UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo alushousuja muuten!🤪
Itse muuten mainitsi asian. Siinä on Anna-Liisoille tärkeää informaatiota.
Äh, et ymmärrä annaliisuuden finessejä. Mutta ei siinä mitään.
Annaliisa kiinnostuu enemmänkin HYVINISTUVISTA housuista, ehkä jopa hieman ahtaista. Kuten tällaisista.....😋
https://www.instagram.com/reel/CrQsQ9FrGHC/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä nuo ohjeet kentällä olleilta "muista nukkua, älä puhu kokoajan". Mitä muuta siellä kuului ohjeeksi.
Tuo poika kotiin! Käärijä vastasi tuovansa ja sanoi että torilla tavataan 🤗
Mitä jos hän tuo kotiin Loreenin?
Vastakohdat joskus täydentävät toisiaan.
Pakko sanoo, että vaikka en oo varsinaisesti mikään Loreen-fani, niin kyllä mä oisin liekeissä Kärtsän ja Loreenin suhteesta. <3
Eikö olisi hauskempi twisti, kun Käärijä löytäisikin jonkun mieskisailijan? En vielä ole päättänyt kenet tähän mennessä. Lortsu on jo menneen talven lumia.
Mun ukko ei voi sietää euroviisuja, umk ta eikä jaksa oikein käärijätäkään puhua kanssani. No sitten alkoi hehkuttamaan nääsläisenä Tapparan mestaruudesta, niin kyllä se oli munkin avattava taiteellinen puoleleni musiikissa. Tappara on perästä, Käärijä terästä. Cha cha cha chaa, niin se suuttu ja lähti. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä nuo ohjeet kentällä olleilta "muista nukkua, älä puhu kokoajan". Mitä muuta siellä kuului ohjeeksi.
Pakko sanoo, että vaikka en oo varsinaisesti mikään Loreen-fani, niin kyllä mä oisin liekeissä Kärtsän ja Loreenin suhteesta. <3
Eikö olisi hauskempi twisti, kun Käärijä löytäisikin jonkun mieskisailijan? En vielä ole päättänyt kenet tähän mennessä. Lortsu on jo menneen talven lumia.
Homot aika avoimesti kyselee kommenteissa, onko Käärijä sinkku. Ja "Käärijä DM to me" Tuossa 5 parasta viisuesitystä ever -julkaisussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuu, jos Käärijä tuo sen Williamin vai mikä sen hepun nimi olikaan?
Anna-Liisa, pullon henki ja kolme toivomusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta he sopisivat yhteen ja se kemia, mikä heidät ympäröi. Sen vaan aistii. Parin vuoden kuluttua on tulossa viisuvauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta he sopisivat yhteen ja se kemia, mikä heidät ympäröi. Sen vaan aistii. Parin vuoden kuluttua on tulossa viisuvauva.
Apua, jotain rajaa !! 🙄
Hmm en tiiä, oonko ainoa, mutta musta on hassua, että täällä vaaditaan et Käärijää ei saisi huomioida mitenkään. Siis tietty silloin, jos hänet näkee vaikka jossain syömässä, kaupassa tai kadulla, niin silloin ois todella suotavaa jättää rauhaan, mutta musta keikoilla voi kyllä aivan hyvin huomioida, antaa lahjoja yms. Käärijä itsekin kommunikoi paljon keikoilla yleisön kanssa, tulee tosi lähelle, silittää heidän päätään yms. ja se on hänen työtään. On hänen hommansa huolehtia siitä, että pysyy työkykyisenä. Tuo lentokenttäjuttu on vähän siinä ja siinä, mutta tavallaan musta toi oli ihan hauska idea ja Käärijäkin näytti ihan ilahtuneelta. Hän on myös itse tullut iloiseksi tsempeistä ja kannustuksesta omien sanojensa mukaan. Enkä siis itse ole ollut vielä Käärijän keikalla, häntä edes nähnyt missään livenä tai lähetellyt viestejä (tai no muutaman mä alustavasti kirjotin, mutta päätin antaa olla, koska on niin kiireinen ja laitan sit joskus, kun pahin pöly on laskeutunut) , mutta menee ajoittain vähän ylihuolehtimisen puolelle. Vaikka ymmärrän, että Käärijä herättää jotain ihme hoivaviettiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan luontevasti Käärijä juttelee kentällä fanien kanssa.
