UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Käärijällä on joku ulkoiluasu päällä, ja ulkoilun päälle heti namia suukkiin! Noin(ko) sitä kisakuntoa tehdää .
Moi iltavuoro, sorry kun tuun vähän myöhässä! Taukohuoneessa on kaikille tölkki pina coladaa, kunhan lupaatte että pidätte hc-fantasianne tänään ihan omana tietonanne! ;-)
Taisi aamuvuorolla olla vähän ikävä meitä, kun niin piti selän takana meistä jauhaa. Onhan täällä meitä järkeviä nuorisolaisiakin vahdissa, ei pelkkiä annaliisoja,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin se iltavuoro alkaa? Kaverin puolesta kyselen.
Huomaan iltavuoron alkaneen siitä, että mulla menee kieroutunut hymy päälle eikä lähde pois.....
Multa tulee oksennus, sori vaan.
Iltavuoro ei oo tosikoille! Eli jos oksuttaa pysy päivävuorossa vaan.
Itseäni olen kiittänyt ja kiittämistä on riittänyt...
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä on joku ulkoiluasu päällä, ja ulkoilun päälle heti namia suukkiin! Noin(ko) sitä kisakuntoa tehdää .
Liverpoolissa dad bod on jo amerikkalaisessa koossa. Lavalle ajetaan invamopolla.
Voi hemmetti mun täytyy pitää päivän tauko, menen ihan kuumaksi tosta vihreäkyntisestå miehestä pötköttämässä hiihtoyläosassa sohvalla....olen aidon huolestunut itsestäni.😳
Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetti mun täytyy pitää päivän tauko, menen ihan kuumaksi tosta vihreäkyntisestå miehestä pötköttämässä hiihtoyläosassa sohvalla....olen aidon huolestunut itsestäni.😳
Tämä! Haluan tuollaisen miehen 😍🥹 Aivan syötävän ihana.
Luulisi, että noin räväköillä immeisillä olisi lauantai-iltaisin muutakin sosiaalista elämää kuin fantasioittensa jakaminen vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liverpoolissa dad bod on jo amerikkalaisessa koossa. Lavalle ajetaan invamopolla.
Ai ssss :D
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että noin räväköillä immeisillä olisi lauantai-iltaisin muutakin sosiaalista elämää kuin fantasioittensa jakaminen vauvapalstalla.
Mistät tiedät ettei olekin? Kännykkä kulkee mukavasti mukana.....kuuma kännykkä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset voivat lainata sitä nosturia, jolla Loreenin laatta asetetaan paikoilleen. Suomen postikortin aikana Kärtsäri nostetaan sillä lavalle. Nosturi jaksaa kyllä, painaahan laattakin melkein kaksi tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan ainoa, joka ei pidä tuosta vihreästä makkarabolerosta. Tekee käärijån kalpeaksi ja hartialinja on ihan höhlä
Se on Teemu Muurimäkeä. Suomen paras iltapukusuunnittelija, ehkä Euroopankin.
Näkeeköhän niitä kesällä katukuvassa? 😊
Kuka alkaisi myydä? :D
Harmi, että taitaa olla Kärtsän omaan fanikauppaan liian monimutkainen tuote xD
Yle saisi myydä ympäri maailmaa, niin meidän ei tarvitsisi maksaa yleveroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset voivat lainata sitä nosturia, jolla Loreenin laatta asetetaan paikoilleen. Suomen postikortin aikana Kärtsäri nostetaan sillä lavalle. Nosturi jaksaa kyllä, painaahan laattakin melkein kaksi tonnia.
Kärtsäri voi aloittaa esityksensä makuuasennosta kuten Lortsu ja Luke Black. Sillä erolla, että muut nousevat ylös, mutta Kärtsäri pysyy makuuasennossa koko esityksen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muualta heitä saa, kuin telkkarista? 8/
HÄÄRIJÄN henkilöllisyys on selvitettävä(!) Joku väitti että olis Kärden nuorempi veli mutta sehän on vasta joku 15-16 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muualta heitä saa, kuin telkkarista? 8/
Keikkapaikoilla saat hengittää samaa ilmaa ...! Lähemmäs sellaista et tod näk pääse. Tai mistäpä sitä koskaan tietää....
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan ainoa, joka ei pidä tuosta vihreästä makkarabolerosta. Tekee käärijån kalpeaksi ja hartialinja on ihan höhlä
No sinun mieliksi sitä ei muuteta kun satamiljoonaa muuta rakastaa sitä outfittiä. Koita nyt vaan sinnitellä tän tilanteen kanssa.
Viimeaikaisten videoiden perusteella Käärijälle on kyllä tullut hieman lisää vatsaa... No, hyvältä näyttää silti vieläkin ilman paitaa. Tärkeämpää on keskittyä nyt hiomaan viisuesitystä, kuin treenaamaan kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kun noi muutkin UMK-artistit on ihan sekaisin Cha Cha Chasta. En kyllä muista tällaista yhteishenkeä Euroviisuista. Käärijä on yhdistänyt koko Suomen!
Kyllä! Etenkin viime vuodet ovat olleet Suomessa kuin muuallakin maailmassa tosi kahtiajakautunutta ja polarisoitunutta. Se Oksasen väkisin vääntämä kohu keikautti vähän yhteishenkeä ja avasi viime vuosina syntyneitä yhteiskunnallisia traumoja, mutta sekin onneksi unohtui ja nyt ollaan voitu keskittyä täysillä viisuihin ja kannustamaan Käärijää. Käärijä on just sitä, mitä tää maa ja Eurooppa tarttee nyt. Mulle tulee aina väkisin hymy kasvoille, kun kuuntelen Kärtsän biisejä. Esimerkiksi Välikuolema on musta ihana, tulee aina hymy huulille. :D
Hitsit olisin halunnut tuonne Rukan keikalle, jos olisin vain pystynyt. Toisaalta se olisikin ollut ulkoilmakeikka, joka ei ole lempparini talvisäässä niin harmittaa vähän vähemmän. Hauskan näköinen, kun on pukenut kaalimadon takin päälle :D
Iltavuoro ei oo tosikoille! Eli jos oksuttaa pysy päivävuorossa vaan.