UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vahvistaa vihaista ja kännistä suomikuvaa, valitettavasti. Miksi juuri kännäämistä korostetaan siinä? Kyllä, hävettää taas suomalaisena jos Käärijä valitaan. Eipä kyllä olleet muutkaan hyviä tähän mennessä. Mutta Käärijä ei tule menestymään, tuo huuto ja vihaisuus ei ole kivaa katsottavaa.
Jep, mulle tuli hänestä ennemmin just sellaset tunkkaset itäblokkivibat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vahvistaa vihaista ja kännistä suomikuvaa, valitettavasti. Miksi juuri kännäämistä korostetaan siinä? Kyllä, hävettää taas suomalaisena jos Käärijä valitaan. Eipä kyllä olleet muutkaan hyviä tähän mennessä. Mutta Käärijä ei tule menestymään, tuo huuto ja vihaisuus ei ole kivaa katsottavaa.
Työnnä kuvas minne ei päivä paista. Joskus muinoin 1980 -luvulla pohdittiin perse ruvella jotain Suomi-kuvaa. 🥱
Vihainen ja aggressiivinen biisi josta tulee huonolle tuulelle ja haluaa aukoa muille päätään. ..
Nyt 203k katsojaa Käärijän biisissä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Suomijunttius on itse asiassa eksoottista maailmalla. Ehkä se on se juttu, mistä kannattaakin ammentaa. Turhaan me matkitaan muita. Ei Serbiakaan matki tai Ukraina.
Sen kerran kun Serbia erehtyi valitsemaan viisuksi muovisen ruotsibiisin, jäivät semifinaaliin (2017).
Kuunnelkaapa tämä Käärijältä niin tiedätte, että onko niin angsti persoona:
Vierailija kirjoitti:
Tika näytti meille 2020, miltä euroviisuballadi kuulostaa oikein tehtynä (harmi ettei riittänyt viisuihin asti). Lxandra ei vertaudu tähän sitten mitenkään.
Benjaminin biisi on just tarpeeksi queer, että kelpaa seksuaalivähemmistöillekin, just tarpeeksi tanssittava että jalka alkaa väpättämään ja just tarpeeksi mauton että kaikki pystyy arvostamaan ja pitämään siitä. Nyt tarvitaan enää hyvä live-veto niin homma on purkissa ja Benjamin Liverpoolin lavalla.
Mitä sille Tikallekin kävi? Eipä ole kuulunut siitäkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista näyttökerroista, että monikohan on pelkältä suomalaiselta?
Suomessa on varmasti tähän mennessä isoin hype Käärijälle.Itse en luottaisi pelkkiin näyttökertoihin.
Itse ajattelin sama, mutta en jaksanut kirjoittaa vänkäämisen vuoksi. Esim. jokuhan täällä kertoi kuunnelleensa 200 kertaa.
YouTube hyväksyy samasta IP-osoitteesta tulleen katselun vain kerran vuorokaudessa tilastoon eli tätä on todennäköisesti luukutettu vielä tuota virallista katselulukua enemmän.
Ip-osoitehan voi olla tietyin väliajoin päivän aikana vaihtuva, jos on sellainen liittymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuuntelin just uudelleen Robinin biisiä ja mietin mikä hänen kohdallaan on, kun ei aikuisena artistina enää uppoa minuun.
Tulin ajatelleeksi, että hänestä ei enää huoku persoonallisuutta mitä hänellä oli nuoremmassa iässä. Liian laskelmoitua olemista hänellä on artistina ollessa.
Arvelisin, että Robinkin voisi paremmin menestyä, jos olisi persoonallisempi.
Mielestäni kaikki on liian laskelmoitua levy-yhtiössä. Kun yrittää miellyttää kaikkia niin voi käydä vahingossa niin, ettei miellytä ketään. Ja täytyyhän se myöntää, ettei Robin herätä mitään intohimoa kuuntelemaan hänen biisejään kerta toisensa jälkeen uudelleen. Kappaleilla ei ole oikein tarttumapintaa tavalliselle ihmiselle.
