "mahtava" biisi ole ja varsinaisissa kilpailuissa se saattaa olla jo "vanha vitsi" ja "puhkikulunut". Siitähän on jo ehditty tekemään käännösbiisejäkin ja eri versioita. Nykyään ihmiset on elämyshakuisia ja takertuu kaikkeen mistä saa kiksejä, mutta samalla he myös siirtyy salamannopeasti hypestä toiseen.
Ja kun toi Käärijä nyt ottaa kaiken irti 15min kuuluisuudestaan, niin ainakin itseä alkaa jo ärsyttää hänen nassu uudestaan ja uudestaan uutisfiidissä.
On ihanaa, että ihmiset ympäri maailmaa rakastuivat häneen. Toivottavasti he eivät ehdi kyllästymään häneen ennen kisoja.
Täällä katsotaan viisukuplaa. Tulee täällä katsottua parhaillaan.
Olen nyt vähän ilonpilaaja, mutta mua ahdisti Käärijän puolesta nuo fanit tuolla lentokentällä. Eihän yle heitä sinne kutsunut vaan ihan itse ovat päätelleet lentoajan ja menneet päivystämään.
Ei jestas mikä kopioija tuo Sveitsin Remo on.o.O hänestä on julkaistu kuvia harkoista missä tanssijat on jossain naruissa kiinni hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jestas mikä kopioija tuo Sveitsin Remo on.o.O hänestä on julkaistu kuvia harkoista missä tanssijat on jossain naruissa kiinni hänessä.
Joku kysyikin instassa onko hän käärijä mustissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt vähän ilonpilaaja, mutta mua ahdisti Käärijän puolesta nuo fanit tuolla lentokentällä. Eihän yle heitä sinne kutsunut vaan ihan itse ovat päätelleet lentoajan ja menneet päivystämään.
Kyllä. Jotkut ihmiset vain eivät ymmärrä rajoja.
Uusin instapäivitysKärden hampaat!😍😍😍😍Just kun ajattelin ettei voisi olla vieläkin söpömpi mutta huh miten suloinen hymy
Vierailija kirjoitti:
Cha cha cha but it's depressing, it's funeral
Meemi näkyy esim tuolla sivun puolivälin paikkeilla. Hajosin :D https://www.viisukuppila.fi/phpBB3/esc-2023-liverpool-f113/topic13428-9…
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CrqteDMNUzu/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Nooh, tuskin koko esitys noudattelee Käärijän kaavaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Anna-Liisa, pullon henki ja kolme toivomusta.
Heila biisiä lainaten, kolme toivetta:
1. 69
2. 1
3. 2
💋
Käärijä pakkaa matkalaukun, mukaan livahtaa myös vaalea peruukki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. 69
2. 1
3. 2
💋
Mulla melkein sama mutta
1. 69
2. 1
3. 🍔
Noh Käärijä oli vielä kiittänyt uusimmassa päivityksessään noita faneja, jotka olivat kentällä, joten ei hän vaikuttanut itse tästä kauheasti ahdistuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. 69
2. 1
3. 2
💋Mulla melkein sama mutta
1. 69
2. 1
3. 🍔
Panokset kovenee 😂
Vierailija kirjoitti:
Noh Käärijä oli vielä kiittänyt uusimmassa päivityksessään noita faneja, jotka olivat kentällä, joten ei hän vaikuttanut itse tästä kauheasti ahdistuneen.
Tai sitten jääny huono omatunto kun ei osannut riemastua paikan päällä
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset nyt on aika kohteliaita, ja vielä jossain kentällä ja siellä muutenkin ruuhkaa ja hälinää. Niin tuollainen parin minuutin fanejen tapaaminen on vain mieltä lämmittävää varmasti Käärijällekin. Enemmän sitä kuormittaa ne haastattelut, keikat ja muut sovitut jokapäiväiset kissanristiäiset, kuin tollanen spontaani ohimenevä fanitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset nyt on aika kohteliaita, ja vielä jossain kentällä ja siellä muutenkin ruuhkaa ja hälinää. Niin tuollainen parin minuutin fanejen tapaaminen on vain mieltä lämmittävää varmasti Käärijällekin. Enemmän sitä kuormittaa ne haastattelut, keikat ja muut sovitut jokapäiväiset kissanristiäiset, kuin tollanen spontaani ohimenevä fanitus
Joo ja minusta nuo fanit vaikuttivat kunnioittavan Käärijää eivätkä vaikka rynnänneet ympäröimään häntä. Videon perusteella vaikutti olevan oikein mukava juttuhetki heillä ja tsemppasivat kivasti Käärijää. En nähnyt tuossa mitään kovin epäkunnioittavaa tai sellaista, että olisivat jotenkin ahdistelleet Käärijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten jääny huono omatunto kun ei osannut riemastua paikan päällä
Tunti sitten laittanut stooreihin, että oli mennyt siitä vähän sanattomaksi ja kiitti vielä kerran heitä, jotka tulivat kentälle.
Tosiasiassa oman ikäisesi naiset ovat jo vanhentuneet kuin maito. Miehet sen sijaan tuossa iässä ovat vielä hyvässä kuosissa