Joo siis tuon näkee keikkavideoistakin, miten ihanasti Käärijä puhuu faniensa kanssa ja kommunikoi heidän kanssaan. On jotenkin ihanan maanläheinen ja sydämellinen.
Ja komea ja seksikäs😍
Ahh olisinpa nuorempi🥲
Oman ikäiset ukot alkavat rupsahtelemaan.
N 41v
Vierailija kirjoitti:
Ahh olisinpa nuorempi🥲
Oman ikäiset ukot alkavat rupsahtelemaan.N 41v
40 mies on just hyvä, oppinut jo kaikenlaisia taitoja 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, jotain rajaa !! 🙄
!!!!
Vierailija kirjoitti:
Anna-Liisa, pullon henki ja kolme toivomusta.
No vaikka näin:
1. Musta/vihree raitahousut läheltä, 3D efekti
2. Sormien ja välin nuolentaa ees taas
3. Glitterhousut ilman alusvaatteita ja yks naru roikkuu ja heiluu
🔥💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis tuon näkee keikkavideoistakin, miten ihanasti Käärijä puhuu faniensa kanssa ja kommunikoi heidän kanssaan. On jotenkin ihanan maanläheinen ja sydämellinen.
Juu ja kohta taas voivottaa uupumusta, kun hyväsydämisenä ihmisenä yrittää olla maanläheinen ja sydämellinen jokaiselle hoivaviettiselle tankkerille
Taitavasti sait tähänkin ujutettua läskisheimausta. Taisin viedä paikkasi keikan eturivistä. Mua ei saa helposti työnnettyä syrjään. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja kohta taas voivottaa uupumusta, kun hyväsydämisenä ihmisenä yrittää olla maanläheinen ja sydämellinen jokaiselle hoivaviettiselle tankkerille
Taitavasti sait tähänkin ujutettua läskisheimausta. Taisin viedä paikkasi keikan eturivistä. Mua ei saa helposti työnnettyä syrjään. Sori siitä.
Pointtinani ei ollu läskisheimaus, vaan kommunikoinnin vaatiminen herkkikseltä ambivertiltä joka ainoassa mahdollisessa välissä. Just kun saanu levättyä päivän pari.
Musta ois niin ihanaa tavata Käärijä, mutta sit toisaalta tulee vähän semmoinen fiilis et kun häntä revitään joka paikkaan, hän on niin suosittu ja kaikki haluaa osansa hänestä, niin en oikein tiedä, oisko siinä oikein mitään järkeä.... Ehkä sitten, kun pahin hype on rauhoittunut. Ja nythän hän on siellä Liverpoolissa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointtinani ei ollu läskisheimaus, vaan kommunikoinnin vaatiminen herkkikseltä ambivertiltä joka ainoassa mahdollisessa välissä. Just kun saanu levättyä päivän pari.
Ymmärsin pointtisi, mutta en sitä, miksi käytit tunkeilevista faneista nimitystä tankkeri. Ihan turha loukkaus muuten asiallisessa puheenvuorossasi, kun ei se fanien ulkonäkö/koko liity asiaan mitenkään. Kyllä ihmisten toimintaa saa arvostella, mutta tuollaisilla heitoilla en näe muuta pointtia kuin halun lyödä vyön alle. Not nice. P.S. Keskustelu palatkoon nyt varsinaiseen aiheeseen. T. Se jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin pointtisi, mutta en sitä, miksi käytit tunkeilevista faneista nimitystä tankkeri. Ihan turha loukkaus muuten asiallisessa puheenvuorossasi, kun ei se fanien ulkonäkö/koko liity asiaan mitenkään. Kyllä ihmisten toimintaa saa arvostella, mutta tuollaisilla heitoilla en näe muuta pointtia kuin halun lyödä vyön alle. Not nice. P.S. Keskustelu palatkoon nyt varsinaiseen aiheeseen. T. Se jolle vastasit
No anteeksi. Mutta pääpointtini siis pysyy voimassa t.itsekin "tankkeri"
Äh, et ymmärrä annaliisuuden finessejä. Mutta ei siinä mitään.