Olet oikeassa. Vaikka Robin olisi miten oma itsensä ja hurmaava, lahjakas ym, niin ne biisit kyllä on olleet liian laskelmoituja englanniksi. Siitä huolimatta, vaikka tämä Umk-biisikin on sitä, pidän sitä sopivimpana euroviisuihin. No, vielä on kaksi kipaletta kuulematta.
Robinin biisi on niin pliisu, että en ihmettele, jos sillä jäätäisiin semiin, nyt kun ei ole enää raateja pelastamassa tuollaisia teknisesti hiottuja poppiksia. Miksi kukaan hauaisi kuunnella tuollaista, saati äänestää? Robinilla on se biisi, jonka aikana käydään jääkaapilla tai vessassa.
Tuntuu että iso osa näistä nuorista artisteista kuvittelee että pelkkä hyvältä näyttäminen ja poseraaminen riittää siinä esiintymisessä. Lopputulos on tosi epäaito ja tylsä, vaikka joillain ulkosilla jutuilla ja vaikka biisien sanoilla pyrkivät muuhun.
Käärijä heittämällä yli 200 000 katselukerran ekan vuorokauden aikana 🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaapa tämä Käärijältä niin tiedätte, että onko niin angsti persoona:
Tää on hyvä 😁 ja video hauska. Miten voi olla noin 😁
Jotkut esiintyjät myös vetää yli ho mofanien nuoleskelun ja unohtavat että viisuja katsoo paljon myös ihan tavan heterot.
Cha cha chaaa, ou yes jatkooooon!!!
Vierailija kirjoitti:
Suomijunttius on itse asiassa eksoottista maailmalla. Ehkä se on se juttu, mistä kannattaakin ammentaa. Turhaan me matkitaan muita. Ei Serbiakaan matki tai Ukraina.
Minun Suomeni ei ole kännissä ja vihainen. Niin me ollaan erilaisia. Käärijä edustaa jotain mikä on itselle vastenmielistä ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo 185t katsojaa tubessa julkaisupäivänä. Sehän on aika hyvin?
Voi mennä 200 000 rikki vielä ennen puoltayötä. Hyvin on. 1400 kommenttia. Tod.näk. listaykkösenä Suomessa spotifyssa huomenna.
En ihmettele. On niin karsee biisi. Voi olla viihdyttävä katsella somessa, mutta ei tule saamaan ääniä.
Käärijällä tubessa 7600 tykkäystä, Robinilla 2600. Että juu-u.
Mummot Kreikassa, Italiassa ja Romaniassa ei katso tubea, mutta viisuja katsovat ja äänestävät. Nuorisolla on parempaa tekemistä kuin telkkua ja äänestää toukokuussa lauantai-iltana
Juu. Ei ne nuoret Suomessakaan sankoin joukoin istu silloin TV ääressä. Monelta menee ohi ja katsovat sitten viisut, jos katsovat. Nämäkin julkistukset on monelle nuorelle yks hailee.
Ryhdyin kuuntelemaan tätä kärtsää, siis käärijää suurin odotuksin. Niin paljon sitä hehkutetaan. Mikä pettymys! Kova ulkoa, pehmeä tusinajytke sisältä. Niin vain alkoi Arttu Viskari-tune soimaan siellä jossain loppua kohden. Tympäisevää. JA kyllä, en halua arttu viskaria euroviisuedustajaksi, olkoon vaikka kuinka nyrkkeilykehässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mulle tuli hänestä ennemmin just sellaset tunkkaset itäblokkivibat.
Tosi tunkkaista tekstiä itse tuotat.
Toi on jo tosi ahdasmielistä kommentointia.
Jos ei ole niin komea persoona niin te oikeutatte ruman käytöksen hänelle? Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan jos Käärijä voittaisi euroviisut, niin mitä sitten Käärijän uralle tapahtuu?
Tulisiko kansainvälistä vai mitä?
Miksi tarvisi tulla? Kyllä minä ainakin kuuntelen muiden maiden artisteja vaikka he tekevät musiikkia omalla kielellään. Moni laulaja ja yhtye on jäänyt omalle soittolistalle viisuista.
Kuvitellaan jos Käärijä voittaisi euroviisut, niin mitä sitten Käärijän uralle tapahtuu?
Tulisiko kansainvälistä vai mitä?