Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
2801/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni Käärijää hypettävä on kirjoittanut 1 ja kuinka moni 15 viestiä...

onko rajoitus 1 viesti per mamma?

Kyllä täällä on paljon ilmiselviä pappojakin. Ne eläytyy niin, että luulevat välillä olevansa 42, 45 tai 48 v. nainen.

Vierailija
2802/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robin edustaan Suomea että saadaan edes yksi piste laulajan ulkonäön perusteella. Paitsi että biisikään ei ole huono.

Ööö....ulkonäön perusteella.... mummotukkainen poika

Italiassa, Ranskassa ja Espanjassa ei Robin käännä päitä kun he ovat tottuneet tummatukkaisiin komistuksiin. Siellä on enemmän blondi ja sinisilmä valttia.

Kummasti ne kuitenkin pariutuu keskenään, tummasilmät.

Ja hullaannuttiinhan siellä Damiano Davidista ihan samaan tapaan, kuin täällä on hullaannuttu menneinä vuosina Robinista. Italialsistrn fanien on ollut vaikea sopeutua siihen, että Damiano muuttuu ulkonäöllisesti ja tyylillisesti ja laulaa myös englanniksi ja muualla kuin Italiassa. Ennen viisuja muu maailma ei tiennyt koko bändistä mitään, vaikka yrittivät kyllä maailmaakin valloittaa ja soittaa jopa kaduilla - olikos se nyt Lontoossa vai Amerikassa.

Italiassa on muuten todella paljon vaaleatukkaisia, ja erityisesti punatukkaisia. Sinisilmiä myös.

Italian ja Ranskan blondit ja punapäät sekä sinisilmät ovat niitä viikinkien geenien kantajia. He kun liikkuivat ja levittivät siementään väkisin tai sovinnolla reissuillaan.

Viikinkejä ei ollut olemassakaan, kun punatukkaiset Caesar-suvun miehet hallitsivat Roomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista tubettajien reaktioista sanon yleisesti vaan sen, että ainahan ne kehuu. Toki heistä näkee, jos oikein rakastavat jotain biisiä. Mutta koskaan ei tule sellaista täyttä lyttäystä. Hehän menettäisivät seuraajia, jos haukkuisivat sellaisia, mistä seuraajansa sattuisikin pitämään.

Wiwibloggsin Deban lyttäsi täysin Måneskinin. En ole ikinä nähnyt Debania niin nyrpeänä. :D Ihan kuin olisi saanut pakit Damianolta. 

Ohhoh. Oliko liian miehinen heteromiäs?

Vierailija
2804/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran, kun tuo paskabiitti jää Suomeen ja sen jälkeen voi nauraa itkijöille.

Vierailija
2805/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo 185t katsojaa tubessa julkaisupäivänä. Sehän on aika hyvin?

Voi mennä 200 000 rikki vielä ennen puoltayötä. Hyvin on. 1400 kommenttia. Tod.näk. listaykkösenä Suomessa spotifyssa huomenna.

Nyt 191t, taitaa mennä rikki.

Vierailija
2806/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, nyt kolahti lujaa! Mietin, että mikä ihmeen never-heard-Käärijä tämä oikein on, kun biisiä hehkutetaan joka paikassa. Kyllä muuten lähti! Jos samaa energiaa saadaan vielä livenä, niin voittaja on selvä.

Muut kuullut kappaleet ovat ihan ok, mutta tähän biisin verrattuna sellaista unettavaa hissimusiikkia.

Vierailija
2807/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on yli 200t ennen puoltayötä. Uskomaton saavutus! Ja taatusti Spotifyn kuunnelluin biisi huomenna, kun Suomen lista päivittyy.

Vaikka Käärijä ei lähtisi Liverpooliin niin hän tuli suuren kansan tietoisuuteen rytinällä.

Vierailija
2808/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä on livenä älytön energia. Jotenkin toivoisin tarkan koreografian ja isojen lavasteiden sijaan tyyppiä lavalle samaan malliin kuin keikoillaan. Voisi toimia parhaiten.

Vierailija
2809/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista näyttökerroista, että monikohan on pelkältä suomalaiselta?

Suomessa on varmasti tähän mennessä isoin hype Käärijälle.

Itse en luottaisi pelkkiin näyttökertoihin.

Vierailija
2810/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Blind Channel oli edellisen ennätyksen haltija niin kyllä se vaan povaa Käärijälle viisupaikkaa ja menestystä Liverpooliin.

Paitsi tällä kertaa hype on vielä isompi.

Vierailija
2812/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin sama, mutta en jaksanut kirjoittaa vänkäämisen vuoksi. Esim. jokuhan täällä kertoi kuunnelleensa 200 kertaa.

Vierailija
2813/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole äänestänyt Suomen-karsinnoissa kuin ainoastaan Lordia teininä, nyt äänestän Robinia ihan vain näiden rasittavien kaalikääryleihailijoiden vuoksi. :D

Itse en ole äänestänyt ikinä. Mutta nytpä äänestän varmaakin varmemmin. Ja Käärijää sun kiusaksi ja vitutukseksi. >D

Nykyään yle sovelluksella saa yhden äänen annettua ilmaiseksi. Ne linjat sitten vasta aukenee yle sovelluksessa, kun on aika äänestää eli minuutti peliä se äänestys on.

Vierailija
2814/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on yli 200t ennen puoltayötä. Uskomaton saavutus! Ja taatusti Spotifyn kuunnelluin biisi huomenna, kun Suomen lista päivittyy.

Vaikka Käärijä ei lähtisi Liverpooliin niin hän tuli suuren kansan tietoisuuteen rytinällä.

Suomen kännäilevä kansa aktivoitui.

Vierailija
2815/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin sama, mutta en jaksanut kirjoittaa vänkäämisen vuoksi. Esim. jokuhan täällä kertoi kuunnelleensa 200 kertaa.

YouTube hyväksyy samasta IP-osoitteesta tulleen katselun vain kerran vuorokaudessa tilastoon eli tätä on todennäköisesti luukutettu vielä tuota virallista katselulukua enemmän.

Vierailija
2816/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kumma jos Käärijä ei voita.Kaikkia kappaleita ei vielä julkaistu mut voiko tota paremmaksi laittaa.

Vierailija
2817/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut Jonnet vääntää ihan huvikseen taas

Vierailija
2818/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi että se laskettaisiin yhdeksi kerraksi.

Vierailija
2819/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselukerrat nousee siihen tahtiin, että saattaa mennä jopa 250t puoleen yöhön mennessä rikki, jolloin Käärijä on miltei tuplannut edellisen ennätyksen.

Vierailija
2820/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä muhun on mennyt. En ole IKINÄ ennen elämässäni kuunnellut yhtä ja samaa biisiä yli 10 kertaa saman päivän. Cha cha cha on aivan huippuhyvä, mielettömän koukuttava.

Terkuin N35

Ketju on lukittu.