Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
23101/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun noi muutkin UMK-artistit on ihan sekaisin Cha Cha Chasta. En kyllä muista tällaista yhteishenkeä Euroviisuista. Käärijä on yhdistänyt koko Suomen!

Vierailija
23102/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tuo kärtsätorttu. :D Tätä jopa aika poikkeuksellista huumaa on niin mukava elää (vaikka on hetkiä ku toteaa et nyt oon loppu tähän fanittamiseen, mut sieltä taas noustaan) ja ihanaa, kun meidän edustaja saa ihmiset levittämään hyvää mieltä ja iloa ympärilleen. Sitä on ollut ihan liian vähän viime aikoina.

Jossakin vaiheessa huuma laantuu. Ei ole kristallipalloa, mistä näkisi mitä sitten tuleman pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23103/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan ainoa, joka ei pidä tuosta vihreästä makkarabolerosta. Tekee käärijån kalpeaksi ja hartialinja on ihan höhlä

Se on Teemu Muurimäkeä. Suomen paras iltapukusuunnittelija, ehkä Euroopankin.

Onko tämä muuten ollut linkattuna tänne ollenkaan? 

https://yle.fi/a/74-20023561

Siellä on onneksi oltu kaukaa viisaita! Varmistus, että Kääryleelle on jo olemassa ilmeisesti täysin uunituore käyttämätön bolero viisulavalle vahinkojen varalle :D

No entäs koska Euroviisuehdokkaan vaatteella on ollut lempinimiä? Hernemuskelimies, Kaalimato...

Vierailija
23104/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tuo kärtsätorttu. :D Tätä jopa aika poikkeuksellista huumaa on niin mukava elää (vaikka on hetkiä ku toteaa et nyt oon loppu tähän fanittamiseen, mut sieltä taas noustaan) ja ihanaa, kun meidän edustaja saa ihmiset levittämään hyvää mieltä ja iloa ympärilleen. Sitä on ollut ihan liian vähän viime aikoina.

Jossakin vaiheessa huuma laantuu. Ei ole kristallipalloa, mistä näkisi mitä sitten tuleman pitää.

Ei tää varmaan vuotta kauempaa kestä.

Vierailija
23105/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan ainoa, joka ei pidä tuosta vihreästä makkarabolerosta. Tekee käärijån kalpeaksi ja hartialinja on ihan höhlä

Näkeeköhän niitä kesällä katukuvassa? 😊

Vierailija
23106/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua et tää loppuu koskaan!

Vierailija
23107/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laantuu, niin sitten ehdottomasti Käärijälle oma sketsiohjelma telkkariin!

Vierailija
23108/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Festareilla taatusti.

Vierailija
23109/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä muuten ollut linkattuna tänne ollenkaan? 

https://yle.fi/a/74-20023561

Siellä on onneksi oltu kaukaa viisaita! Varmistus, että Kääryleelle on jo olemassa ilmeisesti täysin uunituore käyttämätön bolero viisulavalle vahinkojen varalle :D

No entäs koska Euroviisuehdokkaan vaatteella on ollut lempinimiä? Hernemuskelimies, Kaalimato...

Iltavuorolainen täällä tarttuu tohon kaalimatoon, et kukahan nyt vinkkais tuotantoon et pitäis aloittaa jos haluaa madot markkinoille euroviisuihin mennessä 🐛😋😂

Vierailija
23110/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kun noi muutkin UMK-artistit on ihan sekaisin Cha Cha Chasta. En kyllä muista tällaista yhteishenkeä Euroviisuista. Käärijä on yhdistänyt koko Suomen!

Niin on! :) 

Kaikki vaikuttavat olevan sitä mieltä, että tänä vuonna Käärijä oli ainoa oikea vaihtoehto kisoihin eikä kukaan ole siitä katkera. Toivon Robinille kaikkea hyvää omalla urallaan ja olisi kiva nähdä hänet joskus ehkä Euroviisuissakin edustamassa.

Tätä lisää, ollaan kaikki täynnä rakkautta ^^

Vierailija
23111/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka alkaisi myydä? :D

Harmi, että taitaa olla Kärtsän omaan fanikauppaan liian monimutkainen tuote xD

Vierailija
23112/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on katoavaista ja laantuu aikanaan. Joten nautitaan tästä huumasta NYT!

Vierailija
23113/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen iltavuorolainen. Aina kun pitää noita aamuvuoron juttuja lueskella niin ei ole oikein ammattimaista. Voisitte skarpata aamulaiset ;)

Uskallan olla eri mieltä tuosta iltavuoron ammattimaisuudesta.

Samoin. Iltavuorolaisten jutut on Nyyrikkikamaa :D

Nyyrikkikama just best 😂

Nyrkkikamaa, jos Kärtsä olisi nainen tai homo.

Tsihihii.

YYYYhh. olisinpa aito annaliisa niin menisi ihan ohi ymmärryksen tällaiset heitot.

Vierailija
23114/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkinsyöntivideo instassa. Parasta Käärijää 😍

😋😋😋

Vierailija
23115/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän kannattajat heilauttavat sitten euroviisujen finaalissa kaalimatoja.

Vierailija
23116/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi bolero on nyt jo ikoninen.

Vierailija
23117/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että viisujen jälkeen jokainen voi tilata omansa jostain Wishiltä tai Aliexpressiltä...

Vierailija
23118/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annaliisat, nyt Instaan katsomaan Käärijän karkin syöntiä ja vatsan läpsimistä 😁

Hån tietää tasan tarkkaan mitä tekee......😏

Vierailija
23119/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä voisi tosiaan laajentaa fanituotteiden valikoimaa, ehkä arvaatte mitä ehdotan iltavuorolaisena 😂

Vierailija
23120/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin se iltavuoro alkaa? Kaverin puolesta kyselen.

Huomaan iltavuoron alkaneen siitä, että mulla menee kieroutunut hymy päälle eikä lähde pois.....

Multa tulee oksennus, sori vaan.

Ketju on lukittu.