UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin edustaan Suomea että saadaan edes yksi piste laulajan ulkonäön perusteella. Paitsi että biisikään ei ole huono.
Ööö....ulkonäön perusteella.... mummotukkainen poika
Italiassa, Ranskassa ja Espanjassa ei Robin käännä päitä kun he ovat tottuneet tummatukkaisiin komistuksiin. Siellä on enemmän blondi ja sinisilmä valttia.
Kummasti ne kuitenkin pariutuu keskenään, tummasilmät.
Ja hullaannuttiinhan siellä Damiano Davidista ihan samaan tapaan, kuin täällä on hullaannuttu menneinä vuosina Robinista. Italialsistrn fanien on ollut vaikea sopeutua siihen, että Damiano muuttuu ulkonäöllisesti ja tyylillisesti ja laulaa myös englanniksi ja muualla kuin Italiassa. Ennen viisuja muu maailma ei tiennyt koko bändistä mitään, vaikka yrittivät kyllä maailmaakin valloittaa ja soittaa jopa kaduilla - olikos se nyt Lontoossa vai Amerikassa.
Italiassa on muuten todella paljon vaaleatukkaisia, ja erityisesti punatukkaisia. Sinisilmiä myös.
Italian ja Ranskan blondit ja punapäät sekä sinisilmät ovat niitä viikinkien geenien kantajia. He kun liikkuivat ja levittivät siementään väkisin tai sovinnolla reissuillaan.
Viikinkejä ei ollut olemassakaan, kun punatukkaiset Caesar-suvun miehet hallitsivat Roomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista tubettajien reaktioista sanon yleisesti vaan sen, että ainahan ne kehuu. Toki heistä näkee, jos oikein rakastavat jotain biisiä. Mutta koskaan ei tule sellaista täyttä lyttäystä. Hehän menettäisivät seuraajia, jos haukkuisivat sellaisia, mistä seuraajansa sattuisikin pitämään.
Wiwibloggsin Deban lyttäsi täysin Måneskinin. En ole ikinä nähnyt Debania niin nyrpeänä. :D Ihan kuin olisi saanut pakit Damianolta.
Ohhoh. Oliko liian miehinen heteromiäs?
Nauran, kun tuo paskabiitti jää Suomeen ja sen jälkeen voi nauraa itkijöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo 185t katsojaa tubessa julkaisupäivänä. Sehän on aika hyvin?
Voi mennä 200 000 rikki vielä ennen puoltayötä. Hyvin on. 1400 kommenttia. Tod.näk. listaykkösenä Suomessa spotifyssa huomenna.
Nyt 191t, taitaa mennä rikki.
Ei hemmetti, nyt kolahti lujaa! Mietin, että mikä ihmeen never-heard-Käärijä tämä oikein on, kun biisiä hehkutetaan joka paikassa. Kyllä muuten lähti! Jos samaa energiaa saadaan vielä livenä, niin voittaja on selvä.
Muut kuullut kappaleet ovat ihan ok, mutta tähän biisin verrattuna sellaista unettavaa hissimusiikkia.
Tämähän on yli 200t ennen puoltayötä. Uskomaton saavutus! Ja taatusti Spotifyn kuunnelluin biisi huomenna, kun Suomen lista päivittyy.
Vaikka Käärijä ei lähtisi Liverpooliin niin hän tuli suuren kansan tietoisuuteen rytinällä.
Käärijällä on livenä älytön energia. Jotenkin toivoisin tarkan koreografian ja isojen lavasteiden sijaan tyyppiä lavalle samaan malliin kuin keikoillaan. Voisi toimia parhaiten.
Noista näyttökerroista, että monikohan on pelkältä suomalaiselta?
Suomessa on varmasti tähän mennessä isoin hype Käärijälle.
Itse en luottaisi pelkkiin näyttökertoihin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on varmasti tähän mennessä isoin hype Käärijälle.Itse en luottaisi pelkkiin näyttökertoihin.
Jos Blind Channel oli edellisen ennätyksen haltija niin kyllä se vaan povaa Käärijälle viisupaikkaa ja menestystä Liverpooliin.
Paitsi tällä kertaa hype on vielä isompi.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on varmasti tähän mennessä isoin hype Käärijälle.Itse en luottaisi pelkkiin näyttökertoihin.
Itse ajattelin sama, mutta en jaksanut kirjoittaa vänkäämisen vuoksi. Esim. jokuhan täällä kertoi kuunnelleensa 200 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole äänestänyt Suomen-karsinnoissa kuin ainoastaan Lordia teininä, nyt äänestän Robinia ihan vain näiden rasittavien kaalikääryleihailijoiden vuoksi. :D
Itse en ole äänestänyt ikinä. Mutta nytpä äänestän varmaakin varmemmin. Ja Käärijää sun kiusaksi ja vitutukseksi. >D
Nykyään yle sovelluksella saa yhden äänen annettua ilmaiseksi. Ne linjat sitten vasta aukenee yle sovelluksessa, kun on aika äänestää eli minuutti peliä se äänestys on.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on yli 200t ennen puoltayötä. Uskomaton saavutus! Ja taatusti Spotifyn kuunnelluin biisi huomenna, kun Suomen lista päivittyy.
Vaikka Käärijä ei lähtisi Liverpooliin niin hän tuli suuren kansan tietoisuuteen rytinällä.
Suomen kännäilevä kansa aktivoitui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin sama, mutta en jaksanut kirjoittaa vänkäämisen vuoksi. Esim. jokuhan täällä kertoi kuunnelleensa 200 kertaa.
YouTube hyväksyy samasta IP-osoitteesta tulleen katselun vain kerran vuorokaudessa tilastoon eli tätä on todennäköisesti luukutettu vielä tuota virallista katselulukua enemmän.
Onhan se kumma jos Käärijä ei voita.Kaikkia kappaleita ei vielä julkaistu mut voiko tota paremmaksi laittaa.
Täällä jotkut Jonnet vääntää ihan huvikseen taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi että se laskettaisiin yhdeksi kerraksi.
Katselukerrat nousee siihen tahtiin, että saattaa mennä jopa 250t puoleen yöhön mennessä rikki, jolloin Käärijä on miltei tuplannut edellisen ennätyksen.
En tajua mikä muhun on mennyt. En ole IKINÄ ennen elämässäni kuunnellut yhtä ja samaa biisiä yli 10 kertaa saman päivän. Cha cha cha on aivan huippuhyvä, mielettömän koukuttava.
Terkuin N35
Kyllä täällä on paljon ilmiselviä pappojakin. Ne eläytyy niin, että luulevat välillä olevansa 42, 45 tai 48 v. nainen.