Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
2821/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiwibloggsilta on klo 23.00 tulossa reaktiovideo Lxandran biisistä.

Vierailija
2822/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista näyttökerroista, että monikohan on pelkältä suomalaiselta?

Suomessa on varmasti tähän mennessä isoin hype Käärijälle.

Itse en luottaisi pelkkiin näyttökertoihin.

Itse ajattelin sama, mutta en jaksanut kirjoittaa vänkäämisen vuoksi. Esim. jokuhan täällä kertoi kuunnelleensa 200 kertaa.

Et sitten tiedä että vaikka kuuntelis 2000 kertaa niin yt laskee sen yhdeksi kerraksi jos ip-osoite sama? Aika epätoivoiseksi käy meno teillä Käärijä-vihaajilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän voi vängätä maailman tappiin onko Robin hissimusaa, Benkku liian gay ja Käärijä juntti juoppo. Mutta tilastot ja reaktiot puhuu omaa kieltään. Jos on joka listan ykkönen 24 tunnissa ja hashtag vetelee omissa fääreissään jopa twitterissä, niin jotain on tapahtunut. Joku on onnistunut herättämään huomiota. Jossain on onnistunut.

Vierailija
2824/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kumma jos Käärijä ei voita.Kaikkia kappaleita ei vielä julkaistu mut voiko tota paremmaksi laittaa.

Portion Boysilta saattaa kyllä tulla joku bängeri. Mutta vaikea uskoa että tätä paremmaksi voisi laittaa.

Vierailija
2825/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän voi vängätä maailman tappiin onko Robin hissimusaa, Benkku liian gay ja Käärijä juntti juoppo. Mutta tilastot ja reaktiot puhuu omaa kieltään. Jos on joka listan ykkönen 24 tunnissa ja hashtag vetelee omissa fääreissään jopa twitterissä, niin jotain on tapahtunut. Joku on onnistunut herättämään huomiota. Jossain on onnistunut.

Juuri näin! Vihaajat vihaa mutta me muut vaan cha cha chaa.

Vierailija
2826/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin sama, mutta en jaksanut kirjoittaa vänkäämisen vuoksi. Esim. jokuhan täällä kertoi kuunnelleensa 200 kertaa.

Joku sanoi että se laskettaisiin yhdeksi kerraksi.

Näinköhän?

Vierailija
2827/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten tiedä että vaikka kuuntelis 2000 kertaa niin yt laskee sen yhdeksi kerraksi jos ip-osoite sama? Aika epätoivoiseksi käy meno teillä Käärijä-vihaajilla.

Ip-osoitteensa saa kikkailulla vaihdettua.

Vierailija
2828/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/10fc40j/finland_i_wont_for…

Kappas, Redditin kansainvälisellä viisukanavalla kehupostaus Käärijästä on jo nyt koko viikon tykätyin (ja äänimäärän perusteella ihan kohta kuukauden tykätyin)? Ja tämä linkittämäsi meemikin (biisistä on jo tehty meemejä??) on saanut tuon kanavan puitteissa ihan kivasti ylänuolia.

Ei tuo tietenkään kauhean aktiivinen kanava näytä olevan, eikä kovin monta viisukappaletta ole vielä julkaistu. Mutta kertoo ainakin jotain siitä, mitä fiiliksiä tuo on herättänyt muuallakin kuin Suomessa.

Vierailija
2829/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi että se laskettaisiin yhdeksi kerraksi.

Onhan täällä Suomessakin paljon ihmisiä ja joissakin youtube videoissa näyttökerratkin sekoilee. Ei ne näyttökerrat pakolla rehellistä kuvaa anna.

Eri

Vierailija
2830/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua mikä muhun on mennyt. En ole IKINÄ ennen elämässäni kuunnellut yhtä ja samaa biisiä yli 10 kertaa saman päivän. Cha cha cha on aivan huippuhyvä, mielettömän koukuttava.

Terkuin N35

Erikoista, itse olen vähän nuorempi ja kuunnellut lukemattoman määrän biisejä yli 10 kertaa päivässä elämäni aikana. Käärijä ei lukeudu niihin.

Vierailija
2831/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joku jaksaa nähdä sen vaivan, koska? Käärijällä ei ainakaan oo rahaa maksaa millekään trollille tuollaisesta. 😂 Ja ei näemmä tarvettakaan.

Vierailija
2832/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sellaista pelleilyä jaksaisi?

