Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
23061/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Aapo ja Käärijä on molemmat symppiksiä seksikkäitä ja lisäksi ne vielä pitävät toisistaan 🔥

Kuka on Aapo? Joku villakoira?

Eikun hän joka odottaa Käärijää hotellihuoneessa tiikeri tangat päällä. Sitten he juovatkin pina coladaa yhdessä.

Vierailija
23062/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aww symppis Robin :)

Robin tarvitsisi tosiaan erilaisia kappaleita. Muutakin kuin rakkaustarinoita kertovia sanoituksia. Olisin halunnut linkittää erääseen opetusjulkaisuun Robinin musiikkia, mutta en löytänyt sopivaa neutraalia sanoitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23063/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän persoonassa on jotakin kiehtovaa. Oikeasti hän on hyvin tavallisen Matti meikäläisen näköinen, mutta karisma tekee hänestä jotakin suurempaa. En muista, koska suomella olisi viimeksi ollut tällainen showmies käytettävissä. Uskon, että Käärijän ura julkisuudessa jatkuu tavalla tai toisella. Näin muuten unta Käärijästä ja Aaposta, pieni tauko palstalta tekisi siis itsellenikin hyvää.

Se on se kiltteys, sympaattisuus ja urheilullisuus ripauksella isompaa herkkyyttä.

Vierailija
23064/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän persoonassa on jotakin kiehtovaa. Oikeasti hän on hyvin tavallisen Matti meikäläisen näköinen, mutta karisma tekee hänestä jotakin suurempaa. En muista, koska suomella olisi viimeksi ollut tällainen showmies käytettävissä. Uskon, että Käärijän ura julkisuudessa jatkuu tavalla tai toisella. Näin muuten unta Käärijästä ja Aaposta, pieni tauko palstalta tekisi siis itsellenikin hyvää.

Se on se kiltteys, sympaattisuus ja urheilullisuus ripauksella isompaa herkkyyttä.

Lisäks Käärijä on hyvällä tavalla sellainen outo ja höpsö. Mua on pidetty outona ala-asteelta lähtien, niin rakastan tämmöisiä ihmisiä, jotka on avoimesti höpsöjä ja outoja. :D Ja se "outos" on Käärijällä sellaista aitoa eikä päälleliimattua tai et väkisin yrittää olla jotenkin erilainen.

Vierailija
23065/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä urheilua hän nykyään harrastaa?

Vierailija
23066/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen iltavuorolainen. Aina kun pitää noita aamuvuoron juttuja lueskella niin ei ole oikein ammattimaista. Voisitte skarpata aamulaiset ;)

Uskallan olla eri mieltä tuosta iltavuoron ammattimaisuudesta.

Vierailija
23067/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen iltavuorolainen. Aina kun pitää noita aamuvuoron juttuja lueskella niin ei ole oikein ammattimaista. Voisitte skarpata aamulaiset ;)

Uskallan olla eri mieltä tuosta iltavuoron ammattimaisuudesta.

Samoin. Iltavuorolaisten jutut on Nyyrikkikamaa :D

Vierailija
23068/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin jälleen kerran PB:n musiikkivideot läpi. Videot on kyllä niin hyvin tehty, ettei voi kuin ihastella niiden tasoa. Siinä on ammattimiehet osanneet asiansa paremmin kuin hyvin. Musiikista nyt puhumattakaan!

Mukavaa, että UMK toi heille näkyvyyttä.

Vierailija
23069/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuvaaja sillä on mukana. Jolla on glitterlaukku.

Vierailija
23070/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se iltavuoro alkaa? Kaverin puolesta kyselen.

Vierailija
23071/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin se iltavuoro alkaa? Kaverin puolesta kyselen.

Iltavuoro alkaa silloin, kun jutut menevät navan alle tai lähinnä Käärijän navan alle.

Vierailija
23072/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä urheilua hän nykyään harrastaa?

Anna-Liisat toki toivoisivat, että vaakamamboa heidän kanssaan.

Vierailija
23073/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr. Lordi ei ole Käärijän biisin fani, olen samaa mieltä. Lordista tykkäsin heti ja äänestin, Käärijä ei herätä samaa tunnetta, kaukana voittomatskusta. 😁

"Mr. Lordi kritisoi kovin sanoin Käärijän kappaletta"

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3b2b956b-6a70-44d3-bc6e-f9f400…

Ei ole uusi uutinen, että Lordi ei tykkää räpistä.

Hänhän jopa livenä on vähätellyt räp -genreä joissa itse olin. Mielestäni se on inhottavaa piikitellä toisten juttuja, vaikka ei pitäisikään siitä.

Nyyh, Käärijä-fani hermostui... taas. Kaikkien pitää 100 % tykätä Käärijästä. Muita artisteja kyllä saa haukkua.

