UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vaikka Käärijän minime-korvikset on ihan hienot ne ei välttämättä toimi joka asun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo alushousuja muuten!🤪
Mitäh?! Täytyypä tutkia lisää 👀
Ketjun tekohengitystä nykyään jutut. Olin hetken pois ja keskustelun taso...niin, eihän sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä huomattavan kallis vaatekerta päällä😀
Mitä tarkoitat?
Käärijän vihreää matkalaukkua katsoessa tuli mieleen, että toivottavasti esiintymisasut ei katoa matkalla. Nyt sitten osui silmiin uutinen, että Latvia joutuu tänään harjoittelemaan ilman esiintymisasujaan juurikin siitä syystä, että heidän laukkunsa oli kadonnut matkalla, joten ei aivan turha pelko.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun tekohengitystä nykyään jutut. Olin hetken pois ja keskustelun taso...niin, eihän sitä ole.
Jääkaapillako piipahdit?
Vierailija kirjoitti:
Osallistuit kuitenkin "tekohengitykseen".....taidat odottaa jotain tuhmaa, jota saisit moralisoida 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei oo alushousuja muuten!🤪
Kivasti heilui 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Käärijän minime-korvikset on ihan hienot ne ei välttämättä toimi joka asun kanssa.
Tuleekohan nuo korvikset esitykseenkin. En ole hänellä muita nähnyt, jotkut perus renkaat voisivat olla aika kivat.
Onko Suomen euroviisudelegaatiolla aiemmin ollut yhtenäiset matka-asut? Nyt kaikilla näyttää olleen mustat hupparit joissa tyylitelty Käärijälogo.
Tää on taas alapääjuttujen spämmäystä koko ketju. Luovutan.
Toivottavasti Kärtsy ei ota niskaansa liian suuria paineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kauuuniit valkoiset hampaat nyt Käärijällä, uusin Story 🤩
Hänellä on kyllä söpöt hampaat (huulet) 😍
Mulla olis yks paikka vailla tota ihanaa suuta tuolla alhaalla 😉
🤢🤮
Etkö pidä oraalisesti suoritetusta toiminnasta vai mikä yököttää? Kärde käyttää suutaan niin paljon ja erilailla et luulen et on kielimiehiä.
Ei vaan kiinnosta lukea, että millä tavoin joku random mamma haluaa s-aktin Käärijän kanssa toteuttaa. Joskus voisitte pitää nämä ns. tarkemmat kuvailut omana tietojanne. Minua ei fantasiat haittaa ja pääasiassa ne naurattaa minua, mutta liika on joskus liikaa.
Tuo oli mieleståni kyllä kuumana käyvän munakoisomiehen kynästä. Ja onhan se nyt kaunis mies tuo Käärijä ja kovin tekeväinen suustaan 😍
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomen euroviisudelegaatiolla aiemmin ollut yhtenäiset matka-asut? Nyt kaikilla näyttää olleen mustat hupparit joissa tyylitelty Käärijälogo.
Tänä vuonna on pojat satsattu.
Ihanan luontevasti Käärijä juttelee kentällä fanien kanssa.
Hyviä nuo ohjeet kentällä olleilta "muista nukkua, älä puhu kokoajan". Mitä muuta siellä kuului ohjeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Liverpoolissa on jo harjoitukset täydessä vauhdissa, tänään mukana mm. Norja ja Ruotsi. Huomenna lienee Käärijän vuoro.
Käärijän harkat huomenna klo 15.10
Vierailija kirjoitti:
Hyviä nuo ohjeet kentällä olleilta "muista nukkua, älä puhu kokoajan". Mitä muuta siellä kuului ohjeeksi.
Tuo poika kotiin! Käärijä vastasi tuovansa ja sanoi että torilla tavataan 🤗
Tossahan lauletaan enemmän espanjaksi kuin Blancan kappaleessa! Eaaaeeaaa