Vierailija
2833/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän white trashiä täällä päivystää, kun tämä on joku huippubiisi. :D Kunnon yksinkertaisten, viinaan menevien syrjäytyneiden luusereiden biisi.

Koko Euroopan viisufanit taitavat sitten olla white trashia :D Jos et huomannut, niin tämä trendaa aika isosti nyt

Eivät ymmärrä sanoja. :)

Videossa on saatavilla englanninkielinen tekstitys ainakin UMK:n videossa kunhan klikkaa sen esille siitä hammasrattaan kuvasta.

Hohhoijaa. Huomiokaa, että vain uskollisimmat viisufanit tubettaa, somettaa jne. Suurin osa äänestäjistä herää viisuihin vasta finaalissa ja äänestää silloin. Käärijät ei tule menestymään. Yleisöltä menee tämä teidän mielestä "syvällinen" funktio täysin ohi. Kuinka selvillä nämä Käärijäfanit on esim. Bulgarian tai edes Latvian edustusbiiseistä...ja miten niihin on reagoitu vai onko niitä edes julkaistu? Niin tarkoitan vaan, että suurimmalla osalla viisuäänestäjistä on muutakin elämää ja katsovat vaan finaalin. Kun tv auki napsahtaa halutaan viihtyä ja nauttia musasta ja hyvällä maulla tehdystä showsta.

Vierailija
2834/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitterissä oli ainakin ihan timantteja chachacha-meemejä jo leviämässä

Vierailija
2835/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mahdollisesti äänestä Käärijää, mutta näyttökertoja en usko varmoiksi ja olen toi jonka kommentissa luki lopussa "...isoin hype Käärijälle."

Vierailija
2836/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se saksan edustaja matkinut käärijäistä, kerta rasmustakin matkii.

Kävin kurkkimassa käärijäisen biisejä. Ainakin bic mac löytyi

Vierailija
2837/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo 185t katsojaa tubessa julkaisupäivänä. Sehän on aika hyvin?

Voi mennä 200 000 rikki vielä ennen puoltayötä. Hyvin on. 1400 kommenttia. Tod.näk. listaykkösenä Suomessa spotifyssa huomenna.

En ihmettele. On niin karsee biisi. Voi olla viihdyttävä katsella somessa, mutta ei tule saamaan ääniä.

Vierailija
2838/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Huomiokaa, että vain uskollisimmat viisufanit tubettaa, somettaa jne. Suurin osa äänestäjistä herää viisuihin vasta finaalissa ja äänestää silloin. Käärijät ei tule menestymään. Yleisöltä menee tämä teidän mielestä "syvällinen" funktio täysin ohi. Kuinka selvillä nämä Käärijäfanit on esim. Bulgarian tai edes Latvian edustusbiiseistä...ja miten niihin on reagoitu vai onko niitä edes julkaistu? Niin tarkoitan vaan, että suurimmalla osalla viisuäänestäjistä on muutakin elämää ja katsovat vaan finaalin. Kun tv auki napsahtaa halutaan viihtyä ja nauttia musasta ja hyvällä maulla tehdystä showsta.

No hoohhohhoijhaaa vaan itsellesi. Omasta puolestani olin jo luopunut koko umk:n ja seuraamisesta kun tuli niin tylsää tavaraa ekat kolme. Sitä eilisen lxantraa,vvai mikä se on, en ole kuunnellut lainkaan. Tänään näin iltapäivälehdestä Käärijän kuvan ja hetken mielijohteesta kuuntelin biisin. Nyt on taas kiinnostus kisaa kohtaan kova.

Eli jos olisin se sun muuta elämää elävä viisukatsoja niin Käärijä saisi ääneni.

Että silleen, tyhmä jankkaaja ja satujen sepittäjä.

Vierailija
2839/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän white trashiä täällä päivystää, kun tämä on joku huippubiisi. :D Kunnon yksinkertaisten, viinaan menevien syrjäytyneiden luusereiden biisi.

Koko Euroopan viisufanit taitavat sitten olla white trashia :D Jos et huomannut, niin tämä trendaa aika isosti nyt

Eivät ymmärrä sanoja. :)

Videossa on saatavilla englanninkielinen tekstitys ainakin UMK:n videossa kunhan klikkaa sen esille siitä hammasrattaan kuvasta.

Sä oot niin pihalla. Ne biisit jotka on ollut esillä ja viisufanejen tykätyimmät menestyy AINA. Esim måneskin oli jo ennen semmoja voittosuosikki. 

Vierailija
2840/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.