Nyyh itsellesi ja hermoilutkin. Tykkään enemmän Lordin kuin Käärijän musiikista. Fakta on silti se, että toisten juttuja on silti typerää halveksua, vaikka itse ei pitäisikään siitä.

Mä en ymmärrä tähän aiheeseen liittyvää nokittelua täällä. Lordi vaan kertoi, ettei pidä räpistä. Ei hän millään tavoin ole halveksunut tai haukkunut Käärijää. Joku kommentoija täällä on tehnyt sellaisen päätelmän. Lordi vaikuttaa jotenkin närkästyneeltä siitä, kun heidän euroviisuhistoriansa nousee aina esiin suomen lehdistössä, hän haluaisi varmaan keskittyä muihin aiheisiin ja keskustella niistä.

Itse oon ollut Lordi fani ja tykkään Lordista vieläkin. Silti ikävänä seikkana sanoin, että Lordilla on inhottava asenne räppiin, kuten festareilla sanoi "Mitä rokissa on mitä räpissä ei ole? -No tietenkin riffiä" ja laittaa Riff kappaletta soimaan. Muutenkin fani aikoinani olen kuullut häneltä räppi herjauksia, että ei ihailtavassa kohteessa kaikki ole ihailtavaa. En silti tuosta seikasta inho asennoidu Lordia kohtaan, kun Lordista olen niin kovasti pitänyt.

Yleisesti kaikissa on jotain hyviä ja huonoja puolia, että turha kenenkään on inho asennoitua oikeasti inhoamaan ketään.

Vierailija
23074/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkinsyöntivideo instassa. Parasta Käärijää 😍

Vierailija
23075/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin ja Cha cha cha:

Vähän huono video, kun niin kaukaa on kuvattu jollain kännykällä.

Vierailija
23076/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi tämän version kelpaavan Lordillekin 😁🤟

https://youtube.com/shorts/lgnA3AIYyRc?feature=share

Vierailija
23077/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa käyttää äänioikeuttanne!

Mikä äänioikeus?

Hirveesti maksaa yksi äänikin euroviisuissa, joten passaan.

Vierailija
23078/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr. Lordi ei ole Käärijän biisin fani, olen samaa mieltä. Lordista tykkäsin heti ja äänestin, Käärijä ei herätä samaa tunnetta, kaukana voittomatskusta. 😁

"Mr. Lordi kritisoi kovin sanoin Käärijän kappaletta"

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3b2b956b-6a70-44d3-bc6e-f9f400…

Ei ole uusi uutinen, että Lordi ei tykkää räpistä.

Hänhän jopa livenä on vähätellyt räp -genreä joissa itse olin. Mielestäni se on inhottavaa piikitellä toisten juttuja, vaikka ei pitäisikään siitä.

Nyyh, Käärijä-fani hermostui... taas. Kaikkien pitää 100 % tykätä Käärijästä. Muita artisteja kyllä saa haukkua.

Nyyh itsellesi ja hermoilutkin. Tykkään enemmän Lordin kuin Käärijän musiikista. Fakta on silti se, että toisten juttuja on silti typerää halveksua, vaikka itse ei pitäisikään siitä.

Mä en ymmärrä tähän aiheeseen liittyvää nokittelua täällä. Lordi vaan kertoi, ettei pidä räpistä. Ei hän millään tavoin ole halveksunut tai haukkunut Käärijää. Joku kommentoija täällä on tehnyt sellaisen päätelmän. Lordi vaikuttaa jotenkin närkästyneeltä siitä, kun heidän euroviisuhistoriansa nousee aina esiin suomen lehdistössä, hän haluaisi varmaan keskittyä muihin aiheisiin ja keskustella niistä.

Itse oon ollut Lordi fani ja tykkään Lordista vieläkin. Silti ikävänä seikkana sanoin, että Lordilla on inhottava asenne räppiin, kuten festareilla sanoi "Mitä rokissa on mitä räpissä ei ole? -No tietenkin riffiä" ja laittaa Riff kappaletta soimaan. Muutenkin fani aikoinani olen kuullut häneltä räppi herjauksia, että ei ihailtavassa kohteessa kaikki ole ihailtavaa. En silti tuosta seikasta inho asennoidu Lordia kohtaan, kun Lordista olen niin kovasti pitänyt.

Yleisesti kaikissa on jotain hyviä ja huonoja puolia, että turha kenenkään on inho asennoitua oikeasti inhoamaan ketään.

Onko Käärijän kappale edes räppiä? En luokittelisi sitä siihen kategoriaan. Kärtsyn biisi on onnistunut sekoitus eri tyylilajeja.

Vierailija
23079/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan annaliisoista menossa Kuusamon keikalle tänään? 

Vierailija
23080/34469 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oikealta nimeltään keikoilla nähty Häärijä?

Ketju on lukittu.